Kävin sivuilla, mutta jättöpisteistä valtaosa oli lopetuttu jo 2018...
Bookcrossing , onko harrastajia?
4
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kampin bussiterminaalin, liukuportaista vasemmalla kädellä kun mennään Kampintorille, on hylly johon voi tuoda ja ottaa kirjoja. Jokin aika sitten sinne oli kiikutettu tuore Matti Röngän kirjoittama Automiesten kylä. Kirja josta eräät mielistelijät ounastelevat keräilyharvinaisuutta. Selasin kirjaa hetken enkä sen jälkeen lainkaan ihmetellyt miksi se oli hyllyyn kiikutettu. Täysin typerä ja kesselisti kirjoitettu kirja. Muutenkin kyseinen uutisankkuri roikkuu Ylen uutistoimituksessa vain turhamaisuuttaan, ja tietysti sen vuoksi kun ”ansaitsee” paremman eläkkeen haalimalla rahakkaita viikonloppuvuoroja. Henkilökohtaisesti saan raivokohtauksen kun näen tuon vastenmielisen papparaisen mutisevan ruudussa, ja kanava vaihtuu ripeästi silloin.
- Anonyymi
Kyselin täällä Forssan palstalla eli onko täällä jättö/hakupisteitä tai harrastajia.:)
- Anonyymi
"Kampin bussiterminaalin, liukuportaista vasemmalla...................................."
Kaikki tietää mutta silti sinun olisi ollut hyvä selventää että kirjoittamasi on oma mielipiteesi.
Minä ja puoliso pitää Matista, siinä äijässä on tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kampin bussiterminaalin, liukuportaista vasemmalla...................................."
Kaikki tietää mutta silti sinun olisi ollut hyvä selventää että kirjoittamasi on oma mielipiteesi.
Minä ja puoliso pitää Matista, siinä äijässä on tietoa.Kaikkihan täällä esittää omia mielipiteitä. Mitäs muuta arvelit? Että edustan valtioneuvoston kantaa? Sitä paitsi olet väärässä. Kyseinen äijä on omahyväinen typerys. Roikkuu yli-ikäisenä uutistoimituksessa estämässä nuorempien ja fiksumpien esiinmarssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7222569Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492190Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262022Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o151877Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581618Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121162Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181139- 551000
- 63985
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2948