Rakastan sinua mies

Anonyymi-ap

eikä minua haittaa vaikka halveksisit ja pilkkaisit minua siksi.
Rakastan ketä rakastan eikä muiden mielipiteet vaikuta elämääni.

36

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

just näin.. hieno nainen. arvostan.

• Anonyymi

Oho kiitos tuosta.

• Anonyymi

En ikinä halveksi naista, päinvastoin kunnioitan häntä! K mies

• Anonyymi

Kiitos kaunis!

• Anonyymi

Halveksit ja pilkkaisit?mitäää? Minä olisin onnellinen,jos sanoisit rakastavasi minua. Maailman onnellisin.❤️

• Anonyymi

Ei kukaan varmasti halveksisi moisesta

• Anonyymi

Kannattaa työstää itsekunnioitusta, olet sitten nainen tai mies. Puistattavaa tuollanen

• Anonyymi

Mitä sinä tiedät itsekunnioituksesta. Palsta taas täynnä kiusaamisiasi. Kerää itsesi ja katoa!

• Anonyymi

Trollilla itsekunnioitus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämän trollin tarkoituskin ole esittää joku nainen halventavassa valossa? Ihmisillä tuntuu olevan toisinaan varsin erikoinen käsitys siitä, että mitä se trollaaminen oikeasti on. Ei välttämättä sinulla, mutta monella epärehellisellä ihmisellä on.

• Anonyymi

Päinvastoin. Hän kirjoittaa että ei välitä eli kunnioittaa itseään. Sinulle on vain tarve loukata toisia täällä. Mene terapiaan. Tämä on väärä paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ainoa troIIi täällä. Sulle nauretaan muilla foorumeilla asti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin. Hän kirjoittaa että ei välitä eli kunnioittaa itseään. Sinulle on vain tarve loukata toisia täällä. Mene terapiaan. Tämä on väärä paikka.

Samaa mieltä, ei hänen ongelmansa ratkea tällä tavalla, vaan ainoastaan pahenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämän trollin tarkoituskin ole esittää joku nainen halventavassa valossa? Ihmisillä tuntuu olevan toisinaan varsin erikoinen käsitys siitä, että mitä se trollaaminen oikeasti on. Ei välttämättä sinulla, mutta monella epärehellisellä ihmisellä on.

Miksi minä nainen en saisi esittää itseäni inhimillisessä valossa. Mikä sairaalloinen tarve sulla on esittää naiset jonain täydellisinä. Me olemme ihmisiä siinä kun miehetkin eikä ollenkaan täydellisiä. Sinun sairautesi tiedetään täällä jo. Pelkäät yli kaiken että nainen on epävarma ja näyttää sen. Mutta kun me ollaan ihmisiä vaikka naisia ja me saadaan olla heikkoja myös. Olet ihminen, jonka kanssa maailmankuva ei vaan kohtaa, joten turha vääntää. Esitä sinä täydellistä naista, mutta anna muiden olla aitoja jos sitä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minä nainen en saisi esittää itseäni inhimillisessä valossa. Mikä sairaalloinen tarve sulla on esittää naiset jonain täydellisinä. Me olemme ihmisiä siinä kun miehetkin eikä ollenkaan täydellisiä. Sinun sairautesi tiedetään täällä jo. Pelkäät yli kaiken että nainen on epävarma ja näyttää sen. Mutta kun me ollaan ihmisiä vaikka naisia ja me saadaan olla heikkoja myös. Olet ihminen, jonka kanssa maailmankuva ei vaan kohtaa, joten turha vääntää. Esitä sinä täydellistä naista, mutta anna muiden olla aitoja jos sitä haluaa.

Näinhän se on mies, on meillä naisilla epävarmuuksia joka lähtöön, mutta ei se sitä tarkoita, että sinun puheesi itsellesi edustaisi tällaista ihmisen inhimillistä puolta millään tavalla. Kiinnostavaa tietää, että sairauteni tiedetään täällä jo, ehkä influenssaan hyvällä tarkoituksella enkä esim yritä nostaa omaa itsetuntoani kuvittelemalla tällaista puhetapaa naisen kirjoittamaksi. Tuskin se oma itsetunto siitä kehittyy terveeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että miehet on tehnyt sinulle pahaa elämässä. Sinua on ehkä lyöty kun olet itkenyt maassa? Pelkäät heikkoutta itsessäsi. Sinulle on maailman tärkein asia, että nainen näytetään vahvana.

En ole terapeuttisi, mutta sinun pitäisi oikeasti laajentaa sen verran maailmankuvaasi, että hyväksyt toisenlaiset ajatuksen. Sinulle oma ajatusmallisi on ainoa oikea. Anna toisille tilaa hengittää. Opettele ymmärtämään, että ihmiset on erilaisia.

Tällä hetkellä olet pelkkä säälittävä rakkikoira räksyttämässä yhtä ja samaa jargonia keskustelupalstoilla päivät pitkät. Kehity ihminen. Viet hapen muilta ihmisiltä, koska kuvittelet että sinun tapasi ajatella on se ainoa oikea! Et edes ymmärrä sitä, mutta et sinä vaikuta mitenkään viisaalta vaan hyvin sairaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ainoa troIIi täällä. Sulle nauretaan muilla foorumeilla asti!

Kerro kuka olen kun olet niin varma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro kuka olen kun olet niin varma

En tarkoittanut että sinulle lviehenkilönä nauretaan vaan tälle palstahahmollesi. En tiedä kuka olet oikeasti Joku siivoja tai kaupan kassa luultavasti olet päätellen siitä miten koitat täällä loistaa olemattomalla älylläsi .peIIepalstoilla. Muualle kun ei älysi riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että miehet on tehnyt sinulle pahaa elämässä. Sinua on ehkä lyöty kun olet itkenyt maassa? Pelkäät heikkoutta itsessäsi. Sinulle on maailman tärkein asia, että nainen näytetään vahvana.

En ole terapeuttisi, mutta sinun pitäisi oikeasti laajentaa sen verran maailmankuvaasi, että hyväksyt toisenlaiset ajatuksen. Sinulle oma ajatusmallisi on ainoa oikea. Anna toisille tilaa hengittää. Opettele ymmärtämään, että ihmiset on erilaisia.

Tällä hetkellä olet pelkkä säälittävä rakkikoira räksyttämässä yhtä ja samaa jargonia keskustelupalstoilla päivät pitkät. Kehity ihminen. Viet hapen muilta ihmisiltä, koska kuvittelet että sinun tapasi ajatella on se ainoa oikea! Et edes ymmärrä sitä, mutta et sinä vaikuta mitenkään viisaalta vaan hyvin sairaalta.

Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.

Ihana jatka vielä hetki. Laukean pian. Jatka jatka jatka. Elämäni ensimmäiset nettiorkut ja naiselta. Uskomatonta tämä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti aloit panettaa minua ja oikeasti olen nainen. En ole koskaan ennen lauennut naisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mehän voitaisiin aloittaa nettiseksisuhde, jossa väität mua mieheksi ja intät tuota? Chatissa vaikka? Halkean tästä halusta sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti aloit panettaa minua ja oikeasti olen nainen. En ole koskaan ennen lauennut naisesta.

Puheista ja kirjoituksistasi päätellen oöet se sukkahousumies!

• Eihän siksi voi ketään halveksia...

• Anonyymi

Älä höpsi.:)

• Anonyymi

Yölliset peikot vei mukanaan harhaluoliinsa. En höpsikään enää.

• Anonyymi

Ehkä mies on epävarma omasta seksuaalisuudestaan. Ei ole valmis myöntämään viehtymyksensä miehiin ja sen takia pilkkaa? Ihmisen mieli on moninainen.

• Anonyymi

Minusta seksuaalinen epävarmuus on kiihottavampaa kuin joku machomeininki. Minua alkoi kiihottaa jopa tuo nainen kun tajusin miten hän haluaa minua miehenä. Olen siis nainen, mutta joku kuvittelee mieheksi ja haluaa panna minua. Se on kiihottava ajatus. Seksileikki parhaimmillaan. Ehkä en olekaan niin hetero kuin olen tähänasti kuvitellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta seksuaalinen epävarmuus on kiihottavampaa kuin joku machomeininki. Minua alkoi kiihottaa jopa tuo nainen kun tajusin miten hän haluaa minua miehenä. Olen siis nainen, mutta joku kuvittelee mieheksi ja haluaa panna minua. Se on kiihottava ajatus. Seksileikki parhaimmillaan. Ehkä en olekaan niin hetero kuin olen tähänasti kuvitellut.

Eli ymmärränkö nyt oikein, että sekaantuminen nettiroolileikkeihisi on mies jotenkin olennainen loukkaus seksuaalisuuttasi kohtaan? Sait selvästi jonkin hermoromahduksen ja selität sekavia. Ehkä ns mieskunnossa on jotain häikkää mitä purat tällä kakofonialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ymmärränkö nyt oikein, että sekaantuminen nettiroolileikkeihisi on mies jotenkin olennainen loukkaus seksuaalisuuttasi kohtaan? Sait selvästi jonkin hermoromahduksen ja selität sekavia. Ehkä ns mieskunnossa on jotain häikkää mitä purat tällä kakofonialla.

Olen nainen. Ja aloin haluta sinua yllättäen. Tämä on totuus. En ole mies ja silti sinä panetat minua nyt. Ensin suutuin sinulle ja kun rauhoituin aloin haluta sinua. Uskomatonta. Kiihotun jutuistani. Olisitpa sittenkin mies. Pysyn mielelläni heterona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaanko aloittaa nettiseksisuhde? Kiihotat niin. Olen oikeasti nainen. Kumpi sinä olet, nainen vai mies? Voin esittää miestä kuten toivot, jos et ole naisten kanssa silleen.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä pilkkaisin?

• Anonyymi

No, eipä ole sinun arvoisesi, jos pilkkaa tai halveksii. Tuskin noin tekeekään.

• Anonyymi

Olette liian nuoria....kaikki

• Anonyymi

Ensinnäkään en halveksi ihmisiä, ja toiseksi sä oot parhainta mitä tällä planeetalla on. Ymmärrätkö?
      Sä oot maailman upein nainen ja mä haluun vain sut.

Mutta sä et oo hän.

• Anonyymi

Miekin haluun sut

Oho

Meillä kävi tuuri

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      5
      8895
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      414
      2272
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1799
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1776
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      302
      1464
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      78
      1207
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1093
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      68
      888
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      846
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      26
      834
    Aihe