Eli mies vain sanoi yllättäen muun keskustelun lomassa että jos naimisiin mentäisiin.
Olin aivan äimänä vähän aikaa koska en todellakaan ajatellut tuota hetkeä tuollaiseksi. No suostuin tietenkin. Mutta sitten sieltä tuli kaikki maistraatit ja ei siitä sitten isoa numeroa tehdä joten meni maku koko hommaan.
Ottaa päähän kyllä.
Mitä mieltä arvon siskot?
Mies vain töksäytti että jos naimisiin mentäisiin
6
394
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ole aikeissa koskaan mennä naimisiin, joten olis myös todella kummastunut, jos mies yhtäkkiä kosisi. Kysyisin todennäköisesti "miksi?". Jos ne nyt olisi toiselle tärkeää niin voisin mä siihen pitkin hampain ehkä suostua, mutta ehdottomasti vain tuohon maistraattiin. Joidenkin samperin hääjuhlien ja kirkkojen ja muiden vaatiminen olis kyllä jo eroperuste. Toisaalta mä en kuulu kirkkoon, että enköhän ole turvassa noilta.
- Anonyymi
Töksäytä takasin. Että joo ei tehdä numeroa. Olikin ajatellut teen sitten vasta niistä seuraavista häistäni unelmahäät.
- Anonyymi
Harmi, ettei yllätys ollut mieluinen. Odotitko perinteistä kosintaa polvistumisineen ja sormuksineen? Vähän tuntuu siltä, että et tunne vielä miestäsi kunnolla, koska sinua ottaa päähän.
Meillä ei koskaan kosittu, vaan keskustelulla päätettiin kihlautua ja se on kummallekin ok. Ollaan jo vanhoja kääkkiä, mutta kummallekin ensimmäinen kerta. Kumpikaan ei halua minkäänlaista häähössötystä, koska naimisiin meneminen on vain meidän välinen juttu. Ei ole tarve julistaa koko maailmalle, eikä todistella kenellekään mitään. Maistraatti on siis luonnollinen valinta meille.
Rakkaushan se tärkein on ja tahto olla yhdessä niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä. - Anonyymi
Meillä vaimo kysyi kännissä että pitäiskös mennä naimisiin. minä niin ikään viinipäissäni tuumin, että mennään ihmeessä. Takana oli reilu 10v avopariutta, nyt viitisen vuotta avioliittoa takana. Näistä oli ollut kyllä vähän puhetta aiemmin. Vaimo pitää telkkarista opittua "romanttisuutta" naurettavana ja päälle liimattuna, ja totta puhuen niin minäkin. Kukin tyylillään.
- Anonyymi
Mitä järkeä on pitää ns. unelmahäät ja maksaa kohtuuttomasti kaikesta.
Rakkaus on tärkeintä eikä näyttäminen maailmalle.- Anonyymi
Hääjuhlat on oikeastaan ihan turhat, ei meikäläistä kiinnosta osallistua hääjuhliin.
Hääjuhlissa morsiamelle ja sulhaselle ovat toinen toisensa ne tärkeimmät asiat, eivät häävieraat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926