Pohdin että käytetäänkö minua parisuhteen ylläpitäjänä. Sellaiseen rooliin en tietenkään suostu, mutta nyt näyttää siltä että sellaisessa olen.
Sykkivä muuttuja täällä moi
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
Minun huonekasveista. Jos ja kun olemme Jumalan luomia, hän on silloin velvollinen kastelemaan ja ravitsemaan meitä. Hän asettaa kasvit, niille sopivaan elinympäristöön, missä niiden pitäisi kasvaa kuin itsestään. Mutta taitaa Jumalakin yrittää epätodennäköistä ja asettaa kasvin ei otolliseen ympäristöön. Näissä tapauksissa kasvi sopeutuu ja saattaa kasvaa todella vahvaksi tai sitten käy se toinen epämukava vaihtoehto, kasvi ei osaa tai pysty sopeutumaan ja kuolee.
- Anonyymi
Jumalakompleksilta toiselle.
- Anonyymi
Niin ja tietenkin Jumala pitää parhaan huolen niistä kasveista ketkä kasvaa ja kukkii!! Yrittää se tietenkin kaikki pitää elossa mutta joskus on luovutettava.
- Anonyymi
Olisko sulla, anna muille tilaa, tähän jotain asiaa? Tässä on tilaa vastata.
- Anonyymi
Ei kun eihän teitä kiinnosta :D ei tässä juoruta ja levitetä tuntemattomista valheita. Ketä kiinnostaa????
- Anonyymi
ap lähettää rakkausterveisiä yhdelle, vain yhdelle. Ääretön määrä rakkautta, sille yhdelle.
- Anonyymi
KUKKIVA TÖLLI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2315847SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784699Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.813508SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2462959Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462719Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1762179Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2591651Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491175Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281098- 621086