Kauhujen korona

Muistelin tässä parin vuoden takaista aikaa, kun korona alkoi oikein kunnolla häiläämään täällä meilläkin. Tästä taudista tuli juttua joka torvesta ja lehdet kirjoitteli niin uhkaavin otsikoin, että hyvä kun uskalsi enää kotoaan lähteä. Korona kyllä pelotti ihan hirmusesti ja eihän se mikään leikin asia ollutkaan, kun moni siihen menehtyi.

Muistan erityisesti yhden alkukeväisen päivän, kun lähdin töistä kävellen kaupungille. Oli todella hiljaista, vain satunnaisia autoja liikkeellä. Yleensä tuohon aikaan iltapäivästä oli kuhinaa keskustassa, mutta ei silloin...


Nyt muunnosten aikaan on moni tämänkin taudin sairastanut. Jotku kehuu pikku flunssaksi, mutta minusta se ei nyt ihan niin lievä ollut. Olen kuitenkin huojentunut, että moni siitä selviää, ja se ei enää ole sellainen mörkö.

Mitäs te nykyään ajattelette tästä? Vähän se on välillä silleen jäämässä taka-alalle, paitsi tupsahtaa taas esiin, ku joku tuntemani ihminen sairastuu siihen.

92

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika kultaa muistot. Miten muistuu mieleen, että avaaja taisi olla alkuun kovasti rokotuksia vastaan. Jos muistan väärin, niin oikaise toki.

      • Anonyymi

        Rokotevastaisuus oli alkuun todella yleistä johtuen AstraZenecan hengenvaarallisista sivuvaikutuksista. Toki voidaan muistella maailman tappiin saakka avaajan "rokotevastaisuutta", etenkin, kun se irroitetaan kontekstistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaisuus oli alkuun todella yleistä johtuen AstraZenecan hengenvaarallisista sivuvaikutuksista. Toki voidaan muistella maailman tappiin saakka avaajan "rokotevastaisuutta", etenkin, kun se irroitetaan kontekstistaan.

        Tuo on totta, että kyllä sitä alkuun monikin oli epäileväinen noiden rokotusten kanssa, kun joutuivat niin nopeasti niitä kyhäämään. Tulipa kaikki otettu, mitä annettiin.


    • Anonyymi

      Pelkoa on vaikea lietsoa loputtomiin, olipa aihe mikä tahansa. Ihmiset väsyvät ennen pitkää ja korona on tästä erittäin hyvä esimerkki.

      • No kyllä minä pelkäisin vieläkin yhtä paljon, jos se alkuperäinen pöpö olis liikkeellä.

        Tämän muunnoksenkin kanssa saa olla silleen varuillaan, kun tauti kohtelee niin erilailla kaikkia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Heh, kaupat olivat tyhjinä ihmisistä, kaikilla vastaantulijoilla oli kadullakin maskit:D

      • Niinpä!
        Oli jotenki kammottavaa, kun maskit kasvoillaan ihmiset kiersivät toisensa kaukaa. Ei uskaltanut kaupassa edes yskiä, saati aivastaa, ettei ihmiset säikähdä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niinpä!
        Oli jotenki kammottavaa, kun maskit kasvoillaan ihmiset kiersivät toisensa kaukaa. Ei uskaltanut kaupassa edes yskiä, saati aivastaa, ettei ihmiset säikähdä.

        Nii, töissä silloin kerran olin hississä maskini kanssa, niin mua alkoi yhtäkkiä yskittämään ihan hirmusesti. Se tyyppi joka oli mun kaa siel hississä, niin sattu olemaa sellainen, joka kiersi aina ihmiset vähän kauempaa, kun halusi välttyä tartunnalta oman urheilujuttunsa takia. Siinä mä sit yritin pidätellä sitä yskimistä ja ootin, että se hissi olis äkkiä perillä :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Niinpä!
        Oli jotenki kammottavaa, kun maskit kasvoillaan ihmiset kiersivät toisensa kaukaa. Ei uskaltanut kaupassa edes yskiä, saati aivastaa, ettei ihmiset säikähdä.

        Ite en vaan jaksanu. Oli liian rankkaa


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii, töissä silloin kerran olin hississä maskini kanssa, niin mua alkoi yhtäkkiä yskittämään ihan hirmusesti. Se tyyppi joka oli mun kaa siel hississä, niin sattu olemaa sellainen, joka kiersi aina ihmiset vähän kauempaa, kun halusi välttyä tartunnalta oman urheilujuttunsa takia. Siinä mä sit yritin pidätellä sitä yskimistä ja ootin, että se hissi olis äkkiä perillä :))

        Kannattaa vaan sanoa että nyt yskittää, tai jos ei ole koronaa, että on vaan muuta yskää.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kannattaa vaan sanoa että nyt yskittää, tai jos ei ole koronaa, että on vaan muuta yskää.

        Semmoselle tautikammoselle viittiny oikee mitää sanoa, ku melkee seiniä pitkin meni, jos pikkase vaa röhähti :))


    • Anonyymi

      Noista ajoista on niin vähän aikaa ja virus voi olla vieläkin ehkä arvaamaton käänteissään. Jotenkin joutavan aikaista alkaa vielä nostagisoimaan asialla, mikä on myös edelleen sitkeä väittelyn ja salaiittojen aihe etenkin täälle nettikeskusteluissa.

      • Anonyymi

        Ei huolta. Tämä koronakoronakorona ei lopu koskaan!


      • No, totta tuokin, mutta nyt mennäänkin tässä ajassa. Nyt on näin ja tulevaisuudesta ei tiedä....


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No, totta tuokin, mutta nyt mennäänkin tässä ajassa. Nyt on näin ja tulevaisuudesta ei tiedä....

        ... mihin sitä maalia siirtäisi ?


    • Anonyymi

      Se maksa joka ronkki toisse perää.

    • Anonyymi

      Jälleen oli Keparissa Soiten maskisuositus mutta taitaapi jäädä noudattamatta. Väsymys on iskenyt.

      • Niin missä niitä suositellaan käytettäväks??


    • Muistan myös että koiran kanssa ulkoilessa oli ihan autiota naapurustossa.. Oli outo fiilis..

      Iskä vitsaili astmaatikkona että saa ostaa kaupassa rauhassa ilman tungosta kun vähän yskäisee..

      • :)))) Hyvin lohkastu :))

        Mut juu, kyllä se hiljaisuus oli outoa. Tuolla ylempänä kerroinki kaupungin hiljaisuudesta. Tuli mieleen Walking Deadista (kirjotettinkoha se noin??) ku siinä sarjassaa kaupunki oli tyhjä....


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Hyvin lohkastu :))

        Mut juu, kyllä se hiljaisuus oli outoa. Tuolla ylempänä kerroinki kaupungin hiljaisuudesta. Tuli mieleen Walking Deadista (kirjotettinkoha se noin??) ku siinä sarjassaa kaupunki oli tyhjä....

        Oikein kirjoitit. Itse ajattelin Stephen Kingin Tukikohtaa, kun oli hiljaista koronan alkuaikoina..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Oikein kirjoitit. Itse ajattelin Stephen Kingin Tukikohtaa, kun oli hiljaista koronan alkuaikoina..

        Onko tuo elokuva?
        Sori, ku en tiiä...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onko tuo elokuva?
        Sori, ku en tiiä...

        Kirja ja leffa, uudempi sarjakin jo olemassa. Olen lukenut kirjan ja nähnyt tv-leffan ja uuden tv-sarjan.


    • Anonyymi

      Nyt on koronaa Kokkolassa enemmän kuin koskaan.

      • Anonyymi

        Entä nyt?


      • On muutes oikeesti...

        Monella sukulaisella ja tutullaki on ny koronaa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä nyt?

        Voi saattana. Heittäkää jo viimein nuo naurettavat lumerokotteet hevon vittuun. Ettekö muista mitä kirjoittelin jo toukokuussa 2020. Kaikki ennustukseni ovat toteutuneet. Nyt ovat lähes kaikki tuttavani, naapurimme, lähipiirimme asukit joko kuolleet, tai kuoleman "kielissä" koronapaskapiikkien takia. Nuoret ihmiset (60-75-vuotiaat) ovat vapisevia, harmaita, liikuntavammaisia ja aivonsa ymmärryksen menettäneitä ihmisraunioita. Ja saatana. Lisää tuota paskaa tarjotaan vielä ihmisille. Eihän tässä ole mitään järkeä...
        En ole ottanut ainuttakaan myrkkypiikkiä, enkä ota. Ja elämä on ihanaa, rauhallista, parempaa kuin koskaan ennen. Vielä, kun vaimo pääsee irti omaishoitajan vastuustaan, niin eihän mikään voisi olla elämässä parempaa. Nauttia oloneuvosten elosta jopa 20-30 vuotta maailmaa kiertäen, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi saattana. Heittäkää jo viimein nuo naurettavat lumerokotteet hevon vittuun. Ettekö muista mitä kirjoittelin jo toukokuussa 2020. Kaikki ennustukseni ovat toteutuneet. Nyt ovat lähes kaikki tuttavani, naapurimme, lähipiirimme asukit joko kuolleet, tai kuoleman "kielissä" koronapaskapiikkien takia. Nuoret ihmiset (60-75-vuotiaat) ovat vapisevia, harmaita, liikuntavammaisia ja aivonsa ymmärryksen menettäneitä ihmisraunioita. Ja saatana. Lisää tuota paskaa tarjotaan vielä ihmisille. Eihän tässä ole mitään järkeä...
        En ole ottanut ainuttakaan myrkkypiikkiä, enkä ota. Ja elämä on ihanaa, rauhallista, parempaa kuin koskaan ennen. Vielä, kun vaimo pääsee irti omaishoitajan vastuustaan, niin eihän mikään voisi olla elämässä parempaa. Nauttia oloneuvosten elosta jopa 20-30 vuotta maailmaa kiertäen, hah hah haaa!!!...

        Oliko pakko tulla tähän ketjuun!!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Oliko pakko tulla tähän ketjuun!!

        ON!!!! Olen viisain korona expertti kautta aikojen, olen ylivertainen. TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On muutes oikeesti...

        Monella sukulaisella ja tutullaki on ny koronaa :(

        Ikävä kuulla! Tsemppiä heille!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ikävä kuulla! Tsemppiä heille!

        Minulle voi osoittaa koronakysymyksiä, vastaan suurella oikeusupseerin evp ammattitaidolla. TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ikävä kuulla! Tsemppiä heille!

        Kiitti...
        Aina saa olla jonkun takia huolissaan :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitti...
        Aina saa olla jonkun takia huolissaan :(

        Paranemista!♥️


    • Anonyymi

      Viisi piikkiä otettu, ei koronaa vielä sairastettu. Saa nähdä miten käy tämän syksyn koronan kanssa, monta altistumista tälläkin viikolla, pidetään peukkuja pystyssä?

      • Viisi piikkiä?? Joko viidensiäkin on annettu?


    • Anonyymi

      Ai tarkoitatko tätä covid sars koronaa vai sitä sars koronaa? Kuten ylilääkärimme pääsi näsäviisastelemaan?

      • Jos ny vaa yksinkertasesti koronaa.


    • Anonyymi

      Noh,minulle tuli korona.Olen kohta 5viikkoa sairastanut,ei kiva tauti,olin kerran ilman maskia kaupassa ja heti tuli.Mun keuhkot rahisee ja hirvee yskä...yöllä saa nukuttua n 2tuntia,meinaa tukehtua yskään ja lomaan...sisko myös sairastui.

      • Oho, onpas pitkittyny, ku viis viikkoa :(

        Oletkos muuten kokeillu sitä pullon letkupuhallus-juttua?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oho, onpas pitkittyny, ku viis viikkoa :(

        Oletkos muuten kokeillu sitä pullon letkupuhallus-juttua?

        Olen puhaltanut pulloon ja tehnyt höyryhengitystä ym.ilm jälkitauteja nämä,sitte tuo astma pitkittää toipumista...ei ole leikin asia korona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen puhaltanut pulloon ja tehnyt höyryhengitystä ym.ilm jälkitauteja nämä,sitte tuo astma pitkittää toipumista...ei ole leikin asia korona.

        Okei...
        Varmasti hankalaa tuo, kun astmakin on...

        Mä sain hyvän neuvon, että kun on sitkeää yskää, niin kannattaa laittaa nenäsuihketta nenuun... Autto kummasti, vaikka ihmettelin tuollasta neuvoa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...
        Varmasti hankalaa tuo, kun astmakin on...

        Mä sain hyvän neuvon, että kun on sitkeää yskää, niin kannattaa laittaa nenäsuihketta nenuun... Autto kummasti, vaikka ihmettelin tuollasta neuvoa.

        Mä käytän nenäsuihkeita säännöllisesti, lääkärin määräys,ne auttaa aamulla tukkoiseen oloon.


    • Anonyymi

      Huoh!Vieläkö teitä piikkiuskovia on,vaikka faktaa saatavilla jo joka tuutista,mitä aiheuttavat ympäri maailman.Ursula hieroskelee käsiä kukkaron paisuessa.Ottakaa ja lukekaa myrkkyruiskeista jostakin muista lähteistä,kuin iltapaskoista.🤫🙄🤐

      • Anonyymi

        Olet oikeasti mielisairas, kuvittelet rokotevastaisten idioottien aivopesun todeksi, sinunkaltaiset tuhoaa koko ihmiskunnan tulevaisuuden, fakta on faktaa eikä sitä jonkun mielisairaan mielipide sitä muuksi muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeasti mielisairas, kuvittelet rokotevastaisten idioottien aivopesun todeksi, sinunkaltaiset tuhoaa koko ihmiskunnan tulevaisuuden, fakta on faktaa eikä sitä jonkun mielisairaan mielipide sitä muuksi muuta

        Säälittää aivopesun uhrit - todisteita on ettei mitään apua eikä suojaa ole kukaan piikeistä saanut.

        On sen sijaan miljoonittain todisteita vammoista ja kuolemista sairauksineen.

        Oi voi näitä uskontoon vajonneita säälittäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää aivopesun uhrit - todisteita on ettei mitään apua eikä suojaa ole kukaan piikeistä saanut.

        On sen sijaan miljoonittain todisteita vammoista ja kuolemista sairauksineen.

        Oi voi näitä uskontoon vajonneita säälittäviä.

        Sinun todisteet saat työntää hellvettiin, tieteellä on valiidit todistukset rokotteen vaikutuksista olemassa, ei sinunkaltaisilla


      • Onneksi on aina ollut piikkiuskovia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun todisteet saat työntää hellvettiin, tieteellä on valiidit todistukset rokotteen vaikutuksista olemassa, ei sinunkaltaisilla

        mitään vakavaa sairautta ei ole edes olemassa ,vaan joukkojen hallinta kokeessa ,mitä kutsutaan koronaksi ,sama asia kuin lammas koirat ohjaavat lampaita ja pitää ne koossa ja nuhteissa .politikot ,g.soroksen johtamaa illuusio kokeita ,ja lampaat sanovat mää ja pää.


    • Anonyymi

      Joo minullakin on kuulemma 5 sirua laitettu joilla he ohjaavat.Tunnen itseni tärkeäksi henkilöksi sen vuoksi, mutta sitä ohjausta en ole huomaanut, eikä käskyjä ole vielä tullut kuin vaimolta ja aivan suullisesti.

      • Anonyymi

        Hah,hyvä kirjoitus


      • Eikä tarvi sähköjohtoja, kun valo tulee lamppuun, kun kosketat sillä lampulla itseäsi.


    • Anonyymi

      Ajattelen että sairas ajatus lähteä jo nyt nostalgisoimaan tätä korona-aikaa. Ihan perseestä suorastaan.

      • Ai, ettei voi muistella tämän koronan alkuaikoja?

        Kyllä voi.


    • Anonyymi

      Sitä ei kannata tehdä, mutta tosi asiahan on, että monenlaista hörhöä on nyt kirjoittelemassa uskomattomia juttuja joita he foliohattunsa alla kehittelevät.
      Minä ainakin luotan lääketieteeseen, ennemmin kuin näihin "hörhöihin".

      • Lääketiedehän se tutkinut on näitä, ei foliohattutehtaat.


    • Anonyymi

      Jaahas entinen koulu ystäväni Tinttu-liina se täällää raapustelee jälleen no se korona on kieltämättä asia jota kannattaa koettaa välttää,kannattaa siis suojautua parhaansa mukaan maskia päähän jopa käsineet käteen ja vielä käsidesillä putsata kädet enenn ja reisun jälkeen.Itse kyllä suosin myös sisäistä desinfiointia on se oikeasti pirullinen pöpö se korona sitä voi ihan tietämättäänki sairastaa eipä sitä tiedä.Mutta kaikkea loistavaa sinulle ystävni koetahan pärjätä

    • Anonyymi

      MUISTELEMME KAUHULLA KUN MYRKKYRUISKEITA ALETTIIN TYRKYTTÄÄ!
      Nythän Suomessakin on näillä saatu aikaan kansanmurha....todisteitahan on ...mutta suojasta ei ole mitään todisteita.

      Vapauden puolustajia metsästävä lakimies luhistui kameran edessä Kanadassa – Rokotehaittaan

      "Rokotevastaisten" metsästäjänä tunnettu lakimies, jonka on koettu terrorisoineen koronatoimia ja rokotepakkoja vastustaneita Freedom Convoy -rekkakuskeja Kanadassa, luhistui kameran edessä ja kysymys on herännyt, kuten lukuisissa vastaavissa tilanteissa viimeisen 1,5 vuoden aikana, johtuiko se rokotteesta?

      • Anonyymi

        Tyhmyydestä se johtui rokote myönteiset ovat kuin lampaita,ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi demaritr tai vihreät tai keskustalaiset myös he eivät kykene ajattelemaan omilla aivoillaan yhtään mitään vaan he tekevät ja kyselemättä mitä heidän puolueensa edustaja/edustajat sanovat ja tekevät miksi he vaivaisivat aivojaan sillä että ajatteölevat? sama pätee poliiseihin eli paskalakkeihin niin se järjestelmä toimii kun ei kukaan halua ajatella itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyydestä se johtui rokote myönteiset ovat kuin lampaita,ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi demaritr tai vihreät tai keskustalaiset myös he eivät kykene ajattelemaan omilla aivoillaan yhtään mitään vaan he tekevät ja kyselemättä mitä heidän puolueensa edustaja/edustajat sanovat ja tekevät miksi he vaivaisivat aivojaan sillä että ajatteölevat? sama pätee poliiseihin eli paskalakkeihin niin se järjestelmä toimii kun ei kukaan halua ajatella itse

        Mee hoitoon tiede on tiedettä ja mielipiteet passkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee hoitoon tiede on tiedettä ja mielipiteet passkaa

        Voitko perustella kirjoittamaasi fraasia? jos tiede olisi oikeassa ja mielipiteet paskaa kuten raapustit,niin silloinhan koronarokotteista ei olisi tullut kenellekkään mitään jälkivaikutuksia eikä seurauksia eikö totta? nythän lääkihöhallitus tekee kaikkensa peittääkseen koronarokotteiden aiheuttamat haittavaikutukset jottei niitä jouduttaisi korvaamaan tiedäthän sen? Jos mielipiteet ovat paskaa niin miksi silloin itsekin raapustit mielipiteesi?:) jokin ei nyt täsmää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko perustella kirjoittamaasi fraasia? jos tiede olisi oikeassa ja mielipiteet paskaa kuten raapustit,niin silloinhan koronarokotteista ei olisi tullut kenellekkään mitään jälkivaikutuksia eikä seurauksia eikö totta? nythän lääkihöhallitus tekee kaikkensa peittääkseen koronarokotteiden aiheuttamat haittavaikutukset jottei niitä jouduttaisi korvaamaan tiedäthän sen? Jos mielipiteet ovat paskaa niin miksi silloin itsekin raapustit mielipiteesi?:) jokin ei nyt täsmää

        Tutustu aiheeseen oikeasti äläkä aivopesumateriaalin kautta, nettikirjoitus ei ole faktaa. Ilman koronarokotuksia koronakuolemat olisi ollut ihan eri tasolla. En tunne itse ketään joka olisi rokotteista saannu minkännäköistä ongelmaa, jokaikinen työkaveri haki sen ja kaikki sukulaiset ja kyllä, useamman kerran. Sensijaan tunnen ihmisen joka kuoli koronaan ennen rokotuksia. Jos kuvittelet oikeasti että ihmiset ilman lääketieteellistä tutkimustaustaa tai että joku salaliitto on totta niin hoitoon. Mielipiteillä ei ole minkäänlaista painoarvoa verrattuna tieteelliseen tutkimukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu aiheeseen oikeasti äläkä aivopesumateriaalin kautta, nettikirjoitus ei ole faktaa. Ilman koronarokotuksia koronakuolemat olisi ollut ihan eri tasolla. En tunne itse ketään joka olisi rokotteista saannu minkännäköistä ongelmaa, jokaikinen työkaveri haki sen ja kaikki sukulaiset ja kyllä, useamman kerran. Sensijaan tunnen ihmisen joka kuoli koronaan ennen rokotuksia. Jos kuvittelet oikeasti että ihmiset ilman lääketieteellistä tutkimustaustaa tai että joku salaliitto on totta niin hoitoon. Mielipiteillä ei ole minkäänlaista painoarvoa verrattuna tieteelliseen tutkimukseen.

        Silloin varmasti mainitsemasi tieteelliset tutkimukset myöntävät myös sen tosiasian että koronarokotteista aiheutruu myös haittavaikutuksia ja sivuoireita ihmisille mutta niistä ei vain julkisuuteen ole juurikaan kerrottu siitä syystä että ihmiset eivät tätä
        huuhaa pääministeri sdp Sanna Marinin puuhaamaa koronarokotetta ottaisi eikö totta? sitäpaitsi kerrohan mistä voi hakea korvauksia kornarokotteiden aiheuttamiin haittaoireisiin? missä on nyt se tieteellinen tutkimus ja fakta?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin varmasti mainitsemasi tieteelliset tutkimukset myöntävät myös sen tosiasian että koronarokotteista aiheutruu myös haittavaikutuksia ja sivuoireita ihmisille mutta niistä ei vain julkisuuteen ole juurikaan kerrottu siitä syystä että ihmiset eivät tätä
        huuhaa pääministeri sdp Sanna Marinin puuhaamaa koronarokotetta ottaisi eikö totta? sitäpaitsi kerrohan mistä voi hakea korvauksia kornarokotteiden aiheuttamiin haittaoireisiin? missä on nyt se tieteellinen tutkimus ja fakta?:)

        Joo joo usko vaan sairaita kuvitelmiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu aiheeseen oikeasti äläkä aivopesumateriaalin kautta, nettikirjoitus ei ole faktaa. Ilman koronarokotuksia koronakuolemat olisi ollut ihan eri tasolla. En tunne itse ketään joka olisi rokotteista saannu minkännäköistä ongelmaa, jokaikinen työkaveri haki sen ja kaikki sukulaiset ja kyllä, useamman kerran. Sensijaan tunnen ihmisen joka kuoli koronaan ennen rokotuksia. Jos kuvittelet oikeasti että ihmiset ilman lääketieteellistä tutkimustaustaa tai että joku salaliitto on totta niin hoitoon. Mielipiteillä ei ole minkäänlaista painoarvoa verrattuna tieteelliseen tutkimukseen.

        Minä tiedän ihmisiä jotka ovat kuolleet koronarokotteen ottamisen jälkeen seuraaviin jälkisairauksiin,nyt tehy on keksinyt että kun valhedellaan kansalle ettei kornarokotteista muka seuraa mitään niinn ei valtio ole vastuullinen perustele se väite?!


    • Anonyymi

      Tosi "fiksu" avaus kerrassaan...

      • Anonyymi

        Odotas kohta kun tutkinta eräästä asiasta alkaa, sillon sinua ei naurata, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA


      • No täytyi olla fiksu, kun vaivauduit lukemaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No täytyi olla fiksu, kun vaivauduit lukemaan.

        En ihan koko romaania, mutta eihän silloin voi olla rehellisesti mitään mieltäkään ellei tiedä mistä kyse.


    • Anonyymi

      Itseäni huvittaa kun ensimmäisen puolentoista vuoden aikana porukkaa kuoli tuhat. Sitten kun kaikki oli vähintään tuplarokotettuja, niin vähän päälle vuodessa kuolleisuus onkin jo yli 7000, ja viimeisimmän viikon aikana yli 250. Uskon, että luku olisi pienempi jos ihmiset eivät olisi ottaneet rokotteita. Nyt kukaan ei myöskään kiihkoile maskien kanssa, vaikka tauti jyllää pahiten tähän mennessä koko sen olemassaolon aikana.

      • Anonyymi

        Kannattaisi miettiä asioita jotka sopii omalle älykkyysosamäärälle, sinun tapauksessa että mikä on seuraava ruokailu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi miettiä asioita jotka sopii omalle älykkyysosamäärälle, sinun tapauksessa että mikä on seuraava ruokailu

        Olen älykkäämpi kuin sinä.


      • Niin ehkä uskot, mutta tämäkään ei ole mikään uskon asia.


      • Anonyymi

        Silloin oli paikat kii ja ihmiset oli vain kotona.

        Mutta ei Suomea enää voi laittaa kii.

        Hoitokodit oli kuin vankila, ja ihmiset eivät saaneet vapaasti liikkua


    • Anonyymi

      Nyt alkaa jo koronafanaatikoita hävettää oman järjen vähäinen kapasiteetti.
      Vietiin kun kusiämpäriä. Hullu voi olla mutta tyhmyys on kyllä tosi noloa.

    • Anonyymi

      Menkää hoitoon, olette päästänne vialla, tiede on totta, nettikirjoitukset ei

      • Anonyymi

        Maailman huippulääkärit ja tutkijat ovat vihdoin täysin samaa mieltä Ressun kanssa...
        Pakkohan on ollakin, kun todisteet puhuvat puolestaan. Korona on edelleen vain ärhäkkä influenssavirus, jota vastaan ei ole ehtinyt kehittymään luonnollista, luonnon muovaamia vasta-aineita. Kaikkiin vuosituhansien kuluessa ilmenneisiin "kulkutauteihin" on kehittynyt vasta-aine. Siksi ne ovat pysyneet "pimennossa", vaan eivät ole täysin "kuolleet"...
        Paras lääke koronaan on influenssarokote - ei yksi, tai jopa viisi turhaa ja tutkimatonta lumepiikkiä, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman huippulääkärit ja tutkijat ovat vihdoin täysin samaa mieltä Ressun kanssa...
        Pakkohan on ollakin, kun todisteet puhuvat puolestaan. Korona on edelleen vain ärhäkkä influenssavirus, jota vastaan ei ole ehtinyt kehittymään luonnollista, luonnon muovaamia vasta-aineita. Kaikkiin vuosituhansien kuluessa ilmenneisiin "kulkutauteihin" on kehittynyt vasta-aine. Siksi ne ovat pysyneet "pimennossa", vaan eivät ole täysin "kuolleet"...
        Paras lääke koronaan on influenssarokote - ei yksi, tai jopa viisi turhaa ja tutkimatonta lumepiikkiä, hah hah haaa!!!...

        Taas nerokasta Ressua.
        MOT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman huippulääkärit ja tutkijat ovat vihdoin täysin samaa mieltä Ressun kanssa...
        Pakkohan on ollakin, kun todisteet puhuvat puolestaan. Korona on edelleen vain ärhäkkä influenssavirus, jota vastaan ei ole ehtinyt kehittymään luonnollista, luonnon muovaamia vasta-aineita. Kaikkiin vuosituhansien kuluessa ilmenneisiin "kulkutauteihin" on kehittynyt vasta-aine. Siksi ne ovat pysyneet "pimennossa", vaan eivät ole täysin "kuolleet"...
        Paras lääke koronaan on influenssarokote - ei yksi, tai jopa viisi turhaa ja tutkimatonta lumepiikkiä, hah hah haaa!!!...

        Tajuatko miten vaarannat ihmisten terveyttä tollasilla kirjoituksilla? Onneksi joudut kohta vankilaan anoppisi koki vääryyttä ja onneksi nyt tulee vankilaa sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko miten vaarannat ihmisten terveyttä tollasilla kirjoituksilla? Onneksi joudut kohta vankilaan anoppisi koki vääryyttä ja onneksi nyt tulee vankilaa sinulle

        Olen viisauksillani pelastanut tuhansien ihmisten ennen aikaisen kuoleman...
        Useimmat heistä elävät vielä 10-20 vuotta, kun eivät ottaneet tappavaa koronapiikkiä; saati neljää, ja jopa tarjolla olevaa viidettä. Sanokaa taas minun sanoneen, Kokkolan Kingsin ja kaupungin viisaimman miehen totuuden, hah hah haaa!!!...
        JK Anoppini oli rakas. Levätköön rauhassa, vaikkei tullutkaan tuhkatuksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen viisauksillani pelastanut tuhansien ihmisten ennen aikaisen kuoleman...
        Useimmat heistä elävät vielä 10-20 vuotta, kun eivät ottaneet tappavaa koronapiikkiä; saati neljää, ja jopa tarjolla olevaa viidettä. Sanokaa taas minun sanoneen, Kokkolan Kingsin ja kaupungin viisaimman miehen totuuden, hah hah haaa!!!...
        JK Anoppini oli rakas. Levätköön rauhassa, vaikkei tullutkaan tuhkatuksi...

        Nyt on siten että vain totuus on faktaa ja tiedettä, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha


    • Anonyymi

      Tyhmä, tyhmempi, korona fanaatikko..

      • Anonyymi

        Salaliittoteoreetikot ne vasta viisaita on


    • Anonyymi

      Jossakin vaiheessa luovutin sen suhteen etten jaksanu enää murehtia. En vaan jaksanu. Halusin elää, mutta en ois jaksanu jos en täydellistä uutisten sulkua olis laittanu.

      En vaan enää lukenu uutisia tai kuunnellut..

    • Anonyymi

      Kokkolan palsta huh huh mitä järkyttäviä tekstejä on. Ihmiset riitelee iha typeristä asioista. Ihmiset haukkuvat toisiaan.

      Mikä ihmisiä nykyään vaivaa, ku ei voida enää missään keskustella ilman haukkumista? Ehkä ihmisillä on ni paha olla? Mihin on kaikki käytöstavat hävinneet?

      Tämä palsta mitä ny kävin lukee yhden uuden ketjun jossa kuolleille nauretaan. Ni en oikeasti pysty ymmärtämään miten joku voi nauraa toiselle, jos toisella on suruaika?

      Ehkä hänellä joka nauraa on omassa elämässä hankalaa ja ehkä se että nauraa saa hetken hyvän olon?

      Mutta saako, sillä ystäviä että ei edes silloin voi suodattaa omia ajatuksia ja vaikka kirjoittaa kaikki negatiivinen paperiin ja repii sen paperin ja heittää roskiin ja sitten vasta kirjoittaa palstalle.

      Välillä tuntuu kuin palsta olisi yleinen käymälä jossa ihmiset eivät osaa käydä.

    • Anonyymi

      Mitä iloa siitä ihminen saa jos on ilkeä? Mitä hyötyä siinä on? Miten se auttaa yhteiskuntaa, että edelläkään emme ymmärrä että meillä on yhteinen vihollnen ja se on nappuri maa joka käy parhaillaan sotaa.

      • Anonyymi

        Kirjoititko oikeaan ketjuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoititko oikeaan ketjuun?

        On. Ku tavallaan samalla lailla ihmiset ovat ilkeitä toisilleen koronan takia.


    • Anonyymi

      Edelleen, kuten aina ennenkin pitäisi VÄLTTÄÄ kaupassa ja erilaisissa tapahtumissa asioimista sairaana.

      Juurikin flunssaisena eli räkivänä ja yskäisenä.

      Kotiin kaupasta tms palatessa, kannattaa heti pestä kädet ja kasvot.

      • Anonyymi

        On tämä merkillistä. Kun Ressu laukoo totuuksia TOSIrealistisen rehellisesti, suoraan ja todistetusti, niin muutama tyyppi hyppää silmille, kuin yleinen syyttäjä, tai tulee haaskalle kuin hyeena valittaen ja vinkuen. Uskokaa jo, ettei elämä ole uskonasia - toivotaan, toivotaan -ohjelma, vaan karu totuus elävästä elämästä - luonnosta. Eikä siinä auta, vaikka kuinka kumarrettaisiin riihitonttuja; jumalia ja jeesuksia; satuolentoja ja satukirjaa, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tämä merkillistä. Kun Ressu laukoo totuuksia TOSIrealistisen rehellisesti, suoraan ja todistetusti, niin muutama tyyppi hyppää silmille, kuin yleinen syyttäjä, tai tulee haaskalle kuin hyeena valittaen ja vinkuen. Uskokaa jo, ettei elämä ole uskonasia - toivotaan, toivotaan -ohjelma, vaan karu totuus elävästä elämästä - luonnosta. Eikä siinä auta, vaikka kuinka kumarrettaisiin riihitonttuja; jumalia ja jeesuksia; satuolentoja ja satukirjaa, hah hah haaa!!!...

        Kukaan ei halua sinua tähän ketjuun!! Tuliko selväksi!!


      • Anonyymi

        ...kaksi viimemainittua odottavat vielä toteutusta. Kahakkasilta on päätetty rakentaa, ja Köykärinjärven kaivaminen esiin on toteutettava mahdollisimman pian, jotta Kokkojoki alkaisi virrata kirkkaan puhtaana, kalarikkaana; ja soutu- uimakelpoisena seuraavat 400 vuotta...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kukaan ei halua sinua tähän ketjuun!! Tuliko selväksi!!

        Minne ja miksi on tästä kadonnut Ressun erinomainen kommentti. Se on minulla tallessa, eikä siinä ole mitään sääntöjen vastaista.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe