Tyyne neuvoo Erikaa

Anonyymi-ap

Tyyne neuvoo kunnon lavashow liikkeitä.
Erika Vikman on varmasti käynyt Tyynen valmennuksessa, koska pumppuhuone-liike ja koirankusetus-liike ovat jo hyvin hallussa.

https://youtu.be/m5CgE6QQHH4

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pumppuhuonetreeni auttaisi varmasti äkillisiin pörähdyksiinkin.

    • Anonyymi

      Tyyne-Erika on syntynyt😉

    • Anonyymi

      Mitä Tyyne-Erikalle kuuluu juuri nyt?
      Onko jo tähän aikaan heräilemässä rankan työ illan/yön jälkeen?
      Onko krapulaa?
      Onko kuvauksia ja/tai lööppiräväyttelyä tiedossa tänään?
      Vai pyhitetäänkö päivä uusien pyllistekuvakulmien, pornoasusteiden ja lööppiaiheiden kehitelyyn?


      ........ Vai jatkaisko kuitenkin jo aamusta skumpalla?
      ...........Vaikeeta kun on noin monta vaihtoehtoa?
      ......... Milloin ne koirakuvaukset nyt olikaan sovittu......... ...........Helvetti ne on jo ens torstaina.......

      • Anonyymi

        Erika kuvittelee, että HÄN tuoksuu hunajalle joka kolosstaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erika kuvittelee, että HÄN tuoksuu hunajalle joka kolosstaan.

        💩💩💩 Törkeää on tuo hänen pyllistelynsä. Miten voi häpeän tunne hävitä ihmiseltä, vai onko se nykyaikaa? Kaikki täytyy näyttää ja esitellä, olla "kehopositiivinen", näyttää se miltä tahansa. 😖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💩💩💩 Törkeää on tuo hänen pyllistelynsä. Miten voi häpeän tunne hävitä ihmiseltä, vai onko se nykyaikaa? Kaikki täytyy näyttää ja esitellä, olla "kehopositiivinen", näyttää se miltä tahansa. 😖

        Ei kyseessä ole häpeän tunteen häviäminen, vaan yksioikoinen huomionhaku.

        Tyyne-Erikan on kehonkieleltään ja ulosanniltaan itseasiassa epävarmuuden kyllästämä. Varmaan verrattavissa 14-vuotiaaseen tyttöön, joka on juuri kasvanut kurveihinsa, kokee niistä epävarmuutta ja hämmennystä ja pyrkii ratkaisemaan tilanteen tekemällä kaikkensa saadakseen huomiota provosoivalla pukeutumisellaan ja käytöksellään.

        Tyyne-Erika on puolen biologista ikäänsä jäljessä aikuostumis-kehityksestään samalla kun hän ulkonäöltään vaikuttaa huomattavasti biologista ikäänsä vanhemmalta. Huh huh. Ei ihme, että vähän ahdistaa välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyseessä ole häpeän tunteen häviäminen, vaan yksioikoinen huomionhaku.

        Tyyne-Erikan on kehonkieleltään ja ulosanniltaan itseasiassa epävarmuuden kyllästämä. Varmaan verrattavissa 14-vuotiaaseen tyttöön, joka on juuri kasvanut kurveihinsa, kokee niistä epävarmuutta ja hämmennystä ja pyrkii ratkaisemaan tilanteen tekemällä kaikkensa saadakseen huomiota provosoivalla pukeutumisellaan ja käytöksellään.

        Tyyne-Erika on puolen biologista ikäänsä jäljessä aikuostumis-kehityksestään samalla kun hän ulkonäöltään vaikuttaa huomattavasti biologista ikäänsä vanhemmalta. Huh huh. Ei ihme, että vähän ahdistaa välillä.

        Juokohan se punaviiniä ahdistukseensa kuten Tuksukin?
        Vai VIINAA kuten käski festariyleisiö juomaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe