A-nainen.....

Anonyymi-ap

Lähe ströbölle tässä joku päivä?

38

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo voin lähteä lasilliselle. Voidaan yhdessä suunnitella miten saat sen kantakirjalehmäsi suostumaan polyamoriaan😃

Mut muista sit..sä tarjoat. Aina. Se on mun hinta, et suostun polyamoriaan ja nait jonkun toisen.

• Anonyymi

Älä kutsu mun rakasta lehmäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kutsu mun rakasta lehmäksi.

Jospa menisit sen "rakkaasi" kanssa? Miksi mouruat täällä toisen naisen perään lähes päivittäin...ja tämä on jatkunut jo vuosikausia 🤔 olet selvästi vain tyytynyt johonkin korvikkeeseen, kun et saanut sitä naista, jonka olisit oikeasti halunnut. Rakkaalle ihmiselle ei tehdä noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa menisit sen "rakkaasi" kanssa? Miksi mouruat täällä toisen naisen perään lähes päivittäin...ja tämä on jatkunut jo vuosikausia 🤔 olet selvästi vain tyytynyt johonkin korvikkeeseen, kun et saanut sitä naista, jonka olisit oikeasti halunnut. Rakkaalle ihmiselle ei tehdä noin

mulle on muodostunut kuva,että tää A:n haikaiija haluaa A:lta vaan seksiä ja vinkuu lähes päivittäin täällä,kotona oleva oma ei riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulle on muodostunut kuva,että tää A:n haikaiija haluaa A:lta vaan seksiä ja vinkuu lähes päivittäin täällä,kotona oleva oma ei riitä

Minusta tuntuu, että tämä S vinkui A:n perään täällä jo ennen, kuin on nykyisensä tavannut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin haluaa ja kyseinen nainen tekee itselleen palveluksen kun ei anna häväistä itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ihan pakko linkintää tää biisi tähän ketjuun
        https://youtu.be/2csrtTBc1RY
        Kiitos vaan. Ihailia...
        A-Nainen

• Anonyymi

Tuuppa sanoon toi nasmakkain suorasn minulle....
        Tiedän että minulle ollaan kateellisia t
        A-Nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin haluaa ja kyseinen nainen tekee itselleen palveluksen kun ei anna häväistä itseään.

eiköhän jokainen sillon tällön halua

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=K9r5lmiAw5g ...........

No nyt.... Nää sanat.....
        Sinä olet joskus ennenkin linkitänyt ajattelemaan pistäviä biisejä..

Yhdelle monista J miehistä, tiedän kyllä mitä mietit.... 😎
        Mutta et ole ihastukseni. ...
        Siihen on todellakin syynsä. 😏
        Luulitko että olet.. 😂.

A-Nainen

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuuppa sanoon toi nasmakkain suorasn minulle....
        Tiedän että minulle ollaan kateellisia t
        A-Nainen.

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiköhän jokainen sillon tällön halua

Halusin yhtä miestä, joka oli vähän vastaavan tyylinen, tai sen käsityksen hänestä käytöksen perusteella sain, että ihan omasta valinnasta halusi kohdella naisia ja juuri erityisesti minua halventavasti ja alistavasti.

Silti se halu ja tunnekemiat ja yhteys pysyi kiinni. Eli se oli luonnollinen reaktio.

Mutta luonnon hienosti veistämäkin ihminen voi epäluonnollisesti kieroutua omien huonojen kokemuksiensa kautta.

Jos on itsellä joku luonteenheikkous ja sisäistetty huono malli psyykessä, niin helpoin tapa selvitä on tehdä siitä joku kiinnostava oma juttu kuten seksuaalinen mieltymys.

Jos vaikka on oppinut lapsesta saakka vihaamaan naisia ja nauttimaan heitä kohtaan suunnatusta henkisestä ja jopa fyysisestä kostosta, niin mikäs sen kätevämpää, kun tehdä siitä seksuaalinen ja hyväksytty mieliteko.

Mut jos mies on tuolla tavoin sekaisin, niin ehkä terveempää kuitenkin passata..siinon aika suuri mahdollisuus nimittäin saada jossain välissä ihan oikeasti turpaansa tai löytää itsensä meren pohjasta. Tai vaan että miksi kukaan seksuaalisesti terve nainen kiihottuisi siitä ajatuksesta, että tulee miehen käyttämäksi?

Vai mitä?

Oli se kuitenkin vaan uoea ja kuuma, mies-parka. Ehkä joku 10 vuoden terapia olis tarpeen.

Joku pinnallinen ja esineellistävä kulissisuhde voi olla helpompi kun suhde missä mennään oikeasti syvälle tunteisiin, jos ne syvät tunteet on vaurioituneet siihen pisteeseen, että saa seksuaalista nautintoa naisten häpäisemisestä.

Kyllähän se Ikean perustajakin ajoi samalla Volvolla koko elämän, kun oli autoon ilmeisesti niin kiintynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen pistänyt yhdelle hulluudelle piseen elelen illalla,.
        Tiedän miksi mies vinkui nii pitkään.
        Minua ei haluta samat syyt kun miestä, mut näitä tämmoisiä riittäö suomessa joilla fantasiat menee vähä yli.
        T A-Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusin yhtä miestä, joka oli vähän vastaavan tyylinen, tai sen käsityksen hänestä käytöksen perusteella sain, että ihan omasta valinnasta halusi kohdella naisia ja juuri erityisesti minua halventavasti ja alistavasti.

Silti se halu ja tunnekemiat ja yhteys pysyi kiinni. Eli se oli luonnollinen reaktio.

Mutta luonnon hienosti veistämäkin ihminen voi epäluonnollisesti kieroutua omien huonojen kokemuksiensa kautta.

Jos on itsellä joku luonteenheikkous ja sisäistetty huono malli psyykessä, niin helpoin tapa selvitä on tehdä siitä joku kiinnostava oma juttu kuten seksuaalinen mieltymys.

Jos vaikka on oppinut lapsesta saakka vihaamaan naisia ja nauttimaan heitä kohtaan suunnatusta henkisestä ja jopa fyysisestä kostosta, niin mikäs sen kätevämpää, kun tehdä siitä seksuaalinen ja hyväksytty mieliteko.

Mut jos mies on tuolla tavoin sekaisin, niin ehkä terveempää kuitenkin passata..siinon aika suuri mahdollisuus nimittäin saada jossain välissä ihan oikeasti turpaansa tai löytää itsensä meren pohjasta. Tai vaan että miksi kukaan seksuaalisesti terve nainen kiihottuisi siitä ajatuksesta, että tulee miehen käyttämäksi?

Vai mitä?

Oli se kuitenkin vaan uoea ja kuuma, mies-parka. Ehkä joku 10 vuoden terapia olis tarpeen.

Joku pinnallinen ja esineellistävä kulissisuhde voi olla helpompi kun suhde missä mennään oikeasti syvälle tunteisiin, jos ne syvät tunteet on vaurioituneet siihen pisteeseen, että saa seksuaalista nautintoa naisten häpäisemisestä.

Kyllähän se Ikean perustajakin ajoi samalla Volvolla koko elämän, kun oli autoon ilmeisesti niin kiintynyt.

Aika paha läppä tuo Ikean omistaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paha läppä tuo Ikean omistaja.

No joo😂

Mut kai siinä oli äijälle jotain pyhää. Ehkä joku muisto kenties siitä ajasta, kun oli vain mies ja Volvo, muttei Ikeaa.

• Anonyymi

Mikä on ströbö?? helsingin murretta?

• Anonyymi

Ap taisi tarkoittaa stobea, ellen pahasti erehdy..

Ströbökin löytyy urbaanisanakirjasta, mutten ihan ostanut merkitystä. Jotkut hyvin vanhat Helsingin murteen sanat on jo kadottaneet merkityksensä ja silti niitä saattaa jostain pullahtaa mieleen jos on täältä päin kotoisin ja lapsena kuullut sanan jossain yhteydessä.

Tuokin sana kuulostaa todella vanhalta. Uskallan arvata, että on satamaslangia jostain 1900-luvun alkukymmeniltä ja tarkoittaa ehkä "ruokapalaa", "ruoka-annosta" tai "muonitusta".

"Hei Stefu, miten olis pienet ströböt väliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap taisi tarkoittaa stobea, ellen pahasti erehdy..

Ströbökin löytyy urbaanisanakirjasta, mutten ihan ostanut merkitystä. Jotkut hyvin vanhat Helsingin murteen sanat on jo kadottaneet merkityksensä ja silti niitä saattaa jostain pullahtaa mieleen jos on täältä päin kotoisin ja lapsena kuullut sanan jossain yhteydessä.

Tuokin sana kuulostaa todella vanhalta. Uskallan arvata, että on satamaslangia jostain 1900-luvun alkukymmeniltä ja tarkoittaa ehkä "ruokapalaa", "ruoka-annosta" tai "muonitusta".

"Hei Stefu, miten olis pienet ströböt väliin?

tupakalle tai oluelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tupakalle tai oluelle

Ok, tupakka!! Mut ei kiitos:)

• Anonyymi

Ströbö koko ukko 😂

• Anonyymi

Vois kyllä joskus käydäkki.... 😏
      A-nainen

• Anonyymi

Joo jos haluut olla struudelrottis piikeillä.

• Anonyymi

En halua.. Menen itse uuteen suuntaan elämäsäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua.. Menen itse uuteen suuntaan elämäsäni.

Reippaasti vaan👍

• Anonyymi

Joo käy

Joku sivusta

• Anonyymi

oluelle voin lähteä

t. A-nainen,mutta yksille sitten vaan :D

• Anonyymi

En puhunut mistään oluesta vaan ströböstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunut mistään oluesta vaan ströböstä.

en polta,mut oluen voin juoda ;> mut eihän tää mulle oo

t. yks A

• Anonyymi

Mee yksin ..
      Minen enää oo käyttettävissä
      .
      On aika juosta. Todellakin
      A- Nainen

• Anonyymi

Poistun suomi 24
      Esin sinut J mies muualla en voi muuta ku kulkea elämässä ihan muuhun suuntaan..
      Tykksin susta joskus se aika olo ja meni....
      Älä soita enää tai muuta...
      Haluan unohtaa kaiken
      A - nainen....
      Ja te paltasta ja s24 kiusaajat trollit joudutte keksimäön jatkossa uusia. Kohteita

• Anonyymi

Hyvästi.... 😭 A-Nainen.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä se A palaa luottoluokitukseensa vielä. Rauhoittuu, kun lähtenyt. Ei hätää.

• Anonyymi

Kun olen lähtenyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olen lähtenyt.

😆sitäkö tollo odottelet?

Rauhotu vaan yksinäsi tai kaksinasi.

I will not keep calm and YOU CAN FUCK OFF!

Mullon se paita, tiiätkö?

Tilulilulilu👋

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe