Raumalla on ollut opettajaseminaari, joka pohjutui kristilliseen maailmankatsomukseen, niin kuin muutkin opettajaseminaarit. Vaikka seminaarilaitos on lakkautettu jo vuosikymmeniä sitten, niin vieläkin kummittelee taustalla seminaarin perinne. Siinä ei ei ole mitään pahaa, päinvastoin. Mutta se ei sovi vihervasemmistolle, joka haluaa ajaa alas järjestynyttä yhteiskuntaa. Opettajien pitäisi vihervasemmistolaisen maailmankatsomuksen mukaan olla vihervasemmistolaisia. Vihervasemmistolaiseksi kasvattaminen onnistuu parhaiten suurten kaupunkien yliopistomaailmassa. Siksi opettajankoulutusta on pikkuhiljaa hivutettu kohti suurempia kaupunkeja, vaikka se ei olisi ollenkaan tarpeellista nykyisten etäyhteyksien ja etätoimintamuotojen vuoksi.
Opettajaseminaari ei sovi vihervasemmistolle
4
302
Vastaukset
- Anonyymi
Opettajankoulutuslaitos pitää säilyttää Raumalla, vaikka vihervasemmisto sen haluaisikin ajaa pois.
- Anonyymi
Tervehdys.
Voisiko joku kertoa minulle ystävällisesti, mitkä puolueet kuuluu vihervasemmistoon.
Mikä on heidän tulotasonsa, eli mihin yhteiskuntaluokkaan he kuuluvat. Keiden asioita he ajavat, työläisten, yrittäjien, vaikenen. Haluavatko he suomalaisille pahaa ja jos haluavat, niin kuka heidät on äänestänyt tuohon valta asemaan ja ennen kaikkea miksi.- Anonyymi
Vihervasemmistoon kuuluvat seuraavat puolueet: Vihreät, Vasemmistoliitto ja suurin osa demareista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistoon kuuluvat seuraavat puolueet: Vihreät, Vasemmistoliitto ja suurin osa demareista.
Kun Suomeen valittiin vihervasemmistolainen presidentti Halon, niin sen jälkeen on kaikki mennyt huonompaan suuntaan. Kantaväestö ei tuota edes tarpeeksi jälkeläisiä, jotta kansakuntamme pysyisi pystyssä tulevaisuudessa ns hyvinvoitivaltiona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238