Ikävämpi asia

Anonyymi-ap

Kun ihminen käyttäytyy arvojen vastaisesti ikävää.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisen kannalta tosi surullista.

      • Anonyymi

        Voi arvon tuomohanna


    • Anonyymi

      Hän teki kaikesta niin irvokasta, että voin vieläkin fyysisesti pahoin.

    • Anonyymi

      Siinäkin voi tehdä parannuksen. Kukaan ei ole täydellinen.

      • Anonyymi

        On rajoja joita ei ylitetä. On tapoja, joilla ei koskaan käyttäydytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On rajoja joita ei ylitetä. On tapoja, joilla ei koskaan käyttäydytä.

        Anteeksi rakas mies. Olen tehnyt väärin tiedän sen. Olen vaan niin kärsimätön.


    • Anonyymi

      On sanojakin, joita ei toiselle lausuta.

      • Anonyymi

        Suoria loukkaavia sanoja pahempi on vihjailu ja kieroilu. Jos suoria loukkaavia sanoja on edes sanottu sulle.


      • Anonyymi

        Piilossa toisen rikkominen ja nöyryyttäminen on paljon pahempi homma.


    • Anonyymi

      Ikäväisyyteen ei pitäisi juurtua.

    • Anonyymi

      Minkä arvojen? Jos käyttäytyy "arvojen vastaisesti" niin onko silloin mitään arvoja?

      • Anonyymi

        Se on juurikin noin.

        Miehen arvot eivät ole samat arvot kuin mitkä naisen arvot ovat. Ja naisen arvot eivät ole samat arvot kuin mitkä miehen arvot ovat.


      • Anonyymi

        ”Arvot”, tarkoitetaanko seuraavia: Sosiaalisen yhteisön (kuten aavikko, kansa, valtio, manner, lahko/uskonto, yms) moraaliarvot, tai sellaisen yleisesti hyväksytyt tavat, tai sellaisen lailla määrätyt säännöt?

        Minusta yksittäisellä ihmisellä ei ole arvoja, vaan hän joko toimii yllä mainittujen (muiden laatimien) tapojen, sääntöjen, lakien mukaan tai ei noudata (joitakin) niistä.


    • Anonyymi

      Sulla ja mulla voi olla eri arvot. Ja varmaan onkin.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti veriarvot ja muut näytteet onkin.


    • Anonyymi

      Eikö teillä ole muuta sisältöä elämässänne kun miettiä toiset tekee tai ei tee sitäpaitsi ei näitä mustamaalaus juttuja jaksa enää oikee ees lukee

      • Anonyymi

        Oletko lukenut noita monologeja ja mustamaalaus juttuja? Itse olen sujuvasti ohittanut jokaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut noita monologeja ja mustamaalaus juttuja? Itse olen sujuvasti ohittanut jokaisen.

        On täällä viisaitakin ihmisiä, vähemmän viisaat vaan pitää meteliä huomattavasti enemmän.


    • Anonyymi

      Luulen, että meillä on paljolti samat arvot. Naiselle.

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin hakemusta tulemaan. Paitsi ettei tämä kyllä minulle ollut 😅


      • Anonyymi

        Ei meillä todellakaan ole.


    • Anonyymi

      voisi olla hassu juttu jos meneemakoilemaan jonnekin hautausmaalle ja sitten yöllä herää: kuolleet nousevat haudoistaan

    • Anonyymi

      Aknevoidehan käy pakaraan jos toiseenkin.

    • Anonyymi

      Tarvon tiellä niin sehän muistuttaa kävelyä.

    • Anonyymi

      Kenenkä arvoja tarkoitat? Omiasiko? Kenties hänellä on eri arvot 🙄

    • Anonyymi

      Harmi tosiaan. Aina ei vaan ole vaihtoehtoja ja voimia En itsekään olisi ikinä uskonut että jään suhteeseen jossa olen onneton ja toisen käytös on arvojeni vastaista.

    • Anonyymi

      No se on sellasta sitte. Mitä suotta murehdit. Anna olla.

    • Anonyymi

      Silloin kun ne megafonit huusivat siellä autiotalon pihalla. Silloin minua pelotti. Tulit takaa sen roskakatoksen ja sanoit, "Moi! Mitä kuuluu?". Se oli ihanin päivä elämässäni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe