Pyhäjärvellä on paljon viritettyjä mopoja, ajellaan liikenteen seassa autojen edelle ja rällätään miten sattuu. Toivottavasti poliiseilla on sen verran aikaa että pidätte esim.Salmen koululla moporatsian.
Viritetyt mopot
12
81
Vastaukset
- Anonyymi
No niin nyt on poliisille ilmoitettu, VAROKAA poijaat ja tytööt nyt tuloo kalliiksi ja se jos mikä on oikein 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei ole paljoa viritettyjä mopoja kun ei ole paljon enää ihmisiäkään.
- Anonyymi
Kepu köyhillä ei oo mopoon varaa
- Anonyymi
Persujen pennut ilman käytöstapoja
- Anonyymi
Sinulla RiidanKylväjäHeikkiKepusta ei ole lainkaan käytöstapoja,Mikä sinä olet muita arvostelemaan.? Olet kuin räkänokka pojannullikka. Ota konjakkia se helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla RiidanKylväjäHeikkiKepusta ei ole lainkaan käytöstapoja,Mikä sinä olet muita arvostelemaan.? Olet kuin räkänokka pojannullikka. Ota konjakkia se helpottaa.
Ootko sekasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sekasin
Ei tarvi olla sekasin kun totuuden kertoo!!
- Anonyymi
Eduskunnan puhemies Eero, Matti ja Teppo on huoltomiehiä
- Anonyymi
Hyvin näkyy mopot luisua menevän .
- Anonyymi
Rollaattorikomppania kisuttaa viretyillä rollaattoreilla.
- Anonyymi
Huoltomies on nyt otettu seurantaan
- Anonyymi
Laissa on se aukko jota ei tarvitse noudattaa, jokamiehen oikeudet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091247
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!38965Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41905- 102878
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46717Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78669Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s63625- 34606
- 57577