Ainakin aikaisemmin ilmeisesti vähän kyseenalainen mesta, miten nykyään?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ihan kiva paikka, lähellä palveluita ja asukkaan melkein kaikki mukavia. Ennen oli rauhatonta, mutta nykyisin ihan hyvä.
- Anonyymi
Lehtikuusentielle en ehkä muuttaisi.
- Anonyymi
Ei hyvä alue ainakaan vuokrataloissa.
- Anonyymi
Lehtikuusentieltä näkyy olevan asuntoa sekä myynnissä että vuokrattavana talosta numero 5? Millainen paikka?
- Anonyymi
Jossain vanhassa keskustelussa oli että Kyärintie hyvä ja Lehtikuusentie paha. Vieläkö näin?
- Anonyymi
Kertokaa ny mitä siellä Lajolla oikein tapahtuu kun sitä aina parjataan? Ens vuonna pitäs Raumalle muuttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei137579- 30576
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547