Kauppalehti sen kertoo. Elementtitehdas alkaa rakentaa tuulivoimaloiden runkoelementtejä Kärsämäellä. Työllistää sata henkeä. Kepulaiset huolissaan, että tulee kommunisteja paikkakunnalle.
Hyvä vihreät!
10
787
Vastaukset
- Anonyymi
no, sitten huomataan ketkä on kärsämäellä "kommunistejä,,
- Anonyymi
Onko tämä Kepun ansiota, kun ainakin työpaikkojen loppuminen aina on...
Miten muuten tuulivoiman vastustajat- Anonyymi
Ei tuulivoimaa kukaan vastusta. Paitsi ne muutamat kateelliset, jotka eivät pääse hyötymään hankkeesta.
- Anonyymi
Eikö meinaa saalis uida pyhäjärven troöli pyydyksiin vaikka miten provoat?
Betoni yksi pahimmista "ilmastorikoksista" sellaisia maailmanpelastajia ne tuulivoimalat niiltä osin.
- Anonyymi
Erittäin hieno uutinen! Lähin vastaava betoni/teräs -hybriditornien alaosien valmistaja on ollut Saksassa, nyt Lujabetoni pääsee koko pohjoismaiden markkinoille!
- Anonyymi
hehe, kukas niille aiemmin on tehnyt,,
- Anonyymi
Ai lujabetoni eikös kärsämäki?
Joku facessa jo kuittasi asian kärsämäkisten osaamisena asiassa mikä ei liity siihen mitenkään muuten kuin että paikkakunnalla on lujabetonin yksi tehtaista omistajuus savossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai lujabetoni eikös kärsämäki?
Joku facessa jo kuittasi asian kärsämäkisten osaamisena asiassa mikä ei liity siihen mitenkään muuten kuin että paikkakunnalla on lujabetonin yksi tehtaista omistajuus savossa?Tuuria Kätsämäkisillä kun Lujalla kävi tontti pieneksi Haapajärvellä ja Kärsämäestä saivat lähes ilmaiseksi uuden miljoonatehtaan. Juustoportin kanssa samankaltainen lottovoitto niiden etsiessä uusia toimitiloja vilkkaan tien varresta. Juuri kun liikekeskuksen oviin ja ikkunoihin oltiin lyömässä lautoja.
- Anonyymi
Ilimankos teollisuusalueella metsää on vedetty nurin lujan vietestä pohjan raivauksineen jne kun tulee uusia toimitiloja.
- Anonyymi
,, ja pääsee Pyhäntäläiset´kin tulemaan,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579