Tämä hiljaisuus meidät tappaa

Anonyymi-ap

Kauanko vielä meinaat odottaa ja vaieta.. vai viritteletkö verkkoja jo muilla vesillä?

37

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      En. Ketään muuta en havittele kuin sinua mies.

    • Anonyymi

      en virittele mitään enkä ketään muuta

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi viritellä jotain verkkoja? Outo kysymys😄

      • Anonyymi

        No jos se on kalastaja..


    • Anonyymi

      Dramaattista. Vastaan kyllä elävässä elämässä jos joku minulle viestii tai soittaa. Mutta tämä tuskin oli minulle. T. nainen

    • Anonyymi

      Mitäh? Eikö se ookkaan totta, että hiljaa hyvä tulee? :)

      Jasu

    • Anonyymi

      Et kiinnosta enää pätkääkään. Slut

    • Anonyymi

      No ota häneen yhteyttä, niin hiljaisuus loppuu.

    • Anonyymi

      Käyn täällä enää hyvin harvoin ja kun käyn on aina joku viesti joka pahoittaa mielen. Täällä ei voi tietää keneltä kenelle viesti on, siksi otin yhteyttä. Täällä ei tuttavuudet etene ja kuka kertoo livenä olevansa täällä.

    • Anonyymi

      Ei ole verkkoja viritelty, eikä edes katiskaa.

      • Anonyymi

        Entäs katia?


    • Anonyymi

      Täällä on kaikkinainen kalastus kielletty.

    • Anonyymi

      Olen liian arka mihinkään verkkojen virittelyyn, tiedät sen nainen, tai et. Ainoa oikea paikka minulle on hänen turvallisessa läheisyydessään.

      • Anonyymi

        Olet niin sympaattinen, melkeinpä vähän liiankin suloinen :) Oikeasti tuollainen mies olisi kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin sympaattinen, melkeinpä vähän liiankin suloinen :) Oikeasti tuollainen mies olisi kiva.

        Heh, voi teitä sokeita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin sympaattinen, melkeinpä vähän liiankin suloinen :) Oikeasti tuollainen mies olisi kiva.

        Kunpa olisin niin suloinen ja rakastettava, että minulla olisi vaimo kuka ilahtuisi aina minut nähdessään. Kunpa olisin itse niin rakastava, että kotiintuloni olisi hänen päiviensä pelastus. Mutta mörökölliksi minä taidan muuttua kun arki koittaa.

        Pitäisitkö kaltaiseni miehen aina omanasi? Vai mitä tekisit minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa olisin niin suloinen ja rakastettava, että minulla olisi vaimo kuka ilahtuisi aina minut nähdessään. Kunpa olisin itse niin rakastava, että kotiintuloni olisi hänen päiviensä pelastus. Mutta mörökölliksi minä taidan muuttua kun arki koittaa.

        Pitäisitkö kaltaiseni miehen aina omanasi? Vai mitä tekisit minulle?

        Pitäisin ehdottomasti omanani, vielä jos alkoton. Täytyy olla siinä asiassa samalla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisin ehdottomasti omanani, vielä jos alkoton. Täytyy olla siinä asiassa samalla tasolla.

        En käytä pähteitä ollenkaan päihtymistarkoituksessa. Joskus harvoin jossain saatan yhden ottaa. Anteeksi. Mutta voin lopettaa kokonaan koska en oikeastaan edes tykkää oluen tai muiden alkoholijuomien mausta.


    • Anonyymi

      Voithan sinäkin lopettaa hiljaisuuden.

      • Anonyymi

        En edes pysty vastaamaan tähän, tilanne on..miten sen sanoisi..jäässä. Kylmää on, ja toisena ääripäiväänä ruuti on kuivaa ja leimahtaa helposti. Että ehkä tämä hiljaisuus, on parempi molemmille. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes pysty vastaamaan tähän, tilanne on..miten sen sanoisi..jäässä. Kylmää on, ja toisena ääripäiväänä ruuti on kuivaa ja leimahtaa helposti. Että ehkä tämä hiljaisuus, on parempi molemmille. - ap

        Ei kivaa ei vaan ole muita vaihtoehtoja ei ole kalastulupia enkä haluaisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes pysty vastaamaan tähän, tilanne on..miten sen sanoisi..jäässä. Kylmää on, ja toisena ääripäiväänä ruuti on kuivaa ja leimahtaa helposti. Että ehkä tämä hiljaisuus, on parempi molemmille. - ap

        Molemmille olisi parempi jos hiljaisuus murtuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmille olisi parempi jos hiljaisuus murtuisi.

        Mies laittakoon viestiä tai soittakoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies laittakoon viestiä tai soittakoon

        Tämä ei ole ap. En puhu noin "ilkeään" sävyyn.
        Saman voi sanoa nätimminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole ap. En puhu noin "ilkeään" sävyyn.
        Saman voi sanoa nätimminkin.

        Tiedän, ettei hän ajattele noin. Hänkin tietää, että tällaisessa tilanteessa sen pitäisi olla hän, joka ottaa ensimmäisen pienen alkuaskeleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, ettei hän ajattele noin. Hänkin tietää, että tällaisessa tilanteessa sen pitäisi olla hän, joka ottaa ensimmäisen pienen alkuaskeleen.

        Millainen askel olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen askel olisi?

        Aivan ensimmäinen askel olisi henkilökohtaisen yhteyden avaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ensimmäinen askel olisi henkilökohtaisen yhteyden avaaminen.

        Mitenkäs se avataan? Voisit näyttää mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs se avataan? Voisit näyttää mallia.

        Avaamisen on tultava häneltä.


    • Anonyymi

      Aloitus ei nyt yhtään ole minulle. Mutta hänelle olin pelkkä hetken huvi, joten en mitään odota ja vaikenen siihen suuntaan lopullisesti.

    • Anonyymi

      Hiljaisuudessa ne isot kalat kutevat.

    • Anonyymi

      Odotan, että sinä lähestyt.

    • Anonyymi

      Toivoton olo, taidan ryvetä vain itsesäälissä. Kohtasin petollisen naisen, joka vei uskon hyviin naisiin, kataluus myrkyttää ilman ja uskon samalla, siksi sanaton koetun jälkeen, taidan olla jo sisältä kuollut, kun kanssakäyminen naisten kanssa tuntuu toivottomalta. En olisi uskonut kokemaani mahdolliseksi niin vain kävi hyväuskoiselle 😰

      • Anonyymi

        Äläpä nyt mitä tapahtui olisiko itsessäsi vielä sanottavaa?


    • Anonyymi

      Ei kuulu tapoihini viritellä verkkoja.

    • Anonyymi

      Oooo avaa sie suusi sitte

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe