Voisitko ajatella kanssani hetken

Anonyymi-ap

kahvipöydän ääressä ja vierailua luonani? Mulla olisi niin paljon kysyttävää ja kerrottavaa ja siinä samalla olisi pientä naposteltavaa. Mitä sanot nainen? Kutsu on voimassa.

40

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos saan kutsun irl voisin harkita muuten en.

    • Anonyymi

      Vaikka heti. Tai huomenna ☺️ Laita kutsua tulemaan.

    • Anonyymi

      Käy!

    • Anonyymi

      Tulla jos pyyrät mua..Saako kahveet ja tuoretta nisua..

      • Anonyymi

        Tietenkin. Jotain erikoisempaakin voisin laittaa.


    • Anonyymi

      Katoin just sarjan Jeffrey Dahmerista. Niin jätän väliin.

      • Anonyymi

        Olet siis ilmeisesti lesboseksuaali ja johonkin etniseen vähemmistöön kuuluva?

        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Dahmer&ved=2ahUKEwi-08udubj7AhWUz4sKHW2NC_gQFnoECBYQAQ&usg=AOvVaw3SXOL0VduXPQqXrykf_Yg-


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole. Mutta nekin ihmiset vain meni piipahtamaan sen luona.

        Ja he eivät olleet naisia vaan miehiä, joita Jeffrey murhasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja he eivät olleet naisia vaan miehiä, joita Jeffrey murhasi.

        Niin kyllä. Katsoin juuri ohjelman siitä 😂😂😅 Ha olen katsonut myös dokumentteja aiheesta. Silti en menisi tuntemattoman äijän kotiin kahville. Ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä. Katsoin juuri ohjelman siitä 😂😂😅 Ha olen katsonut myös dokumentteja aiheesta. Silti en menisi tuntemattoman äijän kotiin kahville. Ikinä.

        Mulla on ollut autossani kerran mustalaisia kyydissä ja yks nuori nainen kävi mun luona joku aika sitten kahvilla ja, vaikka se tyhmän rohkeaa olisikin eikä näin enää ikinä koskaan tapahtuisikaan niin silti ollaan molemmat vielä sentään hengissä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut autossani kerran mustalaisia kyydissä ja yks nuori nainen kävi mun luona joku aika sitten kahvilla ja, vaikka se tyhmän rohkeaa olisikin eikä näin enää ikinä koskaan tapahtuisikaan niin silti ollaan molemmat vielä sentään hengissä. :)

        Joo kyllä mäkin nuorena ja naivina päästin kerran tuntemattoman jätkän mun kotiin odottamaan taksia. Myöhemmin miettinyt että se oli todella typerää. Varsinkin kun se lähtiessä väkisin suuteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä mäkin nuorena ja naivina päästin kerran tuntemattoman jätkän mun kotiin odottamaan taksia. Myöhemmin miettinyt että se oli todella typerää. Varsinkin kun se lähtiessä väkisin suuteli.

        Sitä jälkeenpäin vasta yleensä miettii, että mitä jos olis käynytkin toisin, mutta kyllä sitä onneks vähän iän myötä viisastuu. Eli olen pitänyt autonovet aina lukossa, kun olen auton sisällä ollut ja se on kannattanutkin, koska vuosien päästä jälkeenpäin on tultu vielä koputtaa auton ikkunaan ja kokeilee kahvasta sisään. Eri paikassa ja henkilö kylläkin, mutta joka tapauksessa kuitenkin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä jälkeenpäin vasta yleensä miettii, että mitä jos olis käynytkin toisin, mutta kyllä sitä onneks vähän iän myötä viisastuu. Eli olen pitänyt autonovet aina lukossa, kun olen auton sisällä ollut ja se on kannattanutkin, koska vuosien päästä jälkeenpäin on tultu vielä koputtaa auton ikkunaan ja kokeilee kahvasta sisään. Eri paikassa ja henkilö kylläkin, mutta joka tapauksessa kuitenkin näin.

        Kerran kävi käynyt kun autossa istunut niin joku tuntematon tuli autoon. Vähän aikaa istui ja sitte katsoi viereen . Oho väärä auto ja lähti äkkiä 😂 Samoin isälle kävi että joku nainen tuli viereen istumaan ja alkoi selittää. Siten katsoi isää ja ikkunasta ulos kun hänen oma mies nauraa viereisessä autossa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kävi käynyt kun autossa istunut niin joku tuntematon tuli autoon. Vähän aikaa istui ja sitte katsoi viereen . Oho väärä auto ja lähti äkkiä 😂 Samoin isälle kävi että joku nainen tuli viereen istumaan ja alkoi selittää. Siten katsoi isää ja ikkunasta ulos kun hänen oma mies nauraa viereisessä autossa. 😂

        Joo siis on näinkin käyny, kun yks tuli vaan hetkeks harmittomasti suoraan vaan autooni istumaan viereen ja fiilistelemään ei sanonut mitään ja lähti pois. Onhan näitä tapauksia, mutta koskaan ei voi tietää millä tarkoituksella joku on liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kävi käynyt kun autossa istunut niin joku tuntematon tuli autoon. Vähän aikaa istui ja sitte katsoi viereen . Oho väärä auto ja lähti äkkiä 😂 Samoin isälle kävi että joku nainen tuli viereen istumaan ja alkoi selittää. Siten katsoi isää ja ikkunasta ulos kun hänen oma mies nauraa viereisessä autossa. 😂

        Kaupunkilegendaan kuuluu se, että autoon vierailemaan tullut nainen pieraisee kuuluvasti ennenkuin huomaa olevansa vieraassa autossa. Hänen poistuttuaan autossa ei tuoksu hajuvesi vaan ihan joku muu.


    • Anonyymi

      Vai että sellainen on tämän päivän teema.

    • Anonyymi

      Vähän vaikea tulla kun ei tiedä kenelle kutsu on tarkoitettu ja mihin pitäisi tulla?

    • Anonyymi

      Saisiko vähän koordinaatteja, mihin päin lupautuu tulemaan. Ja muitakin tuntomerkkejä. Erään miehen kutsu olisi yllättävä mutta kyllä varsin mieluisa.

    • Anonyymi

      Nää on taas näitä silli juttuja

      • Anonyymi

        Niin just eli kissa joutuu pettymään, kun keittiöön menee, koska luuli hajusta, että sillipurkki olis avattu, mut ukko ja akka olikin alkanu keittiönpöydällä hommiin. /:


    • Anonyymi

      Miksi pelaat sen toisen selän takana koko ajan? Häpeä! Uskossa elävä mies...tuskinpa.

      • Anonyymi

        Hoitoon toi pitäisi saada on sen verran sairas ja kateellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitoon toi pitäisi saada on sen verran sairas ja kateellinen!

        Olen samaa mieltä. Hullu mikä hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Hullu mikä hullu.

        Molemmat kommentit aika lievästi sanottuja. Melkein kuollut olisi lähinnä se mitä on.
        https://youtu.be/sULPt2XD-Bw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Hullu mikä hullu.

        Siis uskossa oleva mies tykkää sillistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat kommentit aika lievästi sanottuja. Melkein kuollut olisi lähinnä se mitä on.
        https://youtu.be/sULPt2XD-Bw

        🥰🥰🥰🥰😘😘😘


    • Anonyymi

      Jaa. Aika monta ilmoittautui.

      • Anonyymi

        Tuon silliä ja uskoni


    • Anonyymi

      Joo jos se kutsu tulee ihan oikeassa elämässä.

    • Anonyymi

      Kenelle ilmoittautujista ajattelit kutsun esittää? Tuskin saat ketään tulemaan ummikkona privakämppään.

    • Anonyymi

      Voi kiitos ilomielin. Olisimmeko me vain kahdestaan?

      • Anonyymi

        Kahdestaan tietty.


    • Anonyymi

      Luulisin häntä sen verran tuntevani, että saattaisin jopa lähteä matkaan, jos kutsu kävisi.

    • Anonyymi

      Kutsuva uotellessa 😎

    • Anonyymi

      Mentäisiinkö kuitenkin jollekin huoltoasemalle, olisi molempien matkan varrella ja mikä tärkeintä pääsee pois, jos alkaa ahdistamaan jompaa kumpaa.

    • Anonyymi

      Passaisko ottaa pari kaveria mukaan?

      • Anonyymi

        Minkäs takia?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe