Anna anteeksi

Anonyymi-ap

siksi kirjoittelen sekavia aamuyöstä. Käytän päihteitä.

T: tiedät kyllä

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ongelmaa. Tänne saa kirjoitella. Kukaan ei tiedä kuka olet.

      • Anonyymi

        Entä sä? O_o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sä? O_o

        En tiedä kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet.

        Harvoin kukaan yksin selättää päihteet

        Vai etkö halua


    • Anonyymi

      Kannabiksen käyttö lisää skitsofrenian riskiä.

      • Anonyymi

        Alkoholin käyttö vasta lisääkin ja jos ihminen on mieleltään ns herkkä, niin ei siihen tarvita kuin yksi tai muutama kuiskimaan korvaan jotain hevon kukkua, niin yhtäkkiä kaikki maailmassa liittyy vain siihen yhteen asiaan.


      • Anonyymi

        Kannabiksen käyttö on lisääntynyt ja Skitsofrenian määrä pysynyt samana Suomessa 30 v. Mitä siitä voisi päätellä? Käyttöön voi liittyä psykoosiriskiä herkillä ihmisillä.
        Tietenkin ei pidä olettaa, että se kävisi kaikille edes pieninä annoksina,/ jaksoina. Vaarattomampaa kuitenkin kuin alko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabiksen käyttö on lisääntynyt ja Skitsofrenian määrä pysynyt samana Suomessa 30 v. Mitä siitä voisi päätellä? Käyttöön voi liittyä psykoosiriskiä herkillä ihmisillä.
        Tietenkin ei pidä olettaa, että se kävisi kaikille edes pieninä annoksina,/ jaksoina. Vaarattomampaa kuitenkin kuin alko.

        Alkoholi aiheuttaa monille sekoilua, itselle ja ympäristölle vaarallista riskikäyttäytymistä, seuraavaksi päiväksi ahdistusta ja paniikkihäiriöitä, sekä tietysti koko kirjon fyysistä krapulapahoinvointia, kannapiksu taas ei.
        Alkoholikänni ei ole edes kovin nautittava olotila, kuin ehkä pienen hetken nousuhumalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi aiheuttaa monille sekoilua, itselle ja ympäristölle vaarallista riskikäyttäytymistä, seuraavaksi päiväksi ahdistusta ja paniikkihäiriöitä, sekä tietysti koko kirjon fyysistä krapulapahoinvointia, kannapiksu taas ei.
        Alkoholikänni ei ole edes kovin nautittava olotila, kuin ehkä pienen hetken nousuhumalassa.

        Tuo on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabiksen käyttö on lisääntynyt ja Skitsofrenian määrä pysynyt samana Suomessa 30 v. Mitä siitä voisi päätellä? Käyttöön voi liittyä psykoosiriskiä herkillä ihmisillä.
        Tietenkin ei pidä olettaa, että se kävisi kaikille edes pieninä annoksina,/ jaksoina. Vaarattomampaa kuitenkin kuin alko.

        Kannabis ei ole vaaratonta.
        Kannabis tuhoaa aivot ja aiheuttaa pahan riippuvuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabis ei ole vaaratonta.
        Kannabis tuhoaa aivot ja aiheuttaa pahan riippuvuuden.

        Onko sinulla kokemusta, vai kuulitko mummin mamman kaiman pikkusiskolta tuon faktan?


    • Anonyymi

      Surulla tiedän surun.

    • Anonyymi

      Vauhdikasta menoa täällä yöllä.😱

    • Anonyymi

      T tiedät kyllä? no niin me tiedämmekin kuka tänne näitä kirjoittaa ja ketkä yrittää väännellä niistä katetta omille tarinoilleen, eritoten välillä tähän yöaikaan liittyen jostain erikoisesta syystä. Varmaan omaan valvoskeluun liittyen. On kyllä palstamiehen jutut loputon aarreaitta.

      • Anonyymi

        Minä troIIasin tämän tuon T: tiedät kyllä puolesta. En ole alkoholisti enkä tiedä kuka se vamppi on. En tunne täältä ketään. Juhallehan tuo näyttää harhoissaan kirjoittavan. Aloittaja ei ole mies vaan troIIi.

        T: Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä troIIasin tämän tuon T: tiedät kyllä puolesta. En ole alkoholisti enkä tiedä kuka se vamppi on. En tunne täältä ketään. Juhallehan tuo näyttää harhoissaan kirjoittavan. Aloittaja ei ole mies vaan troIIi.

        T: Aloittaja.

        Pitäiskö näistä sinun pulputuksista miespuolinen henkilö löytää joku logiikka?


    • Anonyymi

      Alkomahooli ja mielialalääkkeet ei tee hyvää edes trollukkamiehelle. Koko yö räntännyt ja aamuisin on prinssinakkina ylistämässä elämää

      • Sori vaan mutta minua ei tarvitse sotkea joka asiaan. Alkaa minun motiivi palstailulle muutenkin olla jo kadoksissa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sori vaan mutta minua ei tarvitse sotkea joka asiaan. Alkaa minun motiivi palstailulle muutenkin olla jo kadoksissa.

        Sanoiko hän mitään sinusta ns? Ei varmaan ole mikään pakko ilmoittautua aloituksen tekijäksi. Ilmeisesti tämä nimimerkki edustaa nyt eniten sinua muiden palstapersooniesi sijaan minkä suhteen toimit kiistämislogiikalla. Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko hän mitään sinusta ns? Ei varmaan ole mikään pakko ilmoittautua aloituksen tekijäksi. Ilmeisesti tämä nimimerkki edustaa nyt eniten sinua muiden palstapersooniesi sijaan minkä suhteen toimit kiistämislogiikalla. Sivusta

        Sanoiko hän mitään. Kyllä kuule tuo "prinssinakki" on hyvin yleisesti käytetty haukkumanimi minun palstaprofiilistani.

        Minulla ei ole mitään useita palstapersoonia, niin kuin sinulla tuntuu olevan harhaisissa skitsofreniaa sairastavissa aivoissasi. Kukkuu, onko ketään kotona?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sori vaan mutta minua ei tarvitse sotkea joka asiaan. Alkaa minun motiivi palstailulle muutenkin olla jo kadoksissa.

        Mikäs se motiivi alunperin olikaan..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se motiivi alunperin olikaan..?

        Kuinka kauan olet palstaa seurannut? Jos olet minun elämää seurannut täällä, niin luulisi olevan päivänselvää.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei käytä päihteitä. TroIIasin kun tuollainen juopp0 tänne sattui kirjoittamaan samaan aikana. Ärsytti se "tiedät kyllä kuka". Vtut täällä kukaan tiedä mitään kun harhoissaan kuvittelevat omiaan. Olen nainen.

      T: Aloittaja

      • Anonyymi

        Et sinä nainen, etkä liioin taida saada ketään kiihotettua mihinkään viittaamalla jatkuvasti omiin teksteihisi. Ehkä paria pelinsä hävinnyttä lukuunottamatta, eli heistäkin on tullut lähinnä julkisia pellejä mille nauretaan enemmän tai vähemmän avoimesti.


    • Anonyymi

      Älä kirjoita enää! Sekavia.😫

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe