Täyttä huijausta ihmisiä kohtaan tuo ruoan jako. Jos ihminen on ilmoittanut heidän sivulla että otan 2 kassia ja maksanut 2 x 3 € ja menet yksin hakemaan niin torpataan joka pisteessä että 1 tuote per henkilö. Miksi sitten pitää maksaa tuplaten jos yksin olet. Suurta rahastusta lähinnä tuo toiminta. Kuinka moni kielitaidoton maksaa tuplasti kun ei osaa kieltä. Muutenkin epäystävällistä pakkotyöhön näköistä laitapuolen kulkijam näköistä jakaja pisteissä.
Rauhanmajakka
42
1577
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin ja kenelle pitää etukäteen maksaa ruokakassi?
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Saatanan pummi!
- Anonyymi
Varsinkin sinä
- Anonyymi
Aloittaja keksinyt jutun,kun ei pysty vastaamaan mihin ja kenelle maksetaan?antaa ymmärtää,että maksetaan etukäteen.on vielä niin tyhmä,että ei tajua,että aina ei tule niitä lahjoituksia niin paljon.ja pitäisi olla tasapuolinen .itse jos pääsee ekaksi,rohmuaa enempi,mitä tarvii.vielä urputtaa ja kirjoittaa tännekin .antakaa urputtajille esim.kuukauden porttikielto.huomaa paljonko ruoka kaupassa maksaa.luulisi olevan sen verran rahaa,kun kaiken muun elämisen maksaa yhteiskunta.
- Anonyymi
Siinäpä sossu pummi kilahti jälleen kerran
- Anonyymi
En muuten ole.töissä vain.
- Anonyymi
Eikö mielenterveys toimiston kannattaisi ulkoistaa majakalle päivittäinen lääkejakelu.sillä asiakkaat ovat pääsääntöisesti mt,n asiakkaita,niin kuin osa henkilökunnasta.tietenkin korvausta vastaan.ei tulisi niin paljon väärinkäyttöä,että yksi auton omistaja syö kaikkien lääkkeet tai myy ne pullapitkoa vastaan.
- Anonyymi
Kahto mies höpisee vain lentopallosta ja hiihtämisestä.
- Anonyymi
Mutta huomenna taas herätyskello soimaan klo,11.30.on kova työ päivä .pitää hakea perjantain pullakassi ja huijata muutamaa mummoa. Bensa on kallista.
- Anonyymi
Ukrainalaiset on jo siellä. Nukkuvat autoissaan yön.
- Anonyymi
Lihaa jaetaan huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihaa jaetaan huomenna
Siellä jaetaan tutuille paremmat kassit ja eväät etukäteen. Sitten mitä jää niin tavallisille maksaville ihmisille.
- Anonyymi
Äkkiä katsomaan ,ketkä ahnaat siellä seisoo jonossa,kuola valuen. Jakajiinkin voi kiinnittää huomiota!
- Anonyymi
jämsäläiselle kyttääjälle taas työpäivä.
- Anonyymi
Minä olen ostanut ruokani kaupasta. Saa tuoretta ja just sitä mistä tykkään.
- Anonyymi
Minä taas varastan kaikki.
- Anonyymi
autokuski vie vanhalle isälle. paperimies. naapuriin.
- Anonyymi
Nelostien vedenneito siellä vaappuu. Saa köyhäparka jotain särvintä viedä ukolleen kotiin.
- Anonyymi
Ottaako päähän kun et kehtaa itse mennä.Kulissit sortuisivat.
- Anonyymi
Enpä tiedä mistä Mahakan ongelmia ryhtyisi purkamaan. Ehkä siitä, että loppuisi tuo pärstäkertoimen mukaan jakaminen ja jonottaminen.
- Anonyymi
Ukrainalaiset hakee 5-6 kassija vaikka heille on kaikki ilmaista, sitten kompostijäte on täynnä ruokaa
- Anonyymi
Tiistai,huomenna.haetaan taas uusi kuorma ruokaa,tarvii herätä aikaisin.saa naapurin mummotkin edullisesti meikäläiseltä pullaa.hyvä että pitävät tuota rotia kelle sitä leipää antavat eka.ei nuo juopot ja sekakäyttäjät ainakaan ensimmäisinä kassia tarvitse,ennen ukrainalaiselle pakolaiselle.tai joka on veroja joskus maksanut.onneksi nyt on jakajana pätevää porukkaa,joiden tarkka silmä poimii kyllä huijarin ja rikollisen.
- Anonyymi
Ukrainalaiset rupesi ryyppäämään porukassa eikä lähde takaisin on kuulmaa elämä täällä niin toista, olin juttusilla iloista porukkaa humalassakin!!
- Anonyymi
Joo koko klaani valtaa pesutuvat ja lenkkisauna joka pitäisi olla naisten ja miestenvuorot nämävaltaa ryypiskelyyn ja meteliin kaikki
- Anonyymi
Hyvä,hyvä.samaa sitä tekevät suomalaisetkin.rikkovat paikkoja,varastavat ym.ja Sossu maksaa vuokran.maataan puolille päivää lääketokkurassa ja illat ja yöt melutaan .
- Anonyymi
polttakaa tytöt kukkaa,se kasvattaa myös tukkaa.
- Anonyymi
Kuka tämä vedenneito on??antakaa tuntomerkkejä.onko itse pim pim pomo .
- Anonyymi
Vaappuu Kääpälässä
- Anonyymi
Parhaat tavarat jää ehkä takahuoneeseen.
- Anonyymi
Siksi en aijo viedäkkään sinne mitään,kyllä sana on kiirinnyt ,minnekö muualle voisi ylimääräiset viedä?
- Anonyymi
Minäkin lopetin,kun jaettiin vaan ns työntekijöille kamat
- Anonyymi
Tietääkö verotta tai kela näistä auton käyttöstä<
- Anonyymi
Kaikki on kuulkaa ulkokullattua.viilataan kelaa ym pahasti linssiin.
- Anonyymi
Eipä näitä ruuan jakajia paljon kaupoissa näy. Tottakai sieltä itselle parhaat päältä, sitten on hyvä omatunto antaa muille vähän köyhemmille vanhoja jauhoja , ja päiväysvanhoja elosen känttyröitä. Köyhät voi täyttää vanhalla leivällä mahansa , hyväntekeväisyyttähän se on.
- Anonyymi
Kateuteen ei voi olla osumatta, ei millään.
- Anonyymi
Mutta tuo on totta,ei kateutta.aina ahneet ja hyväksikäyttäjä paskat vetoavat kateuteen.ei minunkaan tarvitse käydä siellä vaikka voisin tulojeni perusteella.en tosiaan ole kateellinen,vituttaa vain tollanen ahneus.turha lässyttää muuta sontaa.saatanan tekopyhät kyrvänsyylät.
- Anonyymi
Juu kyllä se näin menee. Itse ottavat parhaat, tutuille loput liha yms. Muut herkut. Muille sitten mitä sattuu jäämään.
- Anonyymi
Tänään näin aamupäivällä kun johtaja meni nauraen säästöpankkien,takki levällään ja pelle saapikkaat jalassa..rengi ajoi pillurallia kylällä leuhkan näköisenä.
- Anonyymi
Pipipäät ja piripäät kerää ympäririlleen ja leikkii Jeesusta,pomppa auki!
- Anonyymi
Eikö teillä jämsäläisillä 80-luvulle jämähtäneillä junteilla ole parempaa tekemistä kuin valittaa ja tunkea nenää joka asiaan?:D Shoutout Lyrica ja 3€ lihakassi 4eva
- Anonyymi
Bisnes on Bisnes ja ilmeisen kannattavaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111