Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Käykö sulle enemmän niin, että

Anonyymi-ap

tapaat kiinnostavia naisia, mutta et saa vastakaikua? Vai niin, ettet tapaakaan ketään kiinnostavia ja siksi olet sinkkuna?

77

1784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tapaakaan ketään.

      • Anonyymi

        Joo sama juttu.


    • Anonyymi

      En tapaa, siitä kiinni.

    • Anonyymi

      En kohtaa sopivaa.

    • Anonyymi

      Harvoin joku kolahtaa, ja silloin en saa vastakaikua. Ja muutoin en tapaa ketään

      • Anonyymi

        Mikä hitsi siinä onkin, että usein kiinnostukset menee ristiin. A kiinnostuu B:stä, B kiinnostuu C:stä, C kiinnostuu A:sta. Tai sitten tyyppiä A kiinnostuu B:stä, B kiinnostuu C:stä, C kiinnostuu D:stä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hitsi siinä onkin, että usein kiinnostukset menee ristiin. A kiinnostuu B:stä, B kiinnostuu C:stä, C kiinnostuu A:sta. Tai sitten tyyppiä A kiinnostuu B:stä, B kiinnostuu C:stä, C kiinnostuu D:stä jne.

        Murphyn laki toiminnassa...


    • Anonyymi

      En ole pitkään aikaan tavannut ketään sopivaa.

    • Anonyymi

      Vaaka keikahtaa siihen suuntaan että musta kiinnostutaan helpommin kuin toisinpäin. Saan osakseni paljon tuijottelua, harvoin kukaan tekee aloitetta.

      • Anonyymi

        Mikset tee itse jos kuitenkin joskus tulee kiinnostava eteen.?


    • Anonyymi

      Enpä osaa sanoa miten kävisi, jos oikeesti mitään edes yrittäisi. Onhan noita aloitteelisia naisia vastaan tullut, vaan semmonen mikä itseä voisi kiinnostaa pötkii pakoon.

      No ei ketään voi vaatia kiinnostumaan.

      Jasu

    • Anonyymi

      ALStubin leikkaus on eri.

    • Anonyymi

      Ei osu kohdalleen millään.

    • Anonyymi

      Yleensä pöydästäni viedään vähitellen tuolit. Nopein tapaus oli Mummolaakson joulubileissä v.2021. Olin ennättänyt laittaa tuopin pöydälle ja istuutumassa, kun eräs nainen tuli kysymään, voiko tästä ottaa kaksi tuolia. Tämän vuoden joulubileihin en mennyt.

      • Anonyymi

        ”Yleensä pöydästäni viedään vähitellen tuolit. Nopein tapaus oli Mummolaakson joulubileissä v.2021. Olin ennättänyt laittaa tuopin pöydälle ja istuutumassa, kun eräs nainen tuli kysymään, voiko tästä ottaa kaksi tuolia. Tämän vuoden joulubileihin en mennyt.”


        🤣………sorry


    • Anonyymi

      Ne jotka kiinnostuvat minusta, en ole heistä kiinnostunut. Ja joista minä kiinnostun, eivät ole kiinnostuneita tai ovat varattuja.

    • Anonyymi

      Ne joista kiinnostun ovat joko heteroita tai eivät kiinnostu minusta muuten vaan. Ystäviä kyllä on ja saan koko ajan uusia ihania ihmisiä elämääni. Mutten sitä omaa rakasta. Alkaa pikkuhiljaa toivo mennä, kun tätä on jatkunut jo niin kauan. Mut pärjään kyllä sinkkunakin ihan hyvin.

    • Anonyymi

      En ole tavannut ketään.

    • Anonyymi

      Pari kertaa käynyt lyhyen ajan sisään, että parikymppisenoloiset "tytöt" tulevat hengailemaan melkein kylkeen kiinni mm ruokakaupassa. No, en tiedä mitä pitäs heistä ajatella paitsi että liian nuoria mulle. ;)

      • Anonyymi

        Tytöt ei käy kun etsii Naista.;)


      • Anonyymi

        minkä ikäinen itse olet?
        ja tuskinpa vaan ne tytöt mitään yritti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        minkä ikäinen itse olet?
        ja tuskinpa vaan ne tytöt mitään yritti.

        Olen jo kypsässä iässä 😉 56.v
        Ei ne nuoret tytöt kattele minun ikäisiä 😊😊
        Minkä ikäinen sinä olet?


      • Anonyymi

        Missäs kaupassa tommosia kylkeen kiinni tulevia neitokaisia on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs kaupassa tommosia kylkeen kiinni tulevia neitokaisia on?

        Veikkaanpa että ulkonäön kanssa oli jtn tekemistä asian kanssa. Edellinen kylkeen tullut loikki kyllä karkuunkin samaa vauhtia kuin oli tullutkin. 😅 mitään ei sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaanpa että ulkonäön kanssa oli jtn tekemistä asian kanssa. Edellinen kylkeen tullut loikki kyllä karkuunkin samaa vauhtia kuin oli tullutkin. 😅 mitään ei sanonut.

        Tai olit sopivasti jonkin tuotteen tiellä ja yrittävät vaihvihkaa änkeä ottamaan haluamansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaanpa että ulkonäön kanssa oli jtn tekemistä asian kanssa. Edellinen kylkeen tullut loikki kyllä karkuunkin samaa vauhtia kuin oli tullutkin. 😅 mitään ei sanonut.

        niin että olit niin upean näköinen et ihan riittää ihastelijoita kaupassa jonoksi asti


    • Anonyymi

      Molempia. Tapaan nykyään vähän uusia tuttavuuksia ja kun tapaan, niin kiinnostukset menevät ristiin järjestään.

    • Anonyymi

      Mulla menee aina ristiin nää ihastumiset

    • Anonyymi

      Mun mielipide ei varmaan ole kovin suosittu, mutta jos viitsii vähän panostaa ulkonäköön, niin sekä kiinnostuneisiin että kiinnostaviin naisiin törmää jostain kumman syystä useammin kuin jos luottaa ihan vaan pelkästään upeaan luonteenlaatuunsa.

      • Anonyymi

        Räväkät tyylit ja tyypit ei ole niin mun makuun, tykkään siististä, melko luonnollisista habituksista. Enemmän sitä katsoo kokonaisuutta, elekieltä, käytöstapoja, huumoria, sopusuhtaista kroppaakin etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räväkät tyylit ja tyypit ei ole niin mun makuun, tykkään siististä, melko luonnollisista habituksista. Enemmän sitä katsoo kokonaisuutta, elekieltä, käytöstapoja, huumoria, sopusuhtaista kroppaakin etc.

        millä tavalla sopusuhtaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millä tavalla sopusuhtaista?

        Sivusta kommentoin pitäväni juuri kuvatun kaltaisesta naisesta. Olisin myös käyttänyt sopusuhtainen sanaa, ja uskon että suurin osa sen ymmärtää mikäli haluaa.

        Pidän ihan tavallisista, joku voisi kuvailla jopa tylsähkön näköisistä naisista. Oleellista on kiva, perusmukava, ystävällinen ja myönteinen luonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin pitäväni juuri kuvatun kaltaisesta naisesta. Olisin myös käyttänyt sopusuhtainen sanaa, ja uskon että suurin osa sen ymmärtää mikäli haluaa.

        Pidän ihan tavallisista, joku voisi kuvailla jopa tylsähkön näköisistä naisista. Oleellista on kiva, perusmukava, ystävällinen ja myönteinen luonne.

        Mä taas sanoisin että sen melko luonnollisen habituksen lisäks odotan yhdistävää huumoria ja älyllisyyttä/fiksuutta.
        Viehättävät naiset ovat viehättäviä ilman paksua meikkikerrosta, shokkivärejä, tehosteita ja tatuointiarsenaalia. Jokainen tietysti itse päättää miten pukeutuu ja ehostaa, eikä kaikki miellytä kaikkia, niinku en mäkään varmasti😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räväkät tyylit ja tyypit ei ole niin mun makuun, tykkään siististä, melko luonnollisista habituksista. Enemmän sitä katsoo kokonaisuutta, elekieltä, käytöstapoja, huumoria, sopusuhtaista kroppaakin etc.

        Muakin miellyttää ulkoisesti eniten luonnollinen habitus. Ns. naapurintyttömäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin miellyttää ulkoisesti eniten luonnollinen habitus. Ns. naapurintyttömäinen.

        Sama täällä. Melkein kaikki sinkkulesbot on mulle liian maskuliinisia tai liian räväkkätyylisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin miellyttää ulkoisesti eniten luonnollinen habitus. Ns. naapurintyttömäinen.

        Taitaa olla vähän tohon kategoriaan meneviä naisia vähemmistössämme. Suurin osa vaikuttaa jollain tavalla androgyyneiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla vähän tohon kategoriaan meneviä naisia vähemmistössämme. Suurin osa vaikuttaa jollain tavalla androgyyneiltä.

        Se on ehkä se stereotyypitetty näkyvin osa. Että mä rakastan androgyynisyyttä, ihmistä jonka feminiininen ja maskuliininen puoli näkyy ja on ylpeä siitä. Pidän myös ihmisistä jotka tykkää laittautua ja heidän feminiinisyyttä ei esim kainalokarvat horjuta. Pidän myös heistä jotka ovat avoimen maskuliinisia. Ehkä vaan pidän ihmisistä jotka ovat sinuja itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ehkä se stereotyypitetty näkyvin osa. Että mä rakastan androgyynisyyttä, ihmistä jonka feminiininen ja maskuliininen puoli näkyy ja on ylpeä siitä. Pidän myös ihmisistä jotka tykkää laittautua ja heidän feminiinisyyttä ei esim kainalokarvat horjuta. Pidän myös heistä jotka ovat avoimen maskuliinisia. Ehkä vaan pidän ihmisistä jotka ovat sinuja itsensä kanssa.

        Pitäminen ja rohkeuden arvostaminen ovatkin sitten eri asia kuin pitäminen viehättävänä. Lasken pitkät rehottavat ja värjätyt kainokarvat kategoriaan räväkät queer-tyylit samoin kuin genitaalikoristeet ja kasvolävistykset. Ei mun makuun, lähinnä sotkuisen näköistä.


    • Anonyymi

      Mitäpäs jos onkin ihmistyyppiä, joka ei ihan tosta vaan ihastu. Päällisin puolin tarkastellen, niin ei vaan käy.

      • Anonyymi

        Onko ihmekään jos miettii minkälaisesta joukosta naisia pitäis valita. On ääriajattelua,radikalisoituneita, uskovaisia, lihavuutta, vihaisia ja dominoivia, "räväkät naiset" jotka käyttäytyy kuin teinit, vähäistä koulutusta, persoonallisuushäiriöt, autismi, aseksuaalit, tunneköyhät, polyt, päihdeongelmat etc.
        Kuulostaako helpolta?
        Mielestäni parempi yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihmekään jos miettii minkälaisesta joukosta naisia pitäis valita. On ääriajattelua,radikalisoituneita, uskovaisia, lihavuutta, vihaisia ja dominoivia, "räväkät naiset" jotka käyttäytyy kuin teinit, vähäistä koulutusta, persoonallisuushäiriöt, autismi, aseksuaalit, tunneköyhät, polyt, päihdeongelmat etc.
        Kuulostaako helpolta?
        Mielestäni parempi yksin.

        Huoh osuit ihan naulankantaan 👍Lihavia, takertujia, päihde/mt - ongelmat, kun vaan löytyis ihan normaali nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh osuit ihan naulankantaan 👍Lihavia, takertujia, päihde/mt - ongelmat, kun vaan löytyis ihan normaali nainen.

        Huoh. Voitaisko lopettaa käyttämästä ihmisistä sanaa normaali? Luulisi että queer yhteisössä ymmärrettäisiin ihmisten lokeroimisen seuraukset. Kerro mulle miksi sun mielestä esim. Lihava ei olisi normaali? Ei ihme ettet löydä ketään kun ilman tuntemista feidaat kovalla kädellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihmekään jos miettii minkälaisesta joukosta naisia pitäis valita. On ääriajattelua,radikalisoituneita, uskovaisia, lihavuutta, vihaisia ja dominoivia, "räväkät naiset" jotka käyttäytyy kuin teinit, vähäistä koulutusta, persoonallisuushäiriöt, autismi, aseksuaalit, tunneköyhät, polyt, päihdeongelmat etc.
        Kuulostaako helpolta?
        Mielestäni parempi yksin.

        En tarkottanu noista mitään. Vaikka kuinka ulkonäkö olis mieleinenkin, ei se silti ihastumista saa aikaan. Kuoren alla on se ihastumisen syy. Tiettyä muottia sille siis ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkottanu noista mitään. Vaikka kuinka ulkonäkö olis mieleinenkin, ei se silti ihastumista saa aikaan. Kuoren alla on se ihastumisen syy. Tiettyä muottia sille siis ei ole.

        No, tuskinpa monikaan oikeasti ihastuu ulkonäköön. Se voi herättää pienen kiinnostumisen, mutta ulkoiseen habitukseen kuuluu myös eleet/käytös jne ei pelkästään kuori. Ihastumiseen tarvitaan yhteyden luominen ja tutustumista. Mulla ainakin vaikuttaa huonot kokemukset ihmissuhteista ja perhepiiristä. Luottamus ja turvallisuudentunne ei synny tuosta vain smalltalkkaamalla uuden tuttavan kanssa, ja miksi pitäisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuskinpa monikaan oikeasti ihastuu ulkonäköön. Se voi herättää pienen kiinnostumisen, mutta ulkoiseen habitukseen kuuluu myös eleet/käytös jne ei pelkästään kuori. Ihastumiseen tarvitaan yhteyden luominen ja tutustumista. Mulla ainakin vaikuttaa huonot kokemukset ihmissuhteista ja perhepiiristä. Luottamus ja turvallisuudentunne ei synny tuosta vain smalltalkkaamalla uuden tuttavan kanssa, ja miksi pitäisikään.

        On tämäkin keskustelu. Normaalin käsite on kulttuurisidonnainen ja sovittu. Ei siitä sen enempää. Kaihdan sen käyttöä, mutta jos nyt teen poikkeuksen. Olen tavannut paljon ihan normaali naisia. Hämmästyttää missä muut jatkuvasti tapaa niitä epänormaaleja...

        Ihastuminen ei ole minkään osien summa. Se on taikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämäkin keskustelu. Normaalin käsite on kulttuurisidonnainen ja sovittu. Ei siitä sen enempää. Kaihdan sen käyttöä, mutta jos nyt teen poikkeuksen. Olen tavannut paljon ihan normaali naisia. Hämmästyttää missä muut jatkuvasti tapaa niitä epänormaaleja...

        Ihastuminen ei ole minkään osien summa. Se on taikaa.

        En puhunut mitään normaalista eikä asia juuri kiinnosta. Ikävä kyllä vähemmistössämme on paljon ongelmaisia, yllämainittuja ongelmia jotka näkyvät ja vaikuttavat parisuhdeonneen. Se on surullista ja haaste suhteille. Miksi asiaa pitäisi peitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut mitään normaalista eikä asia juuri kiinnosta. Ikävä kyllä vähemmistössämme on paljon ongelmaisia, yllämainittuja ongelmia jotka näkyvät ja vaikuttavat parisuhdeonneen. Se on surullista ja haaste suhteille. Miksi asiaa pitäisi peitellä.

        Kommentoin yleisesti keskusteluun, en vain sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuskinpa monikaan oikeasti ihastuu ulkonäköön. Se voi herättää pienen kiinnostumisen, mutta ulkoiseen habitukseen kuuluu myös eleet/käytös jne ei pelkästään kuori. Ihastumiseen tarvitaan yhteyden luominen ja tutustumista. Mulla ainakin vaikuttaa huonot kokemukset ihmissuhteista ja perhepiiristä. Luottamus ja turvallisuudentunne ei synny tuosta vain smalltalkkaamalla uuden tuttavan kanssa, ja miksi pitäisikään.

        No nyt puhutaan samaa kieltä. Ihastuakseen on päästävä näkemään pintaa syvemmälle. Luonne kaikkineen sen tekee ja kyllä se ulkonäkö siihen istuu kans, samaan pöytään. Varovaisuus on iskostunu nykyään lähes kaikkiin ja syystä osin. Saahan sitä viikottain lähes lukea lehdistä kaikkea karmeeta. Mut ei sitä pelkäämään kannata ruveta. Siten tuskin uskaltas edes kotoaan näinä päivinä poistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt puhutaan samaa kieltä. Ihastuakseen on päästävä näkemään pintaa syvemmälle. Luonne kaikkineen sen tekee ja kyllä se ulkonäkö siihen istuu kans, samaan pöytään. Varovaisuus on iskostunu nykyään lähes kaikkiin ja syystä osin. Saahan sitä viikottain lähes lukea lehdistä kaikkea karmeeta. Mut ei sitä pelkäämään kannata ruveta. Siten tuskin uskaltas edes kotoaan näinä päivinä poistua.

        Sanoisin että on jo täysin eri keskustelu puhua
        mm pelosta onnettomuuksia, sekopäitä, rikollisia, sodanuhkaa ja koronaa kohtaan kuin varovaisuudesta ihmissuhteissa. Toki, mitään syvällistä ihmissuhdetta tuskin saa jos ei ole valmis tekemään asian eteen mitään tai ei osaa avata itseään. Yksi keskustelukykyinen osapuoli ei riitä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että on jo täysin eri keskustelu puhua
        mm pelosta onnettomuuksia, sekopäitä, rikollisia, sodanuhkaa ja koronaa kohtaan kuin varovaisuudesta ihmissuhteissa. Toki, mitään syvällistä ihmissuhdetta tuskin saa jos ei ole valmis tekemään asian eteen mitään tai ei osaa avata itseään. Yksi keskustelukykyinen osapuoli ei riitä mihinkään.

        Totta, ilman avautumista on ennakkoon jo päättäny sulkee kaikki mahdollisuudet. Se on vähän hankalaa ovistakin kulkea, mikäli niitä ei edes raota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ilman avautumista on ennakkoon jo päättäny sulkee kaikki mahdollisuudet. Se on vähän hankalaa ovistakin kulkea, mikäli niitä ei edes raota.

        Mä oonkin päättänyt etten tuhlaa aikaani ko.naisiin jatkossa. Sulkeutuneiden täytyis ottaa itse vastuuta käytöksestään ja selvittää asioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oonkin päättänyt etten tuhlaa aikaani ko.naisiin jatkossa. Sulkeutuneiden täytyis ottaa itse vastuuta käytöksestään ja selvittää asioitaan.

        Bingo. Kait se on niinkin, että kaltaistensa kanssa on helpompi olla. Puhekykyiset keskenään ja sen välttelijät keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bingo. Kait se on niinkin, että kaltaistensa kanssa on helpompi olla. Puhekykyiset keskenään ja sen välttelijät keskenään.

        Keskustelutaito on se tärkein taito parisuhteessa. Seksitaidot on sivuseikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelutaito on se tärkein taito parisuhteessa. Seksitaidot on sivuseikka.

        Jollei puhe suju ni seksiä ei tarvi edes miettiä. Seksi on osa yhtälöä, mut se on siinä yhtälössä lopputulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bingo. Kait se on niinkin, että kaltaistensa kanssa on helpompi olla. Puhekykyiset keskenään ja sen välttelijät keskenään.

        Niin. Ikävä kyllä osa naisista silkkaa kiltteyttään tuhlaa aikaansa hiljaisiin mököttäjiin ja toivoo/kuvittelee että toinen muuttuisi. No harvemmin näin. Puhumattomuus on paitsi pelailua myös vallankäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ikävä kyllä osa naisista silkkaa kiltteyttään tuhlaa aikaansa hiljaisiin mököttäjiin ja toivoo/kuvittelee että toinen muuttuisi. No harvemmin näin. Puhumattomuus on paitsi pelailua myös vallankäyttöä.

        Sanoit sen kauniisti. Kus*päisyyttä se on, tahallista toisen aliarvioimista ja mitätöimistä. Omaan napaan tuijottelua yms. Minä minä ajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit sen kauniisti. Kus*päisyyttä se on, tahallista toisen aliarvioimista ja mitätöimistä. Omaan napaan tuijottelua yms. Minä minä ajattelua.

        Ei ole kokemusta puhumattomista. Miten sellaisen kanssa saa edes suhteen alkamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kokemusta puhumattomista. Miten sellaisen kanssa saa edes suhteen alkamaan.

        Kai kaikki nyt jotain puhuu, mutta joskus se on vain yleislätinää eikä mitään henkilökohtaista. Ei osata sanoa mielipiteitä, kaikki on "ihan sama" tai on liian miellyttämishaluinen. Sellainen introvertti, ujo tai traumasoitunut, josta saa kalastella mielipiteitä, innostuneisuutta tai kokonaisia virkkeitä= vankeusrangaistus sellaiselle joka nauttii hyvästä keskustelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai kaikki nyt jotain puhuu, mutta joskus se on vain yleislätinää eikä mitään henkilökohtaista. Ei osata sanoa mielipiteitä, kaikki on "ihan sama" tai on liian miellyttämishaluinen. Sellainen introvertti, ujo tai traumasoitunut, josta saa kalastella mielipiteitä, innostuneisuutta tai kokonaisia virkkeitä= vankeusrangaistus sellaiselle joka nauttii hyvästä keskustelusta.

        Jaa, hankalalta kuulostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai kaikki nyt jotain puhuu, mutta joskus se on vain yleislätinää eikä mitään henkilökohtaista. Ei osata sanoa mielipiteitä, kaikki on "ihan sama" tai on liian miellyttämishaluinen. Sellainen introvertti, ujo tai traumasoitunut, josta saa kalastella mielipiteitä, innostuneisuutta tai kokonaisia virkkeitä= vankeusrangaistus sellaiselle joka nauttii hyvästä keskustelusta.

        Just noin. Jotkut saattaa puhua paljonkin, mut lopulta ei mitään. Asioista pitää voida puhua, monellakin tasolla. Pelkkä yleismaallinen jaarittelu on puuduttavaa. Äänihuulten turhaa värähtelyä. Ennemmin antaa niiden levätä, saati väpättää taukoomatta syyttä suotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin. Jotkut saattaa puhua paljonkin, mut lopulta ei mitään. Asioista pitää voida puhua, monellakin tasolla. Pelkkä yleismaallinen jaarittelu on puuduttavaa. Äänihuulten turhaa värähtelyä. Ennemmin antaa niiden levätä, saati väpättää taukoomatta syyttä suotta.

        Kyllä. Ja miten voi kiinnostua toisesta todella jos hän ei avaa itseään hlö.kohtaisella tasolla. En halua mitään uutistenlukija/tietosanakirjatyyppiä. Kemia sikiää huumorista ja sanailustakin osittain.😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja miten voi kiinnostua toisesta todella jos hän ei avaa itseään hlö.kohtaisella tasolla. En halua mitään uutistenlukija/tietosanakirjatyyppiä. Kemia sikiää huumorista ja sanailustakin osittain.😏

        Sua ei Pirjot nuotiolla sit innosta? Täytyy sanoo kans, et mieluummin siihe makkaratikkuun tökkää vähä pienemmän määrän lihaa. Ei tuu ähky niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja miten voi kiinnostua toisesta todella jos hän ei avaa itseään hlö.kohtaisella tasolla. En halua mitään uutistenlukija/tietosanakirjatyyppiä. Kemia sikiää huumorista ja sanailustakin osittain.😏

        Deittailussa tulee ongelmaksi se, että useimmat eivät ole valmiita/halukkaita puhumaan avoimesti missä mennään. Keskustelukyky voi olla muuten hyvä, mutta halutaan pitää keskinäiseen suhteeseen liittyvä tunne-elämä tai sen puuttuminen verhottuna vihjailuna. Mun kokemuksen perusteella se on yksi syy, miksi deittailu on vaikeaa ja raskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailussa tulee ongelmaksi se, että useimmat eivät ole valmiita/halukkaita puhumaan avoimesti missä mennään. Keskustelukyky voi olla muuten hyvä, mutta halutaan pitää keskinäiseen suhteeseen liittyvä tunne-elämä tai sen puuttuminen verhottuna vihjailuna. Mun kokemuksen perusteella se on yksi syy, miksi deittailu on vaikeaa ja raskasta.

        Ko. pelleilyä en jaksa. Mieluummin niin että mahd. paljon puhetta heti alusta alkaen aivan kaikesta. ei kiinnosta esittää mitään muuta kuin olen eikä myöskään vedättää toista. enkä halua tuhlata aikaani epäsopiviin tyyppeihin. Siksi syväluotaavat keskustelut olis mulle paras suhteen alku ja tutustuminen toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ko. pelleilyä en jaksa. Mieluummin niin että mahd. paljon puhetta heti alusta alkaen aivan kaikesta. ei kiinnosta esittää mitään muuta kuin olen eikä myöskään vedättää toista. enkä halua tuhlata aikaani epäsopiviin tyyppeihin. Siksi syväluotaavat keskustelut olis mulle paras suhteen alku ja tutustuminen toiseen.

        Mitä jos ei heti täysin vieraalle tyypille luonnostaan halua vaan heti puhua mistään syvällisemmistä. On kai se elämä nyt muutakin kuin syvällistä puhumista. En muutenkaan ole mikään syvällinen ihminen puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ei heti täysin vieraalle tyypille luonnostaan halua vaan heti puhua mistään syvällisemmistä. On kai se elämä nyt muutakin kuin syvällistä puhumista. En muutenkaan ole mikään syvällinen ihminen puhumaan.

        Teet miten haluat, ei sillä oo mulle väliä minkälakben olet. Mä taas haluan nimenomaan
        syvällistä keskustelua mutta myös yhteistä kevytmielistä vitsailua. En kiinnostu ihmisistä jotka vähättelevät keskustelun merkitystä. Edelleen, yhtä vankeusrangaistusta olla jonkun hijaisen mörököllin kanssa kimpassa.😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet miten haluat, ei sillä oo mulle väliä minkälakben olet. Mä taas haluan nimenomaan
        syvällistä keskustelua mutta myös yhteistä kevytmielistä vitsailua. En kiinnostu ihmisistä jotka vähättelevät keskustelun merkitystä. Edelleen, yhtä vankeusrangaistusta olla jonkun hijaisen mörököllin kanssa kimpassa.😬

        Hiljaisen*


    • Anonyymi

      Ei kumpaakaan noista mä olen omavalintaisesti sinkku kun en ole kohdannut naista joka pystyisi tarjoamaan mitä kaipaan

      • Anonyymi

        ai sä haet jotain täydennystä / joku tarjois sulle mitä kaipaat. millaista sellanen rakkaus on 🤔


      • Anonyymi

        Mitä se sitten on jota kaipaat mitä ei ole saatavilla?


    • Kivoja oman ikäisiä naisia tapaa arjessa säännöllisesti, mutta heteroita ovat, kun miehistään sivulauseissaan puhuvat.

      Olisi kiva törmätä vaihteeksi oman ikäiseen meikänaiseen, joka sivulauseessaan kertoisi etsivänsä naista elämäänsä 😄

      • Anonyymi

        Tai vaihtoehtoisesti ku*päisiä ja ahneita polybissejä jolla paikka auki tyttöystävälle=jalkavaimolle tai seksilelulle miehen oheen. Harvinaisen lipevät myyntipuheet myös tinderissä.😏😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti ku*päisiä ja ahneita polybissejä jolla paikka auki tyttöystävälle=jalkavaimolle tai seksilelulle miehen oheen. Harvinaisen lipevät myyntipuheet myös tinderissä.😏😅

        Livetapaamiset on tindeä parempia. Niissä saa heti selville onko varattu vai vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti ku*päisiä ja ahneita polybissejä jolla paikka auki tyttöystävälle=jalkavaimolle tai seksilelulle miehen oheen. Harvinaisen lipevät myyntipuheet myös tinderissä.😏😅

        Kuulostaa katkeralta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa katkeralta.

        Heidän tekopyhyys ja mm sukukupuolien epätasa-arvoinen kohtelu ärsyttävät. Lisäksi olisi parempi että he käyttäisivät eri deittipalveluita kuin monot, niin olisi helpompi löytää omanlaistaan seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidän tekopyhyys ja mm sukukupuolien epätasa-arvoinen kohtelu ärsyttävät. Lisäksi olisi parempi että he käyttäisivät eri deittipalveluita kuin monot, niin olisi helpompi löytää omanlaistaan seuraa.

        Samaa mieltä siinä, että monogaamisille pitäisi olla oma deittipalvelu. Turhaa ajanhukkaa kaikille seuloa sopimattomia ehdokkaita.


    • Anonyymi

      Sukupuolien*

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe