Ihmetyttää kun

Anonyymi-ap

sanoit niin kauniita asioita mulle ja sitten katosit. Luulin että tarkoitit niitä asioita, mitä sanoit. Itse en sanoisi, jos en tarkoittaisi.

92

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sellasia ne miehet on,etkö tienny? Lepertelevät naiselle vaikka mitä ja nainen uskoo kaiken :D

      • Anonyymi

        Mistä päättelet aloittajan olevan nainen vai viritteletkö mies kenties taas omaa aloitustasi? Näitä epämääräisyyksiä riittää - näimme elo/joulu/syyskuussa ja katosit kuin tuhka tuuleen. Siinä on se alkuperä mitä uteliaat tolvanat yrittää kiinnittää palstaan parhaan kykynsä mukaan ja karuselli pyärii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet aloittajan olevan nainen vai viritteletkö mies kenties taas omaa aloitustasi? Näitä epämääräisyyksiä riittää - näimme elo/joulu/syyskuussa ja katosit kuin tuhka tuuleen. Siinä on se alkuperä mitä uteliaat tolvanat yrittää kiinnittää palstaan parhaan kykynsä mukaan ja karuselli pyärii

        no moniko mies kyselee perään,miksi sanoit kauniita asioita? -Kauniita- :D ja puhutaan siis miehistä....naiset puhuu kauniista asioista yleensä...:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no moniko mies kyselee perään,miksi sanoit kauniita asioita? -Kauniita- :D ja puhutaan siis miehistä....naiset puhuu kauniista asioista yleensä...:)

        Eli haluat pitää väkisin tästä dystooppisesta fantasiasta kiinni? Ehkä saat siitä mehustelusta jotain mielihyvää


      • Anonyymi

        Mikähän se tämä defenssi nyt oikein on? Olisit voinut vastata ihan vaan kysymykseen.


    • Anonyymi

      Ei kannata uskoa.

      • Anonyymi

        Ketä sinä yrität holhota täällä ja saatko kovinkin suurta mielihyvää kun saarnaat täällä selvästi jollekin naisoletetulle? Ihmiset tuntuu ihan itse jäävän jumiin näihin eeppisen imeliin ja katteettomiin purppuravaunulyriikoihin ja haluaa fantasioida jonkun ihan muun jääneen. Tällaiset kommentoijat selvästi kiinnittää kaiken lukemansa palstatodellisuuteen sekä naisvihaansa jonkun illusionistisen holhoamisen kautta, vaikka nämä ”hurmaavat” sanat voisi liittyä ihan hyvin irl:n ja siellä päivystäviin hilpeisiin hidalgoihin ns.


    • Meitä on erilaisia. Toisille sanat ovat puhetta, keino kommunikoida, toisille sanat ovat tärkeitä ja niiden käytön suhteen tulee olla tarkkana. Ja kaikkea siltä väliltä.

    • Anonyymi

      Ketä kysellään? Ei varmaan minulle, mutta pitää mielenrauhan takia varmistaa.

      • Anonyymi

        Kuulostaako tutulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaako tutulta

        Kuulostaa. Kui niin? Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaako tutulta

        Jotakuinkin. Hän kyllä todennäköisemmin inhoaa minua, kuin olisi kiinnostunut. Kyllä silti tarkoitin hänelle kirjoittamiani asioita, eikä minulla ole mitään syytä muuttaa mieltäni, vaikka välit olisivatkin huonot.


    • Anonyymi

      No mut kyllä sellaisten ihmisten seurassa viihtyy paremmin jotka puhuu sitä mitä ne tarkoittaa :D

    • Anonyymi

      Tiedät miksi lähdin, olisin halunnut jutella.

      • Anonyymi

        En tiedä. Selvennä? Ei me ehditty ees tutustua. Oletitko heti, etten ollu susta kiinnostunut? Teit aika pikaisen oletuksen. Jos oltais juteltu, vois asiat olla toisin.


    • Anonyymi

      Jospa ne ei ollut sinulle tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Oli ne varmaan tarkotettu, mutta saiko sitten kuvan ettei mua kiinnostanut kun en reagoinut takas salamannopeasti. Haluan itse kuitenki eka tutustua paremmin ihmiseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ne varmaan tarkotettu, mutta saiko sitten kuvan ettei mua kiinnostanut kun en reagoinut takas salamannopeasti. Haluan itse kuitenki eka tutustua paremmin ihmiseen..

        Tuo on mahdollista. sivusta.


    • Anonyymi

      Joskus ihmiset kuoleekin, juuri kauniita asioita sanottuaan. Ja joskus kauniiden sanojen kohde saa aikaan katoamishalut. Kun joku katoaa, pitää kysyä miksi hän katosi.

      Jasu

      • Anonyymi

        Miksi et käytä enää niitä viivoja nimesi ympärillä? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et käytä enää niitä viivoja nimesi ympärillä? 😅

        Emmä jaksa näpytellä niitä. Laiskuuttani luovuin. :)

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä jaksa näpytellä niitä. Laiskuuttani luovuin. :)

        Jasu

        Hieno se on tuokin pelkkä Jasu 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno se on tuokin pelkkä Jasu 🤔

        Se on mun lempinimi. Janskuakin käytetään. Jotkut pari harvaa sanoo Jan:ksikin. Mutta Jasu on ollut käytetyin yläasteelta asti. Olen jo tottunut nimeen nimenä.

        Oikeeta etunimeä käytän kyllä virallisissa asiayhteyksissä. Lempinimi kun saa monet ajattelemaan minut mieheksi, vaikka mulle ihan sama. :)

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et käytä enää niitä viivoja nimesi ympärillä? 😅

        Mitä ihmeen viivoja sinä nyt olet trollimieheltä vailla? Nolo naikkonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mun lempinimi. Janskuakin käytetään. Jotkut pari harvaa sanoo Jan:ksikin. Mutta Jasu on ollut käytetyin yläasteelta asti. Olen jo tottunut nimeen nimenä.

        Oikeeta etunimeä käytän kyllä virallisissa asiayhteyksissä. Lempinimi kun saa monet ajattelemaan minut mieheksi, vaikka mulle ihan sama. :)

        Jasu

        Ymmärrän tottumisen nimeen nimenä. On kokemusta. Minä en ollut yhtä rento aikoinaan luulemisten suhteen. Olenko tänä päivänä.. jaa-a. Ikä kyllä rauhoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen viivoja sinä nyt olet trollimieheltä vailla? Nolo naikkonen

        Entä jos olenkin miesoletettu eikä ole väliä vaikka viivaton kirjoittaja olisikin mies 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos olenkin miesoletettu eikä ole väliä vaikka viivaton kirjoittaja olisikin mies 🤪

        Kyllä jatkuva naisena esiintyminen hieman kaapissa olemisen suuntaan viittaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tottumisen nimeen nimenä. On kokemusta. Minä en ollut yhtä rento aikoinaan luulemisten suhteen. Olenko tänä päivänä.. jaa-a. Ikä kyllä rauhoittaa

        Vieläkö luullaan? Mä olen muutenkin sekasotku mieheyttä ja naiseutta, mutta sinut jo sisäisen maskuliinin ja ulkoisen femiinin piirteitten kanssa. Joskus oli hankalempaa, kun oli niin ehdoton asioissa, jotka nekin tuli ja tulee pääosin kaikki ulkoapäin. Muiden ihmisten odotuksista ja muiden normeista.

        Kuten että miehet on tämmöisiä ja naiset taas tämmöisiä. Ahdastakin ahtaampi muotti sukupuolituksin. Kuten nimetkin. Miksi nekin pitää olla sukupuolitettuja tai sukupuolineutraaleja? Miksi en voi olla yhtä hyvin Jasu ristimänimeltäni, vaikkei mulla munaskuja olekkaan?

        Mä en ymmärrä tätä sukupuolilokeroimispakkoa. Tai et on pakko valita sukupuoli. Muuten kysytään mitä sä esität, miks en saa olla sekäettä ja miks persoonakin pitää sukupuolittaa, mulle riittää ihan vaan biologia eli anatomia, joka on mikä on siihen, et joku sukupuoli on.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö luullaan? Mä olen muutenkin sekasotku mieheyttä ja naiseutta, mutta sinut jo sisäisen maskuliinin ja ulkoisen femiinin piirteitten kanssa. Joskus oli hankalempaa, kun oli niin ehdoton asioissa, jotka nekin tuli ja tulee pääosin kaikki ulkoapäin. Muiden ihmisten odotuksista ja muiden normeista.

        Kuten että miehet on tämmöisiä ja naiset taas tämmöisiä. Ahdastakin ahtaampi muotti sukupuolituksin. Kuten nimetkin. Miksi nekin pitää olla sukupuolitettuja tai sukupuolineutraaleja? Miksi en voi olla yhtä hyvin Jasu ristimänimeltäni, vaikkei mulla munaskuja olekkaan?

        Mä en ymmärrä tätä sukupuolilokeroimispakkoa. Tai et on pakko valita sukupuoli. Muuten kysytään mitä sä esität, miks en saa olla sekäettä ja miks persoonakin pitää sukupuolittaa, mulle riittää ihan vaan biologia eli anatomia, joka on mikä on siihen, et joku sukupuoli on.

        Jasu

        Mitä ennen luultiin on tänään tosi. Kuljin tietä joitain vuosia kunnes täytyi palata tietyllä tavalla lähtöpisteeseen. Enää ei luulla mutta olen välillä odotusten vastainen.

        Kai nämä asiat ovat niin uusia kaikille, että se puhuttaa ja ihmetyttää. Tai ei uusia mutta tulleet tiedoksi kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ennen luultiin on tänään tosi. Kuljin tietä joitain vuosia kunnes täytyi palata tietyllä tavalla lähtöpisteeseen. Enää ei luulla mutta olen välillä odotusten vastainen.

        Kai nämä asiat ovat niin uusia kaikille, että se puhuttaa ja ihmetyttää. Tai ei uusia mutta tulleet tiedoksi kaikille.

        Okei. No mutta hyvä, että yhä useampi puhuu muillekin, kuin vain keskenään suljetussa sisäpiirissä.

        Itellä ei ole ollut oikein minkäänlaista mahdollisuutta ääneen puhua mitään henkisen puolen tuntojani. Ei ainakaan niiltä osin kun poikkean valtavirrasta. Ihan vasta jonkin aikaa olen itsekin käsittänyt miten moni käy läpi samoja ajatuksia ja miten moni tekee erilaisia ratkaisujakin, kun minä olen tehnyt.

        Samaa asiaa voi katsoa niin monelta kantilta. Eikä mikään ole väärin, kun se itselle tuntuu. :)

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen viivoja sinä nyt olet trollimieheltä vailla? Nolo naikkonen

        Mies se on🤭


    • Anonyymi

      Olitko se oikeasti edes sinä?

    • Anonyymi

      Siitähän voi jo päätellä jotain, että jos sanoo toiselle noin ja ei ees tunne ihmistä..Niin millä mielin ollut sitten liikkeellä.

    • Anonyymi

      Vaaleanpunaiset rillit pois ja realiteettia kehiin. Jos aikuisiällä jää itkemään sanojen perään niin ei hyvin mene.

      • Anonyymi

        Tyyppi on unohdettu jo ajat sitte, mutta kai oon siinä mielessä erilainen etten sano mitään mitä en tarkoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppi on unohdettu jo ajat sitte, mutta kai oon siinä mielessä erilainen etten sano mitään mitä en tarkoita.

        Itsehän sanoit että taidat hommata ukon itelles. Mitäpä minä siihen enää kommentoimaan?


    • Anonyymi

      A-naisen kanssa kävi vähän noin. Tarkotin, mutta tapahtui asioita...

      • Anonyymi

        Täällä kyllä tunnetusti A-naiselle on syydetty ainakin aikaa sitten erittäin loukkaavia asioita, jotta tuollaiset ikävät sanat kyllä toimivat karkoittavasti eivät lähennytä.


    • Anonyymi

      Joskus sanoo asioita myös kohteliaisuuttaan kauniisti.
      Se että sanot, kyllä minullakin on tunteita sinua kohtaan, mutta aika ei ole nyt oikea meille, on sinua kohtaa mukavammin sanottu kuin, kohottelin tässä vaan itsetuntoani ihastuksellasi oikeasti en ole ollut sinusta kiinnostunut ollenkaan.
      Tämä on tietysti väärin, mutta kai sitä ajattelee, että kauniisti sanottuna ei loukkaisi niin paljon, jos ei kuitenkaan tietoisesti ole tarkoitus loukata.

      • Anonyymi

        No ehkä ois parempi että sellaiset ihmiset päätyy yhteen jotka tarkoittaa mitä sanoo. Rehellisyys on kaikista tärkeintä, ainakin mulle. Jos ei pysty puhumaan totta, niin löytää vierelleen sitten samanlaisen. Joka kohteliaisuuttaan puhuu kivoja asioita, muttei tarkoita niitä oikeasti. Niin siinä ei sitten kukaan loukkaannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä ois parempi että sellaiset ihmiset päätyy yhteen jotka tarkoittaa mitä sanoo. Rehellisyys on kaikista tärkeintä, ainakin mulle. Jos ei pysty puhumaan totta, niin löytää vierelleen sitten samanlaisen. Joka kohteliaisuuttaan puhuu kivoja asioita, muttei tarkoita niitä oikeasti. Niin siinä ei sitten kukaan loukkaannu.

        Tarkoitin tuolla esimerkillä, että tuolla kohteliaasti muotoillulla versiolla toinen saattaa jäädä haikailemaan ja odottamaan, sitä parempaa aikaa, vaikka ei sitä tule koskaan. Mutta sanoja ei halua loukata ja on siksi muotoillut sanomisensa huonosti, koska rehellisyys olisi liian julmaa, eikä tarkoituksena ole ollut loukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tuolla esimerkillä, että tuolla kohteliaasti muotoillulla versiolla toinen saattaa jäädä haikailemaan ja odottamaan, sitä parempaa aikaa, vaikka ei sitä tule koskaan. Mutta sanoja ei halua loukata ja on siksi muotoillut sanomisensa huonosti, koska rehellisyys olisi liian julmaa, eikä tarkoituksena ole ollut loukata.

        No eihän sitä halua ketään loukata. Erot ei ole koskaan helppoja, ymmärrän. Mutta aina on parempi sanoa suoraan, vaikka se satuttaisikin. Pääsee toinen jatkamaan elämää. Se on paljon satuttavampaa, jos toinen jää miettimään pitkäksi aikaa. Jos on kyse uudesta tuttavuudesta, johon ei edes ehtinyt tutustua..Niin onko sitten niin, että tämä joka katosi ei ollut tositarkoituksella liikkeellä. Jos sanoo heti kaikkea ihanaa toiselle, vaikka ei edes tunne..Niin uskon että siinä ei olla hakemassa mitään pysyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sitä halua ketään loukata. Erot ei ole koskaan helppoja, ymmärrän. Mutta aina on parempi sanoa suoraan, vaikka se satuttaisikin. Pääsee toinen jatkamaan elämää. Se on paljon satuttavampaa, jos toinen jää miettimään pitkäksi aikaa. Jos on kyse uudesta tuttavuudesta, johon ei edes ehtinyt tutustua..Niin onko sitten niin, että tämä joka katosi ei ollut tositarkoituksella liikkeellä. Jos sanoo heti kaikkea ihanaa toiselle, vaikka ei edes tunne..Niin uskon että siinä ei olla hakemassa mitään pysyvää.

        Sain sellaisen kuvan aloituksesta, että kyse oli juuri tällaisesta heti kaikkea ihanaa puhujasta, joka ei ollut tosi tarkoituksella liikkeellä. Sillä ajattelin että saattasi olla tilanne ettei halua loukata ja yrittää muotoilla asian kauniiksi ja loukkaamattomaksi.
        En tiedä mikä tilanne on ollut oikesti, arvailen vaan.
        Ja olen ehdottomasti sitä mieltä että rehellinen pitäisi olla riippumatta oliko suhde lyhyt tai pitkä. Erityisesti pitkä suhde pitää pystyä päättämään rehellisesti ja niin että molemmat ymmärtävät tilanteen.


      • Anonyymi

        Mun mielestä tällainen on noloa ja toisten käyttämistä. Se että hymistelee ns. loppukaneetiksi kohteliaisuuksia ei tee asiasta hyväksyttävämpää, koska tällaisen tekijä kääntää vielä usein omat tarkoitusperänsä toisen syyksi. Eli omilla toimillaan rikkoo toisia ihmisiä. Karma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tällainen on noloa ja toisten käyttämistä. Se että hymistelee ns. loppukaneetiksi kohteliaisuuksia ei tee asiasta hyväksyttävämpää, koska tällaisen tekijä kääntää vielä usein omat tarkoitusperänsä toisen syyksi. Eli omilla toimillaan rikkoo toisia ihmisiä. Karma.

        Luottamus on tärkeää. Varsinkin niille jotka etsii oikeaa parisuhdetta. Toivois, että tuollaiset lirkuttelijat jotka ei etsi mitään vakavaa törmäis toisiinsa. Eikä niihin jotka etsii pysyvämpää suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tällainen on noloa ja toisten käyttämistä. Se että hymistelee ns. loppukaneetiksi kohteliaisuuksia ei tee asiasta hyväksyttävämpää, koska tällaisen tekijä kääntää vielä usein omat tarkoitusperänsä toisen syyksi. Eli omilla toimillaan rikkoo toisia ihmisiä. Karma.

        Jos tarkoitat ihmisten rikkomisella sitä, että joku omissa maailmoissaan elävä mies puhuu päivät pääksytysten fiktiivisiä tarinoita ei kenellekään osoitettuna yleensä omia aloituksiasi jatkaakseen sekä välillä muiden aloituksiin sekaantuen ja joku hyväuskoinen eläytyy siihen, niin kai sitä voisi rikkonaisuudeksi kutsua. Varmasti meni yli hilseen tässä vahvassa tunnekokemuksessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat ihmisten rikkomisella sitä, että joku omissa maailmoissaan elävä mies puhuu päivät pääksytysten fiktiivisiä tarinoita ei kenellekään osoitettuna yleensä omia aloituksiasi jatkaakseen sekä välillä muiden aloituksiin sekaantuen ja joku hyväuskoinen eläytyy siihen, niin kai sitä voisi rikkonaisuudeksi kutsua. Varmasti meni yli hilseen tässä vahvassa tunnekokemuksessasi.

        Aloituksiaan*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tällainen on noloa ja toisten käyttämistä. Se että hymistelee ns. loppukaneetiksi kohteliaisuuksia ei tee asiasta hyväksyttävämpää, koska tällaisen tekijä kääntää vielä usein omat tarkoitusperänsä toisen syyksi. Eli omilla toimillaan rikkoo toisia ihmisiä. Karma.

        Näinhän se on, sillä jäin pohtimaan olisiko näin käynnyt. Ihan ajattelin aloittajan parasta, että pohtisi olisiko tavannut tällaisen ihmisen. Aloittajan oli helpompi päästää irti, eikä syyllistäisi itseään, miettisi tekikö jotain väärin yms.
        Tarjosin selitystä, en hyväksy kyseistä toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sitä halua ketään loukata. Erot ei ole koskaan helppoja, ymmärrän. Mutta aina on parempi sanoa suoraan, vaikka se satuttaisikin. Pääsee toinen jatkamaan elämää. Se on paljon satuttavampaa, jos toinen jää miettimään pitkäksi aikaa. Jos on kyse uudesta tuttavuudesta, johon ei edes ehtinyt tutustua..Niin onko sitten niin, että tämä joka katosi ei ollut tositarkoituksella liikkeellä. Jos sanoo heti kaikkea ihanaa toiselle, vaikka ei edes tunne..Niin uskon että siinä ei olla hakemassa mitään pysyvää.

        Hmm, no voi se noinkin olla tai sitten ei ole. Joskus suu ylivuotaa ne tunteet mitä sillään tuntee, mutta niiden todeksi tekeminen on aina monen asian summa. Ei välttämättä ollenkaan harhaanjohtamista. Ja silloin on katoaminen kenties helpompaa, kun kitua tilanteessa missä mitään ei voi toteuttaa ilman tragediaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, no voi se noinkin olla tai sitten ei ole. Joskus suu ylivuotaa ne tunteet mitä sillään tuntee, mutta niiden todeksi tekeminen on aina monen asian summa. Ei välttämättä ollenkaan harhaanjohtamista. Ja silloin on katoaminen kenties helpompaa, kun kitua tilanteessa missä mitään ei voi toteuttaa ilman tragediaa.

        Jasu

        Vaan mistäpä kukaan tietää miten aidosti kukin sisällään ketäkin kohtaan tuntee? En minä ainakaan tiiä, muuta kuin omat tuntemukseni ja että ne on just niin kun sanon niitten olevan. Hyvässä ja pahassa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat ihmisten rikkomisella sitä, että joku omissa maailmoissaan elävä mies puhuu päivät pääksytysten fiktiivisiä tarinoita ei kenellekään osoitettuna yleensä omia aloituksiasi jatkaakseen sekä välillä muiden aloituksiin sekaantuen ja joku hyväuskoinen eläytyy siihen, niin kai sitä voisi rikkonaisuudeksi kutsua. Varmasti meni yli hilseen tässä vahvassa tunnekokemuksessasi.

        Oma kommentti koski ihan elävää elämää, missä niitä kauniita sanoja sanottiin, ilmeisesti väärin tarkoitusperin.


    • Anonyymi

      Sanat on sanoja, ne voi olla kaikkea sarkasmista ironiaan, ja valheesta totuuteen.

      Vakiopalstatrolleille valheet varmasti tuttuja.

      Sanojen takaa voi netin maailmassa paljastua hyvinkin erilainen h.sapiens kuin mitä odotti, ja silloin loppuu sanatkin.

    • Anonyymi

      Se on elämää

    • Anonyymi

      Luulenpa että siinä ois käyny huonosti jos oisit tuon miehen matkaan lähtenyt. Sydänsuruja. Kunpa vois enemmän luottaa ihmisiin. Mutta tuollaisia on valitettavasti liikkeellä. Tietää seuraavalla kerralla.

      • Anonyymi

        Niin, kunpa törmäis niihin aitoihin ihmisiin useammin.


      • Anonyymi

        Nämä sinun novellikatkelmat alkaa aloituksia tehtaileva mies ihan täysin pisteestä nowhere seuraavaan aiheeseen.


      • Anonyymi

        Voi itkuvirsi ja raivarit perään. Miksi sinulla on hinku näitä laitella naisten tuotoksiksi, edelleenkään kukaan ole niin epätoivoinen kuin palstaätmikäs jolta tämäkin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi itkuvirsi ja raivarit perään. Miksi sinulla on hinku näitä laitella naisten tuotoksiksi, edelleenkään kukaan ole niin epätoivoinen kuin palstaätmikäs jolta tämäkin on

        Juuri näin se menee.


    • Anonyymi

      En usko että on miehen aloitus. Tätä tapahtuu monille naisille. Miesten on helpompi sanoa asioita, joita ne ei tarkoita. Naiset elää enemmän tunteella.

      • Anonyymi

        Ei taida naisrintamalta olla juuri kokemusta


    • Anonyymi

      En kadonnut. En vain halua sanoa asioita sinulle täällä... Lähesty oikeesti ja privana kiitos ❤️. Tarkoitin joka sanan minkä sinulle sanoin. M-->O

    • Anonyymi

      Ihmettelen miten joku voi luulla että tuo aloitus on mieheltä. Kyllä se naiselta on. Jokatapauksessa kohdelkaa toisia niinkuin haluaisitte itseä kohdeltavan. Ja sanokaa se suoraan jos etsitte seuraa vain yhdeksi illaksi ettekä halua pidempää suhdetta. Ei jää sitten mikään epäselväksi. Kehumista tehdään paljon vain sen takia että saatais yhdeksi illaksi seuraa. Mutta kaikki ei ole yhtä pinnallisia.

      • Anonyymi

        Se pakkomielteinen eimia luulee edelleen kaikkia Timoksi


    • Anonyymi

      Vaikka sä palaisit ja sanoisin ne sanat
      Joita sata vuotta sitten pelkäsin
      Ei nekään korjaisi kai raunioita meidän
      Niihin haluttais ei koskaan takaisin
      Mut jos sä palaat
      Lupaan sanoa ne tärkeet sanat
      Joita silloin paljon pelkäsin
      Ja vaik ne ei korjaisikaan raunioita yhtään
      Silti haluaisin sinne takaisin

      • Anonyymi

        Voisit kyllä herättää Ruususen unestaan, aloitettaisiin alusta. Puutarhan hoidosta olisi hyvä aloittaa😉


    • Anonyymi

      Tarkoitin niitä mutta pallo on sinulla.

      • Anonyymi

        En usko että on


    • Anonyymi

      Siihen viestiin ei koskaan vastattu. Tuli yllätyksenä ettet ollutkaan sitä mitä annoit ymmärtää. Jäin miettimään miten hyvää teatteria osasit vetää. Löytyi kenties lennosta joku muu. Hyvä kuitenkin että asiat meni kuten meni, koska ansaitsin parempaa. Ja opin siitä paljon, olen nyt viisaampi.

      • Anonyymi

        Mihin ja milloin laitoit viestin?


    • Anonyymi

      Jospa se kuoli. Kaikki kuollaan joskus.

    • Anonyymi

      Niinhän se varmaan :D Taitaa olla enemmän nykyajan meininki tuo ghostaaminen. Onneksi olen onnellisesti varattu. Ei kyllä jaksais tuota nykyajan deittailumeininkiä. Paljon särkyneitä sydämiä.

      • Anonyymi

        Nojuu samaa olen miettinyt. Jotenkin ihme pelleilyä nykyään ihmisiin tutustuminen.

        Jasu


    • En mää jaks enää oikke mittä.

      • Anonyymi

        Kuka vaatii sua jaksamaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vaatii sua jaksamaan

        Sä. Eikä ole energiaa vastaamiseen.


      • Anonyymi
        i100b kirjoitti:

        Sä. Eikä ole energiaa vastaamiseen.

        No sitten sitä ei ole.


    • Anonyymi

      Kai sitä alkoi tuntea itsensä hölmöksi, kun ei oikein tuntunut saavan selvyyttä oliko se nyt sitten toivottuakaan. Niin ajattelin etten häiritse enempää.

      • Anonyymi

        Oisko kannattanut selvittää asia loppuun asti eikä luovuttaa heti. Nopeat liikkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko kannattanut selvittää asia loppuun asti eikä luovuttaa heti. Nopeat liikkeet.

        Joskus kun huomaa millanen toinen on, kannattaa poistua vaan pikaisesti ilman sen kummallisempia kyselyitä jatkoajatuksista tms. Jos mies ei ole riittävän kiinnostunut, ei se selvittelyiden myötä kiinnostuneemmaksi ainakaan muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kun huomaa millanen toinen on, kannattaa poistua vaan pikaisesti ilman sen kummallisempia kyselyitä jatkoajatuksista tms. Jos mies ei ole riittävän kiinnostunut, ei se selvittelyiden myötä kiinnostuneemmaksi ainakaan muutu.

        Niinhän minä poistuinkin. Mies kehui mua kovasti, mutta en uskonut sanaakaan joten poistuin paikalta.


    • Anonyymi

      Ok ella sori vitusti, oon pleijeri

    • Anonyymi

      Kyllähän minä tiesin. Onneksi en lähtenyt sen matkaan.

    • Anonyymi

      Oikeastikko luulet, että miehet lukee näitä juttuja...tai naisetkaan sillä mielellä,että nyt se varmaan on kirjoittanut jotain? Eikö kannattaisi soittaa tai laittaa tekstari ja säästää muut näiltä naurettavilta kommenteilta?

      • Anonyymi

        Ei varmasti lue. Ei ole sen numeroa eikä harmita kyllä yhtään. Siitä on päästy yli jo ajat sitte.


      • Anonyymi

        Nyt oli kyllä epälooginen kommentti kuin heti aamusta olisi luotava uusi usko eiliseen provoon ja tehdä se todeksi mitä tahansa siansaksaa kirjoittaen. Leikitään nyt hetki, että et ole aloituksen kirjoittanut mies itse ns lyttäämässä aloitustasi. Ns vierailevia tähtiä lie riittää välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kyllä epälooginen kommentti kuin heti aamusta olisi luotava uusi usko eiliseen provoon ja tehdä se todeksi mitä tahansa siansaksaa kirjoittaen. Leikitään nyt hetki, että et ole aloituksen kirjoittanut mies itse ns lyttäämässä aloitustasi. Ns vierailevia tähtiä lie riittää välillä.

        Ei aloitus ole mieheltä.


    • Anonyymi

      Annoitko persettä? Jos annoit, niin mies sai mitä halusi, eikä tarvitse sinua enään.

      • Anonyymi

        En. En ikinä ois, koska tiesin heti mikä tyyppi on.


    • Anonyymi

      Se on edellyttänyt paljon harjoittelua se.
      Tsiuh

      • Anonyymi

        Ei se edellytä mitään. Kyllähän pleijerin heti tunnistaa. Voi antaa sit samantien pakit.


    • Anonyymi

      Sivusta. Tarkoitin todella täyttä totta, mutta en vakuuttanut sinua tarpeeksi, jotta reagoisit.
      En osaa paremmin kertoa tunteistani, mutta jos se ei riitä, en voi mitään. Et kai sitten tosissasi haluakaan muuta.
      n>m

      • Anonyymi

        n, jonka nimipäivä on ensi perjantaina.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe