Voiko 5G;hen luottaa?

Anonyymi-ap

En siis meinaa mitään "säteilyä tms" vaan onko tämä nyt oikeasti paras tapa saada nettiä? Elisan myyjä sanoi, että heidän 5G:nsä on parmepi kuin valokuitu ja 5G:tä parempaa ei enää tuu.

onko näin?

6

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole näin. Myyjän nimi ylös ja kuluttajasuojaan yhteyttä.

• Anonyymi

Kiinteä valokuitu on aina parempi kuin joku epäluotettava mobiiliyhteys (5G tms.)

Mobiiliä kannattaa harkita vain sitten jos valokuitu (tai muu kiinteä yhteys) ei ole jostain syystä mahdollinen.

• Anonyymi

Ajattelepa tätä: Alueellasi on esim. kuusi tukiasemaa ja yksi niistä putoaa pois, katkeaako netti? No ei katkea. Mitäpä tapahtuu valokuituyhteydelle, jos kaivinkone vaikka katkaisee sen? Se on poikki monta viikkoa - sen sijaan tukiasemakaapelit korjataan päivässä.
        Valokuitua tavallisen kuluttajan ei kannata edes harkita.

• Anonyymi

Elisan myyjä kyllä valehtelee niin että korvansa heiluvat!
      Ei ole valokuidun voittanutta ja se on kylmä tosiasia.
      Itse en kelpuuttaisi 5G:tä muuten kuin liikkuvaan käyttöön, kotikäyttöön ehdottomasti kiinteän verkon laajakaista! Se on sentään stabiili eikä pingit nouse suuriksi tai verkko ruuhkaannu kun käyttäjiä on paljon.

• Anonyymi

Valoluidun ongelma on se. että jos sitä ei alueellasi vielä ole, sen tilauksen jälkeen voi kulua vuosia, enenkuin saat sellaisen. Maksat kyllä sen muutaman tonnin liittymämaksun, mutta toteutus viipyy.
        Kuituun kannattaakin liittyä vasta sitten, kun se jo kattaa alueen ja liityt siihen vain uutena liittymänä. Ensimmäiset maksavat tässäkin sen suolaisimman hinnan.

• Anonyymi

Korvat ja *yrvät hölskyy tuollaisilla myyjillä lupauksineen. Entinen kiinteä nettiyhteys oli vähän väliä poikki ja huollossa kunnes kyllästyin ja vaihdoin mobiiliin. Sen jälkeen ei katkoja ole ollut v8 vuoteen ensimmäistäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe