Kauanko vielä meinaat odottaa ja vaieta.. vai viritteletkö verkkoja jo muilla vesillä?
Tämä hiljaisuus meidät tappaa
Anonyymi-ap
371138
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 37
Vanhimmat
Joo
En. Ketään muuta en havittele kuin sinua mies.
en virittele mitään enkä ketään muuta
Miksi pitäisi viritellä jotain verkkoja? Outo kysymys😄
No jos se on kalastaja..
Dramaattista. Vastaan kyllä elävässä elämässä jos joku minulle viestii tai soittaa. Mutta tämä tuskin oli minulle. T. nainen
Mitäh? Eikö se ookkaan totta, että hiljaa hyvä tulee? :)
Jasu
Et kiinnosta enää pätkääkään. Slut
No ota häneen yhteyttä, niin hiljaisuus loppuu.
Käyn täällä enää hyvin harvoin ja kun käyn on aina joku viesti joka pahoittaa mielen. Täällä ei voi tietää keneltä kenelle viesti on, siksi otin yhteyttä. Täällä ei tuttavuudet etene ja kuka kertoo livenä olevansa täällä.
Ei ole verkkoja viritelty, eikä edes katiskaa.
Entäs katia?
Täällä on kaikkinainen kalastus kielletty.
Olen liian arka mihinkään verkkojen virittelyyn, tiedät sen nainen, tai et. Ainoa oikea paikka minulle on hänen turvallisessa läheisyydessään.
Olet niin sympaattinen, melkeinpä vähän liiankin suloinen :) Oikeasti tuollainen mies olisi kiva.
Heh, voi teitä sokeita
Kunpa olisin niin suloinen ja rakastettava, että minulla olisi vaimo kuka ilahtuisi aina minut nähdessään. Kunpa olisin itse niin rakastava, että kotiintuloni olisi hänen päiviensä pelastus. Mutta mörökölliksi minä taidan muuttua kun arki koittaa.
Pitäisitkö kaltaiseni miehen aina omanasi? Vai mitä tekisit minulle?
Pitäisin ehdottomasti omanani, vielä jos alkoton. Täytyy olla siinä asiassa samalla tasolla.
En käytä pähteitä ollenkaan päihtymistarkoituksessa. Joskus harvoin jossain saatan yhden ottaa. Anteeksi. Mutta voin lopettaa kokonaan koska en oikeastaan edes tykkää oluen tai muiden alkoholijuomien mausta.
Voithan sinäkin lopettaa hiljaisuuden.
En edes pysty vastaamaan tähän, tilanne on..miten sen sanoisi..jäässä. Kylmää on, ja toisena ääripäiväänä ruuti on kuivaa ja leimahtaa helposti. Että ehkä tämä hiljaisuus, on parempi molemmille. - ap
Ei kivaa ei vaan ole muita vaihtoehtoja ei ole kalastulupia enkä haluaisikaan.
Molemmille olisi parempi jos hiljaisuus murtuisi.
Mies laittakoon viestiä tai soittakoon
Tämä ei ole ap. En puhu noin "ilkeään" sävyyn.
Saman voi sanoa nätimminkin.
Tiedän, ettei hän ajattele noin. Hänkin tietää, että tällaisessa tilanteessa sen pitäisi olla hän, joka ottaa ensimmäisen pienen alkuaskeleen.
Millainen askel olisi?
Aivan ensimmäinen askel olisi henkilökohtaisen yhteyden avaaminen.
Mitenkäs se avataan? Voisit näyttää mallia.
Avaamisen on tultava häneltä.
Aloitus ei nyt yhtään ole minulle. Mutta hänelle olin pelkkä hetken huvi, joten en mitään odota ja vaikenen siihen suuntaan lopullisesti.
Hiljaisuudessa ne isot kalat kutevat.
Odotan, että sinä lähestyt.
Toivoton olo, taidan ryvetä vain itsesäälissä. Kohtasin petollisen naisen, joka vei uskon hyviin naisiin, kataluus myrkyttää ilman ja uskon samalla, siksi sanaton koetun jälkeen, taidan olla jo sisältä kuollut, kun kanssakäyminen naisten kanssa tuntuu toivottomalta. En olisi uskonut kokemaani mahdolliseksi niin vain kävi hyväuskoiselle 😰
Äläpä nyt mitä tapahtui olisiko itsessäsi vielä sanottavaa?
Ei kuulu tapoihini viritellä verkkoja.
Oooo avaa sie suusi sitte