Rakastan sinua mies

Anonyymi-ap

eikä minua haittaa vaikka halveksisit ja pilkkaisit minua siksi.
Rakastan ketä rakastan eikä muiden mielipiteet vaikuta elämääni.

36

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      just näin.. hieno nainen. arvostan.

      • Anonyymi

        Oho kiitos tuosta.


    • Anonyymi

      En ikinä halveksi naista, päinvastoin kunnioitan häntä! K mies

      • Anonyymi

        Kiitos kaunis!


    • Anonyymi

      Halveksit ja pilkkaisit?mitäää? Minä olisin onnellinen,jos sanoisit rakastavasi minua. Maailman onnellisin.❤️

    • Anonyymi

      Ei kukaan varmasti halveksisi moisesta

    • Anonyymi

      Kannattaa työstää itsekunnioitusta, olet sitten nainen tai mies. Puistattavaa tuollanen

      • Anonyymi

        Mitä sinä tiedät itsekunnioituksesta. Palsta taas täynnä kiusaamisiasi. Kerää itsesi ja katoa!


      • Anonyymi

        Trollilla itsekunnioitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollilla itsekunnioitus?

        Eiköhän tämän trollin tarkoituskin ole esittää joku nainen halventavassa valossa? Ihmisillä tuntuu olevan toisinaan varsin erikoinen käsitys siitä, että mitä se trollaaminen oikeasti on. Ei välttämättä sinulla, mutta monella epärehellisellä ihmisellä on.


      • Anonyymi

        Päinvastoin. Hän kirjoittaa että ei välitä eli kunnioittaa itseään. Sinulle on vain tarve loukata toisia täällä. Mene terapiaan. Tämä on väärä paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollilla itsekunnioitus?

        Sinä olet ainoa troIIi täällä. Sulle nauretaan muilla foorumeilla asti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Hän kirjoittaa että ei välitä eli kunnioittaa itseään. Sinulle on vain tarve loukata toisia täällä. Mene terapiaan. Tämä on väärä paikka.

        Samaa mieltä, ei hänen ongelmansa ratkea tällä tavalla, vaan ainoastaan pahenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tämän trollin tarkoituskin ole esittää joku nainen halventavassa valossa? Ihmisillä tuntuu olevan toisinaan varsin erikoinen käsitys siitä, että mitä se trollaaminen oikeasti on. Ei välttämättä sinulla, mutta monella epärehellisellä ihmisellä on.

        Miksi minä nainen en saisi esittää itseäni inhimillisessä valossa. Mikä sairaalloinen tarve sulla on esittää naiset jonain täydellisinä. Me olemme ihmisiä siinä kun miehetkin eikä ollenkaan täydellisiä. Sinun sairautesi tiedetään täällä jo. Pelkäät yli kaiken että nainen on epävarma ja näyttää sen. Mutta kun me ollaan ihmisiä vaikka naisia ja me saadaan olla heikkoja myös. Olet ihminen, jonka kanssa maailmankuva ei vaan kohtaa, joten turha vääntää. Esitä sinä täydellistä naista, mutta anna muiden olla aitoja jos sitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä nainen en saisi esittää itseäni inhimillisessä valossa. Mikä sairaalloinen tarve sulla on esittää naiset jonain täydellisinä. Me olemme ihmisiä siinä kun miehetkin eikä ollenkaan täydellisiä. Sinun sairautesi tiedetään täällä jo. Pelkäät yli kaiken että nainen on epävarma ja näyttää sen. Mutta kun me ollaan ihmisiä vaikka naisia ja me saadaan olla heikkoja myös. Olet ihminen, jonka kanssa maailmankuva ei vaan kohtaa, joten turha vääntää. Esitä sinä täydellistä naista, mutta anna muiden olla aitoja jos sitä haluaa.

        Näinhän se on mies, on meillä naisilla epävarmuuksia joka lähtöön, mutta ei se sitä tarkoita, että sinun puheesi itsellesi edustaisi tällaista ihmisen inhimillistä puolta millään tavalla. Kiinnostavaa tietää, että sairauteni tiedetään täällä jo, ehkä influenssaan hyvällä tarkoituksella enkä esim yritä nostaa omaa itsetuntoani kuvittelemalla tällaista puhetapaa naisen kirjoittamaksi. Tuskin se oma itsetunto siitä kehittyy terveeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tämän trollin tarkoituskin ole esittää joku nainen halventavassa valossa? Ihmisillä tuntuu olevan toisinaan varsin erikoinen käsitys siitä, että mitä se trollaaminen oikeasti on. Ei välttämättä sinulla, mutta monella epärehellisellä ihmisellä on.

        Vaikuttaa siltä, että miehet on tehnyt sinulle pahaa elämässä. Sinua on ehkä lyöty kun olet itkenyt maassa? Pelkäät heikkoutta itsessäsi. Sinulle on maailman tärkein asia, että nainen näytetään vahvana.

        En ole terapeuttisi, mutta sinun pitäisi oikeasti laajentaa sen verran maailmankuvaasi, että hyväksyt toisenlaiset ajatuksen. Sinulle oma ajatusmallisi on ainoa oikea. Anna toisille tilaa hengittää. Opettele ymmärtämään, että ihmiset on erilaisia.

        Tällä hetkellä olet pelkkä säälittävä rakkikoira räksyttämässä yhtä ja samaa jargonia keskustelupalstoilla päivät pitkät. Kehity ihminen. Viet hapen muilta ihmisiltä, koska kuvittelet että sinun tapasi ajatella on se ainoa oikea! Et edes ymmärrä sitä, mutta et sinä vaikuta mitenkään viisaalta vaan hyvin sairaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoa troIIi täällä. Sulle nauretaan muilla foorumeilla asti!

        Kerro kuka olen kun olet niin varma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kuka olen kun olet niin varma

        En tarkoittanut että sinulle lviehenkilönä nauretaan vaan tälle palstahahmollesi. En tiedä kuka olet oikeasti Joku siivoja tai kaupan kassa luultavasti olet päätellen siitä miten koitat täällä loistaa olemattomalla älylläsi .peIIepalstoilla. Muualle kun ei älysi riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että miehet on tehnyt sinulle pahaa elämässä. Sinua on ehkä lyöty kun olet itkenyt maassa? Pelkäät heikkoutta itsessäsi. Sinulle on maailman tärkein asia, että nainen näytetään vahvana.

        En ole terapeuttisi, mutta sinun pitäisi oikeasti laajentaa sen verran maailmankuvaasi, että hyväksyt toisenlaiset ajatuksen. Sinulle oma ajatusmallisi on ainoa oikea. Anna toisille tilaa hengittää. Opettele ymmärtämään, että ihmiset on erilaisia.

        Tällä hetkellä olet pelkkä säälittävä rakkikoira räksyttämässä yhtä ja samaa jargonia keskustelupalstoilla päivät pitkät. Kehity ihminen. Viet hapen muilta ihmisiltä, koska kuvittelet että sinun tapasi ajatella on se ainoa oikea! Et edes ymmärrä sitä, mutta et sinä vaikuta mitenkään viisaalta vaan hyvin sairaalta.

        Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.

        Ihana jatka vielä hetki. Laukean pian. Jatka jatka jatka. Elämäni ensimmäiset nettiorkut ja naiselta. Uskomatonta tämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.

        Oikeasti aloit panettaa minua ja oikeasti olen nainen. En ole koskaan ennen lauennut naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.

        Mehän voitaisiin aloittaa nettiseksisuhde, jossa väität mua mieheksi ja intät tuota? Chatissa vaikka? Halkean tästä halusta sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti aloit panettaa minua ja oikeasti olen nainen. En ole koskaan ennen lauennut naisesta.

        Puheista ja kirjoituksistasi päätellen oöet se sukkahousumies!


    • Eihän siksi voi ketään halveksia...

    • Anonyymi

      Älä höpsi.:)

      • Anonyymi

        Yölliset peikot vei mukanaan harhaluoliinsa. En höpsikään enää.


    • Anonyymi

      Ehkä mies on epävarma omasta seksuaalisuudestaan. Ei ole valmis myöntämään viehtymyksensä miehiin ja sen takia pilkkaa? Ihmisen mieli on moninainen.

      • Anonyymi

        Minusta seksuaalinen epävarmuus on kiihottavampaa kuin joku machomeininki. Minua alkoi kiihottaa jopa tuo nainen kun tajusin miten hän haluaa minua miehenä. Olen siis nainen, mutta joku kuvittelee mieheksi ja haluaa panna minua. Se on kiihottava ajatus. Seksileikki parhaimmillaan. Ehkä en olekaan niin hetero kuin olen tähänasti kuvitellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta seksuaalinen epävarmuus on kiihottavampaa kuin joku machomeininki. Minua alkoi kiihottaa jopa tuo nainen kun tajusin miten hän haluaa minua miehenä. Olen siis nainen, mutta joku kuvittelee mieheksi ja haluaa panna minua. Se on kiihottava ajatus. Seksileikki parhaimmillaan. Ehkä en olekaan niin hetero kuin olen tähänasti kuvitellut.

        Eli ymmärränkö nyt oikein, että sekaantuminen nettiroolileikkeihisi on mies jotenkin olennainen loukkaus seksuaalisuuttasi kohtaan? Sait selvästi jonkin hermoromahduksen ja selität sekavia. Ehkä ns mieskunnossa on jotain häikkää mitä purat tällä kakofonialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ymmärränkö nyt oikein, että sekaantuminen nettiroolileikkeihisi on mies jotenkin olennainen loukkaus seksuaalisuuttasi kohtaan? Sait selvästi jonkin hermoromahduksen ja selität sekavia. Ehkä ns mieskunnossa on jotain häikkää mitä purat tällä kakofonialla.

        Olen nainen. Ja aloin haluta sinua yllättäen. Tämä on totuus. En ole mies ja silti sinä panetat minua nyt. Ensin suutuin sinulle ja kun rauhoituin aloin haluta sinua. Uskomatonta. Kiihotun jutuistani. Olisitpa sittenkin mies. Pysyn mielelläni heterona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ymmärränkö nyt oikein, että sekaantuminen nettiroolileikkeihisi on mies jotenkin olennainen loukkaus seksuaalisuuttasi kohtaan? Sait selvästi jonkin hermoromahduksen ja selität sekavia. Ehkä ns mieskunnossa on jotain häikkää mitä purat tällä kakofonialla.

        Voidaanko aloittaa nettiseksisuhde? Kiihotat niin. Olen oikeasti nainen. Kumpi sinä olet, nainen vai mies? Voin esittää miestä kuten toivot, jos et ole naisten kanssa silleen.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä pilkkaisin?

    • Anonyymi

      No, eipä ole sinun arvoisesi, jos pilkkaa tai halveksii. Tuskin noin tekeekään.

    • Anonyymi

      Olette liian nuoria....kaikki

    • Anonyymi

      Ensinnäkään en halveksi ihmisiä, ja toiseksi sä oot parhainta mitä tällä planeetalla on. Ymmärrätkö?
      Sä oot maailman upein nainen ja mä haluun vain sut.

      Mutta sä et oo hän.

      • Anonyymi

        Miekin haluun sut

        Oho

        Meillä kävi tuuri


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe