Missä parhaat pikku joulut vietätte.
Pikku Joulut
27
354
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ensiviikonloppuna pikku joulu juhlia ja mihin kannattaa mennä pariutumaan onko PK vai Jolene.
- Anonyymi
piku joulu juhlija menee aina Jolenee kara oke ja iso kalija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piku joulu juhlija menee aina Jolenee kara oke ja iso kalija
Hienoa sinne sitten, myös onko muita. Tulli perinteisesti tietty. Ajattelin kyllä PK:ta, nyt viikonloppuna en itse päässyt, mutta eiköhän riennot jatku ainakin jouluun saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa sinne sitten, myös onko muita. Tulli perinteisesti tietty. Ajattelin kyllä PK:ta, nyt viikonloppuna en itse päässyt, mutta eiköhän riennot jatku ainakin jouluun saakka.
Pullo kossua ja tip tap tip tap tipe tipe tip tap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullo kossua ja tip tap tip tap tipe tipe tip tap.
Minä en aio olla pikkujouluna selvänä. Kossupullo riittää pohjaksi ennen juomisen aloittamista.
- Anonyymi
Jolenen privaatissa ;)
- Anonyymi
Nykymaailman pikkujouluilla ei ole mitään tekemistä Joulun kanssa. Ihminen keksii ain"juhlan" aihetta alkoholin kera. Sitten on ongelmia töissä ja kotona. Jätä väliin.
- Anonyymi
Joulu juhlista jaloin!
Muista juhlista kontaten.
nimim. kokenut kolmannessa polvessa
- Anonyymi
Naapurissa kun sen ukko lähtee yövuoroon.
- Anonyymi
City bup
- Anonyymi
Kotona.
-Pitopalvelusta tilattu ruuat useammalle
-Poreamme
-Sauna
-Erilaisia juomia baarikaappi pullollaan
-Suuri sänky
-3pv juhlat, joka päivä uudet huorat
Taksi tuo uudet, ja vie vanhat käytetyt mennessään.
Voittaa se helposti tullin tai jolenen hampaattomien pummien kanssa kaljan lipittämisen.- Anonyymi
Ne käytetyt voisit lähettää Jolonaan sielläkin vielä löytyy näille käyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne käytetyt voisit lähettää Jolonaan sielläkin vielä löytyy näille käyttöä.
Dodii, Huomenna olisi huoralle käyttöä. Kertokaas tietävät mihin kannattaa huomen illalla suunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodii, Huomenna olisi huoralle käyttöä. Kertokaas tietävät mihin kannattaa huomen illalla suunnistaa.
Tilaat sen horon kotiin, ei mäkätä vaan maksat ja panet, sitten pihalle.Siitä baariin kaljaa kittaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaat sen horon kotiin, ei mäkätä vaan maksat ja panet, sitten pihalle.Siitä baariin kaljaa kittaamaan.
Näin on mutta pikku joulun kunniaksi ajattelin viedä huoran syömään ja juomaan ensi. Ehkä herrasmiehenä koen haluavani myös näin toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on mutta pikku joulun kunniaksi ajattelin viedä huoran syömään ja juomaan ensi. Ehkä herrasmiehenä koen haluavani myös näin toimia.
Jos rahaa kerran on niin anna mennä vaan.Huoralla on tuntitaksa, popsii varmaan hiiiiiittaaaaaassstiiiiiiii annoksensa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rahaa kerran on niin anna mennä vaan.Huoralla on tuntitaksa, popsii varmaan hiiiiiittaaaaaassstiiiiiiii annoksensa :D
Aivan oikein. Myös ruuasta kuuluu nauttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein. Myös ruuasta kuuluu nauttia.
Ruuan jälkeen johonkin lasillisille kuluttamaan aikaa PK sisälle pääsyyn odotellessa ja sen jälkeen yöllä itse asiaan. Näyttää muuten olevan joku Soulshake Band esiintymässä onko hyväkin bändi. Myös vielä ehtii halutessaan suosittelemaan naisseuralaiselle ja minulle ruokapaikkaa. Mitä mieltä olette Bucco ravintolasta rannassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuan jälkeen johonkin lasillisille kuluttamaan aikaa PK sisälle pääsyyn odotellessa ja sen jälkeen yöllä itse asiaan. Näyttää muuten olevan joku Soulshake Band esiintymässä onko hyväkin bändi. Myös vielä ehtii halutessaan suosittelemaan naisseuralaiselle ja minulle ruokapaikkaa. Mitä mieltä olette Bucco ravintolasta rannassa.
Aika turha on kysellä Porin palstalla Porin asioista, jollei siihen liity negatiivisesti pääministeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika turha on kysellä Porin palstalla Porin asioista, jollei siihen liity negatiivisesti pääministeri.
Ei näy eikä kuulu huoraa tulevan ja söinkin jo. Taidan siirtää sitten ensiviikonloppuun ja menen kaljalle. Kiitos kaikille kirjoittajille menopaikkojen ehdotuksista. Näihin kuulemisiin ja tunnelmiin siirryn muihin aiheisiin, se on morjenstaaaaaaaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näy eikä kuulu huoraa tulevan ja söinkin jo. Taidan siirtää sitten ensiviikonloppuun ja menen kaljalle. Kiitos kaikille kirjoittajille menopaikkojen ehdotuksista. Näihin kuulemisiin ja tunnelmiin siirryn muihin aiheisiin, se on morjenstaaaaaaaaa.
Ei tullut mentyä kaljalle edes, nukahdin ja nyt ei enää huvita lähtee mihinkään. No säästyi siinä100-500 euroa. Laivalle voisi tietty lähtee maanantaina, olisiko naista mukaan tulemaan. En kyllä vaan tiedä miten niistä sadoista osaisi arpoa kanssani lähtijän. Osaisiko palsta väki tähän neuvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut mentyä kaljalle edes, nukahdin ja nyt ei enää huvita lähtee mihinkään. No säästyi siinä100-500 euroa. Laivalle voisi tietty lähtee maanantaina, olisiko naista mukaan tulemaan. En kyllä vaan tiedä miten niistä sadoista osaisi arpoa kanssani lähtijän. Osaisiko palsta väki tähän neuvoa.
Nostetaan tarjousta, mutta nyt viikko etelässä Kanarialla, eiköhän joku ota lomaa lähteäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostetaan tarjousta, mutta nyt viikko etelässä Kanarialla, eiköhän joku ota lomaa lähteäkseen.
Toki, tuntemattoman koukkunokkaisen r-kiskan myyjän kanssahan sitä jokainen mieluusti lähtee samaan hotelliin ja jopa huoneeseen, kylllllaaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluaisin rattopojan viikonlopuksi käyttöön, tai kaksikin ehkä kolme , meitä olis tuolainen kuusi naista viettämässä pikku joulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lähdössä kaverini kanssa Thaikkuihin, viikko ennen joulua ,olis kiva jos joku nuorimies saatais mukaan Bangkokissa hotelli.
- Anonyymi
Vietän kekkerit Ollin taksissa, hetken tai pari.
- Anonyymi
Käviksellä hyvä meininki
T. Bubrejengi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379