Ave toverit!
Mistäköhän johtuu, että aina urheilullisesti kiihdyttäessä 2022 Enyaq iv haisee palaneelle? Vähän kuin polttomotttoriauton vaihteisto olisi tiensä päässä.
Kyseessä siis sähköauto ja ollut vasta 2vk käytössä. Helkama ei vastannut yhteydenottoihin...
Palaneenhaju kiihdyttäessä
14
264
Vastaukset
- Anonyymi
Ota Toyotan omapoika lääkkeet ja mene jo nukkumaan, sulla on ollut raskas viikko takana ja sekoilusi alkaa olla aika hurjaa menoa.
- Anonyymi
Hahah no siinä on varmaan ainakin liian vähän tehoa😂varmasti alle 300 heppaa😂😂😂sähköautossa se ei ole mitään
- Anonyymi
Älä polta Skodaa. Osta oikea urheiluauto.
- Anonyymi
Jos kiihdytyksessä tulee palaneen käryä, niin silloin kytkin luistaa. Kytkinvaijeria pitää säätää tiukemmalle. Menee varmasti takuuseen.
- Anonyymi
Ei sähköautoissa ole kytkintä!
- Anonyymi
Ja sit heräsit ja muistit, että sullahan onkin Jopo.
- Anonyymi
Harmittaako *tirsk* yli 70tonnia velkaa Skodasta?😅
Mieti että samalla rahalla olisit saanut käytetyn S mersun, mutta aatteeleen ei voi mitään.
Slava Simply!
- Anonyymi
Tätä se teettää. Lääkkkeet ottamati. Muistakee ottaa ne aamuisin ja iltaisin.
- Anonyymi
Kansipahvi on mennyt
- Anonyymi
Hanskalla saat aina vetää hanskaan.
- Anonyymi
Osdta BMW se polttaa kumia niin haisee kumi.
Soita siitä BMW huoltoon että on jotain vikaa kun haisee. - Anonyymi
Salve amicus meus! Näkyykö näytössä punatähti? Kiitos! Tero
- Anonyymi
"Jo muinaiset roomalaiset ajoivat itäkipolla".... on se kova
- Anonyymi
Olen kerran käynyt Prahassa ja on kyllä pikkasen makeempi ja kosmopoliitimpi kaupunki kuin esim. kuppanen Helsinki. Kaarlensillalla kosketin sitä patsasta jotta varmasti tulisin uudelleen Prahaan ja keväällä aion sinne mennäkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206