Mannerlaatat tulevat liikkumaan Kainuussa kunhan tämän kuun 30 pnä ilmestyy uusin Kainuulainen-lehti. Viimeistään siinä selviä se, ketä tullaan viemään Kainuusta kevään 2023 eduskuntavaaleissa edustamaan kainuulaisia vallan korkeimmalle paikalle - eduskuntaan. Alkaa varmaankin vilkas keskustelu.
PIAN TULEE JYTKY-UUTINEN
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teräs lady :)
- Anonyymi
voihan tuohon persiensä pyyhkästä
- Anonyymi
Cowboyhattu päähän
- Anonyymi
Jopahan meni kommentit taas vätyksiin - pysykää tällaiset kommentoijat ulkohuussin takana ja kuskaa housuihinne.
- Anonyymi
Pääseekö Esa viimeinkin ehdolle?
- Anonyymi
Aavakaren jytky on kuin pieru joka haisee paskan puhumiselta ja jytky haihtuu ilmaan kuin pieru.
- Anonyymi
Kyllä, mitä kaikkea on tapahtunut ja tietoomme tullut!!!???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mitä kaikkea on tapahtunut ja tietoomme tullut!!!???
Ottakaa persut teille niin tutut vasarat käyttöön!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kysyit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä vasemmistoliitossa on sirppi ja vasara käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka Kajat meininkiä alkaa olemaan
- Anonyymi
Nyt lähdetään sitten yksissä tuumin viemään Mikko Polvinen eduskuntaan - tietämäni mukaan Mikko on jo hommannut ison repun, jota alkaa pakkaamaan - en tiedä mitä se reppu sisältää mutta se onkin jo eri juttu, laulaa Tapio Rautavaara laulussa "reppu ja reissumies".
- Anonyymi
Toivotaan, että äänestäjät antavat äänensä Mikolle!
Olisihan se jo vihdoinkin aika saada Arkadian mäelle nuorta edustavaa voimaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan, että äänestäjät antavat äänensä Mikolle!
Olisihan se jo vihdoinkin aika saada Arkadian mäelle nuorta edustavaa voimaa.Eikös Aavakare ole ykkkösehdokas? Meilläpäin niin ajatellaan, kokenut ja pätevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Aavakare ole ykkkösehdokas? Meilläpäin niin ajatellaan, kokenut ja pätevä.
Ja missähän päin noin ajatellaan? Mikko Polvinen on täällä puolen se, joka äänet kerää. Hänellä on iso tukijoukko mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Aavakare ole ykkkösehdokas? Meilläpäin niin ajatellaan, kokenut ja pätevä.
Ykkönen se on joka paikassa OMASTA MIELESTÄÄN - ei muiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ykkönen se on joka paikassa OMASTA MIELESTÄÄN - ei muiden.
Niinpä-muiden pakko sietää, jotka ovat hallituksessa, valtuustossa ym..tehtävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida olla metkitystä, kuka on ykkönen-äänet ratkaisevat.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662