Simbsalabim. Nyt se mies rakastuu minuun ja näyttää sen mulle. Elämänne onnellisesti yhdessä aina. The end,
Taikatemppu
70
235
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikin noin
T. Nainen - Anonyymi
Mutta mikä mies- siinä pulma.
- Anonyymi
Kyllä mä tollaseen yhtyisin...
https://images.cdn.menaiset.fi/menaiset.fi/s3fs-public/wysiwyg_images/ei_toppia1_1.jpg- Anonyymi
Ihan sama mihin sitä yhtyy.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hhhhhhyi...🤢🤮
Tääl taidetaan puhuu toisten asioista, vaik toinen ei tiedä niistä mitään!
- Anonyymi
Siinä olis pinta-alaa, mihin yhtyä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hhhhhhyi...🤢🤮
Kaikki tarvisevat rakksutta Rinssikin
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tarvisevat rakksutta Rinssikin
Minulle sitä ei ole, enkä kuvan kaltaiselta sitä halua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihmisillä on hei tunteet..
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä on hei tunteet..
Joo mutta en tahdo tuollaiseen koskea. Ei kiitos.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Plösö siinä oikein kommentoi 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Norminainen. Ei minään instarinssinrunkkubeibe.
Anonyymi kirjoitti:
Norminainen. Ei minään instarinssinrunkkubeibe.
Just sellainen elämässä luovuttanut.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä kun tarpeeksi maksaa😉
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jokainen luovuttaa, toiset vaan kovemman kautta, aikanaan. Sinä rinssi olet pinnallinen ihminen.
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen luovuttaa, toiset vaan kovemman kautta, aikanaan. Sinä rinssi olet pinnallinen ihminen.
Niin minä jossain määrin olen. Myönnän.
- Anonyymi
Tehkääpä omat temppunne. Ette te mun tempulla ketään saa. Paitsi hän mut.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No nyt on paksua. Hän näyttää aivan normaalilta esim. kolmen lapsen äidiltä. Niitä kiloja kun tuppaa tulemaan, kun jälkikasvua pukkaa. Ja kun sitä omaa aikaakaan ei jää, kun teitä röhnöttäviä isoja vauvoja pitää palvella. Että sinne salille, ei niin vaan lähetä vauva kainalossa. Että katoppa peiliin. Se pikkupillukin kasvaa isoksi, kun ensimmäisenkerran sen paksuksi pukkaa. Opettele käyttäytymään
Olet tänään ollut palstalla kyllä I S O pettymys! Anonyymi kirjoitti:
No nyt on paksua. Hän näyttää aivan normaalilta esim. kolmen lapsen äidiltä. Niitä kiloja kun tuppaa tulemaan, kun jälkikasvua pukkaa. Ja kun sitä omaa aikaakaan ei jää, kun teitä röhnöttäviä isoja vauvoja pitää palvella. Että sinne salille, ei niin vaan lähetä vauva kainalossa. Että katoppa peiliin. Se pikkupillukin kasvaa isoksi, kun ensimmäisenkerran sen paksuksi pukkaa. Opettele käyttäytymään
Olet tänään ollut palstalla kyllä I S O pettymys!lol
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin minä jossain määrin olen. Myönnän.
Ilo olla tuntematta!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jokaisella on vapaus valita
Mahtaa sulle vanheneminen olla vaikeaa, kun noi paljo pintaan keskityt.
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa sulle vanheneminen olla vaikeaa, kun noi paljo pintaan keskityt.
Niin se onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mihin sitä yhtyy.
Reikä se on kuulemma rinkelilläkin
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hhhhhhyi...🤢🤮
Oliko liian vanha sun makuun
Anonyymi kirjoitti:
Oliko liian vanha sun makuun
Ei ikä, vaan tuo olemus ja koko. Ihan sama vaikka tuo olisi 18v. Kyllä tuon kanssa silti voi olla mukavaa jutella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olis pinta-alaa, mihin yhtyä.
Ymmärtääkseni reiässä ei ole pinta-alaa jos siinä näitä vertauksia halutaan käyttää pitäisi laskea kuutiot syvyys kertaa korkeus kertaa leveys si kun kahtoo pillua taas elimenä ja sen mallia niin kuutiotilavuus on nolla niin kuinka munan koko vaikuttaa siihen kuinka nainen saa tyydytyksen
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Lienee sinun ongelmasi
Anonyymi kirjoitti:
Lienee sinun ongelmasi
Joo yleinen näkemys tuo, että jos en huoli kuvan kaltaista seksiseuraksi, niin se on ongelma ja jään ilman sen takia... No be my guest vaan. Jää teille muille enemmän sitten.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Silti omaa persettäsi mahdollisestikin kaivelet päivittäin
Anonyymi kirjoitti:
Silti omaa persettäsi mahdollisestikin kaivelet päivittäin
Enkö saisi kaivella omaa anusaukkoani? Sitä tuskin on laissakaan kielletty.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinä et minua ole nähnyt missään.
Vasta eilen viimeksi kun nimesi huusin toivon mukaan saat itse soitettua poliisille jotka ehkenni tulevat hyvällä tuurilla sut noutamaan jot siihi kivitaloon tien toisella puolella pääset pikimmiten
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin kuin sinä vai eikö se si olis sulle parasta mahdollista seuraa
Anonyymi kirjoitti:
Vasta eilen viimeksi kun nimesi huusin toivon mukaan saat itse soitettua poliisille jotka ehkenni tulevat hyvällä tuurilla sut noutamaan jot siihi kivitaloon tien toisella puolella pääset pikimmiten
Minä olen jo kivitalossa nyt. Taikka betoniahan tämä. Tilava kämppä ja lämmin. Hyvin tässä asustaa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin sinä vai eikö se si olis sulle parasta mahdollista seuraa
Ahaa, no sinähän sen tiedät mikä minulle sopii ja käy. Eipä tuosta olisi salille lähtijäksi. Sohva ja konvehtirasia taitais olla mieluisampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi nainen hälle vai hän naiselle jos mua meinasit ni maailmas ei niin paljon rahaa ole koskaan edes painettu ettäkö mua rahalla ainakaan voisi ostaa jos oston kautta omistusta meinasit mua kun ei eritoten voi omistaa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja pskat. Ei edes silmät kiinni.
Eiköhän se pillu tunnu ihan yhtä hyvältä naisella kuin naisella kun sen märäksi saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkääpä omat temppunne. Ette te mun tempulla ketään saa. Paitsi hän mut.
Kuka kenet et sä mua saa jos et muista missä asun tai osaa itse soittaa mulle
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se pillu tunnu ihan yhtä hyvältä naisella kuin naisella kun sen märäksi saa
Tuollainen yksinkertainen ja yksiulotteinen ajatus. BILLU on BILLU. Siinä kuitenkin häiritsee sitten se billun ympärillä olevat muut asiat aika paljon sitä omaa seksuaalista virittäytymistä. Eli viisari ei värähdä. Mites sitä löysää letkua sinne billuun asettelet sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tänään ollut palstalla kyllä I S O pettymys!Onneks olen pieni joka suhteessa ni ei voi haukkua isoksi ja jos tärkeimpänä ominaisuutena pitää sitä ulkonäköä ni ehkä on syytä opetella vielä elämästä ne pettymykset jotka varmistaa sen itsetunnon sinne pohjalukemiin jopa sinne pakkasen puolelle pirihuoraa alemmas ei nainen enää voi vajota
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jokaisella on vapaus valita
Si kun on tehnyt jotain rikollista ni senkin vapauden virkavalta vie siksi aikaa kun on tiilenpäitä laskemassa ajankulukseen
Anonyymi kirjoitti:
Si kun on tehnyt jotain rikollista ni senkin vapauden virkavalta vie siksi aikaa kun on tiilenpäitä laskemassa ajankulukseen
Mitähän ajatusrikoksia tässä on nyt tehty että sinne linnaan joudun?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
lol
Turha naureskella siu sie yhtää lieneekö jonkun joidenkin isoäiti se nainen keneltä sä olet viimeksi saanunna voisin kuvitella miltä se tuntui se ryppynen kuusikymppinen silloin kun itse olit parikymppinen 🙃 lieneekö mahd että kyseinen nainen asui sun naapurissa joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääl taidetaan puhuu toisten asioista, vaik toinen ei tiedä niistä mitään!
Eikä kolmas siitä mitä joku hölösuu juonii provopalstan kautta henkilö x kirjoittaa yystä byyyhyystä ym kipeän mielen tuottamaa fiktiota, get a life and grip on yourself now
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihan aitoja rantapoikia?
- Anonyymi
Keskustelijat ei liity aloitukseen. Ei millään pahalla mutta tuo prinssi hoveineen pilaa koko palstan!
- Anonyymi
Eikö pilaakin. Jäätävä luuseri kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pilaakin. Jäätävä luuseri kyllä.
Kaikkia ei voi miellyttää. Se on ikävä tosiasia. Ja harvemmin rehellisellä ihmisellä on montaa kaveria.
- Anonyymi
Eipä sillä taida hovia olla lieneekö hän yksin täällä linkittää niiden satojen persooniensa välityksellä mahdollisesti mu mä olen tykänny häntä herkkiä on hän jo aika lauhkea siihi verrattuna millä uholla aloitti kun kirjotteli aiemmin taitaa jo itsetunto aikaan olemaan aika pohjalukemissa hällä melko kätevästi näi netin välityksellä ottaen huomioon että vaikuttaisi siltä että hän on itsekin jota kuta vähintäänkinmjossain kohti kiusannut samoin näin netin välityksellä mu ehkäpä hän tästä on jotain oppinut
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kaikkia ei voi miellyttää. Se on ikävä tosiasia. Ja harvemmin rehellisellä ihmisellä on montaa kaveria.
Mikä vtun rehellinen? Oot säälittävintä rupusakkii mitä tää maa kantaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vtun rehellinen? Oot säälittävintä rupusakkii mitä tää maa kantaa
Ymmärränsinkö tämän juonen kulun nyt aivan oikein- esimerkiksi tämä nicci palstaPRINSSI edustaa sinulle ”tietäjyyden ammattilaiselle” jotain tiettyä esimerkildi eri sukupuolista yksilöä? Ja olet se yksäri eikö tämä näin mene?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärränsinkö tämän juonen kulun nyt aivan oikein- esimerkiksi tämä nicci palstaPRINSSI edustaa sinulle ”tietäjyyden ammattilaiselle” jotain tiettyä esimerkildi eri sukupuolista yksilöä? Ja olet se yksäri eikö tämä näin mene?
Jos yksikään ihminen kehtaa tulla kaunan ja vastenmielisyyden määrästä jeesustelemaan, niin on henkisesti nipussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yksikään ihminen kehtaa tulla kaunan ja vastenmielisyyden määrästä jeesustelemaan, niin on henkisesti nipussa
Ja ku ei kerran lakiteitse tasoitusta ole paljoo näkynyt niin mennään tällä pitkän linjan viherpesulla sitten ugh
- Anonyymi
Johan on temppu. Taikuri on itsekin ihmeissään.
- Anonyymi
Mies p erkele ora yhteyt jo?!!!
- Anonyymi
Mä en ota yhteyttä kun en kaipaa ylimääräistä draamaa elämääni jos joku kaipaa mua osaa itse ottaa yhteyttäkin
- Anonyymi
Kauniita haaveita kuinka meinasit miehen saada rakastumaan itseesi
- Anonyymi
Vittuilemalla kaikille?
Hirvee haloo ja älämölö siitä, jos minä en satu haluamaan seksiä lihavan kanssa... Kyllä teille lihaville ottajia on, vaikka se en ole justiin minä.
Sama kun minua ei haluta kun olen jo vanha ja kurppa. En minä siitä mielenosoitusta ala pitämään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sama kun minua ei haluta kun olen jo vanha ja kurppa. En minä siitä mielenosoitusta ala pitämään.
Aijaa et vai, no mitähän tämä ulvominen täällä sitten on ollut jos ei juurikin sitä? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa et vai, no mitähän tämä ulvominen täällä sitten on ollut jos ei juurikin sitä? 🤭
Mies kysyy itseltään, että olenko kurppa? Älköön kukaan ylentäkö itseään ja sitä rataa😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kysyy itseltään, että olenko kurppa? Älköön kukaan ylentäkö itseään ja sitä rataa😏
Sipuli on hyvää sopassa
- Anonyymi
joo ei lemmenloitsut olleet kyllä vähän tymäkämpää kamaa
- Anonyymi
Älkää rinssin kaa kinailko, hän tykkää lapsenomaisista ja thats it.
- Anonyymi
Onko tämä nyt se sinun uusin villitys tai linja mistä pidät epätoivoisesti kiinni? Nämä kerronnat nimittäin vaihtelee minkä ympärillä pyörit liittelenässä ja ilmeisesti uskottavuus on aika kortilla sekä toiset nauraa partaansa kun alat suu vaahdossa selittää, ehkä sinun pitäisi muuttaa hieman pienempään keskittymään, jossa pösilöitä voi pyöritellä. Minulla saattaisi olla yksi hyvä paikka tiedossa minne kotiutuisit nopeasti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574