HS päätoimittaja kärysi ratista. Puhalsi yli törkeän eli yli 1,2 promillea. Kilponen tienasi Hämeen-Sanomissa 500te vuosi. Kaiuksen palkka on vain 300te ja rapiat.
Kaius Niemi
Anonyymi-ap
5
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Homo on homo
- Anonyymi
Kilponen oli aina palkkansa ansainnut toisin kuin tämä juoppo alkoholisti Niemi. Pakkohoitoon. B-peth katsottava joka toinen viikko. Siitä huomaa alkoholin liikakulutulsen. Alkoholin merkkeri. Arvo nousee kaikilla, jotka juovat alkoholia.
- Anonyymi
Uusia rikosepäilyitä nousee kuin sieniä sateella. Varsinainen kelmi koko ukko.
- Anonyymi
Eikös se ollut vielä homoseksuaali??
- Anonyymi
Ja kaiken lisäksi Kokoomuslainen juntti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839