Moi, oon 16-vuotias tyttö. Oon havainnu sellasen patin mun rinnan alla. Se on semi iso. Siinä patin kohdalla on tumma kohta ja iho on vetäytynyt siitä kohtaa vähän sisäänpäin. Se on yleensä kivuton, mutta joskus se vähän sattuu. Se on ollut siinä jo siis vähän aikaa. Onko syytä huolestua? Voiko se olla jotain vakavampaa?
Voiko olla syöpä
Anonyymi-ap
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea arvioida mistä on kyse. Käy näyttämässä terkkarille pattia jotta ei sen takia tarvitse hermoilla. Toivottavasti ei vakavampaa. (Niin itse uskon.)
Kerro tuonnempana, kuinka parantui ja jos tiedät, mikä oli aiheuttanut sen. - Anonyymi
Rintasyöpä on superharvinainen noin nuorella. Alle 30 vuotiailla naisilla on rintasyöpää yhtä paljon kuin miehillä. Kuullostaa ateroomalta eli vähän niinkuin isolta finniltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681639
- 105948
- 76762
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18651ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429