Lujabetoni

Anonyymi-ap

Luja investoi todella rajusti kärsämäkeen!! 100 uutta työpaikkaa ....tääl ei mitää onko seki lopuneellä kute tk ym.

15

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tääl kaikki ajettu loppuun..koulut pannaa kii ja vuodeosasto kiinni! Jääkkö hometta ja velkaa...

    • Anonyymi

      Kaupungin tollot tunaroi kun Lujabetoni olisi halunnut laajentaa Haapajärvellä niin ei passannut. Nyt nuokin sata työpaikkaa meni naapuriin niin kuin Lujabetonikin.

      • Anonyymi

        Vähä hiljenee rakentaminen nii ovet kii täältä!


    • Anonyymi

      Tääl lessupäättäjät kussu kaikki asiat......ei ihme että kuntaliitosta pukkaa...

    • Anonyymi

      Seo hyvä ku tälle alueelle tulee uusia työpaikkoja....pärjää naapurikunnatki ku työtä löytyy.....työttömiä ketuttaa ku voi joutua töihin!!!

    • Anonyymi

      Näin on ja työttömät töihin lusmuilemasta!!!!

    • Anonyymi

      Nyt on hyvä aika kun rakentaminen hiljenee luoda uutta kapsiteettia .

      • Anonyymi

        Myllynjalakoja valavat se pisnes kukoistaa.....


    • Anonyymi

      Miks pittää kallis koulu rakentaa ku toimivia kouluja sivukylillä....? Voihan linkku viiä lapsia eikä hakea ku ajaa kuiteskii....

    • Anonyymi

      Hyvä luja et tekee tälle alueelle työpaikkoja!!!!

    • Anonyymi

      Joo..joutaa kortistot sulkea ku ei asikkaita enää ku kaikki lusmut joutuu töihin ja sammaan voi työllistää leviäperäset virkailiat kortiston pöyrän takkaa...

      • Anonyymi

        Nii laiskoja ne te toimisto työntekijät ettei niistä oikeisiin töihin oo!!! Muuten ei ois työttömiä ja avoimia työpaikkojakaa


    • Anonyymi

      Meijän kunta kussu kaiken!! Selänteessä päsmäröiny nii nyt kukaa ei puolusta leikkauksissa! Ja luja laajentaa muualla ku ei saanu tonttiin lisää maata

      • Anonyymi

        Mihinkä suuntaan sitä lujaa voisi mielestäsi laajentaa


    • Anonyymi

      Koulu menee kii...muutetaan kärsämäkeen siel uusi puhas koulu ja työtäki tarjolla! Tämä paska kunta nähty....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe