Minkälaisen unen

Anonyymi-ap

haluaisit nähdä tulevana yönä?

88

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin jo sen unen kaksi yötä sitten... sen unen jonka näen joka kerta, kun luovun.

      • Anonyymi

        Luovut mistä rakkaimmastasi minkä merkkinen auto on kyseessä mulle rakkainmuisto lapsuudestani on isoäidiltäni saama pehmolelu tuore jota oli muistaakseni Anttilan postimyynnistä saatavilla vain tuona yhtenä joulumyynti eränä sen olisin antanut tyttärelleni jo vuosia sitten ja oikeastaan annoinkin mutta syystä tai toisesta tyttäreni äiti palautti sen minulle takaisin se on niin hyvänä pidetty että on vielä lähes uutta vastaava vaikka on jo yli kolmekymmentä vuotta vanha pehmolelu


    • Anonyymi

      Saman kuin kesällä

    • Anonyymi

      Tarkemmin?

    • Anonyymi

      Minä en yleenaä edes näe unia. Ja mitä jarkeä toivoa näkevänsä jotain unta kun se ei kerran ole edes totta??!

      • Anonyymi

        Ihmiset kai näkevät lähestulkoon joka yö unta kun nukkuvat niistä ei vai välttis muista mitään tai ei edes muista nähneensä unta


    • Anonyymi

      Minä ainakin haluaisin nähdä sen miehen mun unessa.

      • Anonyymi

        Nainen naiset joista olen nähnyt eroottisia unia en ole koskaan nähnyt hänen heidän kasvojaan vain vartalot ja vartalohan muuttuu iän mukana siinä missä ihminen muuttuu vanhetessaan muutenkin


    • Jonkun lepposan, pehmeän ja pörröisen.

      • Anonyymi

        Japanin akita on kivan pehmeä ja karvainen se vaan painaa jonkin verran paljo se noin kolmekymmentä kiloinen narttukin kun se makaa rinnan päällä sen muutaman tunnin että emäntä tulee kotiin että voi pennut synnyttää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Japanin akita on kivan pehmeä ja karvainen se vaan painaa jonkin verran paljo se noin kolmekymmentä kiloinen narttukin kun se makaa rinnan päällä sen muutaman tunnin että emäntä tulee kotiin että voi pennut synnyttää

        Njääh, pitää olla 50 kilonen maremmano abruzzese, mielellään kaks, ni sit on hyvä.


    • Sellaisen, jossa matkustan halki avaruuden toiselle aurinkokunnalle.

      • Anonyymi

        Viime yönä näin unta susta....tai siis en susta vaan palstarinssistä...ollunna liikaa ilmeisesti palstalla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä näin unta susta....tai siis en susta vaan palstarinssistä...ollunna liikaa ilmeisesti palstalla...

        No sehän kiva. Toivottavasti oli edes hyvä uni? Ja näyttelijänä Brad Pitt.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sehän kiva. Toivottavasti oli edes hyvä uni? Ja näyttelijänä Brad Pitt.

        No en niinkään siinä ihmisiä nähnyt..se oli jotenkin outo uni. Kirjoituksia,sekä...piip semmosta sun kans... Ja saaata..Na kun aamulla panetti.....


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sehän kiva. Toivottavasti oli edes hyvä uni? Ja näyttelijänä Brad Pitt.

        Ja siis en ymmärrä..sen aktin siinä näin mut en sinällään itseäni enkä sua..vai palstan välissä..olihan sairas uni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en niinkään siinä ihmisiä nähnyt..se oli jotenkin outo uni. Kirjoituksia,sekä...piip semmosta sun kans... Ja saaata..Na kun aamulla panetti.....

        Oho... 😄 Vieläköhän jos tietäisit millainen olen olisit tykännyt unestasi? Ok ei rikota illuusioita. 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Oho... 😄 Vieläköhän jos tietäisit millainen olen olisit tykännyt unestasi? Ok ei rikota illuusioita. 😅

        No se..mut joo eikai ihminen voi nähdä tommosia noin sairaita unia ettei edes tiedä kenen kanssa tekee ja mitä... ja silti aamulla on ihan hukassa että pitäs saada äkkiä apua puutokseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis en ymmärrä..sen aktin siinä näin mut en sinällään itseäni enkä sua..vai palstan välissä..olihan sairas uni..

        😄😅ok


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se..mut joo eikai ihminen voi nähdä tommosia noin sairaita unia ettei edes tiedä kenen kanssa tekee ja mitä... ja silti aamulla on ihan hukassa että pitäs saada äkkiä apua puutokseen

        Ei se vaarallista ollut 😄


      • Anonyymi

        Mars on se planeetta josta miehet kuulemma tulee ja naiset tulee Venuksesta tätä tiedä minkä vertauskuva tämä mahtanee olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä näin unta susta....tai siis en susta vaan palstarinssistä...ollunna liikaa ilmeisesti palstalla...

        Joka alkaan ollee kovakin ikävä kultaseni


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sehän kiva. Toivottavasti oli edes hyvä uni? Ja näyttelijänä Brad Pitt.

        No nyt et ois itseä enää yhtään kauemmaksi todellisuudesta voinu ampua vaikka olisit sillä ysimillisellä ampunu omaan nilkkaasi kaverini sanoja lainatakseni vaikka olisit polvillasi lattialla se aseen piippu suussa sekin vaatii rohkeutta vetää liipasimesta jos rohkeus puuttuu onko tehtävä näin ollen mahdoton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en niinkään siinä ihmisiä nähnyt..se oli jotenkin outo uni. Kirjoituksia,sekä...piip semmosta sun kans... Ja saaata..Na kun aamulla panetti.....

        Voi kaunokainen olet noin puutteessa vai alkaako himo olemaan jo hallitsematon mä en ole sillai unta nähny mielessäni vai fantasioinu kuinka ihanan märkä.... ja kuinka ihanasti.... mmm...😊😘


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Oho... 😄 Vieläköhän jos tietäisit millainen olen olisit tykännyt unestasi? Ok ei rikota illuusioita. 😅

        Tiedän millainen olet jos olisin itse nähnyt tuon kaltaisen unen susta olisin kutsunut sitä painajaiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se..mut joo eikai ihminen voi nähdä tommosia noin sairaita unia ettei edes tiedä kenen kanssa tekee ja mitä... ja silti aamulla on ihan hukassa että pitäs saada äkkiä apua puutokseen

        Auttoko ne aamu... pahimpaan ennen mun töihin lähtöä


    • Anonyymi

      Semmoisen unen joka antaisi toivoa paremmasta ja seesteisestä kaudesta ja joka myös toteutuisi eli enneunen vaikka jos.

      • Anonyymi

        Niitäkin on joskus tullu nähtyä niitä deja vu unia tosin niin että ensin nähny unen kenties jopa vuosia ennen ja si todellisuudessa on sillai josai että yhtä äkkiä tulee mieleen että mitä vittua tämä tilanne on tuttu si muistaa unen jonka on joskus vuosia aiemmin nähny


    • Anonyymi

      tapasin kerran unessa naisen jota oli aamulla kovin ikävä, jotenkin tuntui unimaailma ja todellisuus sekoittuvan kummalla tavalla, uni oli kuin olisin elänyt sen oikeasti.
      en ole häntä vielä tavannut mutta ehkä huomenna... J.

      • Anonyymi

        Minä näin unta kaivatustani. Tarina jatkui unessa ja se tuntui niin todelliselta ja ihanalta.


      • Anonyymi

        Tai ehkä tulevaisuudessa tai kenties ei koskaan kuinka sukat vaihdetaan ehjiin jos ei ole kaapissa edes puhtaita sukkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin unta kaivatustani. Tarina jatkui unessa ja se tuntui niin todelliselta ja ihanalta.

        Mahtoiko unia päättyä hellään hetkeen vällyjen välissä yhdessä vai olivat peitot lattialla vieressä kaiken varalta kun muutoin olisi tullut liiankin lämmin 🙃😘


    • Sellaisen unen missä läheinen ihminen parantuisikin eikä elämä olisi niin epätoivoista.

      • Anonyymi

        Voimia sinne. Toteutukoon toiveesi 🤲


      • Anonyymi

        Saako kysyä että minkälaisesta sairaudesta on kyse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voimia sinne. Toteutukoon toiveesi 🤲

        Kiitos 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä että minkälaisesta sairaudesta on kyse?

        Sellainen, josta ei voi parantua. Lääkityksellä saa vain lisäaikaa.


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Sellainen, josta ei voi parantua. Lääkityksellä saa vain lisäaikaa.

        Tämä on siis raskasta aikaa ❤.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on siis raskasta aikaa ❤.

        Kyllä. Välillä tuntunut, että pääkin leviää vaan jotenkin sitä vaan on kasassa pysynyt.


      • Anonyymi

        Jos läheisellä on luotto itseensä niin hyvällä hoidollahan kaikkeen voi olla jonkinlainen mahdollisuus


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Sellainen, josta ei voi parantua. Lääkityksellä saa vain lisäaikaa.

        Ehkä on onni myötä ja saattuu ensimmäinen joka pystyy osoittamaan tuonkin väittämän vääräksi


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Kyllä. Välillä tuntunut, että pääkin leviää vaan jotenkin sitä vaan on kasassa pysynyt.

        Luja tahto vie vaikka läpi harmaan kiven muistelisin äitini jokusen kerran minulle näin sanoneen pienenä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on onni myötä ja saattuu ensimmäinen joka pystyy osoittamaan tuonkin väittämän vääräksi

        Voin vain rukoilla ihmettä, vaikka tilanne näyttää nyt huonolta 🙏


    • Anonyymi

      En mitään viime yön kaltaista unta halua nähdä. Näin unta missä olin nuoruudenajan rakkauteni kanssa rintamuestalon kellarissa syömässä kinkkua. En pidä kinkusta😆.

      Uniunelma ois sikeä uneton uni 🤣

      • Anonyymi

        Kellari noisa on monasti ollu jonkinsortin peruna kellari tai halkovarasto itse olisin kodinhoitohuoneen tehny kellaritiloihin ja suihkun laittanu kuistin alustilaan


    • Anonyymi

      Kun saisi edes unta😫

    • Anonyymi

      Että Putte on heittänyt henkensä !

      Pravda

      • Anonyymi

        Putin vai jonkun koira


    • Anonyymi

      Etä tulisi sovinto ja kaikki olisi taas hyvin. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Sovinto kenenkä keidenkä välillä


    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä toistuvan uneni:
      Paskannan kolikoita ja seteleitä puoli miljardia !

      • Anonyymi

        Mitä se unena auttaisi rahatilanteesesi


    • Anonyymi

      Kerron aamupäivällä, tapahtuiko näin.
      Good Night.

    • Anonyymi

      Palataan astialle.

      • Anonyymi

        Mille astialle alusastialle


    • Anonyymi

      Saattaa tulla astian ylitsevuotavasti, jos tuuri käy.

      • Anonyymi

        Voi olla jos vatsa on löysällä


    • Anonyymi

      Piis und luv. Tietenkin. K18

    • Anonyymi

      Vois vaikka jatkua uni mikä oli pari yötä sitten, oltiin siinä hänen kanssa lähekkäin 😘

    • Anonyymi

      Mä olen harjoitellut tätä vähäsen. En kerro

      • Anonyymi

        Syvä kyykkyä ei miu takia ois tuommottis tarttin osaat ratsastaa ni ai että kun on kiva kahtua kuinka satulassa nautit kyydistä...😊


    • Anonyymi

      Tuhmia unia vois katella 🤩😎

      • Anonyymi

        Sun kanssa yhdessä saman peiton alla kyllä vainen ihanainen


    • Anonyymi

      t miestä suutelisin

    • Anonyymi

      Sellaisen herkuttelu unen, jossa makuhermoja koetellaan aina vaan ylitse vuotavilla makuelämyksillä, jossa saavutaan sellaisia elämyksiä, ettei tunnu löytyvän mitään rajoja vaan tuntemukset räjäyttää aistimukset fyysisesti avaruuteen maata kiertävälle radalle. Kaikki tuntuu vain nautinnolta ja terveyttä lisääviltä herkkuhetkiltä.

      Ihmettelen vain, etteikö makuhermot edes turru näille mansikkaisille eri variaatioille. Suklaiset kylkiäiset lakritsi mausteilla. Täräyttävä kokemus synnyttää omega3- vitamiini buustin. Tuntuu kuin leijailisi seitsemännessä taivaassa, eikä vatsa täyty, eikä tule kylläiseksi.

      Kaikki herkuttelu on vielä palkintona siitä, että satuin olemaan miljoonas kävijä, joka astui heidän mielettömään kauppakeskukseen laskurin läpi. Ilmoittavat, että voitin tämän herkkuhetken seuraaviksi sadaksi vuodeksi, jonka tämä herkkuravinto takaa vähintään minulle.

      • Anonyymi

        Kaipa sitä nälkäänsä syö vaikka pieniä kiviä mu niistä ei ole hyötyä kun ei saa ravinteita mutta onko pelkistä ravinteistakaan hyötyä jos ei keho saa polttoainetta mikä on ihmiskehon polttoaine ravinteet vai ruoka


    • Anonyymi

      Haluaisin joskus edes unissani seksiä. Harmi vaan, ettei minulla enää ole unia. Pitää mennä pois, pää ei enää kestä. Rakastakaa toisianne ihmiset ja hellikää. Halikaa, koskettakaa. Se on tärkeintä. Että tietää, että joku rakastaa. Tärkeintä ja kauneinta maailmassa.

      • Anonyymi

        Kokeilepa sellaista, että kun käyt tänään nukkumaan niin päätät että aamulla minä muistan kaikki uneni. Kun se oikeasti toimii. Tottakai näet unia, et vaan muista niitä herätessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilepa sellaista, että kun käyt tänään nukkumaan niin päätät että aamulla minä muistan kaikki uneni. Kun se oikeasti toimii. Tottakai näet unia, et vaan muista niitä herätessä.

        Ei auta. En ole saanut yhtään ihmimillistä kosketusta noin 16 vuoteen. Vaikka nukkuisin yön, se ei auta. Kylmät faktat ovat kylmiä faktoja. Todellisuudessa, unissa ja myös hetätessä
        Joidenkin tosiasioiden kanssa on vaan elettävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta. En ole saanut yhtään ihmimillistä kosketusta noin 16 vuoteen. Vaikka nukkuisin yön, se ei auta. Kylmät faktat ovat kylmiä faktoja. Todellisuudessa, unissa ja myös hetätessä
        Joidenkin tosiasioiden kanssa on vaan elettävä

        Kokeile edes. Et menetä mitään. Päätä ennen nukahtamista, että muistan aamulla mitä unta näin. Kokeile. En itsekään muista uniani koskaan paitsi tuolla kikalla olen joskus muistanut.


      • Voi että... Niinhän tuo on ihanaa, vaan kun ei sellaista kaikki saa... No onneksi olen joskus saanut tuntea tuonkin... Sitä jää silti janoamaan aina, ikuisesti. Se on vaan niin ihanaa ja kaunista. :/


      • Anonyymi

        Pitikö menettää jotain tärkeää lopullisesti ennen kuin ymmärsit en siltikään usko ettäkö olisit oppimaasi sisäistänyt kun minkä tahansa inssin papereillakaan kun ei saa tehä mitä tahansa inssin töitä ilman osaamista se ny tosin on yks ja sama onko inssi vai ei onko koulutusta tai ei jos osaamis taso on lähellä nollaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta. En ole saanut yhtään ihmimillistä kosketusta noin 16 vuoteen. Vaikka nukkuisin yön, se ei auta. Kylmät faktat ovat kylmiä faktoja. Todellisuudessa, unissa ja myös hetätessä
        Joidenkin tosiasioiden kanssa on vaan elettävä

        Olen mä ainakin kulissi suhteessakin saanu läheisyyttä monestikin nukuttiin vierekkäin ja sylikkäin toistemme lähellä ja suhde ei toiminu ni oli kuitenkin syli jossa oli hyvä olla sitä vain kun ei sitä kulissin ylläpitoa ihan jokaisen pää si taas kestä et


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Voi että... Niinhän tuo on ihanaa, vaan kun ei sellaista kaikki saa... No onneksi olen joskus saanut tuntea tuonkin... Sitä jää silti janoamaan aina, ikuisesti. Se on vaan niin ihanaa ja kaunista. :/

        Niin mikä tiedätkö itsekään laitat peilin kattoon sängyn yläpuolelle niin voit katsella itse itseäsi kun nukut olisko tämä vaikka mahdollista sulle


    • Anonyymi

      Pakko mennä pois täältä . En enää jaksa.

      • Anonyymi

        Tästä maailmasta seuraavaan vai vaan pois näiltä sivuilta


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Samu haber Eipä kai hän siitä pahastu josko hänestä unta näjet hänen vaimonsa tosin mahtaisi pahastua jos tietäisi sinuun nähneen unta hänen miehestään rajoja joista kukaan yksittäinen ihminen ei voi vastata mitä muut hänestä fantasioivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samu haber Eipä kai hän siitä pahastu josko hänestä unta näjet hänen vaimonsa tosin mahtaisi pahastua jos tietäisi sinuun nähneen unta hänen miehestään rajoja joista kukaan yksittäinen ihminen ei voi vastata mitä muut hänestä fantasioivat

        Et ole ainut. Miehet ei kauheesti näytä tunteitaan niin sellaset jotka näyttää vaikka biisin kautta niin onhan ne ihania.


    • Anonyymi

      En halua nähdä unia. Haluan todellisuuden, jossa hän (mies) rakastaa minua (naista).

      • Anonyymi

        Tuostahan ei enään puutu kuin tieto kuka on kyseinen mies ja kuka kyseinen nainen


    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä unta, että olisin saanut veitikkaa eräältä hyvin kauniilta naiselta, jos hän olisi antanut. Sitten kun heräsin, niin huomasin, ettei se ollutkaan unta! Se oli kiva uni!😋

      • Anonyymi

        Oliko perse hellänä kun tajusit kerran että se ei ollutkaan unta veitikka on yksi nimi sille miehen jalkojen välissä roikkuvalle lemmensauvalle


    • Anonyymi

      Tähän jätän mitä kohteliaimmin vastaamatta moni vanhempi immein saattas jopa saaja hjärt slaagin jos alkaisin tähä kirjoittaa villeimpiä fantasioitani

      • Anonyymi

        Luuletko tosiaan, että vanhemmat ihmiset ei nai siinä kuin sinäkin. Ihme ikärasismia. Moni mummo toteutti niitä fantasioitasi kun sinä vasta imit tuttia ja äidin tissiä. Mieti vähän!!!


    • Anonyymi

      Haluan nähdä unta, jos se mies kurittaa ja tappaa Kaisan

      • Anonyymi

        Älä viitti. Nyt muistinkin miksi.


    • Anonyymi

      Mirror mirror on the wall who is scariest of them all

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe