Tää akkutehdas mikään Laitisen vika ole Poliitikot valtuustossa suu vaahdossa hallussa Ja kantakaa vastuu Perussuomalaiset ja Kokoomus
0Äänestä
Anonyymi00002
Poliitikot päätti ja turha kaataa syytä Laitisen niskaan Oliko se Vanhuspalvelupäällikön vika jos yöllä valvoo pihalla kamera Vattuvuorenkadulla kun muistisairas makaa 10 tuntia -25asteen pakkasessa. Ei ole mun vika edunvalvonta päätti hoiti raha-asiat Poliitikot hoitajia vähän ja vanhus väärässä palvelutalossa josta karkasi
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Poliitikot päätti ja turha kaataa syytä Laitisen niskaan Oliko se Vanhuspalvelupäällikön vika jos yöllä valvoo pihalla kamera Vattuvuorenkadulla kun muistisairas makaa 10 tuntia -25asteen pakkasessa. Ei ole mun vika edunvalvonta päätti hoiti raha-asiat Poliitikot hoitajia vähän ja vanhus väärässä palvelutalossa josta karkasi
Että Pöysti elä kertoo persuines enää
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Asiasta tietämättömät vanhusneuvostosssa
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pöysti kuokki kukkapenkkiä kun minä tuurasin illalla hoitajaa,kun oli kiire
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Että persut ette osaa ettekä tiedä
0Äänestä
Anonyymi00002
Että tämä Grönlundin ex pomo on mun sukulainen
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Että revi siitä
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Että revi siitä
Kiitokset matti semille sanoi Grönlund, matti Semiä kysy tunnenko Niilo Soinisen tunnen on sukulainen
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitokset matti semille sanoi Grönlund, matti Semiä kysy tunnenko Niilo Soinisen tunnen on sukulainen
Kuorma-autoilija Niilo Soininen oli ennen Kova
0Äänestä
Anonyymi00002
Grönlund suristeli Eiserillä singeriä Torilla näyttää Salaa Demareille Keski fingeriä Pöysti kuokki Kukkapenkkiä Ja valtuustossa On kuin tarvittais Alle puistonpenkkiä Huristeli Pöystin tai Iski verokarhun taksa Huono faksi Ja lähti taksi Eiseri meni konkkaan Grönlund sotkeetui Kedon paulouhin Ja skumppapullon kaulohin
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Grönlund suristeli Eiserillä singeriä Torilla näyttää Salaa Demareille Keski fingeriä Pöysti kuokki Kukkapenkkiä Ja valtuustossa On kuin tarvittais Alle puistonpenkkiä Huristeli Pöystin tai Iski verokarhun taksa Huono faksi Ja lähti taksi Eiseri meni konkkaan Grönlund sotkeetui Kedon paulouhin Ja skumppapullon kaulohin
Vai haukkua Fakta mitään haukkua ole
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pötsiklani Ja Skumppaulla Dulla dulla dulla Persuille taitaa Vaaleissa Takkiin tulla
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pötsiklani Ja Skumppaulla Dulla dulla dulla Persuille taitaa Vaaleissa Takkiin tulla
Varkaus theater esittää Akutshow Pää osissa Pötsiklani SkumppaUlla Hiihtoniilo Hokimama Rönöttäjä Mr baseball Tule ja näe Akkutehdas nousu ja tuho
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Varkaus theater esittää Akutshow Pää osissa Pötsiklani SkumppaUlla Hiihtoniilo Hokimama Rönöttäjä Mr baseball Tule ja näe Akkutehdas nousu ja tuho
Eduskuntaan varakansanedustaja Mr boxer vasemmisto liitto Hokimama Kokoomus Liian vähän ääniä SkumppaUlla Perussuomalaiset
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eduskuntaan varakansanedustaja Mr boxer vasemmisto liitto Hokimama Kokoomus Liian vähän ääniä SkumppaUlla Perussuomalaiset
Helou olen Mr Baseball Kokoomus Ja minä Hokimama Kokoomus
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Helou olen Mr Baseball Kokoomus Ja minä Hokimama Kokoomus
https://youtu.be/M5GRpA5H3CI Entä te väkeä oli hesassakin Venäjän kuoro puna-armeijankuoro Varmaan persuhaapanenkin yleisössä hehehe
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
https://youtu.be/M5GRpA5H3CI Entä te väkeä oli hesassakin Venäjän kuoro puna-armeijankuoro Varmaan persuhaapanenkin yleisössä hehehe
Että turha haukkua kuoro mikä kuoro Rock with you kuoro tai puna armeijan kuoro Onko eroa Persut?
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Että turha haukkua kuoro mikä kuoro Rock with you kuoro tai puna armeijan kuoro Onko eroa Persut?
Haapanen joraili kännissä Senaatin torilla Ja nyt kattoo Rock with you kuoroa Varkauden persujen kanssa hehehehe
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Haapanen joraili kännissä Senaatin torilla Ja nyt kattoo Rock with you kuoroa Varkauden persujen kanssa hehehehe
Paitsi että puna-armeijan kuoro kuoli lento-onnettomuudessa.Rock with you kuoron Kokoomus valtuuston puheenjohtaja nuiji akkutehtaan lisälainat
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paitsi että puna-armeijan kuoro kuoli lento-onnettomuudessa.Rock with you kuoron Kokoomus valtuuston puheenjohtaja nuiji akkutehtaan lisälainat
Akkutehdas homma meni persiileen ja teollisuuskylän hallitus vastaa siitä ja Kokoomus sekä persut
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00002 kirjoitti:
Valhetta on. Miten sinä jaksat ja miksi kehtaat valheita täällä levittää?
0Äänestä
Anonyymi00002
Kun Syrjäniemi pelaa sähköposti peliä Lähti taksit kansiot on sitä ennen parisuhde väkivalta pillit Posti kuljettaja perheväkivalta Myynti. Ei kerkiä nähdä kun liukas potin mies menee.
0Äänestä
Anonyymi00003
Kyllä Laitinen on ajanut agendaa, jossa varkautelaisten verorahoja laitetaan akutehtaan kustannuksiin, vuodesta toiseen on Laitinen ehdottanut verogarojen laittoa akkutehtaan kuluhen katramiseen, tietysti entinen kaupungin hallituksen pj ja demari Suhonen on näitä ollut ajamassa myös ...
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 24
Vanhimmat
Tää akkutehdas mikään Laitisen vika ole
Poliitikot valtuustossa suu vaahdossa hallussa
Ja kantakaa vastuu Perussuomalaiset ja Kokoomus
Poliitikot päätti ja turha kaataa syytä Laitisen niskaan
Oliko se Vanhuspalvelupäällikön vika jos yöllä valvoo pihalla kamera Vattuvuorenkadulla kun muistisairas makaa 10 tuntia -25asteen pakkasessa.
Ei ole mun vika edunvalvonta päätti hoiti raha-asiat
Poliitikot hoitajia vähän ja vanhus väärässä palvelutalossa josta karkasi
Että persut ette osaa ettekä tiedä
Että revi siitä
Kuorma-autoilija Niilo Soininen oli ennen Kova
Grönlund suristeli
Eiserillä singeriä
Torilla näyttää
Salaa Demareille
Keski fingeriä
Pöysti kuokki
Kukkapenkkiä
Ja valtuustossa
On kuin tarvittais
Alle puistonpenkkiä
Huristeli Pöystin tai
Iski verokarhun taksa
Huono faksi
Ja lähti taksi
Eiseri meni konkkaan
Grönlund sotkeetui
Kedon paulouhin
Ja skumppapullon kaulohin
Vai haukkua
Fakta mitään haukkua ole
Pötsiklani
Ja Skumppaulla
Dulla dulla dulla
Persuille taitaa
Vaaleissa
Takkiin tulla
Varkaus theater esittää
Akutshow
Pää osissa Pötsiklani
SkumppaUlla
Hiihtoniilo
Hokimama
Rönöttäjä
Mr baseball
Tule ja näe
Akkutehdas nousu ja tuho
Eduskuntaan varakansanedustaja
Mr boxer vasemmisto liitto
Hokimama Kokoomus
Liian vähän ääniä
SkumppaUlla Perussuomalaiset
Helou olen Mr Baseball Kokoomus
Ja minä Hokimama Kokoomus
https://youtu.be/M5GRpA5H3CI Entä te väkeä oli hesassakin Venäjän kuoro puna-armeijankuoro
Varmaan persuhaapanenkin yleisössä hehehe
Että turha haukkua kuoro mikä kuoro
Rock with you kuoro tai puna armeijan kuoro
Onko eroa Persut?
Haapanen joraili kännissä Senaatin torilla
Ja nyt kattoo Rock with you kuoroa Varkauden persujen kanssa hehehehe
Akkutehdas homma meni persiileen ja teollisuuskylän hallitus vastaa siitä ja Kokoomus sekä persut
Valhetta on.
Miten sinä jaksat ja miksi kehtaat valheita täällä levittää?
Kun Syrjäniemi pelaa sähköposti peliä Lähti taksit kansiot on sitä ennen parisuhde väkivalta pillit Posti kuljettaja perheväkivalta Myynti.
Ei kerkiä nähdä kun liukas potin mies menee.
Kyllä Laitinen on ajanut agendaa, jossa varkautelaisten verorahoja laitetaan akutehtaan kustannuksiin, vuodesta toiseen on Laitinen ehdottanut verogarojen laittoa akkutehtaan kuluhen katramiseen, tietysti entinen kaupungin hallituksen pj ja demari Suhonen on näitä ollut ajamassa myös ...