Miksi seksillä julkisuuteen rynnänneestä rynnäsprinsessasta ei löydy enää mitään tietoa.
Kertokaa jos tiedätte jotain saanasta
missä helvetissä seksikäs Saana Uimonen lymyää
9
3584
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tämäkin ollut jonku aikaa sen Tuksun tanssi ryhmassa
- Anonyymi
Saana, kerro itsestäsi, kiinnostaako Parviainen vielä.
- Anonyymi
Muutti ilmeisesti viroon jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Uimonen on jo ikääntynyt, uudet nuoremmattyrkyt kiinnostaa enemmän. Esim. Wikman joka esittelee päivittäin paljasta takapuoltaan.
- Anonyymi
Uimosen haitarin soittoa parviaiselle tuli joskus netissä katsottua...oli sillä melkoiset härpäkkeet.
- Anonyymi
Saana, kerro itsestäsi, kiinnostaako Parviainen vielä.
- Anonyymi
Uimonen oli upea. Jessus sen hpyeikä oli ISO. Aivan valtava luola kutsui minua luokseen. Missä tämä nainen on nykyään?
- Anonyymi
Ei tietoa.
- Anonyymi
Löytyyköhän tää upea lady enää mistään somesta? Että oli upea näky kun isoja häpyhuuliaan esitteli ja levitteli kameran edessä :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147384
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434704- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301820- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307