Milloin viimeksi?
Koska olit viimeksi ekoilla treffeillä?
10
180
Vastaukset
- Anonyymi
Syyskuussa viimeksi, eikä mitään käryä seuraavista.
- Anonyymi
Kesällä, taisi olla elokuussa.
- Anonyymi
Eipä niitä treffejä mitenkään jatkuvalla syötöllä pukkaa. Voi mennä useita kuukausia välissä, puolikin vuotta, ellei ole itse tosi aktiivinen.
- Anonyymi
Oma aktiivisuus on ainoa toimiva tapa, jos ei halua odotella ikuisuuksia. Olen ottanut tavaksi ehdottaa aina treffejä, kun vähänkin potentiaalinen vapaa nainen ilmaantuu elämään. Treffeillä sitten näkee mitä tapahtuu. Turha pitää korkeaa kynnystä yhdelle tapaamislle.
Anonyymi kirjoitti:
Oma aktiivisuus on ainoa toimiva tapa, jos ei halua odotella ikuisuuksia. Olen ottanut tavaksi ehdottaa aina treffejä, kun vähänkin potentiaalinen vapaa nainen ilmaantuu elämään. Treffeillä sitten näkee mitä tapahtuu. Turha pitää korkeaa kynnystä yhdelle tapaamislle.
Näimpä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juuri, naisia on joka paikassa, vapaitakin naisia.
- Anonyymi
Kesällä, heinäkuussa.
- Anonyymi
Kesällä onkin tuhat kertaa helpompi saada treffejä.
- Anonyymi
Viikko sitten.
- Anonyymi
Hyvä homma, pointsit siitä👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2453333Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3622975Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,181992Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.811854Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e651778Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591652MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131553- 1251502
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11414Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4841413