Tonttu täällä kaipaa sinua ❤️
Nöpö melkein naapurin
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kui kiva👱♀️
- Anonyymi
Millanen Tonttu siellä kaipailee? Minäkin kaipailen yhtä naapurista 😍
- Anonyymi
Veikkaan että iiristä😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että iiristä😅
No ei menny oikein.
- Anonyymi
Mikä niistä tontuista? 🤭 Tino on aika komea 😍
Tässä on palstapari numero 3 👍🏼
- Anonyymi
Mitä pareja täällä on näitä keskusteluja voisi kai enempi sanoa tuttavallisiksi näe itse ainakaan mitään syytä miksi kukaan näistä olisi mustasukkainen kun sitä tekee nimettömänä ja si jos haluaa että toinen tietää mitä on kirjoitellu laittaa nimimerkin loppuun kyllä toisensa tunteva pari toistensa kirjoitukset kirjoitus tyylistä tunnistaa ja epäilee ni on helpompi kysyä kuin yrittää niellä mustasukkaisuuttaan
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pareja täällä on näitä keskusteluja voisi kai enempi sanoa tuttavallisiksi näe itse ainakaan mitään syytä miksi kukaan näistä olisi mustasukkainen kun sitä tekee nimettömänä ja si jos haluaa että toinen tietää mitä on kirjoitellu laittaa nimimerkin loppuun kyllä toisensa tunteva pari toistensa kirjoitukset kirjoitus tyylistä tunnistaa ja epäilee ni on helpompi kysyä kuin yrittää niellä mustasukkaisuuttaan
Merkkaan vaan nämä ketjut joissa on selvästi rakkautta ja pareja. Kun joku väitti ettei niin ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 58731
- 43626
- 40516
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla196504- 70496
- 22484
- 48466
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Ongelma: oon ihastunut sinuun...
Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny18416