Moro,onko porukalla kokemusta Toyota Dyna kuormaautosta onko hyvä ajaa maanteillä,hiljainen lämmin?
Alan ajamaan dynalla leipää tampere-pori reitillä,kiva homma 1 kuorma päivässä ja ensi vuonna mahdollisesti uusi kuormuri Man olisi tulossa.
Toyota Dyna
Anonyymi-ap
3
353
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on dyna 2002 mutta pakettiauto. On erittäin lämmin, melkein kuin sauna. Mutta onko 2000 luvulla edes myyty kuorma-auto dynaa? Ei mielestäni. Ja meillä on avolava.
- Anonyymi
Man on saksalainen paska huussi, kyllä Toyotalla leivät saapuvat tuoreena perille!🤪🤪
- Anonyymi
Minä ajoin 90 luvulla toyota dynaa joka toimi puoliperävaunun veturina oli yksiakselinen kärry perässä ja ajoin helsingin satamista pikatoimituksia akselilla hanko,kotka,hämeenlinna,turku.
Hyvä auto oli ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797