Kuvaa tarkasti ihannenaisesi

Anonyymi-ap

Jos saisi ja pitäisi valita. Tässä ei puida onko mahdollista löytää, saada, tmv. Luonne, elämänarvot, elämäntilanne, ulkonäkö.

44

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aktiivinen, normaali itsetunto, ystävällinen, muut huomioonottava, hyväsydäminen, tasapainoinen, peruspositiivinen. Kiinnostunut laajasti asioista.

      Kannattaa tasa-arvoa ja kunnioittaa muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa. Avarakatseinen, ei yhden asian ihminen.

      Vakinaisessa työssä, etsii aktiivisesti töitä tai opiskelee uuteen ammattiin. Palkka alle 4500/kk. Sinkku, elää tasaista arkea. Voi olla lapsia tai ei. Harrastaa vapaa-ajallaan.

      Vaaleat pitkähköt ja paksut hiukset. Pusuhuulet. Normaali vartalo tai pyöreähkö. Pituus noin 170 cm. Ei meikkaa paljoa.

      • Anonyymi

        Tämä sopisi hyvin mullekin ja saisi mun puolesta meikatakin.


      • Anonyymi

        Taidan mennä tuohon lokeroon. Riippuu mitä aktiivisuudella tarkoitetaan. Itsellä se menee vuodenaikojen mukaan


      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta, miksi ei saa tienata enempää?


    • Anonyymi

      Punahiuksinen, pitkät kiharat, pituus noin 160. Pukeutuu naisellisesti. Iloinen ja ystävällinen, reipas ja aikaansaava. Tekevä ja menevä, muttei juokse baareissa. Hersyvä huumori, mutta osaa olla vakava oikeassa paikassa. Tykkää reissata ja olla isossakin porukassa.

      Työelämässä kokopäivätyössä, tavallista arkielämää. Lapsiakin saa olla valmiina. Seuraa ajankohtaisia tapahtumia, sanoo mielipiteensä ja ottaa kantaa. Puolustaa naisten ja vähemmistöjen oikeuksia ja uskaltaa pitää puolensa tiukassakin paikassa.

      • Anonyymi

        Kuulostaa täydelliseltä, mutta ideaalia kai haettiinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa täydelliseltä, mutta ideaalia kai haettiinkin.

        Otsikossa lukee IHANNEnainen


    • Anonyymi

      Vaalea, siniset silmät ja feminiininen, muodot saa olla. Ei kovin pitkä. Luonteelta rauhallinen ja tasainen, hyväntahtoinen. Työssäkäyvä, kiva jos tykkää työstään. Viihtyy paljon kotona, laittaa ruokaa ja kotia, kutsuu vieraita. Haluaa lapsia tai on jo. Tykkää puuhailla lasten ja lemmikkien kanssa. Taiteellinen, maalaa ja piirtää.

    • Anonyymi

      Luulisi että vastaus olisi hyvä sängyssä, nauttii itse seksistä, sopuisa luonnne

    • Anonyymi

      Empaattinen, hyvät vuorovaikutustaidot (osaa keskustella että kuunnella tarkasti), samantyylinen humaani ja pehmeä arvopohja, huumorintajut sopii yhteen, älykäs/fiksu/akateeminen tausta. Suhtautuu henkisyyteen ja uskontoihin mielummin kriittisesti kuin kannattaa niitä. Hänellä on tavoitteita ja intohimoja elämässään, osaa olla myös erillään kumppanista, itsenäisyys ja oma kaveripiirinsä, hellä eikä säästele kosketuksia.
      Ei odota vauvoja multa. Ei nillitä vähästä, tasavertaista kumppania etsivä, monogamiaan helposti kykenevä. Ei käytä alkoholia usein tai edes viikottain. Normaalipainossa tai hoikka, omaan silmään viehättävä, samaa ikäluokkaa. Seksuaalisesti sovimme toisillemme.

      Johtopäätös: Ko. ihannenainen on satuolento eikä häntä löydy vapaista lesboista.:p

      • Anonyymi

        "Johtopäätös: Ko. ihannenainen on satuolento eikä häntä löydy vapaista lesboista.:p"

        Heh, sulla on sama tilanne noin päin, mulla taas niinpäin etten ole kenenkään ihanne nainen. Aina löytyy jotain vikaa mihin tarttua ja mistä huomauttaa. :'D

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Johtopäätös: Ko. ihannenainen on satuolento eikä häntä löydy vapaista lesboista.:p"

        Heh, sulla on sama tilanne noin päin, mulla taas niinpäin etten ole kenenkään ihanne nainen. Aina löytyy jotain vikaa mihin tarttua ja mistä huomauttaa. :'D

        Jasu

        Niin no, emmä näe että kenenkään tarvii olla se ihannenainen, voihan nää ottaa vain piirteinä joita arvostaa yleensä naisissa. En usko että itekää kenenkään ihanteeseen solahdan. Ei vain oikeasti synkkaa syvemmällä ja oleellisella tasolla tapaamieni lesbojen kanssa noin yleensä. Halutaankin eri asioita.


    • Anonyymi

      Kaikki haluaa vaalean.

      • Anonyymi

        Hiustenväri ei ole kiinnostavaa, tosin shokkivärit ei yleensä viehätä. Mieluummin jtn luonnollisempaa.


      • Anonyymi

        Varmaan muutkin kelpaa. Tässähän kysyttiin ihannetta, ei todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan muutkin kelpaa. Tässähän kysyttiin ihannetta, ei todellisuutta.

        Miten kiva olisi olla tummahiuksisen tytön miehen kanssa jonka ihanne on vaalea.
        Kiva lukea näitä ihanteita
        , ja Juuri tuo vaalea joka toistuu monella kertoo aika paljon ihmisestä
        Naisena on meidän monen ihanne hoikka hyväkroppainen mies, tummat hiukset ja gumman vihreät silmät, parta tai ilman sitä , ja humoristinen luonteltaan.
        Palkka yhden tekevä, ei kittaa olutta eikä käytä grogista sanaa drinki.
        Kohtelias tottakai , osaa myös laittaa ruokaa, ja ottaa huomioon muutkin ihmiset, Ei vahtaa urheilua tv:stä kaiker illat.
        Oikea ihanne mies


    • Anonyymi

      Muuten, toistaiseksi ei ole mainittu mitään mitä ei olisi saatavilla suht koht helpostikin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ihan realistisia odotuksia perusasioista.


      • Anonyymi

        Ai miten niin? Koen että on todellakin vaikeaa jos kanssalesboista koitan löytää seuraa.
        T. Kolmekymppinen joka ei halua lisääntyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten niin? Koen että on todellakin vaikeaa jos kanssalesboista koitan löytää seuraa.
        T. Kolmekymppinen joka ei halua lisääntyä

        Tiedä mistä voi johtua, ehkä et katsele ympärillesi tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä mistä voi johtua, ehkä et katsele ympärillesi tarpeeksi.

        Muidenkin tärkeiden asioiden täytyy natsata riittävästi ja vetovoimaa löytyä. Vaikea kombo.


    • Anonyymi

      Tumma tai ainakin tummat hiukset ja ruskeat silmät. Normaalivartaloinen tai vähän pyöreä, omaa ikää - 10 vuotta. Empaattinen, muut huomioonottava, mutta osaa olla "itsekäskin" eli ei tingi toisten takia omasta ajasta, jaksamisesta ja huolehtimisesta. Tykkää viettää aikaa kaksin ja porukassa ulkona tai kotona. Tekee aikaa suhteelle. Eläinten oikeudet ja feministiset arvot lähellä sydäntä.

    • Anonyymi

      Heh, en kuvaa. Sellaseen oon törmännyt, mutta myös kadottanut. Niinpä en viitsi asiaa sen enempää sanoiksi pukea ja miettiä yksityiskohtia ihannenaiselle.

      Jasu

    • Anonyymi

      Silmälasien kanssa ( itselläni -7 , itseasiassa vahvalinssiset naiset ovat mielestäni myös puoleensavetäviä) tumma nainen , sopusuhtainen , hieman suuremmat C rinnat, seksuaalisesti avoin .
      Akateeminen tausta olisi hyvä ja se pelaisi paremmin

    • Empaattinen, ystävällinen, elämänmyönteinen ja keskustelutaitoinen.
      Työssä käyvä tai etsii aktiivisesti töitä, jos työtön.
      Aktiivinen elämäntapa, sporttinen, normi kroppa. Terveelliset elämäntavat muutenkin.
      Voisi olla Julia Robertsin näköinen, tyylikäs ja pukeutuu siististi.

    • Anonyymi

      En osaa luetella ihannenaista. Koska en hae täydellisyyttä enkä tiettyä kropan mallia tai silmän väriä...
      Kokonaisuus ja se tunne, siinä se.

      • Anonyymi

        Mulla samoin. Se ihminen kolahtaa, kun se on edessä. Eikä tarvi miettiä mitään värejä tai työpaikkoja tms. sen tuntee kun löytää omansa.

        Jasu


    • Anonyymi

      Luonne:
      Ystävällinen
      Huumorintajuinen
      Osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta tai ainakin yrittää
      Pitää lapsista (ainakin omista)
      Rakastaa seksiä
      Pitää ruoasta (ei tarvitse ite kokkailla, kunhan syö mun kokkailuja)

      Ulkoisesti:
      Maskuliinisempi kuin minä
      Kroppa jonka syliin ja päälle on ihana tulla kiehnäämään. Eli ei väliä. Ehkä kuitenkin isompi kun minä.
      Ei räikeetä hiusväriä.

      ❤️

      • Anonyymi

        Täähän on kuin mulle luotu ;) seksissä rakastan eniten sitä että saan tehdä toiselle namii ;;))


    • Anonyymi

      Karismaattinen, viisas, hauska ja viekas.

      Itseäni vanhempi, voisi olla reilustikin. Ulkoisesti itseni täysi vastakohta, eli maskuliininen ja pitkä. Mitä enemmän, sen parempi. 😇

      Ja tietysti työssäkäyvä, jotta saisi elää unelmaani perinteisenä kotivaimona. 😁

    • Anonyymi

      Ulkonäöltään minun silmissäni viehättävä. Voi olla maskuliininen tai feminiininen. Itsehän olen sulassa sovussa sekoitus molempia. Luonne hauska ja lempeä, ymmärtäväinen ja itsensä ja toisten kanssa sovussa. Ei suutu joka asiasta eikä ole sairaan mustasukkainen. Hyvät vuorovaikutustaidot ja osaa ja haluaa puhua ja uskaltaa selvittää erimielisyydet.

      • Anonyymi

        Olisin voinut lisätä omaan listaani vielä tosiaan:
        - ei helposti suuttuva/räjähdysherkkä. Tunteita saa ja pitääkin osata näyttää. Herkkä saa olla, huutaja ei.


    • Anonyymi

      Keskustelutaitoinen. Luotettava. Asioista kiinnostunut. Työelämässä tai sinne tosissaan hakeutumassa. Lapset ok. (Minä en enää lapsia voi tehdä). Naisellinen, mutta saa olla luonnollinen ja rento. Ei siis tarvitse olla "tällätty". Liikunnallisuus plussa, ainakin pitää sietää, että mun arkeen kuuluu juoksutreenit.
      Tärkeintä on se, ettei ole takertuva ja mustasukkainen. En anna siihen mitään aihetta, mutta sellaisen jatkuva epäily saa minut pakenemaan. Sopivasti tekemistä yhdessä, mutta,saa olla omaakin aikaa ja harrastuksia. Mieluummin hiukan nuorempi, ei ainakaan paljon vanhempi. Bi ok, kunhan on suhteessa tosissaan. Ja hymyllä ja katsella saa mun huomion.

    • Anonyymi

      Oikeestaan voin kiteyttää ihannenaiseni näin, hän ymmärtää mua ja mä häntä. Hän hyväksyy mut itsenäni ja mä hänet. Hän tukee mua ja mä häntä. Hän rakastaa mua ja mä häntä. Se on siinä. Täydellinen nainen.

      Jasu

      • Anonyymi

      • Tämä on hyvin osuvasti kiteytetty. Ajattelen itsekin samalla tavalla. Tässähän on juuri se kaikki, mitä pitää ollakin 👍


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Tämä on hyvin osuvasti kiteytetty. Ajattelen itsekin samalla tavalla. Tässähän on juuri se kaikki, mitä pitää ollakin 👍

        Ja pulleat purjeet


      • No noinhan, se menee oikeasti ja todellisessa elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pulleat purjeet

        Nekin, nekin 👍😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nekin, nekin 👍😁

        entä jos ei ole pulleita purjeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä jos ei ole pulleita purjeita?

        Mahtava peräsin🥰


    • Anonyymi

      Noh sellainen itseäni hieman vanhempi, kokeneempi , tietää mitä on ja tahtoo (niin kuin minäkin) elämältä ja itseltään. On yhden naisen nainen. Eli ei tarve enää mihinkään seikkailuihin. Haluaa vakiintua. Ei tarvitse todellakaan olla mikään hoikka, on hyvä jos on ns.vähän isompi eli siis minua pidempi ainakin, eli yli 165cm. Iloinen persoona. Uskollinen , luotettava ja rehellinen. Ei tarve käydä pubeissa tms. Tykkäisi liikkua vaik kävelyllä tms. rauhallista liikuntaa ( kun itse olen pullukka) eli ainakin alkuun . Itsellä toive laihtua ja kasvattaa kuntoa, joten aina hyvä jos toinen tykkäisi liikunnasta ja hieman tsempata :) . Tai siis liikuntaa jotenkin kuitenkin. Rakastaisi antaa ja ottaa läheisyyttä, kosketusta, hellyyttä ja ;)
      Niin ja vaikka se maalla asuminen olisi unelma, niin jos sen oikean löytäisi niin kyllähän sitä asuisi missä vaan.

    • Anonyymi

      Tienaa paljon ja tottelee minuu.

    • Anonyymi

      Minun ihannenaiseni kantaa itsensä sellaisenaan kun on, hyvin. Punaiset hiukset viehättää. Varsinkin kiharat. Pisamia ja vihreät silmät. Vaaleissa hiuksissa sulan naiseen, jolla hiusten pituus polkka. Hänellä hoivaviettiä ja siniset silmät. Tumman tulisissa naisissa ihailen ruskeita silmiä ja pitkiä hiuksia. Vaikea sanoa mikä olisi se sopivin tai selkeä ihanne ulkoisesti. Miellyttää jos omaa tyylin, joka passaa kokonaisuutena. Tykkään särmästä. Enemmän sisäisestä, kun ulkoisesta. Rakastan mystisyyttä ja sensuellia elekieltä. Arvot saisi olla kypsyneet ja realistiset. Avoimuus ja sama huimorintaju vie pitkälle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe