Arvostele ikäväsi kohde 1-5 asteikolla.

Anonyymi-ap

Mies vai nainen ja ikä?

126

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies. 5, 45-55v??

      • Anonyymi

        Kyllä sinä tiedät minkä ikäinen hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä tiedät minkä ikäinen hän on.

        En muuten tiedä. Voi se olla tuostakin nuorempi tai vanhempi. Jotkut on niin iättömän näköisiä. Iän kysyminen suoraan olisi jotenkin lapsellista.


    • Anonyymi

      Mies 45, 5.
      5♥️

      • Anonyymi

        ikä on ainakin tarkka😊


    • Nainen 18v ja pisteitä 5

      • Anonyymi

        Voi olla että minun tuleva puoliso. Kuka sitä voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että minun tuleva puoliso. Kuka sitä voi tietää.

        Tästä sitten poistettiin kysymys mihin vastasin.


      • Anonyymi

        Oikeasti PalstaPrinssi? Onko tämä kaipaamasi neito 18v? Tiedän että ikä on vaan numeroita ja itsekin nuorempaa miestä kaipailen, mutta ikäeromme on n.5v. Tunnetko oikeasti että esim. Teidän arvot kohtaavat? Vai oletko vain viehättynyt ulkonäköön? Yritän vain vähän herätellä sinua, en tuomitse. Rakkaus kun ei katso sitä ikää ja kuuntele järkeä🤷‍♀️😅. - n K-S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti PalstaPrinssi? Onko tämä kaipaamasi neito 18v? Tiedän että ikä on vaan numeroita ja itsekin nuorempaa miestä kaipailen, mutta ikäeromme on n.5v. Tunnetko oikeasti että esim. Teidän arvot kohtaavat? Vai oletko vain viehättynyt ulkonäköön? Yritän vain vähän herätellä sinua, en tuomitse. Rakkaus kun ei katso sitä ikää ja kuuntele järkeä🤷‍♀️😅. - n K-S

        Minulta kysytään vieläkän paperit kun ostan K18 tuotteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti PalstaPrinssi? Onko tämä kaipaamasi neito 18v? Tiedän että ikä on vaan numeroita ja itsekin nuorempaa miestä kaipailen, mutta ikäeromme on n.5v. Tunnetko oikeasti että esim. Teidän arvot kohtaavat? Vai oletko vain viehättynyt ulkonäköön? Yritän vain vähän herätellä sinua, en tuomitse. Rakkaus kun ei katso sitä ikää ja kuuntele järkeä🤷‍♀️😅. - n K-S

        En osaa vastata kysymyksiisi. Ihmetystä tietenkin herättää, mutta hänessä nyt vaan on jotakin, en osaa sitä paremmin selittää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulta kysytään vieläkän paperit kun ostan K18 tuotteita.

        No sehän on vaan hienoa.👍🏼


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En osaa vastata kysymyksiisi. Ihmetystä tietenkin herättää, mutta hänessä nyt vaan on jotakin, en osaa sitä paremmin selittää...

        Keski-iän kriisille kuulostaa enemmän. Mä luulin et kaipaat 28. -vuotiasta, mutta 18v😱 hän on ollut 17v, kun olet eka kerran häntä lähestynyt. Ei ihme, että on tyttönen kieltäytynyt. Olet yli 50v, käyttäydy sen mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-iän kriisille kuulostaa enemmän. Mä luulin et kaipaat 28. -vuotiasta, mutta 18v😱 hän on ollut 17v, kun olet eka kerran häntä lähestynyt. Ei ihme, että on tyttönen kieltäytynyt. Olet yli 50v, käyttäydy sen mukaan!

        Ja meni kyllä maku nyt koko prinssin. Jos mun lasta tuon ikäinen äijä lähestyisi, niin voisi olla et olisi sen jälkeen hakattu äijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-iän kriisille kuulostaa enemmän. Mä luulin et kaipaat 28. -vuotiasta, mutta 18v😱 hän on ollut 17v, kun olet eka kerran häntä lähestynyt. Ei ihme, että on tyttönen kieltäytynyt. Olet yli 50v, käyttäydy sen mukaan!

        Ja stalkkailee somessa sen kuvia. Kommentoi ja kuolaa täällä sen 18-vuotiaan perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja stalkkailee somessa sen kuvia. Kommentoi ja kuolaa täällä sen 18-vuotiaan perään.

        Ei kyllä kuulosta terveeltä. Ei ihme, että on joutunut vaihtamaan työpaikkaa kun on ala-ikäistä ahdistellut viime vuonna.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En osaa vastata kysymyksiisi. Ihmetystä tietenkin herättää, mutta hänessä nyt vaan on jotakin, en osaa sitä paremmin selittää...

        Ok, kunhan mietin..en todellakaan tuomitse. Ja muutenkin eihän kaipaaminen palstalla ketään vahingoita🙂. Täällä vahingoita kuin itseään. - n K-S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja stalkkailee somessa sen kuvia. Kommentoi ja kuolaa täällä sen 18-vuotiaan perään.

        Rauhoitu, en tarkoittanut kysymykselläni lietsoa mitään "paskaaPrinssin päälle". - n K-S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kunhan mietin..en todellakaan tuomitse. Ja muutenkin eihän kaipaaminen palstalla ketään vahingoita🙂. Täällä vahingoita kuin itseään. - n K-S

        No niin sen olen huomannut että täällä rikkoo vain itseään ja sydäntään. 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu, en tarkoittanut kysymykselläni lietsoa mitään "paskaaPrinssin päälle". - n K-S

        Et sinä lietsonut. Minä olisin kommentoinut tätä joka tapauksessa, koska järkytyin tuosta iästä. Itsellä pian 17v tyttö ja en ikinä haluaisi hänelle tuollaista. Prinssi sanoi jossain ketjussa, että joutui vaihtamaan työpaikkaa kun tuli jotain ahdistelusyytettä. Luulin silloin, että kyseessä oli yli parikymppinen. Se tyttö parka on ollut ala-ikäinen silloin. Ei ihme, että työt vaihtui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keski-iän kriisille kuulostaa enemmän. Mä luulin et kaipaat 28. -vuotiasta, mutta 18v😱 hän on ollut 17v, kun olet eka kerran häntä lähestynyt. Ei ihme, että on tyttönen kieltäytynyt. Olet yli 50v, käyttäydy sen mukaan!

        Minkä voin sille että ihastuu... Anteeksi taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja meni kyllä maku nyt koko prinssin. Jos mun lasta tuon ikäinen äijä lähestyisi, niin voisi olla et olisi sen jälkeen hakattu äijä.

        Minua ei ihan niin vaan hakata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä lietsonut. Minä olisin kommentoinut tätä joka tapauksessa, koska järkytyin tuosta iästä. Itsellä pian 17v tyttö ja en ikinä haluaisi hänelle tuollaista. Prinssi sanoi jossain ketjussa, että joutui vaihtamaan työpaikkaa kun tuli jotain ahdistelusyytettä. Luulin silloin, että kyseessä oli yli parikymppinen. Se tyttö parka on ollut ala-ikäinen silloin. Ei ihme, että työt vaihtui.

        Olen ollut niin vähän aikaa palstalla, että tuollainen on mennyt ohi. En silti tuomitse ihmistä.mitä en tunne. Palstallehan voi nyt kirjoittaa kuka vaan, mitä vaan. Ja nyt hiljenen takaisin taustalle. - n K-S


      • Minä en ole tehnyt hänelle yhtään mitään. Ja te olette heti hakkaamassa minut. Ei saa edes puhua toisen kanssa? Tälläinen on maailma nykyisin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en ole tehnyt hänelle yhtään mitään. Ja te olette heti hakkaamassa minut. Ei saa edes puhua toisen kanssa? Tälläinen on maailma nykyisin.

        Jos sinul itelläs ois tyttäriä, ajattelisit saleen erilain ku nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinul itelläs ois tyttäriä, ajattelisit saleen erilain ku nyt.

        No hei. Siinä ei ole mitään pahaa, jos ei ole aikeita koskea. Joa molemmilla on halu tutustua. Mutta minun tapauksessa ei ollut ja olen jo perääntynyt siitä. Kyllä kunnioitan ihmisten rajoja.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No hei. Siinä ei ole mitään pahaa, jos ei ole aikeita koskea. Joa molemmilla on halu tutustua. Mutta minun tapauksessa ei ollut ja olen jo perääntynyt siitä. Kyllä kunnioitan ihmisten rajoja.

        Ei kukaan varmasti usko, ettei ollut aietta koskea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan varmasti usko, ettei ollut aietta koskea.

        Se onkin siinä se harmillisin asia, että asiaa liioiteltiin. Kuvitellakaan vaikka mitä. Minä olen kiltti ihminen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se onkin siinä se harmillisin asia, että asiaa liioiteltiin. Kuvitellakaan vaikka mitä. Minä olen kiltti ihminen.

        Olet häntä toista vuotta tavoitellut, sanot että rakastat, sanot että kaipaat kumppania jne., mutta siis hänen kanssa ihan siveyden sipulina jutella voisit vaan, ei mitään muuta, just.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet häntä toista vuotta tavoitellut, sanot että rakastat, sanot että kaipaat kumppania jne., mutta siis hänen kanssa ihan siveyden sipulina jutella voisit vaan, ei mitään muuta, just.

        Se kaikki alkoi siitä, että minua huhuiltiin täällä ensin. Sittemmin on kelkka kääntynyt toiseen suuntaan. En tekisi yhtään mitään ilman hänen omaa suostumusta. En edes ehdottaisi mitään. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se kaikki alkoi siitä, että minua huhuiltiin täällä ensin. Sittemmin on kelkka kääntynyt toiseen suuntaan. En tekisi yhtään mitään ilman hänen omaa suostumusta. En edes ehdottaisi mitään. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota.

        Eihän nyt kenellekään iästä riippumatta tehdä mitään ilman toisen suostumusta. Siin ei enään lennä ulos työpaikasta, vaan voi lentää linnaan, tai lähtenee siin se työkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt kenellekään iästä riippumatta tehdä mitään ilman toisen suostumusta. Siin ei enään lennä ulos työpaikasta, vaan voi lentää linnaan, tai lähtenee siin se työkin.

        Niin. Miksi sitten olisin toiminut eri tavalla hänenkään kanssa? Et voi myöntää että siinä tehtiin kärpäsestä härkänen. Eikä minua pyydetty edes neuvottelupöytään, enkä saanut anteeksi pyytää henkilökohtaisesti. Iso vääryys tapahtui, kun kerroi olleeni vain ihastunut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin. Miksi sitten olisin toiminut eri tavalla hänenkään kanssa? Et voi myöntää että siinä tehtiin kärpäsestä härkänen. Eikä minua pyydetty edes neuvottelupöytään, enkä saanut anteeksi pyytää henkilökohtaisesti. Iso vääryys tapahtui, kun kerroi olleeni vain ihastunut.

        Itse ole juuri tuon ikäisen äiti enkä todellakaan hyväksi tuollaista suhdetta.

        Tulen sen myöskin sen tekemään selväksi eikä siihen tarvita väkivaltaa eikä muutakaan...😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse ole juuri tuon ikäisen äiti enkä todellakaan hyväksi tuollaista suhdetta.

        Tulen sen myöskin sen tekemään selväksi eikä siihen tarvita väkivaltaa eikä muutakaan...😆

        Juu se on hyvä. Mutta entäs kun tyttö on jo 18 ja ylikin?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin. Miksi sitten olisin toiminut eri tavalla hänenkään kanssa? Et voi myöntää että siinä tehtiin kärpäsestä härkänen. Eikä minua pyydetty edes neuvottelupöytään, enkä saanut anteeksi pyytää henkilökohtaisesti. Iso vääryys tapahtui, kun kerroi olleeni vain ihastunut.

        Mäkin oon kuvitellut, että oisit viehättyny jostakusta vanhemmasta ihmisestä. Taisit itse olla lähenpänä 40 v. 18 v. on vielä nuoruusikäinen, kehittymässä kohti aikuisuutta. Mitä yhteistä teillä olisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon kuvitellut, että oisit viehättyny jostakusta vanhemmasta ihmisestä. Taisit itse olla lähenpänä 40 v. 18 v. on vielä nuoruusikäinen, kehittymässä kohti aikuisuutta. Mitä yhteistä teillä olisi?

        Ei kai sitten mitään
        .. 😢


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei kai sitten mitään
        .. 😢

        Voi että. Suhtaudun äidillisesti nuoriin ihmisenalkuihin, mutta jotenkin surettaa myös sun puolesta.


      • En ole yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi että. Suhtaudun äidillisesti nuoriin ihmisenalkuihin, mutta jotenkin surettaa myös sun puolesta.

        Tiedän mitä ajattelet ja ymmärrän että suojelet. Mutta minä en ole paha ihminen. Millään tavalla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se kaikki alkoi siitä, että minua huhuiltiin täällä ensin. Sittemmin on kelkka kääntynyt toiseen suuntaan. En tekisi yhtään mitään ilman hänen omaa suostumusta. En edes ehdottaisi mitään. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota.

        Sinä kuvittelet siis, että joku ala-ikäinen on sinua täällä huhuillut. Se tyttö joka on järkyttynyt, kun yli 30 vuotta vanhempi tulee lähentelemään. Ei varmasti ole huhuillut. Ei niitä työpaikkoja ihan kevein perustein menetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuvittelet siis, että joku ala-ikäinen on sinua täällä huhuillut. Se tyttö joka on järkyttynyt, kun yli 30 vuotta vanhempi tulee lähentelemään. Ei varmasti ole huhuillut. Ei niitä työpaikkoja ihan kevein perustein menetä.

        Sinä et ollut paikalla näkemässä, miten vähäpätöisestä asiasta joku yli-innokas pikkupomo veti hernettä nenäänsä. Varmasti liioittelivat koko juttua. Olkoon vaan. Ei enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinä et ollut paikalla näkemässä, miten vähäpätöisestä asiasta joku yli-innokas pikkupomo veti hernettä nenäänsä. Varmasti liioittelivat koko juttua. Olkoon vaan. Ei enää kiinnosta.

        Tiedätkö... Minua on ahdisteltu nuorena. Jo pelkästään se,että joku vanhempi edes tulee ilmaisemaan mielenkiintonsa, on ahdistavaa. Saatikka, jos viisikymppinen on liehitellyt ala-ikäistä. Sä et vaan ymmärrä miten se ahdistaa😭 Tuon ikäinen ottaa sen todella voimakkaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö... Minua on ahdisteltu nuorena. Jo pelkästään se,että joku vanhempi edes tulee ilmaisemaan mielenkiintonsa, on ahdistavaa. Saatikka, jos viisikymppinen on liehitellyt ala-ikäistä. Sä et vaan ymmärrä miten se ahdistaa😭 Tuon ikäinen ottaa sen todella voimakkaasti.

        No se ei ollut todellakaan tarkoitus säikäyttää häntä. Olin vaan niin kömpelö siinä tilanteessa. Enkä ehtinyt sanomaan että älä ota tätä vakavasti. Kun ei ollut tarkoitus liehitellä, vaan ilmaista hänelle että tykkään. Mutta olisi ollut parempi olla sanomatta mitään. Luulin että hän piti minusta, koska meillä oli silmäpeliä ennen sitä ollut. En tiennyt missä mentiin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No se ei ollut todellakaan tarkoitus säikäyttää häntä. Olin vaan niin kömpelö siinä tilanteessa. Enkä ehtinyt sanomaan että älä ota tätä vakavasti. Kun ei ollut tarkoitus liehitellä, vaan ilmaista hänelle että tykkään. Mutta olisi ollut parempi olla sanomatta mitään. Luulin että hän piti minusta, koska meillä oli silmäpeliä ennen sitä ollut. En tiennyt missä mentiin.

        Minun pääni sekosi hänestä... 😢


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Juu se on hyvä. Mutta entäs kun tyttö on jo 18 ja ylikin?

        Kuten sanoit: tyttö. Tyttö. Ei nainen, vaan tyttö. Et taida miesparka edes ymmärtää, miten lapsenomainen 18-vuotias todellisuudessa vielä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoit: tyttö. Tyttö. Ei nainen, vaan tyttö. Et taida miesparka edes ymmärtää, miten lapsenomainen 18-vuotias todellisuudessa vielä on.

        No en varmaankaa... Totta on että pidin häntä aika kypsän oloisena, kun seurasin miten pärjäsi hienosti työssään. Enhän tiedä yhtään millainen on muuten. Äitini oli 18 kun sai minut. Ei kaikki ole ihan lapsia enää siinä iässä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No en varmaankaa... Totta on että pidin häntä aika kypsän oloisena, kun seurasin miten pärjäsi hienosti työssään. Enhän tiedä yhtään millainen on muuten. Äitini oli 18 kun sai minut. Ei kaikki ole ihan lapsia enää siinä iässä.

        Jos äitisi sai sinut 1970-luvun alussa, ja tyttö on syntynyt 2000-luvun alussa, siinä on melkoinen sukupolvien välinen kuilu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että minun tuleva puoliso. Kuka sitä voi tietää.

        Mites meinasit keski-ikäisenä jaksaa kahdeksantoista kesäisen kanssa vällyjen välissä kun et tainnu jaksaa nuorempanakaan tai ehkäpä et edes onnistu saamaan 🛌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites meinasit keski-ikäisenä jaksaa kahdeksantoista kesäisen kanssa vällyjen välissä kun et tainnu jaksaa nuorempanakaan tai ehkäpä et edes onnistu saamaan 🛌

        Kunnostahan se on kiinni, se jaksaminen, eikä iästä. Kuvittelet että olen joku möhömahainen rapakuntoinen spurguäijä?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kunnostahan se on kiinni, se jaksaminen, eikä iästä. Kuvittelet että olen joku möhömahainen rapakuntoinen spurguäijä?

        Ehkäpä en onnistu saamaan... Siihen olen orientoitunutkin etten saa enää mitään ikinä. Eli voitin taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti PalstaPrinssi? Onko tämä kaipaamasi neito 18v? Tiedän että ikä on vaan numeroita ja itsekin nuorempaa miestä kaipailen, mutta ikäeromme on n.5v. Tunnetko oikeasti että esim. Teidän arvot kohtaavat? Vai oletko vain viehättynyt ulkonäköön? Yritän vain vähän herätellä sinua, en tuomitse. Rakkaus kun ei katso sitä ikää ja kuuntele järkeä🤷‍♀️😅. - n K-S

        Mä en sitä serkkuni kaverin ikää edes itseasiassa tiedä mu jos silloisen ulkonäön mukaan arvioisi ni täyden kympin nainen ja se peppu se vasta hyvältä näytti silloin ei paljonkaan keskusteltu kun itse olin vasta viidentoista vanha ja kovin ujo vielä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en sitä serkkuni kaverin ikää edes itseasiassa tiedä mu jos silloisen ulkonäön mukaan arvioisi ni täyden kympin nainen ja se peppu se vasta hyvältä näytti silloin ei paljonkaan keskusteltu kun itse olin vasta viidentoista vanha ja kovin ujo vielä

        Ja tämmöinen väliinhuutelija kanssa. Kuvitteleeko, että joku luulee näitä vastauksia minun tekemiksi?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En osaa vastata kysymyksiisi. Ihmetystä tietenkin herättää, mutta hänessä nyt vaan on jotakin, en osaa sitä paremmin selittää...

        On hän sentään täysi-ikäinen mutta lieneekö sinun vielä mahdollista manipuloida häntä muka vanhemman miehen kokemuksella elämästä oletko oikeasti ikääsi nähden vielä edes päivääkään elänyt elämää tiedätkö edes kuinka hankalaa tai vaikeaa elämä voi vaikeimmillaan olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hän sentään täysi-ikäinen mutta lieneekö sinun vielä mahdollista manipuloida häntä muka vanhemman miehen kokemuksella elämästä oletko oikeasti ikääsi nähden vielä edes päivääkään elänyt elämää tiedätkö edes kuinka hankalaa tai vaikeaa elämä voi vaikeimmillaan olla

        Minä olen käynyt elämässäni läpi vaikka mitä vaikeuksia. Se on myös luojan lykky, että olen edelleen elossa. Eli jatkoajalla niin sanotusti jo toistakymmentä vuotta. Parempi olla tekemättä noita oletuksia, kun ei mistään mitään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kuulosta terveeltä. Ei ihme, että on joutunut vaihtamaan työpaikkaa kun on ala-ikäistä ahdistellut viime vuonna.

        Tais olla kuopion ruoka-avulla töissä vielä viime vuonna mahdollisesti joku opiskelija neito opiskelijoilla kun harvoin on kovinkaan hyvät tulot ni toisinaan voi olla että joutuu ruoka-apua hyödyntämään että on jotain mitä syödä kun opiskelijatkin aina välillä tarvii uusia vaatteita oppikirjoja oppivälineitä muutoinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kunhan mietin..en todellakaan tuomitse. Ja muutenkin eihän kaipaaminen palstalla ketään vahingoita🙂. Täällä vahingoita kuin itseään. - n K-S

        Sekin riippuu mitä tänne kirjoittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais olla kuopion ruoka-avulla töissä vielä viime vuonna mahdollisesti joku opiskelija neito opiskelijoilla kun harvoin on kovinkaan hyvät tulot ni toisinaan voi olla että joutuu ruoka-apua hyödyntämään että on jotain mitä syödä kun opiskelijatkin aina välillä tarvii uusia vaatteita oppikirjoja oppivälineitä muutoinkin

        Kaikenlaisia tarinasetiä sitä onkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu, en tarkoittanut kysymykselläni lietsoa mitään "paskaaPrinssin päälle". - n K-S

        Turha sitä on kai sääliä eiköhän tuo ole itse ongelmansa aiheuttanut ja siinä samalla vaikeuttanut monenkin muun elämää luultavasti jopa tarkoituksen mukaisesti ja kaiketi vain siksi kun ei itse osaa edes omaa elämäänsä saatikka päätään pitää kasassa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No niin sen olen huomannut että täällä rikkoo vain itseään ja sydäntään. 💔

        Pitäikö osata miettiä sitä miten itse itse käyttäytyy munkin olisi aikanaan kun olin kusipää enolleni kuskina kun kävästiin Kotkassa ni pitäny hänen mielestään pysähtyä noin viistoista vuotiaiden tyttöjen viereen että hän olisi voinut vongata tytöiltä pillua empä kuitee pysähtynyt pikkasen teki mieli viskata kyseinen eno motaril vauhdissa ulos autosta jos ois käyny hyvä säkä mu ajoin kuitee Haminan poliisi laitoksen eteen ja kävin poliisilta kysymystä voinko luovuttaa auton avaimet hänelle koska auto ei ollut minun eikä hänenkään vaan jostain tamperelaisesta autoliikkeestä lainassa tämän jälkeen ajoin auton apsin viereisen rautakaupan pihaan parkkiin löin avaimet hänelle käteen ja läksin kävelemään siskolleni koska majailin tällöin siskoni luona koska olin hetkeä aiemmin lähtenyt tyttäreni äidin luota tuolloin oli talvi ja ainakin hetken jokusen tunnin hän joutui nukkumaan autossa talvi pakkasessa sitä en tiedä oliko hänellä varaa pitää autoa tyhjäkäynnillä että tarkeni nukkua vai palelluttiko kenties sormensa tai varpaansa omaa tyhmyyttään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä lietsonut. Minä olisin kommentoinut tätä joka tapauksessa, koska järkytyin tuosta iästä. Itsellä pian 17v tyttö ja en ikinä haluaisi hänelle tuollaista. Prinssi sanoi jossain ketjussa, että joutui vaihtamaan työpaikkaa kun tuli jotain ahdistelusyytettä. Luulin silloin, että kyseessä oli yli parikymppinen. Se tyttö parka on ollut ala-ikäinen silloin. Ei ihme, että työt vaihtui.

        Tainnu saada monestakin työpaikasta kenkää samasta syystä jo varmaan koeajan puitteissa ja se ei ole kuin kolmekuukautta ainakaan mun yhdessäkään työsopparissa ollu olisin toki suonut että olisi ollu pitempi jo aikaa sitten itse en ole edes sillai välittänyt että mulla ollu aina edes sitä kirjallista työsopparia kun yleensä olen työnantajani kanssa pyrkinyt sopimaan sillai kummallekin parhaiten sopivin ehdoin palkkauksen ja työtkin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minkä voin sille että ihastuu... Anteeksi taas.

        Ihastukselleen ei voi minkään mu silti olisi kuitenkin hyvä osata käyttäytyä ja kunnioittaa toisen yksityisyyttä tämän asian sinulle ilmoittaessa kun olet ensimmäisen kerran häntä mahdollisesti lääppinyt onko sulla ongelmia itsehillinnän kanssa kuinka Montako naista olet mahdollisesti hakannut nuorempana ny vaikutat sen verran heikolta vässykältä kirjoitustesi perusteella että luulen että viisivuotias tyttökin sua pyörittelisi mennen tullen ja sattuisi luultavammin sua jopa enempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut niin vähän aikaa palstalla, että tuollainen on mennyt ohi. En silti tuomitse ihmistä.mitä en tunne. Palstallehan voi nyt kirjoittaa kuka vaan, mitä vaan. Ja nyt hiljenen takaisin taustalle. - n K-S

        Napautat tuosta palstarinssi tekstistä niin voit lukea kaikki kirjoitukset jos haluat mihin hän on kommentoinut mu itsesäälissä rypevä ressukka hän vaikuttaisi useimpien kirjoitustensa perusteella olevan


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en ole tehnyt hänelle yhtään mitään. Ja te olette heti hakkaamassa minut. Ei saa edes puhua toisen kanssa? Tälläinen on maailma nykyisin.

        Kuka täällä ny oli just sua hakkaamassa joku isä vain ilmaisi mielipiteensä että jos hänen alaikäistä tytärtään lähestyisi kaltaisesi mies hän tämän hakkaisi vai tuunnustitko itse kyseiselle miehelle ahdistelleesi juurikin hänen tytärtään mulla taas oli noiltakin osin oman tyttäreni kohdalla aatos niin että joku koskee häneen satuttaaksen häntä ilman tyttäreni omaa lupaa niin mä olen vaikka valmis tappamaan Eipä ainakaan tee enään kenenkään toisen tyttärelle samoin onnekseni tyttäreni on jo täysi-ikäinen ja pystyy itse kyllä pitämään puolensa varmaankin jopa paremmin kui hyvi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täällä ny oli just sua hakkaamassa joku isä vain ilmaisi mielipiteensä että jos hänen alaikäistä tytärtään lähestyisi kaltaisesi mies hän tämän hakkaisi vai tuunnustitko itse kyseiselle miehelle ahdistelleesi juurikin hänen tytärtään mulla taas oli noiltakin osin oman tyttäreni kohdalla aatos niin että joku koskee häneen satuttaaksen häntä ilman tyttäreni omaa lupaa niin mä olen vaikka valmis tappamaan Eipä ainakaan tee enään kenenkään toisen tyttärelle samoin onnekseni tyttäreni on jo täysi-ikäinen ja pystyy itse kyllä pitämään puolensa varmaankin jopa paremmin kui hyvi

        Mikähän missio sullakin on menossa. Vainoa minua ja minun kirjoituksia täällä ja kuvittelet tietäväsi minusta paljonkin. Et tiedä todellisuudessa minusta yhtään mitään. Pelkän palstakirjoittelun perusteella sönkötät kaikkea mitä mieleen juolahtaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se onkin siinä se harmillisin asia, että asiaa liioiteltiin. Kuvitellakaan vaikka mitä. Minä olen kiltti ihminen.

        Jos olet oikiasti se kenet mä tiedän susta on kiltti kaukana ihmisiä sä osaat kyllä hyväksikäyttää vähintäänkin jollain tapaa nais ystävääni tästäkin varoitin kunhan hänen keskimmäistä lastaan ei vaan satu herkkä poika ihan niin paljon ei tarttis pienen lapsen joutua ottamaan vastuuta aikuisista joiden tulisi pystyä edes oma elämänsä itse handlata edes jokseenkin mallikkaasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet oikiasti se kenet mä tiedän susta on kiltti kaukana ihmisiä sä osaat kyllä hyväksikäyttää vähintäänkin jollain tapaa nais ystävääni tästäkin varoitin kunhan hänen keskimmäistä lastaan ei vaan satu herkkä poika ihan niin paljon ei tarttis pienen lapsen joutua ottamaan vastuuta aikuisista joiden tulisi pystyä edes oma elämänsä itse handlata edes jokseenkin mallikkaasti

        Ei jumalauta. Sekaisin täytyy taas jonkun olla. Saat minut kyllä karkoitettua täältä hyvin. Minä en tullut palstalle lukemaan jonkun tuikituntemattoman palstasaarnoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet häntä toista vuotta tavoitellut, sanot että rakastat, sanot että kaipaat kumppania jne., mutta siis hänen kanssa ihan siveyden sipulina jutella voisit vaan, ei mitään muuta, just.

        Sit hän kyseinen tyttö on ollut vasta kuusitoista kun on aloittanut jos nyt on vasta kahdeksan toista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit hän kyseinen tyttö on ollut vasta kuusitoista kun on aloittanut jos nyt on vasta kahdeksan toista

        Entäpä sitten?! Mikä siinä nyt on taas ongelmana?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Entäpä sitten?! Mikä siinä nyt on taas ongelmana?

        Kyllä on joillekin niin pirun vaikea pala niellä tällainen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö... Minua on ahdisteltu nuorena. Jo pelkästään se,että joku vanhempi edes tulee ilmaisemaan mielenkiintonsa, on ahdistavaa. Saatikka, jos viisikymppinen on liehitellyt ala-ikäistä. Sä et vaan ymmärrä miten se ahdistaa😭 Tuon ikäinen ottaa sen todella voimakkaasti.

        kun, tarpeeksi, rahaa, heiluttaa nenän edessä,

        niin, kaikki, suomalaiset, myyvät sen jälkeen itseään,

        N


      • Anonyymi kirjoitti:

        kun, tarpeeksi, rahaa, heiluttaa nenän edessä,

        niin, kaikki, suomalaiset, myyvät sen jälkeen itseään,

        N

        No tuo nyt eil ole pelkästään Suomalaisten ominaisuus. Ihan ympärimaailman ihmiset toimii samalla tavalla rahaapalvoen. Se on tutkittu apinoillakin, että se kellä on enemmän banaaneita on kurko.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No tuo nyt eil ole pelkästään Suomalaisten ominaisuus. Ihan ympärimaailman ihmiset toimii samalla tavalla rahaapalvoen. Se on tutkittu apinoillakin, että se kellä on enemmän banaaneita on kurko.

        Ahneus tulee ja periytyy suoraan jostain apinaihmisistä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se kaikki alkoi siitä, että minua huhuiltiin täällä ensin. Sittemmin on kelkka kääntynyt toiseen suuntaan. En tekisi yhtään mitään ilman hänen omaa suostumusta. En edes ehdottaisi mitään. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota.

        Ehkäpä sua on etsitty täällä syystä kun arvattu että tämä on helpoin paikka löytää sut ja mä olen noihin keskusteluihin sen verran vihjeitä sun sijainnista laittan et paikkakuntaa tunteva pystyy poliisille melko lailla tarkan osoitteen ilmoittaa sun sijainnista ja siitä skodan rekisterinumerosta mä tarkistin sille naisystävälleni sen osoitteen jossa olet kirjoilla ja lähetin tämän hänelle tekstiviestinä jo kuukausia sitten mutta kun koska olet niin hyvä valehtelemaan manipuloimaan ni ei sillai väitteille ole niin helppoa saada todisteita ennen kuin puhut puhuit itse itsesi pussiin se on kätevä näissä että nämä on täältä myös poliisienkin luettavissa ilman erillisiä valtuuksia oikeudesta saa si taas valtuudet selvittää yksittäisiä kirjoittajia jos ja kun on syytä epäillä rikosta poliisi taitaa melko hyvin jo näitä julkisia palstoja seuraillakkin ja kuinka hyvinnyhteistyö toimii ni ylläpito ei välttis ihan kaikkea.pahimpia tänne edes laita vaan mahdollisesti jopa ilmoittaa suoraan poliisille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sua on etsitty täällä syystä kun arvattu että tämä on helpoin paikka löytää sut ja mä olen noihin keskusteluihin sen verran vihjeitä sun sijainnista laittan et paikkakuntaa tunteva pystyy poliisille melko lailla tarkan osoitteen ilmoittaa sun sijainnista ja siitä skodan rekisterinumerosta mä tarkistin sille naisystävälleni sen osoitteen jossa olet kirjoilla ja lähetin tämän hänelle tekstiviestinä jo kuukausia sitten mutta kun koska olet niin hyvä valehtelemaan manipuloimaan ni ei sillai väitteille ole niin helppoa saada todisteita ennen kuin puhut puhuit itse itsesi pussiin se on kätevä näissä että nämä on täältä myös poliisienkin luettavissa ilman erillisiä valtuuksia oikeudesta saa si taas valtuudet selvittää yksittäisiä kirjoittajia jos ja kun on syytä epäillä rikosta poliisi taitaa melko hyvin jo näitä julkisia palstoja seuraillakkin ja kuinka hyvinnyhteistyö toimii ni ylläpito ei välttis ihan kaikkea.pahimpia tänne edes laita vaan mahdollisesti jopa ilmoittaa suoraan poliisille

        Siitä vaan ilmoittelemaan poliisille... Keitän niille jo kahvit valmiiksi. Toivottavasti tuovat viinereitä tullessaan. Se on moro.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin. Miksi sitten olisin toiminut eri tavalla hänenkään kanssa? Et voi myöntää että siinä tehtiin kärpäsestä härkänen. Eikä minua pyydetty edes neuvottelupöytään, enkä saanut anteeksi pyytää henkilökohtaisesti. Iso vääryys tapahtui, kun kerroi olleeni vain ihastunut.

        Luultavammin tytön kertomus asioiden kulusta on paikkaansa pitävämpi tyttö ei vain halua asiaa muistella kun haluaisi asian mieluimmi unohtaa kenties koki itsensä likaiseksi häväistyksi kun limanen keski-ikäinen häntä lääppi lähmi nuoleskeli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luultavammin tytön kertomus asioiden kulusta on paikkaansa pitävämpi tyttö ei vain halua asiaa muistella kun haluaisi asian mieluimmi unohtaa kenties koki itsensä likaiseksi häväistyksi kun limanen keski-ikäinen häntä lääppi lähmi nuoleskeli

        Nyt vittu lopetat nuo sun sairaat syytökset. Minä en koskenut enkä hipaissutkaan häntä kertaakaan. Ainoastaan katseltiin toisiamme silmiin silloin joskus. Ja, sitten kävin yksi ilta, hänelle kertomassa että olen ollut ihastunut häneen ja siinä kaikki. Siitä se paska lensi tuulettimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ole juuri tuon ikäisen äiti enkä todellakaan hyväksi tuollaista suhdetta.

        Tulen sen myöskin sen tekemään selväksi eikä siihen tarvita väkivaltaa eikä muutakaan...😆

        Alaikäisen lapsen vanhemmalla kai taitaa olla oikeus nostaa syyte jopa ilman lapsen suostumusta tuollaisissa tilanteissa jos kokee että hänen lastaan on käytetty tai käytetään hyväksi si hyväksikäytössäkin on eri muotoja kaikki hyväksikäyttö ei ole puhtaasti seksuaalista on taloudellista hyväksikäyttöä nämä taitaa olla ne kaksi tunnetuinta hyväksikäytön muotoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alaikäisen lapsen vanhemmalla kai taitaa olla oikeus nostaa syyte jopa ilman lapsen suostumusta tuollaisissa tilanteissa jos kokee että hänen lastaan on käytetty tai käytetään hyväksi si hyväksikäytössäkin on eri muotoja kaikki hyväksikäyttö ei ole puhtaasti seksuaalista on taloudellista hyväksikäyttöä nämä taitaa olla ne kaksi tunnetuinta hyväksikäytön muotoa

        Joo ja minä voisin ottaa vaikka liittoon yhteyttä siitä, että minua kohdeltiin kuin pahinta rikollista tuollaisen mitättömän asian takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon kuvitellut, että oisit viehättyny jostakusta vanhemmasta ihmisestä. Taisit itse olla lähenpänä 40 v. 18 v. on vielä nuoruusikäinen, kehittymässä kohti aikuisuutta. Mitä yhteistä teillä olisi?

        Yli viiskyt sen 52-54 suunnilleen kai mitä täsä ny on yrittäny tolkkua noista sen kirjoituksista saada


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo ja minä voisin ottaa vaikka liittoon yhteyttä siitä, että minua kohdeltiin kuin pahinta rikollista tuollaisen mitättömän asian takia.

        Mutta koska asia on jo ratkennut muulla tavoin pehmeästi ja aikaa on kulunut ihan riittävästi. Ei jaksa enää kiinnostaa. Kaikki meni miten meni ja piste.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei kai sitten mitään
        .. 😢

        No voi vittu noiden sun kyynelien kanssa eikö sun itsesäälillä ole mitään rajaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yli viiskyt sen 52-54 suunnilleen kai mitä täsä ny on yrittäny tolkkua noista sen kirjoituksista saada

        Ei sulla raukalla ole siellä muuta elämää kuin koittaa profiloida onnettomasti, mikä ja kuka olen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että. Suhtaudun äidillisesti nuoriin ihmisenalkuihin, mutta jotenkin surettaa myös sun puolesta.

        Sääli on todellakin sairautta keski-ikäistä kohtaan joka ei edes yritä kun pitäs se äiti löytää joka hoitaisi ja hoivais kuin pientä lasta kehdossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi vittu noiden sun kyynelien kanssa eikö sun itsesäälillä ole mitään rajaa

        Mitä vittua se sinulle kuuluu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sääli on todellakin sairautta keski-ikäistä kohtaan joka ei edes yritä kun pitäs se äiti löytää joka hoitaisi ja hoivais kuin pientä lasta kehdossa

        Jos tietäisin kuka olet, tulisin käymään ja nostamana seinälle tuollaisen saatanan urpon.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minkä voin sille että ihastuu... Anteeksi taas.

        Anteeksi SANA JOLLA EI OLE PIENINTÄKÄÄN MERKITYSTÄ SUN HOKEMANA kun mahdan epäillä tarkoitatko edes sitä vai onko se se sana jolla opit luistelemaan karkuun kun pahojasi teit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi SANA JOLLA EI OLE PIENINTÄKÄÄN MERKITYSTÄ SUN HOKEMANA kun mahdan epäillä tarkoitatko edes sitä vai onko se se sana jolla opit luistelemaan karkuun kun pahojasi teit

        Mitäs pahoja minä olen tehnyt? Minä olen kyllä yksi luotettavampia ja rehellisimpiä ihmisiä tässä maailmassa noin yleisesti. Mutta sääli ettet jaa tällaista ymmärrystä minusta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinä et ollut paikalla näkemässä, miten vähäpätöisestä asiasta joku yli-innokas pikkupomo veti hernettä nenäänsä. Varmasti liioittelivat koko juttua. Olkoon vaan. Ei enää kiinnosta.

        Etkös sä itse ollut puheenjohtaja sitä en si tiedä kuka oli sun yläpuolella joka sulle fudut on antanu ja sille naisystävälleni laitoit viestin että itse lopetit mikäkö ny si onkaan totuus mistään sun sadusta mitä olet kertonut josko ny olisi aika puhua suu puhtaaksi kaikilta niiltä osin vähintäänkin mitä vielä muistat ja ehkä olit vielä niin tyhmä että olet niitä voitonmerkkejä keräillyt joilla si pystynee todistamaan syyllisyytesi johonkin mitä olet tehnyt mikäs sen on herran suurin saavutus omasta mielestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sä itse ollut puheenjohtaja sitä en si tiedä kuka oli sun yläpuolella joka sulle fudut on antanu ja sille naisystävälleni laitoit viestin että itse lopetit mikäkö ny si onkaan totuus mistään sun sadusta mitä olet kertonut josko ny olisi aika puhua suu puhtaaksi kaikilta niiltä osin vähintäänkin mitä vielä muistat ja ehkä olit vielä niin tyhmä että olet niitä voitonmerkkejä keräillyt joilla si pystynee todistamaan syyllisyytesi johonkin mitä olet tehnyt mikäs sen on herran suurin saavutus omasta mielestä

        Kerro nyt nimesi tässä niin voidaan puhua suu puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö... Minua on ahdisteltu nuorena. Jo pelkästään se,että joku vanhempi edes tulee ilmaisemaan mielenkiintonsa, on ahdistavaa. Saatikka, jos viisikymppinen on liehitellyt ala-ikäistä. Sä et vaan ymmärrä miten se ahdistaa😭 Tuon ikäinen ottaa sen todella voimakkaasti.

        Mäkään en osaa tuohon tuskaasi samaistua mu ehkä suakin avautuminen tuskastasi edes hieman helpottaisi ja antaisi sulle lisää voimaa jaksamiseen


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kerro nyt nimesi tässä niin voidaan puhua suu puhtaaksi.

        Ja mikä naisystävä se on sulle kun minulle vittuilet että alaikäinen oli.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja mikä naisystävä se on sulle kun minulle vittuilet että alaikäinen oli.

        Kumpikohan sitä alaikäistä on ollut sitten lääppimässä ja nuolemassa? Nyt puhuit ittes pussiin voimakkaasti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se ei ollut todellakaan tarkoitus säikäyttää häntä. Olin vaan niin kömpelö siinä tilanteessa. Enkä ehtinyt sanomaan että älä ota tätä vakavasti. Kun ei ollut tarkoitus liehitellä, vaan ilmaista hänelle että tykkään. Mutta olisi ollut parempi olla sanomatta mitään. Luulin että hän piti minusta, koska meillä oli silmäpeliä ennen sitä ollut. En tiennyt missä mentiin.

        Eli teit tulkintoja tilanteesta josta et tajunnut vittuakaan saattoi vain katsoa sua ja kenties ajatella mikähän vitun idiootti tuo on tai mikähän hullu tuo on


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minun pääni sekosi hänestä... 😢

        Eiköhän sun pää ollu sekasin jo ennen häntäkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli teit tulkintoja tilanteesta josta et tajunnut vittuakaan saattoi vain katsoa sua ja kenties ajatella mikähän vitun idiootti tuo on tai mikähän hullu tuo on

        No ei ne ilmeesi siltä näyttäneet... Aika hulluja oletuksia toisesta työpaikalla että katsoo toista työntekijää ja pitää sitä automaattisesti hulluna ja idioottina...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sun pää ollu sekasin jo ennen häntäkin

        Oletko tämän tytön isä? veli? poikaystävä? vaiko mikä?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Oletko tämän tytön isä? veli? poikaystävä? vaiko mikä?

        Miten vittu voi noin paljon kiinnostaa tällanen juttu?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No en varmaankaa... Totta on että pidin häntä aika kypsän oloisena, kun seurasin miten pärjäsi hienosti työssään. Enhän tiedä yhtään millainen on muuten. Äitini oli 18 kun sai minut. Ei kaikki ole ihan lapsia enää siinä iässä.

        Äitisi saattaa jopa olla elossa sut on luultavasti isoäiti kasvattanut oletko seitenkymppisiä naisia koittanut vikitellä siinä ikäryhmässä joku niistä naisista saattaa olla sun äiti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi saattaa jopa olla elossa sut on luultavasti isoäiti kasvattanut oletko seitenkymppisiä naisia koittanut vikitellä siinä ikäryhmässä joku niistä naisista saattaa olla sun äiti

        Minä en enää vastaa sinulle idiootti hemmo siellä. Saat jatkaa tätä yksinäistä lätinääsi ihan yksin. Minun elämä on minun elämä ja sinun elämä on sinun elämä. Hei hei ja hyvästi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siitä vaan ilmoittelemaan poliisille... Keitän niille jo kahvit valmiiksi. Toivottavasti tuovat viinereitä tullessaan. Se on moro.

        🤣🤣🤣🤏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että minun tuleva puoliso. Kuka sitä voi tietää.

        Mä olen pannut sitä


    • Anonyymi

      Tyhmä

    • Anonyymi

      Viisas

    • Anonyymi

      Ruman komea mies. En kaipaa muuten.

    • Anonyymi

      Onko ykkönen hyvä vai huono? Mikä on mitta asteikon määrittely?

      • Anonyymi

        Ammattikoulu asteikko tuon ykkösen alapuolella on vielä se hylätty ja vitonen on sama kui kymppi loput siinä välissä enempikin sovelluksia


    • Anonyymi

      En minä tiedä mitä hän muiden silmissä on. Minulta hän saa täydet pisteet, ainakin siltä osin mitä hänet tunnen. Hän on mies ja 35-vuotias.

    • Anonyymi

      Nainen 29, 5/5

    • Anonyymi

      Ihminen ei ole minulle numero.

      • Anonyymi

        Arvostan - hattu päästä


    • Anonyymi

      Oisko se ollu vähän päälle 40-vuotias mies. Hirveän komea, mutta liian menevä. En ois pystyny luottaan, joten peräännyin kun tuli juttelemaan. Joku suojeluvaisto. En ees uskaltanu tutustua, vaikka jalat meni alta. Kuitenki ennemmin haluaa miehen, johon luottaa satasella.

      • Anonyymi

        Tuossa on tuo numerointi, satasella voidaan kuvailla vain ahneutta, minkä takana on harhaista mielikuvitusta, tuollaisia kirjallisia ilmoittamalla, ei voida kokea kuin uhkaa, sillä kiristystähä tuo silkka......
        Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
        https://m.youtube.com/watch?v=5VhfY_5YNV4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on tuo numerointi, satasella voidaan kuvailla vain ahneutta, minkä takana on harhaista mielikuvitusta, tuollaisia kirjallisia ilmoittamalla, ei voida kokea kuin uhkaa, sillä kiristystähä tuo silkka......
        Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
        https://m.youtube.com/watch?v=5VhfY_5YNV4

        Kyllä niitäkin ihmisiä on johon voi satasella luottaa. Usko tai älä.


    • Anonyymi

      En kirjoita mitään sille naiselle. Olen liian arka, en uskalla oikeassa elämässä edes jutella hänen kanssaan. Siksi en. Parempi on olla kokonaan hiljaa.

      • Anonyymi

        Kyllähän sä kirjoitat.


    • Anonyymi

      En ikävöi ketään, mutta kumppanin joskus elämääni haluan. Mutta taitaa olla vaikeaa löytää sellaista, joka ajattelisi suhteesta samalla tavalla, että se olisi kumppanuutta ilman seksiä.

    • Anonyymi

      M -nainen 41. 5 😘

    • Anonyymi

      Mut eiks rins s i ll äää voi ki aikuine ty tär,johon ei yh t e yr ttä vuoteen ai n a k a an
      ko s k a sy it ääääää

    • Anonyymi

      Jo varttuneempi, 12 v. nainen. 4,5 pistettä.

      • Anonyymi

        Ylä aste ikäinen tyttö ja kirjoittaja on kuka luokkakaveri vai joku lasten ahdistelija


    • Anonyymi

      suomi, myy vaikka persettä rahasta,

      N

      • Anonyymi

        Surullista😪


    • Anonyymi

      Joku ponnekkaasti suoltaa päivittäin kaivattusi etunimi/sukunimi/molon pituus/paikkakunta/asteikko/auto/yms. aloituksia. No, yrittänyttä ei panna.

    • Anonyymi

      Viiviä ikävöin asteikolla 5, vajaa 20

    • Anonyymi

      Mies, 42,

    • Anonyymi

      Mies, 46, ikävä ainakin 5

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe