että mä oon täällä nyt taas kaipaillut sua ja itkenyt kohtaloani!? 😆 Oon vähän selannu näitä tekstejä ja nauranut niille.☝️😁.
Ota välillä se lippis pois ja käy pesemässä se orastava pälvikaljusi niin aivotkin saa happea hetken edes! 🤣
Luuletko sä äijä tosiaan
54
692
Vastaukset
- Anonyymi
En tietenkään. Se letti oli orava, kyllä sä sen tiiät. Tykkäätkö metsäneläimistä?
- Anonyymi
Käydään heittää se letti jollekin linnulle pesäksi. Oli oikein lämpöinen omassakin päässä. Tiedän, että toimii. :) mennään metsään katsomaan joku kutupaikka sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käydään heittää se letti jollekin linnulle pesäksi. Oli oikein lämpöinen omassakin päässä. Tiedän, että toimii. :) mennään metsään katsomaan joku kutupaikka sille.
Letti on menny jo. Kaiva se roskiksesta! 😝
- Anonyymi
Miksi mies kirjoittelet itsellesi näitä ns moittimisviestejä?
- Anonyymi
Tottakai olet.
- Anonyymi
Jotenkin vastenmielistä että aikuinen mies kommunikoi tähän tyyliin.
- Anonyymi
No on, yhtä vastenmielistä kuin sekin, että misogyyniset pellet ottaa näitä tekstejä tosissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on, yhtä vastenmielistä kuin sekin, että misogyyniset pellet ottaa näitä tekstejä tosissaan
Täällä kukaan mitään ota. Aloittaja on selvästi harhoissa 😅
- Anonyymi
Taitaa tällä ätmillä pääkoppa prakaa aika huolella, naisena esiintyminen siinä pisteessä että kohta kuvittelee oikeasti sellainen olevansa ja löytää itsensä mekko korvissa kerholta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tällä ätmillä pääkoppa prakaa aika huolella, naisena esiintyminen siinä pisteessä että kohta kuvittelee oikeasti sellainen olevansa ja löytää itsensä mekko korvissa kerholta
Tää on selvästi mies no lainausmerkkeissä mies. Ehkä joku pikkunilkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on selvästi mies no lainausmerkkeissä mies. Ehkä joku pikkunilkki.
Tuus kattoo mikä on, sillä selviää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti kykene sisäistämään lukemaasi?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla ainakin sillä hetkellä kun näppäimistö laulaa ihan täysin vakuuttunut olevansa se kuka kirjoittaa olevansa. Joku simsalabimharha
- Anonyymi
Et ole ainoa joka pitää vastenmielisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu harhoja on! 🙂 Hulluilla on aina hauskempaa! 🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti kykene sisäistämään lukemaasi?😉
Tai opi lukemastaan mitään vaikka on sen kenties itse itselleen muistutukseksi kirjoittanut
- Anonyymi
Yllättävänkin hyvä sulatejuusto muistaakseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu harhoja on! 🙂 Hulluilla on aina hauskempaa! 🤫
Hullulla on halvat huvit tyhmällä on ilmaiset mulle on työnantajani mun huvista yleensä vie maksanu ni mikäs mä si olen voi kertoa omankin mielipiteensä kukin
- Anonyymi
Niin alkaa olemaan 😂
- Anonyymi
Taitaa olla pipokeli jo.
- Anonyymi
Ei mulla ainakaan korvat vielä jäädy tunnin parin lenkillä kun käy ulkona
- Anonyymi
"oon vähän selannu näitä tekstejä ja nauranut niille" tuo lause kertoo kaiken olennaisen.
- Anonyymi
Mustasukkaisuus paistaa läpi tässäkin aloituksessa. Meinaatko, että aivot saa happea tukanpesulla? Mistä tuommoinen viisaus on peräisin? Sinun päästäkö? Naura vain välillä, kun kirjoitat halveksivasti miehestä, jota rakastat. Ethän sinä tänne hänestä muuten kirjoittelisi?
- Anonyymi
Yks rakastaa äitiä yks tytärtä mitäs si jos rakastaa molempia onko kyseisen naisen kumppani ja tytön isä
- Anonyymi
Miksi haluat tehdä tästä kirjoittajasta väkisin naisen vaikka hän ei sitä ole? Nyt on ehkä parempi että en lähde näitä rakkausjoikauksiasi sen syvemmin analysoimaan, miksi järjenvastaisuutta pitäisi tulkita mappi ööhön vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat tehdä tästä kirjoittajasta väkisin naisen vaikka hän ei sitä ole? Nyt on ehkä parempi että en lähde näitä rakkausjoikauksiasi sen syvemmin analysoimaan, miksi järjenvastaisuutta pitäisi tulkita mappi ööhön vain
Aloitus oli äijälle? Onko lukutaito vai näkö mennyt?
- Anonyymi
Hahaa Ylilauta tranupanu kova duudeli
- Anonyymi
Susta puhutaan joo. Sinunko huoli sekin on narsisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no palstapässi ottaa sen pussin pois päästä nyt ja hengittelee raitista ilmaa. Maalituksesi ja naisvihasi on jo sitä luokkaa että kohta lipeää jyrkänteeltä ja jäljelle jää vain märkä läntti ja olkiaan sille kohautteleva popula. Ylilauta tranuko sinä olet? Lienee traumaattinen elämä ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no palstapässi ottaa sen pussin pois päästä nyt ja hengittelee raitista ilmaa. Maalituksesi ja naisvihasi on jo sitä luokkaa että kohta lipeää jyrkänteeltä ja jäljelle jää vain märkä läntti ja olkiaan sille kohautteleva popula. Ylilauta tranuko sinä olet? Lienee traumaattinen elämä ollut
En vihaa ketään, enkä varsinkaan naisia, mutta toisinaan säälin sinun kaltaisia höpöttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin mikä on ihan oikeasti tämän homman tarjoama anti esittää lähinnä itselleen naista netissä kellon ympäri. Ja miksei näillä muilla tämä ns lähdekritiikki muka ikinä kasva? Ovat kuin itiösieniä symbioosissa toisiaan tarviten😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaan kehotan hieman ihmisiä rauhottumaan.
Toisinaan juorut käy kalliiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli äijälle? Onko lukutaito vai näkö mennyt?
Sinä siis luet kyllä mitä muut kirjoittaa, mutta siirryt ihan pokalla aina ketjuissa alemmas mussuttamaan omia väittämiäsi ja kuvitelmiasi todeksi, eikö vain? Olisiko sinulla muita menetelmiä käytössä kuin aloittaa markan henkilöintisi aina alusta sitä innokkaammin mitä enemmän muut kirjoittaa ”tietojasi” vastaan ns. Olet surullinen pieni ihminen, et mitään muuta
- Anonyymi
Ätmel 1stä vai ätmel 2sta puhutaan?
- Anonyymi
Aika erikoinen teoria että rakastaisin, koska se ei ole paikkansapitävä väite. Mä ihastuin sen mä myönnän. Sekin hävisi kuin pieru tuuleen häntä tituleeratakseni.
Nyt mun ei tee mitään muuta mieli kuin vastata ilkeästi päänräävimiseen koska hänen käytös on vastenmielistä ja inhottaa minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen teoria että rakastaisin, koska se ei ole paikkansapitävä väite. Mä ihastuin sen mä myönnän. Sekin hävisi kuin pieru tuuleen häntä tituleeratakseni.
Nyt mun ei tee mitään muuta mieli kuin vastata ilkeästi päänräävimiseen koska hänen käytös on vastenmielistä ja inhottaa minua.Tämä on jo yksinäisyyden multihupentuma kun miehen pitää haukkunsakin kirjoittaa itse itselleen. Vai onko tämä joku identiteettikriisi?
- Anonyymi
Luuletko että minä kenenkään satiaisilla höystetyn hiivapyrstön perään haikailisin?
- Anonyymi
Onko lasten isä oletettavasti pesäpallojoukkue?
- Anonyymi
Näitä on likaisia ryysyläisiä
- Anonyymi
😆 onhan se tapa tuokin elää. Statustelee pankin velkarahalla kun toisilla sitä velkaa on pyöreä 0.
Annetaan rahan humista tuulessa.....😎😉
- Anonyymi
Ei näitä pitäisi ruokkia tähän maahan.
En luule, että se minun viimevuotinen ihastus täällä minua kaipailee yhtään. Eikä muuallakaan. Kyllä hänellä on poikakaveri jos toinenkin varmasti.
- Anonyymi
Luulenpa, että aloittaja on ilkeä henkilö. Ja hänellä ei mene hyvin.
- Anonyymi
Nyt saatiin saitille selvännäkijä! Vai luetko tarotkorteista?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt saatiin saitille selvännäkijä! Vai luetko tarotkorteista?
Minä luen aina välillä. Viimeksi näyttivät että olen yksinäinen, itsepäinen, erakko.
- Anonyymi
Mies täällä esiintyy naisena. Heh, heh!
- Anonyymi
Hetkinen nyt... Minkä orastavan pälvikaljun?
Sehän on ollut jo vuosia oikea pälvikalju mulla.
Mee provoinesi nyt nukkumaan senkin prinsessa. - Anonyymi
Oho, no nyt on jollakin paha olla😯
- Anonyymi
Ihan hyväpä. On ihanaa olla voimaantunut sinkku, ja vieläpä mies. Miettisin kahdesti, ennen kuin haksahtaisin enää yhteenkään naiseen.
- Anonyymi
Vihavasemmistolla on jokin erityinen fetissi liittyen sairauteen nimeltä pälvikalju.
- Anonyymi
Näytä mielummin ne todelliset tunteet, älä esitä mitään roolia. Itku pitkästä ilosta on vaan niin totta. Älä naura, kuin niille tilanteille, jotka ovat naurun arvoisia, katkeroituminen ei ole koskaan hyvästä.
- Anonyymi
Sulle tiedoksi että täällä anonyymit kirjoittelee anonyymi juttuja. Tuskin just sinua täällä joku niin kaipaa että tunnistat. Herää pilvilinnoistasi prinsessa ruusunen😊
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594