Mikä on seuraava askel

Anonyymi-ap

jos on löytänyt kohteensa täältä ja samasta syystä?

47

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohteensa mihin tarkoitukseen? Ja mitä tarkoittaa "samasta syystä"?

      • Anonyymi

        Mulle tuli ensin mieleen kaksi toisiaan kaipaavaa, jotka tunnistaa toisensa täältä. Mutta saattaa olla niinkin, että kaksi toisiinsa ärsyyntunyttä, jotka räimii täälöä toisiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli ensin mieleen kaksi toisiaan kaipaavaa, jotka tunnistaa toisensa täältä. Mutta saattaa olla niinkin, että kaksi toisiinsa ärsyyntunyttä, jotka räimii täälöä toisiaan.

        Niin, siksi en astunut olettamisen miinakenttään, vaan kysyin, mutta ap ei jaksa palata asiaan


      • Anonyymi

        Sulla on hyviä kysymyksiä. Kysyvä ei tieltä eksy. Osoittaa pelisilmää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyviä kysymyksiä. Kysyvä ei tieltä eksy. Osoittaa pelisilmää.

        Tiiä siitä, mutta aloituksessa annetut premissit ei johda mihinkään, mihin voisi järjellisesti vastata, että "seuraava askel voisi olla..."


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tiiä siitä, mutta aloituksessa annetut premissit ei johda mihinkään, mihin voisi järjellisesti vastata, että "seuraava askel voisi olla..."

        Niin jos johtaa yksittäistapauksista sääntöjä. Induktiivisesti meinaan. Itselle on luontaisempaa johtaa säännöistä ratkaisuja yksittäistapauksiin...niinkuin 8 metrin sääntö.

        Tällöin ratkaisu kilpistyy yhteen kysymykseen tai kahteen. Kuka sinä olet ja kenet olet löytänyt. Niistä aukeaa koko tarina kaikkine sivujuonteineen ja elämänkokemuksineen. Mikä on teidän tilanteenne tuolla tosielämästä. Mistä se seuraava askel lähtee.

        Näistä aloituksessa mainituista lähtökohdista seuraa kysymys, pitääkö tulla seuraava askel.


    • Anonyymi

      Ei se oma kohde täällä ole joten toiveajattelua.

    • Anonyymi

      Istua hetkeksi, se tunne menee kyllä ohi ja jatkat etsintöjä..Täällä ei voi tulla osumaa.

    • Anonyymi

      Suosittelen katoamaan maan alle eikä yhteyttä missään tapauksessa.
      Mikä on palstalla, pysyykin palstalla.

    • Anonyymi

      Riippuu ihmisestä mutta monesti ei yhtään mikään. Täällä on kiva huomiohuorata egonpönkitysmerkeissä, vaikka oikeasti ei mitään haluaisikaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja hukkaa häntä


    • Anonyymi

      Minä olen liian hankala oikeassa elämässä. Jos se nainen täällä on, niin vain omissa harhakuvitelmissani, ei oikeasti. Voisinpa kertoa hänelle miltä nyt tuntuu, jos hän välittäisi.

      • Anonyymi

        Olen mä täällä oikeasti. Kerro vaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mä täällä oikeasti. Kerro vaan. :)

        Minä en vitsaillut.


    • Anonyymi

      Näkee irl jossain?

    • Anonyymi

      Se askel on toi perääntyminen. Välissä ärsyyntyminen. Sen jälkeen unohdus.

      • Anonyymi

        Ihme alkaa nyt

        Kassila

        Koskela


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme alkaa nyt

        Kassila

        Koskela

        Kassila ei sano mitään

        Koskela ehkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassila ei sano mitään

        Koskela ehkä

        Koskela narri


    • Anonyymi

      Sehän riippuu siitä, haluatko vältellä vai palata vai aloittaa jotain.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mullahan ei ole kuin iäikuinen ABC- tiedustelu ja sydämeni.


    • Anonyymi

      Kaipa jotain uskallat asialle tehdä?

      • Anonyymi

        Oisko ehdotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko ehdotuksia?

        Ota yhteyttä häneen. Jos molemmat kaipaa toisiaan ja tallaisessa paikassa kohtaa, niin sitä voi kutsua jo kohtaloksi🥰. Onnea matkaan! - n sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota yhteyttä häneen. Jos molemmat kaipaa toisiaan ja tallaisessa paikassa kohtaa, niin sitä voi kutsua jo kohtaloksi🥰. Onnea matkaan! - n sivusta

        Jos täältä rakkaustarinoiden hautuumaalta joku jonkun oikeasti löytäisi, niin se olisi kyllä suoranainen ihme. Ota yhteyttä häneen.


    • Anonyymi

      Suuttuminen tietenkin . Että miksi se tänne kirjoitti eikä suoraan.

      • Anonyymi

        Turha suuttua, asiat ei ole aina niin yksiselitteisiä.


      • Anonyymi

        Miksi olisi suoraan kirjoittanut jos osoittauduit ihmiseksi jollaista hän ei elämäänsä kaipaa helpompi kohdata näin ihminen jota mahdollisesti elämäänsä kaipaa ja näin sä teit tästä mahdollisesti itse kilpajuoksun itsellesi kun mahdollisesti joku muukin saattaa kiinostua sun asiasta edes tietämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi suoraan kirjoittanut jos osoittauduit ihmiseksi jollaista hän ei elämäänsä kaipaa helpompi kohdata näin ihminen jota mahdollisesti elämäänsä kaipaa ja näin sä teit tästä mahdollisesti itse kilpajuoksun itsellesi kun mahdollisesti joku muukin saattaa kiinostua sun asiasta edes tietämättä

        Mitä ihmettä selität. Miksi sitten olisi minulle kirjoittanut jos ei minua nimenomaan kaipaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi suoraan kirjoittanut jos osoittauduit ihmiseksi jollaista hän ei elämäänsä kaipaa helpompi kohdata näin ihminen jota mahdollisesti elämäänsä kaipaa ja näin sä teit tästä mahdollisesti itse kilpajuoksun itsellesi kun mahdollisesti joku muukin saattaa kiinostua sun asiasta edes tietämättä

        Eli siis joku vihaa minua niin paljon että antaa luulla että minua kaivataan kirjoittaa asioita joita me kaksi vaan tiedetään että tunnistaisin. Sepä kivasti tehty.


    • Anonyymi

      Jos olet löytänyt minut, niin ehdottomasti otat nyt heti yhteyttä yksityisviestillä ja en tarkoita tekstiviestiä.

      • Anonyymi

        Niin whatsupp vai mikä yksäri? Löysin sut mutta jännittää vaan niin paljon että miten reagoit siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin whatsupp vai mikä yksäri? Löysin sut mutta jännittää vaan niin paljon että miten reagoit siihen.

        Etbole löytänyt silloin minua, sillä hänen ei sitä tarvitsisi kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin whatsupp vai mikä yksäri? Löysin sut mutta jännittää vaan niin paljon että miten reagoit siihen.

        Huomenta, oletko jo tehnyt asialle jotain? Jos teillä on wp - viestiyhteys, niin vaikka sillä. Minulla ja hänellä ei ole avattua wp- yhteyttä. Numeroni on kyllä helposti ongittavissa.


    • Anonyymi

      Mikä seuraava askel? Mennä nukkumaan, kello alkaa olla jo nukkuajassa.

      Jasu

      • Anonyymi

        Seuraava askelhan on naisesta itsestään kiinni jos ei itse tiedä.mitä elämäänsä kaipaa ni eikö sellaisen ihmisen ole paras olla yksin tai si harrastaa niitä yhdenillan panoja mitkä tuhoaa sen lopunkin itsetunnon si lopulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava askelhan on naisesta itsestään kiinni jos ei itse tiedä.mitä elämäänsä kaipaa ni eikö sellaisen ihmisen ole paras olla yksin tai si harrastaa niitä yhdenillan panoja mitkä tuhoaa sen lopunkin itsetunnon si lopulta

        Tietääkö monikaan oikeasti mitä elämältä haluaa? Tuntuu ettei tiedä, katsotaan kenen syliin tuuli työntää ja se on siinä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava askelhan on naisesta itsestään kiinni jos ei itse tiedä.mitä elämäänsä kaipaa ni eikö sellaisen ihmisen ole paras olla yksin tai si harrastaa niitä yhdenillan panoja mitkä tuhoaa sen lopunkin itsetunnon si lopulta

        Yhdenillan juttu voi olla myös iloa, hyvää oloa ja läheisyyttä antava. Harvinaista toki, mutta kerran koettu.

        Riippuu tapahtuneesta, kumpi voi olettaa toisen ottavan yhteyttä. Minä olen kaksi kertaa sanonut hänelle olevani kiinnostunut, hän on sanonut ei tai ei ainakaan nyt, mutta myöntänyt jotain tunteita olleen. Hän on ottanut minuun viimeksi yhteyttä, olin tosi iloinen, mutta yhteydenotto oli enemmän yleisistä kuulumisien kyselyä. En voi kolmatta kertaa ehdottaa syvempää tutustumista, se menisi jo kiusaamisen/ahdistelun puolelle, vaikka tuosta on jo vuosia.

        Jos hän olisi kiinnostunut, en ymmärtäisi sitä mistään peruskohteliaisuudesta enkä kuulumisien kyselystä. Minun on ollut pakko päästää irti! Silti, luulen, että minun ei tarvitsisi kuin nähdä hänet ja olisin taas jalat irti maasta. ❤️ Jos hän olisi kiinnostunut, hänen pitäisi kysyä kahville (kun on täällä) ja kertoa kiinnostuksesta, tai suoraan kysyä kylään tai vaikka halpisristeilylle Tallinnan tai Tukholmaan tai vaikka sinkkubileisiin kaveriksi. Sellaistahan voi kysyä ihan kaverinakin, esim. lähdetkö seuraksi käymään Tallinnassa. Kun ollaan kahden ja on riittävästi aikaa, asia kyllä etenee, jos on edetäkseen.


    • Anonyymi

      Mistäpä mä sitä tietäsin kun en etsi täältä mitään vieläkään enkä edelleenkään kun en sillai luota tällaisiin kanaviin tutustua jos ei tutustuminen onnistu kasvotusten ni mahdollisuudet on puhdas nolla et jot mut tää on ihan kiva paikka kuluttaa aikaa ja yrittää ärsyttää mahdollisimman monia pelkällä olemassa olollaan siksi toisekseen oppi-isäni kun putkitöitä opiskelin harjoittelin sano mulle että päivä on pilalla jos ei ole vähintään yhtä ihmistä saanu suuttumaan ihan kiva elämän ohje mielestäni

      • Anonyymi

        Vittuilu sairastuttaa


    • Anonyymi

      Jaa, no... Tuota, jos olet löytänyt täältä, niin luultavasti tiedät jotakin hänestä. Ta olet ottanut selvää. Hmm.. järjestät itsesi jonnekin vaihtamaan muutaman sanan hänen kanssaan. Ensimmäinen askelehdotus. Ei ehkä ensinmmäiseksi kannata paljastaa alkulähdettä. 😀

      • Anonyymi

        Mulla on mahdollinen kohtaaminen lähiaikoina. Näemme ensi kertaa muutamaan kuukauteen... Mitä kannattaisi sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mahdollinen kohtaaminen lähiaikoina. Näemme ensi kertaa muutamaan kuukauteen... Mitä kannattaisi sanoa?

        No niin, mutta siinä en osaa auttaa. Itse tiedät paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mahdollinen kohtaaminen lähiaikoina. Näemme ensi kertaa muutamaan kuukauteen... Mitä kannattaisi sanoa?

        Kannattaa pyytää vaikka tanssimaan, läheisyys tekee tehtävänsä ja vedä häntä hienovaraisesti lähemmäs, katso suoraan silmiin, silitä poskea, pussaa otsalle tai poskelle ja sano, että hän on tärkeä sinulle. Jos toinen on juonessa mukana, voit laittaa huulesi kiusoittelevan lähelle hänen huuliaan koskematta ja antaa viehätysvoiman tehdä loput. Ette välttämättä pääse toisistanne irti ihan helposti. 😉 Puhua voi sitten jälkikäteen, kun silmät ja kropat on kertonut sen kaikkein tärkeimmän. Saman voi tehdä myös vieressä istuen tai vierekkäin seisten, mutta tilanteen saaminen tilan että se vaan vie itsestään ei ole niin helppoa.


    • Anonyymi

      No varmaan otat pari syvää hengitystä jos kohtaat hänet että rauhoit. Tervehdit ja katsot miten se luontevasti etenee vai eteneekö, siinä minun neuvo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe