Tervehtiminen

Anonyymi-ap

Minkä takia muutama henkilö tervehtii minua,vaik en tunne henkilöä,,miksi? Kertokaa mitä mieltä olette,,? Minusta se on outoa,,,,

25

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      armeijassa kuuluu asiaan

    • Anonyymi

      Näytät ajettavalta homppelilta

    • Anonyymi

      oks se jotenkin vaarallista?

      • Anonyymi

        Ei se vaarallista,,,,mut olen tottunut,et tutut vain tervehtii minua,,,,kai täällä Satakunnassa se voi olla normaalia,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vaarallista,,,,mut olen tottunut,et tutut vain tervehtii minua,,,,kai täällä Satakunnassa se voi olla normaalia,,,,

        Ja minä en tervehdi,jos en tunne henkilöä,vain tuttuja tervehdin,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vaarallista,,,,mut olen tottunut,et tutut vain tervehtii minua,,,,kai täällä Satakunnassa se voi olla normaalia,,,,

        Pohjoissatakunnassa, oudoille tervehtijöille nyrpistetään nokkaa ja katse käännetään poispäin tervehtijästä, eikä tutuillekaan hymyillä.


    • Anonyymi

      En ole homoseksuaali,,,,et näin on,,,,olen tavallinen nainen,,,,,

      • Anonyymi

        Ja varsinkin nainen🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varsinkin nainen🤭

        No kankaanpääläiset nyt ottaa itteensä kaikista asioista.Ei tää nyt niin iso kaupunki ole ettei voi tervehtiä jos toinen tervehtii vai pidätkö ittees jotenkin parempana tervehtijään nähden.Ja jos alat kulkeen nenä pystys niin varo ettei sateella mene sieraimet täyteen vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kankaanpääläiset nyt ottaa itteensä kaikista asioista.Ei tää nyt niin iso kaupunki ole ettei voi tervehtiä jos toinen tervehtii vai pidätkö ittees jotenkin parempana tervehtijään nähden.Ja jos alat kulkeen nenä pystys niin varo ettei sateella mene sieraimet täyteen vettä.

        En kulje nenä pystyssä,,et tiedoksi vain,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kulje nenä pystyssä,,et tiedoksi vain,,,

        Ne kattoo sitä nenää. Ja morjestaa hädisänsä kun sä huomaat.


    • Anonyymi

      ✋Mut ett nenää kumminki löytyy. 👃👃👃

      Onko se muuten sillai, ett sen oikeesti huomaa kärsän koosta ja ulkonäöstä, ett tykkää lykkää nenänsä toisten asioihin? Ett se niinku näkyy tollai päälle? Mikä sen sit tekee, onk se joku nokkavien "hyökkäys o parasta puolustusta"-etuveto, niinku?

    • Anonyymi

      Minullekin on joku koulutyttö sanonut moi.

    • Anonyymi

      MOIKKU!!! ✋

    • Anonyymi

      Meillä kpääläisillä on sellainen kiva tyyli. Sinä voit häipyä jonnekin ,missä ei muita ihmisiä näy ..olet tosi outo..onko sulla kaikki hyvin??

      • Anonyymi

        Kaikki on hyvin 😊


      • Anonyymi

        Sinulla ei taida olla kaikki hyvin,,,,mut minulla on kaikki hyvin,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin 😊

        Sinä saat häipyä,,niin kauas mis ei ole asutusta,,,,eikä ihmisiä,,,,,👹🙉


    • Anonyymi

      Taloyhtiössämme asuu lähes 100 ihmistä ja joista muutaman tunnen nimeltä. Noin puolet tervehtii rapussa ja pihamaalla, kun vastaan tulevat. Sitten on se toinen puoli tomppeleita, jotka esittävät, että eivät näe vastaantulevaa naapuria. Eikö tuomonen esittäminen käy raskaaksi, kun pääsisi tosi helpolla kun nyökkäsi tervehdyksen ja voisi sanoa "hei". Jälkimmäinen ei oo pakollista.

      • Anonyymi

        Kun ei tunne tarvetta. Vapaaehtoista sekin kai on? Ei se mitään esittämistä ole.
        Elä ja anna toistenkin elää. Omalla tavallaan.


    • Anonyymi

      Moni tervehtii, kun on toisen ihmisen näköinen. Yksi työkaveri tervehti iloisesti Jukka Kuoppamäkeä, kun luuli tätä joksikin tuttavakseen, oli niin tutun näköinen. Jukka tervehti iloisesti takaisin ja vaihtoi muutaman sanan. Vasta parin viikon kuluttua selvisi, ketä tervehti, kun Jukka oli TV:ssä.

      • Anonyymi

        Niinpä,,,minua myös on monta kertaa tervehditty,kun muistuta erästä toista henkilöä,,


    • Anonyymi

      Onkoha alottaja sama joka puskaradios välillä kyselee ” kuka mulle morjesti siä ja siä?”

    • Anonyymi

      Tämä tervehtiminen juontaa alkunsa siihen kun mennään ajassa riittävästi taaksepäin, kaikki Kankaanpääläiset ovat olleet sukua keskenään.

    • Anonyymi

      Minua ottaa kahvipannuun sellaiset moikkailijat. Ihmiset joita et tunne etkä muista koskaan nähneesi, etkä haluakaan tuntea, moikkailee vastaantullessa. Se on kiusallista. Mutta ei enää.
      En vastaa ja katson muualle.
      Ihmisellä on oikeus rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      141
      8624
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      64
      1221
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1185
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      140
      1038
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      805
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 45
      737
    Aihe