Minulla on ollut noin kerran viikossa puristavaa tunnetta rinnassa. Olen 65 v nainen. Tämä tunne on levossa, ei rasituksessa. Verenpaine ja syke on normaali. Ei ole hengenahdistusta Esim tänä aamuna oli taas tämä "kohtaus" kestää puolisen tuntia ja voi tulla hetken päästä uudelleen.
Onko sydänperäistä vai lihas tms.
Puristava tunne rinnassa
Anonyymi-ap
5
681
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mitä jännität, mikä ahdistaa.? Kokeile nelihengitystä, kun kohtaus on päällä. Googlaa nelihengitys.
- Anonyymi
Meneppä lääkäriin
- Anonyymi
Älä mene. Elät pidempään.
- Anonyymi
Sepelvaltimotauti voi oireilla tuolla tavoin oireiden alkaessa.
- Anonyymi
Sepelvaltimotaudin oireet ilmenevät tavallisesti rasituksessa ja helpottuvat levossa. Esim. kävellessä ilmenevät oireet helpottavat pian pysähtymisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001040Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76825
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505