Eräs varattu mies suuttui, kun en vastannut sen viesteihin, kun ensin kielsin olemasta yhteydessä. Toinen suuttui kun jätin silloin aikanaan. Se on ymmärrettävää. Kolmas suuttui, kun luovutin, en vain jaksanut enää pyydellä mitään. No yhtä vähän vedätin, koska en halunnut suututtaa kolmatta. Sitä voi suututtaa pirusti. Aina joku loukkaantuu. Minäkin. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
https://youtu.be/4ri7W40lAYE
Onnistun aina suututtamaan kaikki.
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
No kiva kun olet noin suosittu. läpy läpy, Tee nikki niin itsensä kehumisessa on jotain järkeä-.
- Anonyymi
Ei kai sinun itsetuntosi sentään noin huono ole, että joku selvästi miehen kirjoittama provo saa sinut noin pois tolalta?
- Anonyymi
Taidat olla täyttä ymmärrystä vailla.
- Anonyymi
Saattaa olla. Tuossa puhutaan tapahtumista monen vuoden aikana.
- Anonyymi
Taidat olla itse kun ainoa keinosi tuottaa vahinkoa toiselle ihmiselle on kommentoida tuntemattomien ihmisten tekstejä anonyymilla palstalla. Ei taida mennä kovin lujaa varsinkaan näiden ns juridisten termien käytön suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse kun ainoa keinosi tuottaa vahinkoa toiselle ihmiselle on kommentoida tuntemattomien ihmisten tekstejä anonyymilla palstalla. Ei taida mennä kovin lujaa varsinkaan näiden ns juridisten termien käytön suhteen
Ei mua haittaa nämä juristit. Mutta mun mielestä tuo termi viittaa siihen, että oli jonkun teon tehdessään täyttä ymmärrystä vailla. Niin sanotusti varttihullu. Tuossa aloituksessa puhuin siis pitkästä rikoshistoriasta. Oikein taparikollisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua haittaa nämä juristit. Mutta mun mielestä tuo termi viittaa siihen, että oli jonkun teon tehdessään täyttä ymmärrystä vailla. Niin sanotusti varttihullu. Tuossa aloituksessa puhuin siis pitkästä rikoshistoriasta. Oikein taparikollisuudesta.
Kiinnostavaa, kerro ihmeessä lisää mihin sinä viittasit tässä ”aloituksessasi”. Tämä alkaa olla kuin lasta löis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostavaa, kerro ihmeessä lisää mihin sinä viittasit tässä ”aloituksessasi”. Tämä alkaa olla kuin lasta löis.
Että aina joku loukkaantuu. Toiset jää vihaamaan..toiset ei enää muista vuosien päästä. Ainakaan pahalla. Näissä hommissa, kun jollekin ryhtyy, aina joku loukkaantuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 816239
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895430Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984121- 522890
- 262792
- 1192070
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991757- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151