Kävele vaikka vetten päällä... jos on tarpeen, sillä

Anonyymi-ap

en tulisi "pelastamaan" sinua ikinä!

T: tiedät kyllä

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kun minä just en tiiä. Ootko mies vai nainen?

    • Anonyymi

      Tiedän isä. T. poikasi Jesse Nasaretilainen

      • Anonyymi

        Olet poika "omillasi" nyt.

        T: tiedät kyllä


      • Anonyymi

        Hih hih hyviä vitsejä. Aloitus on mieheltä miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih hih hyviä vitsejä. Aloitus on mieheltä miehelle.

        niin kommentitkin, pojalta isälle vaan.


    • Anonyymi

      se on ihan hyvä oppia tulemaan toimeen omillaan tilanteessa kuin tilanteessa

      • Anonyymi

        Tilanteita on niin kovin erilaisia. Mutta hyvä asenne sulla


    • Anonyymi

      Mikä uimarengas sinä sitten kuvittelet olevasti?

      T: no en vtussa tiedä

    • Anonyymi

      Jeesus on Jumala. Vetten päällä kävely on hänelle helppoa. Ihminen ei edes ymmärrä miten maailma oikeasti toimii. Tiede on pelkkä pintaraapaisu. Jeesus tiesi miten, siksi hän pystyi kävelemään veden yllä. Mutta tämä maailma on täynnä tyhmiä teko"älyjä" Jumalasta, hänen kuvansa itsessään tuhrineita ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Ja kaikki jotka eivät usko Jeesukseen joutuvat tulijärveen. Syykin tullaan jokaiselle selvittämään niin hyvin ettei jää kenellekään epäselväksi, miksi.

      • Anonyymi

        Niinkö juha? Oletko nyt rauhallisella mielellä?


      • Anonyymi

        Vai tulimereen tässä matkalla ollaan. Korvenmieheltä kerran kysyttiin jotta kumpaan haluaisi, taivaan iloon taikka helvetin kuumuuteen? Mitäpä sitä vanhamies ilolla kunhan vain lämmintä olisi riittävästi. Syntiä se on varmaan toisten ihmisteen tuomitseminenkin, tiedä vaikka joku herkkä ihminen ottaisi ihan todesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tulimereen tässä matkalla ollaan. Korvenmieheltä kerran kysyttiin jotta kumpaan haluaisi, taivaan iloon taikka helvetin kuumuuteen? Mitäpä sitä vanhamies ilolla kunhan vain lämmintä olisi riittävästi. Syntiä se on varmaan toisten ihmisteen tuomitseminenkin, tiedä vaikka joku herkkä ihminen ottaisi ihan todesta.

        Helvettiinpä juuri kun et selvästikään Jeesukseen usko, hänen Jumaluuteensa ja tekoihinsa. Helvetti ei ole kenellekään miellyttävä paikka. Lämmin voi sinua miellyttää mutta polttavan kuuma ei. Synti on itsekkään ja pahan luonteen tuottama hedelmä. Se ei poistu ilman että luonne muuttuu. Minä sen tiedän koska olen tunnustanut oman luonteeni kelvottomaksi ja syntiseksi Jumalan edessä. Sinä ilmeisesti koet olevasi parempi kun et kaipaa anteeksiantoa etkä tarpeelliseksi moista tunnustusta. No totuus lyö jokaista vasten kasvoja, viimeistään kun Jumala kohdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvettiinpä juuri kun et selvästikään Jeesukseen usko, hänen Jumaluuteensa ja tekoihinsa. Helvetti ei ole kenellekään miellyttävä paikka. Lämmin voi sinua miellyttää mutta polttavan kuuma ei. Synti on itsekkään ja pahan luonteen tuottama hedelmä. Se ei poistu ilman että luonne muuttuu. Minä sen tiedän koska olen tunnustanut oman luonteeni kelvottomaksi ja syntiseksi Jumalan edessä. Sinä ilmeisesti koet olevasi parempi kun et kaipaa anteeksiantoa etkä tarpeelliseksi moista tunnustusta. No totuus lyö jokaista vasten kasvoja, viimeistään kun Jumala kohdataan.

        Ei Jeesustakaan kannata ihan joka asiaan sotkea. Miksi et sitä luonnettasi yritäkään korjata, kun olet täällä muita tuomitsemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesustakaan kannata ihan joka asiaan sotkea. Miksi et sitä luonnettasi yritäkään korjata, kun olet täällä muita tuomitsemassa.

        Ei kyse ole muiden tuomitsemisesta vaan hän yrittää kutsua pelastukseen ihmisiä kadotuksesta, mitä tuomittavaa siinä muka on?? Meille on kallisarvoinen aika annettu maanpäällä päättää ketä seuraamme ja missä ikuisuutemme vietämme.


    • Anonyymi

      Öö..Ei kait vetten päällä kävelijä voi hukkua?

    • Ei minua tarvitse pelastaa mistään.

      • Anonyymi

        Koska luulet olevasi tuomari itsellesi. Arvioit itseäsi omalla mittapuullasi. Se ei ole objektiivinen. Et sinä sen mukaan tarvitse pelastusta, koska sinä itse päätät kuinka hyvä olet ja kuinka pahoja toiset ovat. Pahuutta on sekin että pitää itseään maailman keskipisteenä tuolla tapaa, että kirjoittaa omat säännöt. Yhteiskuntakin olisi melko kaaoottinen jos siinä ei olisi mitään yhteisiä sääntöjä, olkoonkin että nykyisin sääntöjä on liikaa ja ne ovat monet vielä todella huonoja. Moraaliin ihmiset eivät sensijaan halua yhteisiä sääntöjä. Koska ihminen haluaa olla moraaliton omalla tavallaan ja moraalinen omallaan. Ihminen on siis itsekäs ja valehtelee omaa etuaan puolustaakseen. Tuo paha luonne mikä on jokaisessa ihmisessä, ansaitsee helvetin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska luulet olevasi tuomari itsellesi. Arvioit itseäsi omalla mittapuullasi. Se ei ole objektiivinen. Et sinä sen mukaan tarvitse pelastusta, koska sinä itse päätät kuinka hyvä olet ja kuinka pahoja toiset ovat. Pahuutta on sekin että pitää itseään maailman keskipisteenä tuolla tapaa, että kirjoittaa omat säännöt. Yhteiskuntakin olisi melko kaaoottinen jos siinä ei olisi mitään yhteisiä sääntöjä, olkoonkin että nykyisin sääntöjä on liikaa ja ne ovat monet vielä todella huonoja. Moraaliin ihmiset eivät sensijaan halua yhteisiä sääntöjä. Koska ihminen haluaa olla moraaliton omalla tavallaan ja moraalinen omallaan. Ihminen on siis itsekäs ja valehtelee omaa etuaan puolustaakseen. Tuo paha luonne mikä on jokaisessa ihmisessä, ansaitsee helvetin.

        Helvettiä ei ole olemassa. Tämä elämä on helvettiä pahimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska luulet olevasi tuomari itsellesi. Arvioit itseäsi omalla mittapuullasi. Se ei ole objektiivinen. Et sinä sen mukaan tarvitse pelastusta, koska sinä itse päätät kuinka hyvä olet ja kuinka pahoja toiset ovat. Pahuutta on sekin että pitää itseään maailman keskipisteenä tuolla tapaa, että kirjoittaa omat säännöt. Yhteiskuntakin olisi melko kaaoottinen jos siinä ei olisi mitään yhteisiä sääntöjä, olkoonkin että nykyisin sääntöjä on liikaa ja ne ovat monet vielä todella huonoja. Moraaliin ihmiset eivät sensijaan halua yhteisiä sääntöjä. Koska ihminen haluaa olla moraaliton omalla tavallaan ja moraalinen omallaan. Ihminen on siis itsekäs ja valehtelee omaa etuaan puolustaakseen. Tuo paha luonne mikä on jokaisessa ihmisessä, ansaitsee helvetin.

        Aloituksesi juha on Jumalan pilkkaa.
        Et hauku pelkästään minua tai anonyymejä vaan pilkkaat jo Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska luulet olevasi tuomari itsellesi. Arvioit itseäsi omalla mittapuullasi. Se ei ole objektiivinen. Et sinä sen mukaan tarvitse pelastusta, koska sinä itse päätät kuinka hyvä olet ja kuinka pahoja toiset ovat. Pahuutta on sekin että pitää itseään maailman keskipisteenä tuolla tapaa, että kirjoittaa omat säännöt. Yhteiskuntakin olisi melko kaaoottinen jos siinä ei olisi mitään yhteisiä sääntöjä, olkoonkin että nykyisin sääntöjä on liikaa ja ne ovat monet vielä todella huonoja. Moraaliin ihmiset eivät sensijaan halua yhteisiä sääntöjä. Koska ihminen haluaa olla moraaliton omalla tavallaan ja moraalinen omallaan. Ihminen on siis itsekäs ja valehtelee omaa etuaan puolustaakseen. Tuo paha luonne mikä on jokaisessa ihmisessä, ansaitsee helvetin.

        ...
        Joten, aivan kuten kaikki muutkin, sinäkin tarvitset sen että jotain toista rangaistaan sinun sijastasi, jos et itse halua tulla rangaistuksi. Ainoa vaihtoehto on Jeesus. Muuta pelastajaa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Joten, aivan kuten kaikki muutkin, sinäkin tarvitset sen että jotain toista rangaistaan sinun sijastasi, jos et itse halua tulla rangaistuksi. Ainoa vaihtoehto on Jeesus. Muuta pelastajaa ei ole.

        Tuolla tavoinko pääse juha syyllisyydestä eroon? Ensin vuosia haukut eilen viimeksi. Jeesuksen otat puheeksi ja sitten taas sama pelleily jatkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla tavoinko pääse juha syyllisyydestä eroon? Ensin vuosia haukut eilen viimeksi. Jeesuksen otat puheeksi ja sitten taas sama pelleily jatkuu.

        Voi vidu kun on kivaa saada nyt ilmoituksia vellikelloon näistäkin... Täytyy varmaan disabloida koko profiili. Eihän tästä mitään hyötyäkään ollut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Voi vidu kun on kivaa saada nyt ilmoituksia vellikelloon näistäkin... Täytyy varmaan disabloida koko profiili. Eihän tästä mitään hyötyäkään ollut.

        Aa sinä olet siis juha?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aa sinä olet siis juha?

        Nimeni ei ole Juha.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Nimeni ei ole Juha.

        Nimeni päättyy i kirjaimeen.


    • Anonyymi

      Tämä ei ollut troIIaus. Tämä on oikeasti sen harha1sen juop=n tekeleitä.

      • Anonyymi

        Niin sinun mies, kyllä se tiedetään vähemmälläkin adviseeraamisella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinun mies, kyllä se tiedetään vähemmälläkin adviseeraamisella

        Sinä et tiedä mitään. Onko niin vaikea hyväksyä, että sinä et tunne täältä ketään. Kukaan vtun Juha ei sinua kaipaa missään. Voi voi maailmasi kaatuu nyt. Mutta saatat parantua. Olen nainen sitäpaitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä mitään. Onko niin vaikea hyväksyä, että sinä et tunne täältä ketään. Kukaan vtun Juha ei sinua kaipaa missään. Voi voi maailmasi kaatuu nyt. Mutta saatat parantua. Olen nainen sitäpaitsi.

        No eipä ollut kirjoitus minulta. Voi voi itsellesi vaan en minä juhaa kaipaa.


    • Anonyymi

      Kyllä yhden hyväperceisen aina voisi pelastaa, mutta ei se sitä kaipaa. Tai tarvitse.

      • Anonyymi

        Miksei?!


    • Anonyymi

      Tulitko pyytämään armahdusta synneistäsi

    • Anonyymi

      Minua ei tarvitse pelastaa
      terveisin: varsin itseriitoinen, isenäinen ja vahva nainen ruudun takaa...
      Senkin varmasti tiesit trolli ....

    • Anonyymi

      Miksi sellainen olisi kenellekään tarpeen? Lainaan vain sanojasi. Ala puhumaan

    • Anonyymi

      Onko tää Matilta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe