Vai mitä kulti 💝 :)
Tiistai toivoa täynnä
23
124
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai risto raksu <3
- Anonyymi
On, totta kai on 🙃
- Anonyymi
Kyllä on, sain virtuaalisydämen ja halauksen ❤️
- Anonyymi
Aina on toivoa 💗 :)
- Anonyymi
Toivoa ei ole 💕
- Anonyymi
Miul hyvä päivä
- Anonyymi
Vajaaälyinen kommentoimassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt itseäsi hauku hyvä mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt itseäsi hauku hyvä mies!
Juuri näin, nämä feikkidraamat hohhoijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kai mä vähän sitäkin mu pärjään itse tuonkin asian kanssa vittuako muiden mielipiteet musta pitäs kiinostaa
- Anonyymi
Ainakaan ei voisi olla vähemmän toivoa eikä enää huonommin asiat minun ja hänen osalta, jos kuvitellaan hetki että se nainen haluaisi minut. Jos kaipaamme toisiamme niin ei ole huonompaa tilannetta kuin se että olemme erossa, ei väliä syyllä miksi olemme erossa, joka tapauksessa. En jaksa uskoa että hänet saisin, liian vaikeita nämä tämmöiset asiat tälle miehelle.
- Anonyymi
Nii tällekin naiselle erossa oleminen ei ole tehnyt hyvää päivittäin kaipaus valtaa
- Anonyymi
Toivoa voit,mutta turvaudu siihen morsiameesi,nyrkkikyllikkiin taas!
- Anonyymi
Ei ny vielä jaksaa kun vasta eilen aamulla viimeks eikä ny just ainakaan tarvi sitä hetken helpotusta
- Anonyymi
Torstai oli toivoa täynnä viikkoja sitten.
- Anonyymi
Saitko hyvän potin? Saitko vietyä muualtakin tai olenko tämmöinen vakio jossa käyt hakemassa vähän milloin mitäkin.
- Anonyymi
Mies voisi ottaa yhteyttä IRL ja selvittää väärinkäsitykset joko viestillä tai soittaa.
- Anonyymi
Niin voisi !!
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Onko miehellä varmasti numerosi?
- Anonyymi
Elämä muuttui yhdessä hetkessä, et ja emme ole yksin asioidemme kanssa.🙏
- Anonyymi
Taitaa jo olla seksiviikko mu ainahan toivoa on mihin ni se si taas on asia eriksensä
Palstapari taas tämäkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470