Tiedätkö, mikä itsekeksitty kuvio on ja milloin sitä ei kannata käyttää,

Anonyymi-ap

Aivan! Nimittäin edes itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehet ei tiedä. Mutta onneksi standardi-kuvioihin lajinomaisessa tanssiasennossa ja lajinmukaisessa vientiseurauksessa sievoisia summia satsanneet naiset tietää sen, että silloin, kun ei missään nimessä haluaisi varsin pahoin lässähtänyttä tanssitunnelmaa, niin on syytä olla niitä itsekeksittyjä kuvioita käyttämättä!

7

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata käyttä silloin, kun ei halais lässäyttää siihen mennessä saavutettua tanssitunnelmaa?

• Anonyymi

Toi on NIIN totta!

• Anonyymi

Naisen standardikuviota ei kenekään tarvitse enää keksiä. Sellainen luotiin jo joskus 6000 vuotta sitten.

• Anonyymi

Johtuvatko erikoismiesten hirvittävät nais vastoinkäymiset yksinkertaisesti siitä, että erikoismiehet jääräpäisesti yrittää niin juuri totta se hyvinkin pitkälti on p a n n a kaikki standardi-kuviot uusiksi? Että erikoismiesten itsekeksimät kuviot ois vähän niinkuin himmeli, jossa kaikki lyhyet ja pitkät askeleet sekä tanssiasennot ja viennit on arvottu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuvatko erikoismiesten hirvittävät nais vastoinkäymiset yksinkertaisesti siitä, että erikoismiehet jääräpäisesti yrittää niin juuri totta se hyvinkin pitkälti on p a n n a kaikki standardi-kuviot uusiksi? Että erikoismiesten itsekeksimät kuviot ois vähän niinkuin himmeli, jossa kaikki lyhyet ja pitkät askeleet sekä tanssiasennot ja viennit on arvottu?

Naisen standardikuvion voi panna uusiksi vain yhden kerran.

• Anonyymi

Itsekeksitty kuvio on tänä kesänä nuorten standardi-kuvioitten avulla valloittamissa tanssimoissa kuin spitaali, jonka kantajan nuoret kiertävät hakutilanteissa kaukaa. Tämän takia itsekeksittyjä kuvioita ei enää kannata käyttää!

• Anonyymi

Nuorten valloittamatta jättämät tanssimot ovat totta. Varakkaat eläkelläiset ovat vallanneet tanssikurssitkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe