En enää ihaile sinua, jäät nyt kyydistä. Käänsin katseeni ja toiveeni amerikkalaiseen, ihanaan ja iloiseen pullukkatyttöön.
Upea lihava elämäni.
6
209
Vastaukset
- Anonyymi
Kehopositiivisuus on hyvä asia, kun se kuitenkin on terveellä pohjalla
- Anonyymi
Kuitenkin joku körmy vanha
- Anonyymi
Minä kyllä ihailin sitä tyttöä jo aiemmin. Voin toki ottaa sen kauniin äidinkin, jos sulla pakottava tarve lihavempaan?
Ehtivämpi-ap. - Anonyymi
Ai sinusta pääsi viimein irti rakkaudella sittenkin
Emme sopineet ihan täysillä toisillemme..
Vaikka suuria tunteita ja toiveita kerran oli
Joten eri tiet on molemmi hyväksi vain
Hyviä ja ihania hetkiä oli.
Kaikelle on aikansa...
En vihaa sinua mies Muistelen hyvällä
Ehkä joskus vielä kuulenkin sinusta jotain.... 😏
A-Naiselta T - Miehelle ❤️. - Anonyymi
Noniin pedosukkahousumies trolliolli hyvä että jos olet löytänyt uuden kohteen. Onnittelut.
- Anonyymi
sinun pitää nyt tulla joka kerjuun kertomaan omasta usimasta järkytyksestäsi trolli 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692