Asentelin uutta windowsia mutta bios halkesi lähes heti!
Windowsit on huonoja
37
169
Vastaukset
- Anonyymi
Windowshan saastuu heti eikä siinä mikään toimi!
Kermeita noi windowsit.- Anonyymi
Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä ollu joku windows winkura niin ei siinä ole juuri mikäänoo toiminu kahteenkymmeneen vuoteen. Edes Kelassa ei saa naputellu ja kiljureptiä oon taalentanu tikulle.
Minulla on toiminut tosi hyvin vuodesta 2000 asti kun aloitin Windowseilla.
Oiskohan siintä osaamisesta kiinni? - Anonyymi
KYLLÄ! Nyt sitten tarkkana niin winkujen kanssa.
- Anonyymi
KIELTÄÄ PITÄISI windows!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIELTÄÄ PITÄISI windows!
Hyvä ettei ole kielletty, minulla toimii eri Windows versiot ihan hyvin.
Onkohan taas jotain Linux tykkääjiä ihan turhaan kirjoittaa, itse käytän sekä Windowseja sekä Linuxeja,,,no problem! Molemmat toimii ainakin minulla! - Anonyymi
totaalisen jumiutumisen..
Microsoft varoittaa Windows 10:n käyttäjiä ongelmasta, - Anonyymi
Se oli järkevä teko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niin on että PAHINKAAN VAJAKKI EI KÄYTÄ WINDOWSIA!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli järkevä teko!
Normi winkuraa missä mikään koskaan ei toimi! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Vältä nettipankkien käyttöä Windowsilla
Kaksi toisistaan riippumatonta tahoa kehottaa kuluttajia välttämään nettipankeissa vierailua, mikäli tietokoneessa on Windows-käyttöjärjestelmä. Australian poliisin tietokonerikollisuuteen keskittynyt yksikkö ja Washinton Post ovat julkaisseet varoituksensa Windowsin käytöstä nettipankkiasioinnissa lähes samanaikaisesti. Molempien varoitusten takana on sama motiivi: nettirikolliset kehittävät lähes kaikki haittasovellukset Windowsille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?Kernel paniikkiahan se koodi on! kun windows kaatuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?Palstalla yksi pappa sotkee kaikki Linux keskustelut saduillaan!
- Anonyymi
Niin minäkin tein!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?W10 on täydellinen vakoilija,, Todella paha.
Windows 10 pilaa elämän :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranska on jo aikaisemmin kieltänyt hallinnon tietojen säilyttämisen Microsoft 365:n pilvipalveluissa. !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?Automaattiset päivitykset eivät mene läpi. Virhekoodi 0x80070002.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistään löydy sellaista tehoakaan että w10 pyörisi nopeesti. Ja se vakoilu!
- Anonyymi
Oli se kyllä tuskaa ja witutusta. mutta onneksi siittä voi päästä pois!
Windows helvetin läpi käynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetinpeet hajoo siis winukalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?ÄLÄ PASKAA PUHU!
- Anonyymi
Windows on perseestä
Tämässä on rehellinen mielipiteeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihapappavapusella surkee huumori!
- Anonyymi
On kaamea!
- Anonyymi
on normaalia koneen hajoaminen kun sen käynnistää päivityksen jäkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niin on että PAHINKAAN VAJAKKI EI KÄYTÄ WINDOWSIA!!!!!!!
Windows 11 päivitys söi akunkeston
Päivityksen jälkee kone käy niin kuumana että hirvittää ja akkukaan ei kestä kuin puolituntia enään. - Anonyymi
Windows-käyttäjät raivoissaan – sovelluksia asentuu itsestään ilman lupaa.
- Anonyymi
Windows ei pysy henkissä ilman PowerShell komentoja.
- Anonyymi
Kaikki M$ tuotteet vuotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ! Nyt sitten tarkkana niin winkujen kanssa.
Ettei kone tule serjätteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vältä nettipankkien käyttöä Windowsilla
Kaksi toisistaan riippumatonta tahoa kehottaa kuluttajia välttämään nettipankeissa vierailua, mikäli tietokoneessa on Windows-käyttöjärjestelmä. Australian poliisin tietokonerikollisuuteen keskittynyt yksikkö ja Washinton Post ovat julkaisseet varoituksensa Windowsin käytöstä nettipankkiasioinnissa lähes samanaikaisesti. Molempien varoitusten takana on sama motiivi: nettirikolliset kehittävät lähes kaikki haittasovellukset Windowsille.Vaihdoin chromebookkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?Poista windows ennekö tulee enemmän tuhoja!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan siintä osaamisesta kiinni?⛔ Microsoft 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä windows, siellä hoonataan takaporttia
Alan ammattilaisten suusta usein kuultu sanonta. - Anonyymi
Se tuhoo myös SSD asemia!
- Anonyymi
⛔ Windowsille!
- Anonyymi
Kerrassaan surkeita!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356