Tiedättekö noitia/loitsuntekijöitä

Anonyymi-ap

Löytyykö Suomesta noitia/spellcastereita, jotka myyvät palveluitaan?

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en tiedä muita kun sen sastamalan noidan, Naomin.
      Ostin häneltä pari vuotta sitten sellasen talismaanin, mulla oli tarve saada yks asia toteutumaan, ja se kyllä toteutti sen.
      Kävin kaveria tapaamassa niillä suunnissa ja poikkesin samalla reisulla. Olihan se aika mielenkiintosta. Piti sitä ensin käsisään ja mumisi jotain outoa, niinku loitsua mistä en saanu selvää, jotain latinaaa mahto olla. Antoi sitten sen mun käteen ja sanoi ettei mun lisäks, kukaan muu saa koskea siihen.

      Luin sit hänestä jonkun jutun, ja siinä oli että pystyy langettaa kirouksia. Yks kaveri oli sitte ottanu hänee yhteyttä kun sitä oli kiusattu sen työpaikalla. Naomi oli tehny sille jonku katselmuksen ja sanonu että asioilla on taipumus järjestyä, oli hällekin sellasen talismaanin suositellu, ja oli sitte ottanut sen.

      Se kaveri otti muhun sitte siittä jotain parin viikon päätä yhteyttä, ja sano että kiusaaminen oli loppunu. Se joka kiusas oli tehny jonkun järkyn mokan ja saanu potkut ja sen kaveri oli saanu siirron toisaalle. Mun kaveri ihmetteli sitä hirveesti, ja sitä mokaa, koska se kiusaaja oli kuulema aina ollu ihan sikatarkka. Sillä oli oikeen sellanen tarve pätee sen töis. Mun kaveri sano olevansa ihan varma, että se johtu siitä Naomilla käynnistä, että se kiusaamine loppu, koska se lopu kun seinää ja sitä oli jatkunu monta vuotta.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ja salaperäinen tapaus, todella. Muutettiin mun miehen kanssa vuokralle, siitä on jo useita vuosia, yhteen vanhaan taloon maaseudulle. Oltiin kuultu, että siellä kummittelee, mutta ei uskottu sellaiseen. Oltiin asuttu siellä vaan joku viikon verran, kun huomattiin että ne tarinat piti paikkansa. Se oli aika karmivaa.

        Oli saatu hyvää suositusta Naomista, että tekee sellaisia henkien pois saattamisia, tai en ihan muista miksi sitä sanotaan, mutta joka tapauksessa, kutsuttiin hänet meille.

        Naomi istui ensin meidän kanssa kahvilla pöydän ääressä ja alkoi sitten katsoa yläkertaan vieviä portaita kohti, ihan kun olisi nähnyt siellä jonkun, ja sanoi että saisiko hän käydä siellä.

        Viipyi jonkin aikaa, siellä on pari huonetta, joista toinen oli meidän käytössä, ja toinen vaan sellainen varastohuone.

        Sanoi sitten meille, kun tuli takas, että oli kaksi vaihtoehtoa, että joko totuttelisimme asumaan talossa jossa on henkimaailma vahvasti läsnä, sillä se ei tulisi sieltä poistumaan, tai että etsisimme toisen asunnon.

        Mun mies kysyi sitten että miten niin ei suostuisi poistumaan, ja Naomi katsoi meitä, hänellä erikoisen kauniit, hurjan tummat silmät jotka tuntuu jotenkin katsovan läpi.
        Sanoi että koska ne ovat olleet talossa ennen meitä. Että talossa on vanha nainen joka odottaa lastaan palaavaksi.

        Asuttiin siellä vielä joitakin kuukausia, ja löydettiin sitten tämä nykyinen asunto. Oli kyllä aika hurja kokemus. Uskon että siellä oli tosiaan joku vanha nainen, tunsin muutamia kertoja sellaisen niin kuin kamfeerin tuoksun, samanlainen tuoksu, minkä muistan lapsuudesta, mummolasta.


    • Anonyymi

      Muita en tiiä kuin Naomi. Olen lukenu hänen kirjansa, sen ekan, Noidan viitta harteilla ja sen toisen laitoin tilaukseen. Mua kiinnostaa kaikki sellaset noituutee liittyvät, niistä on aika vähän kirjallisuutta, tai sit oon lukeniu jo kaikki, oikein ahmin sellasii kirjoja.

      Oon tavannu Naomin kerran, oli syksyllä yhdes tapahtumas. On sellanen hyvänoita. Hänellä on sellanen hymy, lämpö, että ei ole mikään pelottava noita tosiaan.

      Pyysin että voisko kertoo tai opettaa mulle jonkin loitsun, mutta sano hauskasti että se on vähän kun antas rautakangen ompelijalle.

    • Anonyymi

      Naomi on noita. Joku parantajanainen ainakin.
      Kävin pari viikkoo taaksepäin mun lomareissulla jonkun ihme shamaanin tai vastaavan luona ketä mulle suositeltiin, kun mulla ollu jatkuvia päänsärkyjä, ajattelin vois auttaa. En tiedä mitä outoo energiaa mutta tuli tosi paha olo ja alko pyörryttää. Oli monta päivää ihan vetämätön olo, olin töistäkin pois.

      Sain vahvan suosituksen Naomista että vois auttaa, ja kävin eilen hänen luona. Naomi teki mulle jonkinlaise energiahoidon, hänen kädet tuntu välillä tosi kuumilta, Piti käsiään mun päällä ja toisteli jotakin niinko loitsua, en saanut sen paremmin selvää. Sen hoidon jälkeen, alko viluttaa, koko illan oli vähän vilunen olo, mutta se loppui kun join lämmintä niinkui oli neuvonut.

      Tänään aamulla olo oli aivan upea! Kaikki säryt ja huono olo pois ja toivon että pysyy jatkossakin, sain paljon hyviä neuvoja mun terveyden hoitoon. Olo on ihan hurjan energinen. Vahva suositus Naomille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe