Tietääkö kukaan mistä löytyy edullisesti vispilä jollaan. Olen myös kiinnostunut käyttökokemuksista, eli tekeekö niillä mitään?
mistä edullisesti sähköperämoottori
5
1391
Vastaukset
- JANNE
Kysy tarjousta Adita oy:stä. Valuraudantie 1, Malmin lentokentän vieressä. Siellä on tarjolla eri malleja ja tarkoitukeen sopivia akkuja ja ennenmuuta hyvä ja asiantunteva palvelu. Kannnattaa katsoa linkki http://www.adita.fi/
- korsto
Eine nyt mitään kunnon moottoria vastaa, mutta on niillä kivaa ajella kun ne on äänettömiä itelläni on sähkömoottori pienessä ruuhessa ja siinä menee ihan mukavasti
- Anonyymi
Ne myy ,Alennuksia. 3 kertaset hinnat. Ostavat: startax, Tampere..esittävät itse maahantuojia..😁
- Mjs
Loistopeli, äänetön, kevyt, ja niille jotka vetää 100 heppasella bensamoottorilla täysillä ohi, voi sanoa että "eipä taida teillä olla varaa nauttia maisemista".
Yamaha(=sama laite kuin Minnkota), malli joku H12 vie 100 kg venettä ihan hyvin ja kiirehän järvellä ei ole ikinä. Hanki 75Ah akku(=ei ihan pienin), joka on tarkoitettu veneilyyn/vapaa-aikaan, kestää paremmin tuota käyttöä kuin auton akku. Mutta tyhjiin ei kannata sitäkään päästää, syväpurkaus lyhentää akun käyttöikää. - Anonyymi
Pitäisi laittaa kaksi vispilää, ettei olisi tyhjän kirnuamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731