Että jos tuntuu siltä että treffeille pääsisin, kerron miehelle etukäteen että olen läski. Ja että en hae panoseuraa ja seksiäkin voi herua vasta useamman tapaamisen jälkeen, jos kuut ja tähdet ovat kohdillaan. Ja selvitän sen tulevaisuuden suunnitelmat, alkoholinkäytön ja luonteen tarkkaan.
Onnee vaan mulle yritykseen 😄
Vastaisuudessa aion tehdä niin
23
71
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos laihdutat ensin läskit pois? Niin kestää treffipaikan tuolit ehjänä?
- Anonyymi
Monilla luikkujätkillä on päät niin täynnä silavaa, että treffipaikkojen interiöörit on koetuksella joka tapauksessa.
- Anonyymi
En jaksa. Olen xl ja sillä meen. Itselleni sopiva. Lukuisten laihdutuskuurien jälkeen, olenko yhtään laihempi, en. Tarvii toisenlaisia muutoksia.
Rehellisyys maan perii. 😊
- Anonyymi
Hyvä pontevan pojan tukea omaa tekstiään
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pontevan pojan tukea omaa tekstiään
Kyllä siinä taas yritetään vääntää ympyrästä neliötä epätoivoisesti.😄
- Anonyymi
Tunnetko itse olleesi kuinka rehellinen
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eipä tuon kovinkaan vaikeaa pitäisi olla riippuu vähän mistä kyseinen ympyrä on tehty mitä työvälineitä siinä tarttis mu jos rautalankaa käsiä kummempaa pitäs tarvita kun osaa päätään käyttää
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko itse olleesi kuinka rehellinen
Olen todella rehellisesti kertonut täällä elämästäni ja kaipailuistani ja kipuiluistani. Mitä vielä vaaditte?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, se on toisille liian vaikeaa geometriaa näinkin päivänselvä asia.
- Anonyymi
Oikein. Oot ansainnu kunnon miehen.
- Anonyymi
Ulkonäköönkö sä sen perustat mitä nainen on ansainnut mitäs sitte sellainen mies on ansainnut joka ei osaa pitää huolta edes itsestään ei lapsiaan ainakaan minun mielestäni
- Anonyymi
Ehkä suuremmalla todennäköisyydellä kohtaat noin sen joka rakastaa SUA
- Anonyymi
Juuri näin 🤗
- Anonyymi
Miten voi dudella olla noin huono itsetunto käy vähän sääliks sillee ilkikurisest
- Anonyymi
Päinvastoin, mun itsetunto on hyvä. Katson pintaa syvemmälle. Mulla on kanttia sanoa suoraan. Ja tiedän että kun olen itse oikein tykästynyt toiseen, ulkonäköasiat ja lompakon paksuudet ym unohtuu, jos luonteet osuu kohdilleen ja kumpikin haluaa samoja asioita.
- Anonyymi
Tee se. Läskit naiset onnistuivat kusettamaan monta kertaa treffeille, lopetin kokonaan sen takia kaikenlaiset deittailut ja aikoja sitten.
- Anonyymi
Sinäkin olisit voinut suoraan sanoa tai kysyä että haluat treffeille hoikan naisen kanssa. Jos se on sulle tärkein asia. Vai ootko sokkotreffaillut?
- Anonyymi
Itse vähättelen ulkonäköni. Miehille on positiivinen yllätys tiedossa. Tämä karsii ne pinnalliset pois.
- Anonyymi
No tämä. Omalla nassullaan tosielämässä houkuttelee puoleensa vain pinnallisia tonttuja. Saisiko kuvanmuokkauksella itsestään kuvissa vaikka pullean ja kurttuisen...
- Anonyymi
Muista myös tarkistaa että miehen lerssi on tarpeeksi iso ettei käy niin että hyvän paketin pilaa juustosuikero.
- Anonyymi
No ei se koko pelkästään auta, jollei vaikka ajatukset yhteisestä hyvästä kohtaa 😄
- Anonyymi
Ehkä kannattaa treffailla vain niitä, jotka on sinut nähnyt, jos itsetunto on noin hakusessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961512
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646