Esikoislestadiolaisten meili

Anonyymi-ap

Hei,

Kenelle voi lähettää meiliä? Kaipaisin Jumalanlasten seuroja paikkakunnalleni.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos sinulle! Olen käynyt tuolla sivulla, mutta ei siellä ole meiliosoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle! Olen käynyt tuolla sivulla, mutta ei siellä ole meiliosoitetta.

        Voit kuunnella kuuntelupalvelusta, johon voit rekisteröityä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kuunnella kuuntelupalvelusta, johon voit rekisteröityä!

        Jep tai ilmaiseksi kuuntelu22 käyttäjätunnus ja salasana.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kerrotko vähän uskosta Jeesukseen hänelle? Muista kuitenkin sanoa että pääkallo ja sydämen usko ei ole niinku sama asia jos ymmärrät änet mitä tarkoitan. Arvoisa ja korkeasti kunnioitettu nimimerkki paatoimittaja.

        Kun sydämen usko on Jumalalta annettu ja pääkallo usko on jotain tiedettä eli politiikkaa kun kristinuskosta voi myös tehdä politiikkaa mutta sydämen uskossa on kyse autuaaksi tulemisesta että saisi kerran olla taivaassa monen tuhannen enkelin kanssa ja veisata kiitos ja ylistys virttä Karitsalle ja Jumalalle!

        Muistathan arvoisa paatoimittaja kertoa myös sen? Ettei politiikkaa eli pääkallo usko ole sama asia kun tuo sydämen usko?

        Kerro nyt arvoisa paatoimittaja mita hopajat ihmisille yleisesti ottaen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vähän uskosta Jeesukseen hänelle? Muista kuitenkin sanoa että pääkallo ja sydämen usko ei ole niinku sama asia jos ymmärrät änet mitä tarkoitan. Arvoisa ja korkeasti kunnioitettu nimimerkki paatoimittaja.

        Kun sydämen usko on Jumalalta annettu ja pääkallo usko on jotain tiedettä eli politiikkaa kun kristinuskosta voi myös tehdä politiikkaa mutta sydämen uskossa on kyse autuaaksi tulemisesta että saisi kerran olla taivaassa monen tuhannen enkelin kanssa ja veisata kiitos ja ylistys virttä Karitsalle ja Jumalalle!

        Muistathan arvoisa paatoimittaja kertoa myös sen? Ettei politiikkaa eli pääkallo usko ole sama asia kun tuo sydämen usko?

        Kerro nyt arvoisa paatoimittaja mita hopajat ihmisille yleisesti ottaen?

        Pääkallon paikalla kuitenkin ristiin naulittiin.


    • Anonyymi

      He tahtovat tehda muutamat eli 99% kristinuskosta politiikkaa eli paakallo paakallo paakallo paakallo paakallo uskoa eli sydamen usko ei ole niin tarkeaa kuitenkaan vaan paakallo paakallo politiikka paakallo! Kerro nyt paatoimittaja mita sa ajattelet tasta paakallosta?

      • Anonyymi

        Ei ainakaan nimi hyvaa kerro mr paa toimittaja!

        Me muut toimitamme sydamella!

        Rauhaa ja rakkautta kuitenkin sinullekin mr paatoimittaja!

        Kuuntelin seurat. Helsingin seurat oli paremmat. Eile oli hyvät seurat myos. Tykkaan seuroista missa saarnaajaa nuhtelee minua, ku se pitaa hereilla ja laittaa miettimaan. Mutta valilla saa tuntea esim eilen myös lihassa sellasta hekumaa se tuntu myös hyvalta se outo tunne saarnan alla.

        En siis tuomitse paatoimittajan takia koko seurakuntaa ainoastaan nuhtelen tata paatoimittajaa Etta minka ihmeen takia han paallansa toimittaa sydamen asioita?


    • Anonyymi

      Miksi hanen meilinsa ei ole [email protected]?

      Erikoista vahintaakin.

      Tai [email protected]

      Onko hanella edes patebyytta toimittajaksi? Niin minka maan toimittaja han edes on? Ja mita han edes toimittaa?

      Se vahan kiinnostaisi?

      Paatoimittaja , han siis toimittaa paakalloja kylla muna tiedan nama henkilot he korostavat puheissaan uskoa Jeesukseen kun eivat akaa etta sydamen usko on Jumalan lahja ei sita voi vaatia eli painottaa silleen vaan Jumala antaa sen siita tuntee nama paakallo toimittajat.

      Mutta jos he sanoisivat ades etta sydamen usko Jeesukseen niin sitten mina kuulisin heita mutta kun he sanovat vain usko niin mina en tieda puhuvatko he politiikasta vai elavasta Jumalasta ja se laittaa minut epailemaan heidan autuaallista toivoa elii perustusta joka on elava eika kuollut! Aamen.

      • Anonyymi

        Etta kuinka hanen muna laukeaa loysana, vahan ihmettelin ja vastasin Etta tarviiko minunkin pelata itsesaastaisuutta jos muna voi laueta loysana?

        Ei se taida. Vaan parkele eksyttaa ihmisia han on viettelija yrittaa sanoa ettet sinä voi onnistua talla tiella tee vain syntia kun kuitenkin lankeat ennemmin tai myohemmin, mutta jos hanelle sanoo mene pois saatana ja jos han menee pois niin sitten ei lankea kun ei ole viettelijaa.

        Mutta kuinka tama viettelija ajetaan pois. Mina voin ajaa hanet huutamalla mutta en tieda muista. Kun he eivat ymmarra viettelijan olevan viettelijä eika silleen viettelykseen lankeaminen. Niin ihminen lankeaa mutta parkele viettelee, aja viettelija pois niin et lankea. Eika sita voi ajaa pois iankaikkisesti vaan han tulee uudestaan viettelee ja pitaa sanoa uudestaan mene pois parkele tai ma veden sua paahan kuu ukko aitis hapee sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etta kuinka hanen muna laukeaa loysana, vahan ihmettelin ja vastasin Etta tarviiko minunkin pelata itsesaastaisuutta jos muna voi laueta loysana?

        Ei se taida. Vaan parkele eksyttaa ihmisia han on viettelija yrittaa sanoa ettet sinä voi onnistua talla tiella tee vain syntia kun kuitenkin lankeat ennemmin tai myohemmin, mutta jos hanelle sanoo mene pois saatana ja jos han menee pois niin sitten ei lankea kun ei ole viettelijaa.

        Mutta kuinka tama viettelija ajetaan pois. Mina voin ajaa hanet huutamalla mutta en tieda muista. Kun he eivat ymmarra viettelijan olevan viettelijä eika silleen viettelykseen lankeaminen. Niin ihminen lankeaa mutta parkele viettelee, aja viettelija pois niin et lankea. Eika sita voi ajaa pois iankaikkisesti vaan han tulee uudestaan viettelee ja pitaa sanoa uudestaan mene pois parkele tai ma veden sua paahan kuu ukko aitis hapee sua

        Siis viestiin eksyi muna sana ja tuossa kerroin syyn mista johtui kun tuli automaattisesti miksi viesti poistettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis viestiin eksyi muna sana ja tuossa kerroin syyn mista johtui kun tuli automaattisesti miksi viesti poistettiin

        Siis meilla oli toisessa avauksessa hieman rankemmat keskustelut kun han vaitti Etta kova sydan on pahempi kuin kova muna. Mutta mina sanoin Etta kovan sydamen voi lammittaa mutta kova muna tekee syntia. Joten siita tuo sana tallentui automaattiseen kirjoitukseen kun piti kirjoittaa mina ei muna vaan mina mina mina mina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis meilla oli toisessa avauksessa hieman rankemmat keskustelut kun han vaitti Etta kova sydan on pahempi kuin kova muna. Mutta mina sanoin Etta kovan sydamen voi lammittaa mutta kova muna tekee syntia. Joten siita tuo sana tallentui automaattiseen kirjoitukseen kun piti kirjoittaa mina ei muna vaan mina mina mina mina

        Runkkarit joutuu helvettiin eikö niin mr paatoimittaja?

        Rietas sytyttää sen himon. Joten runkkari palvelee rietasta eikö niin?


    • Anonyymi

      Kaikki Jeesus uskoiset on Jumalan lapsia ihan vaan tiedoksi että vain meidän ryhmiä on paljon.

      • Anonyymi

        Politiikkoja joo, mutta kuka on antanut anteeksi heidan synnit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkoja joo, mutta kuka on antanut anteeksi heidan synnit?

        Jeesusko? Millä perusteella? Uskon perusteellako? Niin sinä tosin uskot mutta missä vakuus? Kuka tai mikä todistaa?


      • Anonyymi

        He siis uskovat Jeesukseen? Niin myös perkeleet uskovat! Uskotko että perkele pääsee taivaaseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He siis uskovat Jeesukseen? Niin myös perkeleet uskovat! Uskotko että perkele pääsee taivaaseen?

        Kuka antoi perkeleelle sen vakuuden että hän pääsee taivaaseen? Minä en ainakaan antanut eikä Jeesus!


      • Anonyymi

        Kaikki me olemme Jumalan lapsia vaan eivät kaikki ole perillisiä harvat ovat valitut vaan kaikki ovat kutsutut!


      • Anonyymi

        Yksi usko sanoo Jumalansana!

        Se on sydämen usko joka on eläväksi tullut.

        Paakallo usko on politiikkaa.

        Yksikään politiikko ei ole valmis kuolemaan tänään. Mutta Jumalan valitut joka hetki.


      • Anonyymi

        Vain me, onhan tuosta alkuseurakunnasta aikaa eli teoriassa se on mahdollista että on levinnyt käteen tuo hallittu yksi seurakunta mutta Jumalansana sanoo joh 6 että on yksi lammashuone ja yksi Paimen. Paimen on Jeesus joten lammashuone ei voi olla enään Jeesus vaan se on niin kuin Pyhä Paavali sanoo totuuden patsas ja perustus elävä seurakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain me, onhan tuosta alkuseurakunnasta aikaa eli teoriassa se on mahdollista että on levinnyt käteen tuo hallittu yksi seurakunta mutta Jumalansana sanoo joh 6 että on yksi lammashuone ja yksi Paimen. Paimen on Jeesus joten lammashuone ei voi olla enään Jeesus vaan se on niin kuin Pyhä Paavali sanoo totuuden patsas ja perustus elävä seurakunta.

        16. Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.

        Siis joh 10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16. Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.

        Siis joh 10

        Joh 6 oli se toinen hyvä paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh 6 oli se toinen hyvä paikka

        Siis se veren juominen sekä tämä

        65. Ja hän sanoi: sentähden sanoin minä teille: ei taida kenkään tulla minun tyköni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se veren juominen sekä tämä

        65. Ja hän sanoi: sentähden sanoin minä teille: ei taida kenkään tulla minun tyköni

        65. Ja hän sanoi: sentähden sanoin minä teille: ei taida kenkään tulla minun tyköni ellei se ole annettu hänelle minun Isältäni


        Siinä on uskon salaisuus ei ole pääkallo uskovaiset seuroissa koska Jumala ei ole kutsunut heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        65. Ja hän sanoi: sentähden sanoin minä teille: ei taida kenkään tulla minun tyköni ellei se ole annettu hänelle minun Isältäni


        Siinä on uskon salaisuus ei ole pääkallo uskovaiset seuroissa koska Jumala ei ole kutsunut heitä.

        Kui ne tulis elävään seurakuntaa kun ei Isä ole kutsunut heitä?

        Eli antanut sydämen uskoa heille.

        Pääkallo uskolla tie menee eriseuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui ne tulis elävään seurakuntaa kun ei Isä ole kutsunut heitä?

        Eli antanut sydämen uskoa heille.

        Pääkallo uskolla tie menee eriseuraan.

        Mutta sydämen uskovaiset kutsuu Jumala yhteen lammashuoneeseen. Jossa on yksi paimen. On siellä joskus susiakin kun aidat ovat lahonneet niin pääsee sudet lammastarhaan. Silloin kuin Jumalasana menettää teränsä silloin pääkallouskovaisten on kevyempi tulla seuroihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sydämen uskovaiset kutsuu Jumala yhteen lammashuoneeseen. Jossa on yksi paimen. On siellä joskus susiakin kun aidat ovat lahonneet niin pääsee sudet lammastarhaan. Silloin kuin Jumalasana menettää teränsä silloin pääkallouskovaisten on kevyempi tulla seuroihin.

        Mutta kun Jumalansana saarnataan ihmisten omiatuntoja kohti silloin pääkallo uskovaisilla tulee ahdasta elävässä seurakunnassa Mutta sydämen uskovaisille tuo terä on armollinen vitsa joka kurittaa lähemmäksi hyvää paimenta Herraa Jeesusta!


    • Anonyymi

      Kuka se muuten oli Kuka huusi Saariselle ei kuulu seurojen aikana? Se ei ollut ihminen se oli eriseuran perkele!

      • Anonyymi

        Kyllä minä kuulin Saarisen laulusta vaikka heikkoa oli niin hyvän äänen. Vaikka virsivallinnat vähän outoja ovat välillä. Mutta eriseuran perkele on kuitenkin perkele ja sitä pitäisi kavahtaa.


      • Anonyymi

        Saarinen on kristitty mies ei lihansa takia vaan sen uskon takia mikä hänellä on. Se mies kuka hänelle huusi hävetkööt.


      • Anonyymi

        Siis joku eriseuran perkele rupes kotkan seuroissa huutamaan vanhalle Saariselle kovempaa ku ei kuulu, ei mitään häpyä. Onko pikkusen nolo seurakunta kuka se oli ihan oikeesti kertokaa.


    • Anonyymi

      Käyn heittää sen jokee painot jaloissa huutakoot meren pohjassa lasten pahentaja. Saarinen on kristitty.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe