BMW on kova rauta!

Anonyymi-ap

BMW on tehokas auto ja kiihtyy todella mahtavasti liikennevaloista lähtiessä, 60 alueella sataseen hujauksessa ja muut jää kuin tikku kakkaan.

BMW:llä ehtii todella hyvin seuraavalle valotolpalle punaisiin valoihin seisomaan.

Eikä ole pikkupoikien touhua, vaan ihan aikuisen keski-ikäisen miehen.

Jossakin on vikaa.

42

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyykytän bemareita ihan huvikseni millä tahansa autolola ajankaan, sitten bemaripellet itkee "yhyy tuo ajoin ylinopeutta" vaikka ohittavalla kuskilla oli noin 50 000 000 aivosolua enemmän.

      Bemari on pellen auto! Ja sen tietää kaikki oikeasti nopeat kuskit!

      • Anonyymi

        Mikä meriitti se nopeus on liikenteessä?
        Ongelma ihan automerkistä riippumatta onkin siinä että jotkut kuvittelevat että liikenne on jokin kiihdytysrata ja leikkikenttä.
        Kyllä kuudenkympin alueella voi pienemmälläkin autolla kiihdyttää ylinopeuteen, ellei sitten päässä oleva järki ja yleisten sääntöjen kunnioitus sitä kiellä, kuten suurimmalla osalla tekeekin.
        Ongelmana tässä ovat ne joilla tätä järkeä ei siellä päässä ole.


    • Anonyymi

      Alemmuus kompleksi.

    • Anonyymi

      Kateelliset narisee vaihtakaa japsi autonne laatu merkkeihin!!!!

      • Anonyymi

        Vaikea olla kateellinen imbesillille joka ei tunne edes liikennemerkkien numeroita, muista liikennesäännöistä puhumattakaan...


      • Anonyymi

        Juu,vaihtakaa autot vaan sähkövikaisiin natsi romuihin.Kaikki tietää että japseilla on parempi tekniikka.Vain sinä et😄


      • Anonyymi

        Suuressa brittitutkimuksessa kaikkein huonoin auto oli BMW, toiseksi huonoin Fiat ja kolmanneksi Audi !
        Että silleen, hinatuin automerkki meillä BMW!

        Hinauspalvelujen suosittelema auto on siis BMW, takaa varmat vuositulot !

        Kuulin juuri erään firman johtajan omistaman kalleimman meillä myydyn BMW;n koneen
        lauenneen, onneksi firman piikkiin , 32 000 € !

        Savossahii sanottas jotta nyt ei naarata !


      • Anonyymi

        Todellakin !
        Joulun aikaan vävypoika katseli hinaustilastoja ja kysyi tiedänkö mikä on hinatuin
        automerkki ?
        Tiesin tietysti, vastasin BMW ja oikein meni, toiseksi hinatuin AUDI !

        Repikää pellet siitä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin !
        Joulun aikaan vävypoika katseli hinaustilastoja ja kysyi tiedänkö mikä on hinatuin
        automerkki ?
        Tiesin tietysti, vastasin BMW ja oikein meni, toiseksi hinatuin AUDI !

        Repikää pellet siitä !

        Ei hätää! Nämä onneksi hinataan eikä perus japanilaisranskalaiseen tyyliin vaan hylätä tien varteen! 😂😂😂


    • Anonyymi

      Bemarit kannattaisi viedä merkkikorjaamoon;
      Menevät Bemarina sisään, tulevat Toyotana ulos.

      • Anonyymi

        Hybridi Bemarien hybridi tekniikka on alunperin Toyotan suunnitelemaa.
        (Se onkin varmaan parasta tekniikkaa ,juuri siitä syystä mitä Bmw:ssä on)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridi Bemarien hybridi tekniikka on alunperin Toyotan suunnitelemaa.
        (Se onkin varmaan parasta tekniikkaa ,juuri siitä syystä mitä Bmw:ssä on)

        Ois ostaneet moottoritkin Toyotalta niin kestäisi 800.000 km 80.000 sijaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridi Bemarien hybridi tekniikka on alunperin Toyotan suunnitelemaa.
        (Se onkin varmaan parasta tekniikkaa ,juuri siitä syystä mitä Bmw:ssä on)

        Yksi mies ajoi Datsun Chetric llä 2,8 D yli miljoona km moottori oli edelleenkin vielä kuin uusi , sen naapurilla oli sen ajan Bmw 525 D mittarissa 360000km ja kolme koneremonttia
        Pitää muistaa että Chetrikki oli vanhempi auto ja hinta oli vain murtoosa Bmw:n hinnasta.
        Kyllä ne ihmetteli miten voi olla niin suuri laatuero autoilla sen lisäksi mm. kaikki sähkölaitteet toimi Datsunissa moitteettaa kun Bmw oli kokoajan joku vialla ja rahaa paloi.
        Datsunissa toimi ilmastointikin toisin kuin Bmw:ssä
        Älkää viitsikö kehua tuollaisia romuja !


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä aikuinen mieskin muuttuu liikenteessä öykkäriksi kun saa alleen Baijerilaisen Munan Wenyttimen?

      • Anonyymi

        Bmw on amispoikien ja pakoalisten suosima auto.

        Nyt maalais pojilla on sellainnen muoti ilmiö että ne asentaa navetan takana sellaiset rinkulat valoihin jotka palaa parkit päällä ja sitten ne ajaa valtatiellä pimeälllä
        ilman ajovaloja että toiset maalais pojat näkee. vai onkohan se joku kosinta rituaali että ne yrittää saada navetan takaa sontaa luovien maalais tyttöjen huomion ?
        Miksi Poliisit ei anna sakkoja ja lyö vasaralla tuollaisia lamppuja rikki ?
        kaupungeissa tuota ilmiötä ei ole näkynyt.


    • Anonyymi

      Niin se menee, onneksi bensaa saa asemalta ja renkaita kaupasta.
      Terv. Bmw 540 kuljettaja.
      Ja kyllä -ihan kiusaksi teen tuollaista mitä aloittaja ääni väristen totesi

      • Anonyymi

        Siis kuulit jo ääniä??? Tällä palstalla.


      • Anonyymi

        Niin, ei kai siinä tarvitse olla kuin joku kromosomi poikittain että kasvaa sinunlaiseksesi...


    • Anonyymi

      Bmw on hyvä ajettava Melkein Audin veroinen Joka on paras auto ajaa, jopa Mersua parempi siis auto maailman huippua.
      Toisaalta talviominaisuksissa Volvo voittaa kaikki nämä ja jopa Saab joita ei ole 10 v. edes valmistettu,mutta tekniikka on Saksalaisissa paskaa varsinkin Bmw:ssä Moottorit ei kestä ei Bensat eikä nykyään enään dieselitkään (Vanhemmat 3.0 D 2003-2008 oli kestäviä) ja myös 2.0 D 2003-2007 ) Uusissa ei kestä jakopäät ,bensa koneissa kaikki on paskaa männät,laakerit, jakopäät,ihan kaikki... Eses isot v8 bensa moottorit ei kestä !Eikä Mersun tekniikka ole juuri sen kummempaa nykyään !

      Toyota on Kestävin,luotetavin auto joka myös pitää hointansa ylivoimaisesti parhaiten.
      Tietysti ajoominaisuudet ei ihan samalla tasolla ole.
      Esm. Puolet halvempi toyota on 6 v. ikäisenä kalliimpi käytettynä jo kuin Bmw tai Audi tai Mercedes
      Toyota tekee myös luxus autoja nimellä Lexus joiden ominaisuudet on täysin Saksalaisten tasolla,mutta arvon aleminen ja luotetavuus ja kestävyys on tuttua Toyotan tasoa.
      Myös Hundai ja Kia menee Kestävyydessä ,luotettavuudessa ja arvon säilyttämisessä Saksalaisten edelle heittämällä siitä todisteena 7 v. takuu.
      Perus syy kaikkeen varmaan on että Saksalaisissa autoissa on siirrytty aivan liian paljon Kiinalaisiin alihankinta osiin ja polttoaineen säästön kustannuksella on unohdettu kestävyys ja luotettavuus ja tulos on tässä.
      Keskeneräisiä Autoja työnnetään markkinoille 2 v. takuulla välittämättä arvonalennuksista ja moottori rikoista ym. älyttömän kalliista remonteista jotka jää Saksalais merkien ostajien maksettaviksi.

      • Anonyymi

        Saksalaisten autojen hyvät ajoominaisuudet 200 km/h nopeudessa johtuu tietenkin Saksan moottoriteillä olevita vapaista nopeusrajoituksista.
        Se ei tarkoita että Bmw tai Mercedes olisi kaupunki ajossa tai 100 km/ h nopeuksissa parempia ajaa otetaan esim. 2005 Mercedes E malli niin huonoja ajoominaisuuksia kupungissa saa hakemalla hakea enhä pitää mennä -80 luvun Ladaa ajamaan jotta ollaan samalla tasolla ohjauksen kanssa .Esim. saman ikäinen Toyota corolla on 10 parempi ajaa kaupungissa.
        Myös Mecedes c malli tai Bmw 300 sarja niin huonoja talvi ajoominaisuuksia ei löydy mistään nyky autoista mitä ne on...ne pitää tiellä vain nämä avustimet joita nykyautoissa on abs, eps. jne..ne kun kytketään pois päältä niin ne on Ladan tasolla. Audi on poikkeus Saksalais merkeissä se on lähempänä Volvon tasoa talvi ajoominaisuuksissa.
        Jos ostat 3000,- Saab 9-5 niin se on talvikelillä parempi ajaa kuin yksikään uusi Saksalainen auto. Tämä on totuus.


      • Anonyymi

        Olen kerran sitikoitteni välissä kokeilut audia, ja uskon että se ajettavuudessa on muista saksalaismerkeistä edukseen, takavetoisia ei tarvita muualla kuin formuloissa.
        Citroen on automerkeistä innovatiivisin läpi historiansa, tyylikkäitä, mukavia, tilankäyttö on aina ollut edellä muita, jousitus aivan omassa luokassaan, jo 1950 luvulta saakka mukavin jousitus joka säätää itsensä ja jarrutehot painon mukaan, GS malli tuli -70 luvun alussa levyjarrut kaikissa pyörissä. Taisi olla 1972 kun SM mallissa oli maailman ensimmäinen aktiivijousitus, formuloissa kymmenisen vuotta myöhemmin.
        Tuo Audini, jonka hankin suurin odotuksin oli kuitenkin melkoinen pettymys korin ruostesuojausta lukuunottamatta, sähkövikoja, söi öljyä, kansiremontti yms.
        Valitettavasti Citroen tekee nyt liian paljon yhteistyötä BMW;n kanssa, jo aiempi yhteistyö saksalaisten kanssa on tuonut siihen kelvottomia ohjausyksiköitä Siemensiltä ja Boschilta jotka merkit tunnemme myös VAG;n päästöhuijauksista. Citroenin PSA valmisteiset moottorit olivat todella luotettavia ja pitkäikäisiä, nyt niissä on BMW;n suorastaan naurettavat jakopäät ja öljyä syövät moottorit, jos olisin tämän tiennyt olisin ostanut dieselillä varustetun auton jotka ovat sentään vielä PSA;n luotettavaa tekniikkaa.
        Näin muutama vuosi sitten suuren ja perusteellisen brittitutkimuksen jossa autojen luotettavuutta tutkittiin todellisten vikojen kautta ja yllätys yllätys, kaikkein huonoin merkki oli BMW, toiseksi huonoin Fiat, kolmanneksi Audi ja kaikkein luotettavin oli Peugeot ja kun Citikka löi vielä Mersun antaa se hieman miettimisen aihetta sinne paijerinpojille.
        Tiedättekö miksi Daimler Benzin nimi muuttui ranskalaisen naisen nimeksi Mercedes ?
        Autoilun alkuajoista saakka on niillä ajettu kilpaa, ranskalainen kilpa-autoilija koki
        Daimler Benzin moottorin kilpailukykyiseksi, mutta itse autolla ei tehnyt mitään, hän neuvoi pidentämään akseli ja raideväliä, laskemaan painopistettä jne, kun korjaukset oli tehty hän osti niitä useita kappaleita ja määräsi ne nimettäväksi tyttärensä Mercedeksen mukaan.Kertomus on kuultavissa Daimler Benzin museolla. BMW;n olisi pitänyt pysyä sivuvaunullisten moottoripyörien tekijänä, erityisen luotettavia nekään eivät olleet, kuitenkin luotettavampia kuin nyt tuolla IRRC-radoilla. Audi puolestaan syntyi kun kaksi saksalaista pahnanpohjimmaista automerkkiä Auto-Union ja DKW yhtyivät.
        Ajellaan silti millä itse tykätään!


    • Anonyymi

      Yleensäkkin nuo rajoitukset on vaan ohjeellisia.
      Aloituksen tapauksessakin 100km/h olisi oikea rajoitus jos osa ajaa sitä ja osa köröttää kuuttakymppiä jossain takana.
      Ihme tientukkoja.

      • Anonyymi

        Ei tientukkoja ole jos osaa ohittaa.


      • Anonyymi

        Ohjeellisia? Kerropa tuo sitten tutkaavalle poliisille...😂🤣


    • Anonyymi

      Vika on ratin ja penkin välissä.Ei autoa voi siitä syyttää vaikka bmw onkin hupiukon vehe..

    • Anonyymi

      Yksikään Bemari ei enää Kialle pärjää. Tosin ei mitään merkitystä. Lasten leikkejä nuo kiihdyttelyt.

    • Anonyymi

      Bemarilla ehtii kyllä hyvin seuraaviin liikennevaloihin seisomaan.
      Näkyy tuolla lieksan palstoilla olevan luokiteltu vähän sateenkaariväen vehkeeksi tuo BMW...

    • Anonyymi

      Onneksi on erilaisia automerkkejä halukkaille.
      Toiset ajaa millä haluaa, toiset millä pystyy.
      En tiedä miksi se on vaan niin kiva olla mulkkuna liikenteessä.
      Jotain jännää siinä on muita kohtaan.
      Kukaan ei huomais niin Oishan se ihan tylsää ajaa bmwllä.
      Mistä täälläki kirjoitettaisiin ?

    • Anonyymi

      Audi RS6 on omaa luokkaansa, hommasin saksantuontia reilu vuosi sitten. On + paketti eli tehtaan lisätehot ja rajoitus 250 km/h poistettu. Kelaa mittariin 300 eli komia luku.

      • Anonyymi

        Aja vaan sillä 300 niin et aja enää seur päivänä🤣👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja vaan sillä 300 niin et aja enää seur päivänä🤣👍

        Samaa suosittelen kaikille mumaribelkuille. 300 kmh vauhdilla vaan päin kallioleikkausta niin maailma on paljon parempi ja liikenne turvallisempi paikka.


    • Anonyymi

      Kyllä gtr on parempi

    • Anonyymi

      kun otat, et aja ja kun ajat, et ota, just joo 🥳

    • Anonyymi

      Kuitenkin se kääriintyy lyhtytolpan ympärille kuin keitetty spagetti . Sontaa se oikeasti on .

    • Anonyymi

      Itsekin munan jatke kuljettaja, ketään siihtalaan imuille? ;)) bemari kundi kyselee! 24cm ;)

      • Anonyymi

        Ohoh! Noilla mitoilla olet vasta itu raskausviikolla 21. Joten maltapa vielä kotvasen. 🫠


    • Anonyymi

      Bemari, se miehisyyden jatke, niin joskus sanottiin. Kokemusta on bemareista, 518, 525, 530 kaikilla mausteilla. Hyvä vetoauto tuo viimeisin. Asuntovaunu kulki kuin itsestään perässä. Mutta mielestäni on yliarvostettu auto silti; nimestä saa maksaa, samoin on mersu. Niin monella tutulla on ollut vimpan päälle uudet mersut mutta niissäkin on remppaa ollut. Se on sama kuin farkkumerkki tai lenkkarit. Nimi maksaa eikä silti ole sen kummoisemmat. Niin se on autoissakin. Varmaan ennen katsottiin vähätellen jos ajoit Javalla etkä Soliferilla. Tarkennukseksi; olivat aikoja sitten mopoja. Vaikka on Bemari on persuuksen alla, ei se elämää muuksi muuta. Toki voihan se olla ettei ahteri muuhun kiesiin enää sovi. Ja vielä bemarista, istuin niin alhaalla että kokemus on tiellä istumisesta, toki nahkapenkit ja muut mukavuudet lievittävät kokemusta. Todellakin yliarvostettu!

      • Anonyymi

        Lisäys vielä edelliseen; saksalaisista autoista hinta-laatu suhteeltaan on paras Opel. Kokemusta on kadetista, vectrasta ja astrasta. Ei ollut ongelmia, hyvä ohjattavuus, vakaa meno ja toimivat. Ei ollut remontteja eikä ruostuneet, toki huolto ja käyttökin vaikuttivat. Itselläni ei ole Toyotasta kokemusta mutta kuullut olen paljon että olisi luotettava ajopeli. Makuja on monia, Jokainen ajaa tyylillään ja varallisuuden mukaan, tai sitten vekselivetoisella. Nyt muistankin autoni joka oli kuin juna, Talbot horizon. Kulki kuin raiteilla olisi mennyt. Oli erittäin jäykkä ohjaus ,hidasliikkeinen mutta vakaa ajettava. Tilava ja sen ajan autoksi jopa tyylikäs. No, siitä on jo aikaa ja nuoriso ei tunne koko automerkkiä. Tämä ja edellinen jorina on lähes 50-vuotta autoilleen mummon kertomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys vielä edelliseen; saksalaisista autoista hinta-laatu suhteeltaan on paras Opel. Kokemusta on kadetista, vectrasta ja astrasta. Ei ollut ongelmia, hyvä ohjattavuus, vakaa meno ja toimivat. Ei ollut remontteja eikä ruostuneet, toki huolto ja käyttökin vaikuttivat. Itselläni ei ole Toyotasta kokemusta mutta kuullut olen paljon että olisi luotettava ajopeli. Makuja on monia, Jokainen ajaa tyylillään ja varallisuuden mukaan, tai sitten vekselivetoisella. Nyt muistankin autoni joka oli kuin juna, Talbot horizon. Kulki kuin raiteilla olisi mennyt. Oli erittäin jäykkä ohjaus ,hidasliikkeinen mutta vakaa ajettava. Tilava ja sen ajan autoksi jopa tyylikäs. No, siitä on jo aikaa ja nuoriso ei tunne koko automerkkiä. Tämä ja edellinen jorina on lähes 50-vuotta autoilleen mummon kertomaa.

        "Jokainen ajaa tyylillään ja varallisuuden mukaan..."
        Tuo on paljon sanottu. Kommentistasi saa sen käsityksen että jokainen sijoittaa autoonsa mahdollisimman paljon ja osoittaa näin varallisuutensa. Eipä taida pitää paikkaansa. Rahakkaalla sukulaismiehellä on maita ja mantuja sekä omaisuutta maatilallaan useine traktoreineen ja muine maataloushärpäkkeineineen ja mies ajelee vanhalla Carinalla.
        Eivät läheskään kaikki sijoita autoon eli kulkuvälineeseen kipurajalla olevaa summaa ja "päde" muille. Joillekin kun se auto on pelkkä auto.


    • Anonyymi

      Revittäjät menee sinne radalle näyttämään taitonsa. Liikenteessä on muitakin kuin te ego kaasuttelijat.

      • Anonyymi

        Kyllä Ladallakin pääsisi kovempaa.


    • Anonyymi

      Suomessa pitäisi kieltää yli 50 hevosvoimaisten autojen myynti ja käyttö.
      Mitä täällä tehokkailla autoilla tekee kun eihän täällä saa kohta ajaakaan kuin 70-90 km/h? Sitä paitsi liikenne ei ole mikään leikkipaikka eikä kilparata.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      3020
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      300
      1717
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1597
    4. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

      Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1417
    5. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1411
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1149
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

      Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1077
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      337
      923
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

      "Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      264
      895
    Aihe