Windowsit on huonoja

Anonyymi-ap

Asentelin uutta windowsia mutta bios halkesi lähes heti!

36

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Windowshan saastuu heti eikä siinä mikään toimi!

      Kermeita noi windowsit.

      • Anonyymi

        Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.

        Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
        Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?


      • Anonyymi

        KYLLÄ! Nyt sitten tarkkana niin winkujen kanssa.


      • Anonyymi

        KIELTÄÄ PITÄISI windows!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIELTÄÄ PITÄISI windows!

        Hyvä ettei ole kielletty, minulla toimii eri Windows versiot ihan hyvin.
        Onkohan taas jotain Linux tykkääjiä ihan turhaan kirjoittaa, itse käytän sekä Windowseja sekä Linuxeja,,,no problem! Molemmat toimii ainakin minulla!


      • Anonyymi

        totaalisen jumiutumisen..
        Microsoft varoittaa Windows 10:n käyttäjiä ongelmasta,


      • Anonyymi

        Se oli järkevä teko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.

        Kyllä se niin on että PAHINKAAN VAJAKKI EI KÄYTÄ WINDOWSIA!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli järkevä teko!

        Normi winkuraa missä mikään koskaan ei toimi! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Vältä nettipankkien käyttöä Windowsilla

        Kaksi toisistaan riippumatonta tahoa kehottaa kuluttajia välttämään nettipankeissa vierailua, mikäli tietokoneessa on Windows-käyttöjärjestelmä. Australian poliisin tietokonerikollisuuteen keskittynyt yksikkö ja Washinton Post ovat julkaisseet varoituksensa Windowsin käytöstä nettipankkiasioinnissa lähes samanaikaisesti. Molempien varoitusten takana on sama motiivi: nettirikolliset kehittävät lähes kaikki haittasovellukset Windowsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
        Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?

        Kernel paniikkiahan se koodi on! kun windows kaatuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
        Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?

        Palstalla yksi pappa sotkee kaikki Linux keskustelut saduillaan!


      • Anonyymi

        Niin minäkin tein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
        Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?

        W10 on täydellinen vakoilija,, Todella paha.
        Windows 10 pilaa elämän :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.

        Ranska on jo aikaisemmin kieltänyt hallinnon tietojen säilyttämisen Microsoft 365:n pilvipalveluissa. !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
        Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?

        Automaattiset päivitykset eivät mene läpi. Virhekoodi 0x80070002.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.

        Mistään löydy sellaista tehoakaan että w10 pyörisi nopeesti. Ja se vakoilu!


      • Anonyymi

        Oli se kyllä tuskaa ja witutusta. mutta onneksi siittä voi päästä pois!
        Windows helvetin läpi käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.

        Helvetinpeet hajoo siis winukalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
        Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?

        ÄLÄ PASKAA PUHU!


      • Anonyymi

        Windows on perseestä
        Tämässä on rehellinen mielipiteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.

        Vihapappavapusella surkee huumori!


      • Anonyymi

        On kaamea!


      • Anonyymi

        on normaalia koneen hajoaminen kun sen käynnistää päivityksen jäkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se niin on että PAHINKAAN VAJAKKI EI KÄYTÄ WINDOWSIA!!!!!!!

        Windows 11 päivitys söi akunkeston
        Päivityksen jälkee kone käy niin kuumana että hirvittää ja akkukaan ei kestä kuin puolituntia enään.


      • Anonyymi

        Windows-käyttäjät raivoissaan – sovelluksia asentuu itsestään ilman lupaa.


      • Anonyymi

        Windows ei pysy henkissä ilman PowerShell komentoja.


      • Anonyymi

        Kaikki M$ tuotteet vuotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLÄ! Nyt sitten tarkkana niin winkujen kanssa.

        Ettei kone tule serjätteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vältä nettipankkien käyttöä Windowsilla

        Kaksi toisistaan riippumatonta tahoa kehottaa kuluttajia välttämään nettipankeissa vierailua, mikäli tietokoneessa on Windows-käyttöjärjestelmä. Australian poliisin tietokonerikollisuuteen keskittynyt yksikkö ja Washinton Post ovat julkaisseet varoituksensa Windowsin käytöstä nettipankkiasioinnissa lähes samanaikaisesti. Molempien varoitusten takana on sama motiivi: nettirikolliset kehittävät lähes kaikki haittasovellukset Windowsille.

        Vaihdoin chromebookkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
        Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?

        Poista windows ennekö tulee enemmän tuhoja!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
        Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?

        ⛔ Microsoft 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.

        Missä windows, siellä hoonataan takaporttia
        Alan ammattilaisten suusta usein kuultu sanonta.


    • Anonyymi

      ⛔ Windowsille!

    • Anonyymi

      Kerrassaan surkeita!

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe