Milloin viimeksi?
Koska olit viimeksi ekoilla treffeillä?
10
141
Vastaukset
- Anonyymi
Syyskuussa viimeksi, eikä mitään käryä seuraavista.
- Anonyymi
Kesällä, taisi olla elokuussa.
- Anonyymi
Eipä niitä treffejä mitenkään jatkuvalla syötöllä pukkaa. Voi mennä useita kuukausia välissä, puolikin vuotta, ellei ole itse tosi aktiivinen.
- Anonyymi
Oma aktiivisuus on ainoa toimiva tapa, jos ei halua odotella ikuisuuksia. Olen ottanut tavaksi ehdottaa aina treffejä, kun vähänkin potentiaalinen vapaa nainen ilmaantuu elämään. Treffeillä sitten näkee mitä tapahtuu. Turha pitää korkeaa kynnystä yhdelle tapaamislle.
Anonyymi kirjoitti:
Oma aktiivisuus on ainoa toimiva tapa, jos ei halua odotella ikuisuuksia. Olen ottanut tavaksi ehdottaa aina treffejä, kun vähänkin potentiaalinen vapaa nainen ilmaantuu elämään. Treffeillä sitten näkee mitä tapahtuu. Turha pitää korkeaa kynnystä yhdelle tapaamislle.
Näimpä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juuri, naisia on joka paikassa, vapaitakin naisia.
- Anonyymi
Kesällä, heinäkuussa.
- Anonyymi
Kesällä onkin tuhat kertaa helpompi saada treffejä.
- Anonyymi
Viikko sitten.
- Anonyymi
Hyvä homma, pointsit siitä👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256